PDA

צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: דיגום ארגז טנדר לטיולים



ד ו ר ו ן
21-11-15, 14:41
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3660-%D7%AA%D7%95%D7%9B%D7%9F-%D7%92%D7%95%D7%9C%D7%A9%D7%99%D7%9D-%D7%91%D7%A2%D7%A8%D7%99%D7%9B%D7%94-%D7%9C%D7%90-%D7%9C%D7%92%D7%A2%D7%AA

liontamer84
21-11-15, 17:39
אהבתי מאד!! שאפו!

גלעד .ג.
21-11-15, 18:05
אחד הדברים החשובים בטנדר...

שאפו דורון!

איל מ
21-11-15, 18:20
הפותחן נחשב שינוי מבנה? (-;
סתאאם.
יופי של פרויקט. חובה בכל טנדר.

ys101
21-11-15, 18:57
אהבתי מאד!! שאפו!
כל הכבוד, מרשים!
מדוייק.

danny_aaron
21-11-15, 19:51
נראה פגז !

YoavR
21-11-15, 20:21
כל הכבוד!
דיגום custom work אמיתי. אהבתי במיוחד את השימוש בחומר ממוחזר.

אמיר ב.א
21-11-15, 21:28
כל הכבוד , סחטיין על ההשקעה !

Bernard
22-11-15, 03:31
לראות ולקנא... במיוחד על ההתגברות על הרתיעה מקדיחה באוטו..<br><br>עכשיו אני רק צריך להתגבר על הרתיעה מטנדר... שהכל בחוץ וגלוי וחשוף לאבק..

ד ו ר ו ן
22-11-15, 07:30
תודה לכולם.

ברנרד,
הציוד בארגז רובו ככולו בתוך אריזות, קשיחות או רכות, והכל מכוסה ברזנט בשטח.
אין באמת בעית אבק.

opl
22-11-15, 08:12
יפה מאוד! יצירתיות נטו!

כמה דברים שהייתי אולי משנה/נזהר מהם
המשטח העליון עשוי סיבית? איך החומר הזה מגיב למים/גשם?
הייתי מוסיף בנדים על הברז הירוק של של מיכל המים.
מפסק משאבה המים שממוקם בין בתוך בית הגלגל - אני מניח שהוא לא אטום ובסביבה יחסית קשה, אני לא צופה לו יותר משנתיים בתנאים האלה.
מיכל גז משנעים בעמידה.

ד ו ר ו ן
22-11-15, 08:26
משטח עליון מסנדוויץ, צבוע.

הולך לקבל חיפוי זוית L מאלומיניום בקרוב.

בנדים על הברז הירוק?

יכול להיות שהתבלבלת עם השלב המקדים עם הג׳ריקן, לפני המיכל מים?

המפסק מוגן מים(לפחות זה מה שחיפשתי ומה שהיה כתוב..)

לגבי מיכל הגז, זאת האופציה הקיימת, מקפיד על סגירה, ובכל מקרה הוא בקצה הרכב, במקום מאוורר.

opl
22-11-15, 08:38
מ

יכול להיות שהתבלבלת עם השלב המקדים עם הג׳ריקן, לפני המיכל מים?

.

כנראה

elro
22-11-15, 09:28
איזו השקעה, איזה יופי ותודה על השיתוף המפורט!

erezgur
22-11-15, 10:46
כל הכבוד.
על הביצוע, מחזור, פונקציונאליות אבל בעיקר על השיתוף (בכל התהליך ובתוצאה הסופית)

Sent from my Nexus 4

נדב ש.
22-11-15, 11:01
כל הכבוד.
על הביצוע, מחזור, פונקציונאליות אבל בעיקר על השיתוף (בכל התהליך ובתוצאה הסופית)

Sent from my Nexus 4

+1
אהבתי.

snirjeepdreamer
22-11-15, 12:40
נראה מעולה, והכי חשוב פרקטי !!
כל הכבוד על הביצוע ואי הרתיעה מ"ביצוע מחדש"

ניב151
22-11-15, 14:09
כל הכבוד דורון. נראה מעולה .

zivo
22-11-15, 17:02
מרשים.
אפשר לא להסכים עם הגישה (של טנדר וכו').......
אבל כל מה שנעשה, נעשה מתוך חשיבה, במקצוענות ובעלויות שפויות.
כל הכבוד.

שאלה זריזה לגבי המיכל מים -
מאיפה המיכל ? כמה עלה? איפה משיגים?
לא הזכרת כלום לגבי מחיצות פנימיות, יש? אין? דווקא בגלל שזה מיכל גדול ושטוח, אין בעיית נידנודים?

רוברט
22-11-15, 18:27
כל הכבוד

לידעת כל אלה שלוקחים בלוני גז לטיולים אסור להשכיב בלון גז מבחינה בטיחותית

ד ו ר ו ן
22-11-15, 19:24
שאלה זריזה לגבי המיכל מים -
מאיפה המיכל ? כמה עלה? איפה משיגים?
לא הזכרת כלום לגבי מחיצות פנימיות, יש? אין? דווקא בגלל שזה מיכל גדול ושטוח, אין בעיית נידנודים?
יש 2 מחיצות בתוך המיכל.
הוא נרכש מחבר אתר כמשומש, אז העלות לא מייצגת, אבל לי זה נכנס בדיוק בתכנית של מינימום הוצאות ומקסימום מיחזור..

ד ו ר ו ן
22-11-15, 19:25
לידעת כל אלה שלוקחים בלוני גז לטיולים אסור להשכיב בלון גז מבחינה בטיחותית
כמה זה קריטי ומה הרציונל מאחורי ההנחייה?

אני, ואחרים שאני מכיר, נוסעים כך בטיולים לא מעט שנים.

הבלון מקובע והברז מוגן.

amit1
23-11-15, 08:06
אופציה מעניינת ושימושית לזיווד טנדר
http://www.trender.co.il/assets/Gallery/151/p1060822400300.jpg

boaz avrahami
23-11-15, 08:19
103728
103729

צילמו בסימה השנה.
דיגום לארגז על מנת להוציא כלי עבודה.

אני חסיד של הבניה המקצועית ופחות של המחזור אבל חיבים להודות שנעשתה פה עבודה יפה עם מחשבה עמוקה.

biranit50
23-11-15, 17:16
המלצות נוספות (שיושמו על ידי):

1. קיבוע מיכל גז עומד לבסיס עץ ע"י תופסנים האוחזים בחורים שבבסיס הבלון
2. אופציה להפיכת החיבורים במשאבה כדי למלא את המיכל בשאיבה ממקור נטול לחץ (חבית, ג'ריקנים . גב(!) )

ד ו ר ו ן
23-11-15, 19:36
המלצות נוספות (שיושמו על ידי):
2. אופציה להפיכת החיבורים במשאבה כדי למלא את המיכל בשאיבה ממקור נטול לחץ (חבית, ג'ריקנים . גב(!) )
רעיון מעניין.
ע״י ברז הסטה?

בינתיים, אם אני צריך למלא בשטח, אני משתמש בצינור גינה ושיטת כלים שלובים.

ד ו ר ו ן
23-11-15, 21:40
אופציה מעניינת ושימושית לזיווד טנדר
http://www.trender.co.il/assets/Gallery/151/p1060822400300.jpg
יפה אבל מחייב קונסטרוקציה מאסיבית, כבדה ויקרה.
בדיוק הפוך מהדרישות שהגדרתי כמטרה.

בנוסף,
אין מודולריות.
בשביל להוציא משהו מהמקרר או פחית שימורים לבישול, אתה צריך למשוך מגירה של 200 קג.

בהפרדת תאים, אם הילד רוצה את הקורנפלקס שלו, הוא יכול לפתוח מגירה ולקחת.
רוצה בירה?
המקרר זמין לבדו.

DanK
24-11-15, 20:44
דורון - מרשים ביותר.
תודה רבה על השיתוף המפורט!

דן.

ד ו ר ו ן
02-08-16, 21:45
היה צפוי, ובכל זאת.
בשלבי סיום של התקנת מצבר שני עם מערכת טעינה מופרדת למצברים.
בהיילקס עד 1995, היו שני מצברים מקורי מהחברה.
בשנתון 1997, יש מקום מוכן למצבר הנוסף.

שלב א'- הכנת מגש/תיבה למצבר השני, ע"ב המקום המקורי.
תיבה מפאנל אלומינום מכופף.
חיבור לרכב עם רצפה כפולה, כדי שהברגים לא ינקבו מלמטה את המצבר.
עיגון ע"ב הברגות קיימות ברכב.

דופן התיבה בצד של הקוטב החיובי מצופים ביריעת פלסטיק דקה וקשיחה (ובמילים אחרות, קלסר שעבר זמנו), ושולי התיבה מחופים בצינור ניילון למניעת חיכוך וקצרים עם הקוטב החיובי.

109713

boaz avrahami
02-08-16, 21:51
יפה דורון.
אני חושב אבל שבחירת החומר אינה נכונה מאחר ואלומיניום מעביר את החום החיצוני פנימה ויהווה רפלקטור שיטגן את המצבר.
מהסיבה הזו שחטתי אצלי תיבה מפלסטיק באיזה פרוקיה וביצעתי בה מעשה סדום עד שהתאימה.
לא הכי אסטתי אבל מאוד פרקטי - במיוחד בג׳יפ שבו תא המנוע לוהט

ד ו ר ו ן
02-08-16, 21:58
המצב המקורי הוא שהמצבר הראשי יושב גלוי בצד של סעפת הפליטה.
אני בטוח שהוא סובל הרבה יותר.

התיבה פתוחה בצד הקדמי, לחזית הרכב, כך שבנסיעה הוא יקבל אוורור מחזית הרכב.

לדעתי הדופן תשמש יותר כמבודד מאשר כמקרין.

דוגמא: מתחת לרכב יש מקרין חום מקורי מאלומיניום בין רצפת הרכב והאגזוז.

ד ו ר ו ן
06-08-16, 11:52
מבדיקה אחרי נסיעת שטח במשך יום שלום, העסק מעוגן חזק.

והמצבר פחות חם למגע בצורה מורגשת מחברו שאינו מכוסה מכיוון תא המנוע.

109804
109805

גלעד .ג.
06-08-16, 13:02
דורון,

איזה מערכת מפרידה בין המצברים?


Sent from my iPhone using Tapatalk

ד ו ר ו ן
06-08-16, 13:16
109815

מנתק בינהם כשהסוויץ סגור, ומווסת טעינה כשהמנוע עובד.

הכיסוי האדום הוא פקק של ג׳ריקן 18ל של סונול שהתאים בצבע האדום לסמן שמתחת יש + .

ד ו ר ו ן
23-08-16, 15:26
תוספת לתאורה אחורית:
בחצר יש לי פנסי לד סולרים, עם חיישן תנועה, שנטענים במשך היום ובמצב חשיכה נותנים אור נמוך, וכשנכנסים לטווח שלהם, נדלק אור חזק.
יש שליטה על ההדלקה, כך שיש ניתן לכוון שהם לא ידלקו כלל.

במחשבה של רגע, התקנתי אחד על הרכב מאחור, מעל למקרר.
הרעיון הוא שהפנס נטען לבד במשך היום, ובלילה, במחנה, יידלק לבד כאשר מישהו יצטרך תאורה, היא תידלק בעת התקרבות לארגז לטובת המגירות/מקרר/משאבת מים.

מנסיון ראשון בטיול שטח, עובד מצוין, ונותן תאורה טובה מאד לטווח של כמה מטרים בזוית רחבה מאחורי הרכב.
ויעיל משמעותית מאשר מתג, שצריך להסביר היכן נמצא, ובטח לילדים, שלא מגיעים גבוה.
במצב נסיעה בחושך, פשוט מכבים אותם לגמרי, כדי שלא יאירו אוטומטית אחורה.

ניסוי כלים ראשון היה הצלחה
110084
110085

erezgur
23-08-16, 16:29
מעניין, יכול להיות שימושי גם עבורי.

תוכל להוסיף קישור לפנס שיש לך ניסיון טוב עמו?

ד ו ר ו ן
23-08-16, 17:54
בבקשה:
http://www.ebay.com/itm/221915869770?_trksid=p2060353.m2749.l264 9&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

פנסים כאלו עובדים אצלנו בגינה כשנתיים, כולל גשם.

erezgur
23-08-16, 18:31
תודה ... הזמנתי זוג לניסיון :)

liontamer84
24-08-16, 11:12
הזמנתי גם.. תודה!

Asaf-a
24-08-16, 16:18
שאלה עבור הגינה, האם ניתן למקם במיקום נפרד את הפנל הסולארי ואת הפנס עצמו? כך שהפנס יכול להיות במיקום שאינו חשוף במיוחד לשמש?

ד ו ר ו ן
24-08-16, 16:54
לא ניתן בדגם הזה.
יש באיביי מגוון גדול מאד של פנסי גינה סולריים, יש כאלו שגוף התאורה נפרד מהפאנל הסולרי.
אצלי בחצר 2 מהם מקבלים שמש רק חצי מהיום בגלל זוית השמש, ועדיין עובדים טוב מאד.

boaz avrahami
24-08-16, 19:10
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160824/f3e7f572415261fe779144316bb66009.jpg

ד ו ר ו ן
24-08-16, 19:15
יש גם בחצי מחיר אם מחפשים.

erezgur
24-08-16, 19:53
בצילומסך של בועז רשום from Israel, כלומר המוכר ישראלי.
או שמדובר במישהו שעושה drop shipping או שזה מוצר ישראלי ...(ייצור סיני כמובן)

ד ו ר ו ן
24-09-16, 22:38
הפרויקט ממשיך..

הגגון שהוכיח את עצמו הוכיח שאפשר גם יותר טוב..

הנחת העריסה על המסגרת שקובעה לקשתות אמנם הייתה הפעולה הכי פשוטה כפתרון, אבל המשמעות הייתה איבוד נפח בגלל סבך וכפילות הקורות, אורך ורוחב.

החלטתי על מבצע שדרוג גגון.
נבנה גגון חדש מאלומיניום, גם כאן, ממחזור שאריות של ארונות שרתים, תקרה צפה ומסגרות חלונות.
כיפופים במלחציים+פטיש, חיתוך עם משורית ודיסק, ושיוף ידני ברובו.
הוספתי תושבות עגינה לרצועות רוחב,

קורות האורך היו במקור צבועות בצבע חום קרם, עברו שיוף לקבלת מראה אלומיניום נקי.

בהמשך, העברת חיווט מקופסאת הנתיכים החדשה שבארגז לטובת פס לד בקורה האחורית לתאורת פנים הארגז.
נפח הסל של הגגון החדש רחב מהקודם ב-15ס"מ, ועמוק בכ-7ס"מ, על אותה מסגרת רוחב כמו העריסה המסחרית הקודמת.

110858
110857
110856

opl
25-09-16, 08:42
עבודה יפה, יש לך יותר ניטים מדיפנדר ממוצע

עירא
25-09-16, 10:04
עבודה יפה, יש לך יותר ניטים מדיפנדר ממוצע

אאוץ׳

zivo
25-09-16, 10:49
++1
תעזוב אותם, סתם מקנאים.

דרך אגב, לאחרונה, בעיקר בפרוייקטים קטנים, התחלתי להלחים אלומיניום (עם מבער ואלקטרודה - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/99285-%D7%94%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7% 99%D7%95%D7%9D?p=702346#post702346) , זה ממש פשוט, ונותן תוצאות יפות.

ד ו ר ו ן
25-09-16, 16:19
אאוץ׳
אאוצ זה כשחתיכות מהרכב נופלות עליך תו״כ נסיעה..

ד ו ר ו ן
25-09-16, 16:21
++1
תעזוב אותם, סתם מקנאים.

דרך אגב, לאחרונה, בעיקר בפרוייקטים קטנים, התחלתי להלחים אלומיניום (עם מבער ואלקטרודה - http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/99285-%D7%94%D7%9C%D7%97%D7%9E%D7%AA-%D7%90%D7%9C%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%A0%D7% 99%D7%95%D7%9D?p=702346#post702346) , זה ממש פשוט, ונותן תוצאות יפות.
השאלה האם זה יחזיק מעמד בגגון שגם נושא משקל וגם נתון לרעידות.

im_ri
28-09-16, 18:08
דורון זה נראה מדהים.
יש אפשרות לראות את היופי הזה בעיניים? אולי לפני טיול? ;)

המקרר עומד בגשם רציני? אתה לא פוחד שיכנסו מים מצידי הברזנט?

אני מתחיל לחשוב על תכנון של הזיווד בארגז על הטנדר שלי.
חיה מסוג שונה משלך:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/84258

כרגע אני עם תיק גג על הארגז.
110907

היתרון אותו אני רוצה לנצל הוא הפתיחה של דלתות הארגז לכל הכיוונים.
110908

הסידור הנוכחי גבולי מבחינת מקום אבל אפשר להסתדר לטיול 2-3 ימים בזוג. כרגע אני שוקל להוסיף אוהל גג ומקרר ולכן אצטרך עוד קומה.

ד ו ר ו ן
28-09-16, 18:37
תודה.
יש לך יתרון גדול של גישה מהצד.
במקרה שלך הייתי מתקין את המקרר צמוד לקבינה לפתיחה הצידה.

הברזנט עמד יפה גם בגשם שוטף.

מאיזה אזור אתה?

im_ri
28-09-16, 18:54
תל אביב. אתה?

כמה המקרר רגיש לגשם?

ד ו ר ו ן
28-09-16, 19:14
לא הייתי מנסה לבדוק עמידות לגשם.
אבל מתחת לברזנט הוא לא נרטב, ובמגש הוא מוגבה מעל מפלס הארגז, אז גם אם יש קצת מים בתחתית הארגז, הם לא נוגעים בו.

zivo
28-09-16, 22:59
השאלה האם זה יחזיק מעמד בגגון שגם נושא משקל וגם נתון לרעידות.
שים לב להערה על פרוייקטים קטנים.
את השלד עצמו, לא הייתי משנה ונשאר עם ניטים.
ההערה שלי היתה מכוונת לאוזן הקטנה משמאל לפינה שמחוברת עם 6 ניטים (שתי שלשות צפופות).
החשש שלי, מהחלשה השלד של הגנון בגלל החירור האינטנסיבי והצפוף.

ד ו ר ו ן
28-09-16, 23:49
תודה על הדאגה.
הקורה בעלת עובי דופן 2 ממ, צורנית (לא מלבן פשוט), וקשיחה מאד.
עמדתי עליה במרכז כשהיא במפתח מלא באויר והיא לא זזה.
עכשיו יש 2 כאלו בכל צד.

בקצוות האוזניים בטווח של התושבת לקשתות, כלומר הקורה באזור הזה נתמכת ולא תלויה.

ד ו ר ו ן
19-10-16, 01:09
שני מצברים= שני שעוני חיווי טעינה, לא?

הראשי נדלק אחרי סוויצ׳, והמישני עם מתג.

111294111295

גלעד .ג.
19-10-16, 08:54
דורון כמה הסטייה בין מה שהשעון מציג לבין בדיקה עם רב מודד על קטבי המצבר?

האם השעונים מחוברים ישירות לקטבי המצבר או לחילופין לסוויץ?

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

נמרוד
19-10-16, 10:01
שני מצברים= שני שעוני חיווי טעינה, לא?

הראשי נדלק אחרי סוויצ׳, והמישני עם מתג.

111294111295

דורון תזהר, גם חיים רכס התחיל משני שעונים על הדשבורד של הדיסקברי :rolleyes:

ד ו ר ו ן
19-10-16, 15:54
דורון כמה הסטייה בין מה שהשעון מציג לבין בדיקה עם רב מודד על קטבי המצבר?

האם השעונים מחוברים ישירות לקטבי המצבר או לחילופין לסוויץ?

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

זהה עד 0.1
קשה להגדיר את הסטייה כי לשניהם זמן תגובה שונה אז אני לא יודע אם זו סטייה או זמן תגובה.

אחד מחובר לקו מצית אחרי סוויץ ומציג מצבר הנעה, והשני לקו הזנה בין המשני לארגז לצרכנים (ובגלל זה המתג).

ד ו ר ו ן
19-10-16, 15:56
דורון תזהר, גם חיים רכס התחיל משני שעונים על הדשבורד של הדיסקברי :rolleyes:

״שלא תגמור כמו מוטי-בננה בציריך״..

zivo
19-10-16, 20:47
דורון,

תתקדם לזה :-)
http://www.banggood.com/A8-5_5inch-Car-HUD-Head-Up-Display-With-OBD2-Interface-Plug-p-981799.html

opl
19-10-16, 21:21
מי שזוכר, אני התחלתי גם עם שעון כזה וסטייה של 0.1, היום זה כבר 0.5 ועברתי על כל החיווט...

ד ו ר ו ן
19-10-16, 22:20
דורון,

תתקדם לזה :-)
http://www.banggood.com/A8-5_5inch-Car-HUD-Head-Up-Display-With-OBD2-Interface-Plug-p-981799.html

יש שם חלק ממש לא רלוונטי להיילקס:
״מד מהירות״.

חבל על הכסף.

ד ו ר ו ן
19-10-16, 22:21
מי שזוכר, אני התחלתי גם עם שעון כזה וסטייה של 0.1, היום זה כבר 0.5 ועברתי על כל החיווט...
גם בשעון אחר?
גם ברב-מודד?

opl
19-10-16, 22:29
לא הכי הבנתי אבל - מדידה עם רב מודד על המצבר ועל ההדקים שמגיעים למד המתח - הפרש של 0.1, בשעון עצמו - 0.5, כרגע. בהתחלה חששתי, חשבתי שיש לי בעיית טעינה. היום אני מתעצל להזמין שעון חדש ב4 דולר... חי עם זה ככה. לא אומר שזה יקרה אצלך אבל אם כן, תזכור שסיפרתי.

ד ו ר ו ן
17-02-17, 14:22
אי-אפשר באמת להפסיק..

כמה שהאלומינים הנקי עשה לי את זה, ערבוב הצבעים על הרכב לא היה הכי אסתטי.

אז נבחר צבע שחור, לגגון, ופגושים.
בנוסף, 2 נקודות עגינה לצילייה בקשת האחורית, מאפשר למתוח בקלות מהרכב אחורה ולהנות מצל על פינת עבודה ובישול ליד המקרר.

2 הלדים 27W עברו אחורה, ו-2 חדשים קטנים יותר חוברו ליד הקבינה, ומכוונים כך שמאירים הצידה מהרכב ואת פנים הארגז.

חוטי החשמל לזרקורים האחוריים הושחלו בקורות הגגון, כך שאין חוטים תלויים חיצונית.

לפני:
113247

אחרי:
113243

העברת החוטים בקורות של הגגון:
113246
בקצה החוט של הגגון יש מחבר, שהנקבה שלו מחובר לרכב, על מנת שאפשר יהיה לפרק את הגגון מהרכב בלי לחתוך חוטים.

זרקורי תאורה לצידי ופנים הארגז:
113242

*********************************
113241
*********************************
113244
*********************************
113245

rob
17-02-17, 14:33
עבודה יפה!
חוטי חשמל שעוברים דרך קדח בפח צריך לשים גומית מעבר על הפח.
אנחנו קוראים לזה גורמט, באנגלית תוכל למצוא את זה תחת gourmet.

ד ו ר ו ן
17-02-17, 15:29
החוט מושחל בתוך שרוול הגנה שרשורי ולפני כן איזולירבנד על החוט המקורי,בתוך השרוול הגנה.

נראה לי משיג מטרה.

- - - Updated - - -



אנחנו קוראים לזה גורמט, באנגלית תוכל למצוא את זה תחת gourmet.
למה באנגלית כשיש אצל השכן?

erezgur
17-02-17, 16:16
יופי של עבודה!

מתוכנן ומבוצע בקפדנות.

(אהבתי את שינויי מספר הרכב בין התמונות ...)

איל מ
17-02-17, 20:27
מנסיון,
עם הזמן השרשורי נשחק או מתייבש וכנ"ל האיזולירבנד. אמנם בסביבות המנוע שמווברץ ומחמם אבל בכ"ז.
הגומיה מחזיקה שנים.

סולי
17-02-17, 21:50
עבודה יפה דורון!...
יש לי מחזירי אור להשלמת המראה (שחור צהוב במקום הצהוב אדום) בשבילך אם אתה בסביבה (:

נ.ב לא הבנתי מעולם את הצבע שמפניה הזה... /:



Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
17-02-17, 23:19
מנסיון,
עם הזמן השרשורי נשחק או מתייבש וכנ"ל האיזולירבנד. אמנם בסביבות המנוע שמווברץ ומחמם אבל בכ"ז.
הגומיה מחזיקה שנים.
תודה על הדאגה.
השרשורי כאן בסביבה יבשה ולא חמה.
מושחל בקורה, כך שגם תנועה אין ממש.

באזורים הבעייתיים השתמשתי בשרשורי משוריין.

im_ri
18-02-17, 00:23
הדיון על השרשורי הוא מהחששש שהבידוד של החוט יילך/ישתפשף ויהיה קצר עם הגוף?

avikkllk
18-02-17, 09:55
אם אבקש ממש יפה...תוכל לספר לי איפה רכשת את פותחן הבירה??

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

JustDoB
18-02-17, 10:33
Look at this on eBay http://www.ebay.co.uk/itm/301983050020

it was a jeep thing

ד ו ר ו ן
18-02-17, 10:33
אם אבקש ממש יפה...תוכל לספר לי איפה רכשת את פותחן הבירה??

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Ebay

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=beer+opener+bumper&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0. Xbeer+opener+wall.TRS0&_nkw=beer+opener+wall&_sacat=0

נמרוד
18-02-17, 13:32
עבודה יפה!
חוטי חשמל שעוברים דרך קדח בפח צריך לשים גומית מעבר על הפח.
אנחנו קוראים לזה גורמט, באנגלית תוכל למצוא את זה תחת gourmet.
Grommet

ד ו ר ו ן
18-02-17, 13:49
נמרוד,
כשזה מגיע מהמלאי של ערן, זה גורמה.

Ami.Z
19-02-17, 01:06
עבודה יפה מאוד.
עם איזה צבע צבעת את הגגון?
אשמח לתמונה מקרוב ולקישור לחלק הזכר והנקבה שמנתק את החיווט של המנורות.


Sent from my SM-G920F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
19-02-17, 09:06
הגגון נצבע עם יסוד מקשר שמתאים לאלומינים של RUSTOLEUM, ואחרי זה צבע שחור מט של אותה חברה.
שניהם מגיעים בספריי נוח לעבודה, הוא יקר יחסית לספריי הפשוט שיש בשוק, אבל שווה את המחיר לדעתי.

המחבר לחיווט גגון הוא של סוללות מכוניות שלט.

avikkllk
19-02-17, 09:22
Ebay

http://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=beer+opener+bumper&_osacat=0&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0. Xbeer+opener+wall.TRS0&_nkw=beer+opener+wall&_sacat=0
פשוט גרושעם הזמנתי שלוש אחד לרכב שתיים לבית
נשבר לי מלפתוח עם מצית [emoji3]

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
19-02-17, 19:15
נקודה בשביל מי שמתקינים אביזרי חשמל בארגז טנדר: שדרגו את המינוס לארגז.

הארגז מחובר לשלדה בנפרד מהקבינה, שמקבלת מינוס בריא מהמצבר, אבל אין חיבור בין הקבינה והארגז.

הארגז אמנם מחובר לשלדה, שאליה יש חיבור מינוס, עם ברגים דרך תושבות גומי.

בפועל הבידוד כנראה טוב מידי, ונתקלתי בבעיה של מתח נמוך או לא רציף.
בדיקה עם רב-מודד הראתה את הבעיה.

חיבור כבל מינוס עבה מהשילדה לפח הארגז פתר את התופעה.

im_ri
19-02-17, 19:44
יש עוד אופציה? מה היה לך לפני זה? משכת מינוס מקדימה?

ושואל שוב על הצינור השרשורי שדיברתם עליו , זה בשביל להגן על החוטים?

ד ו ר ו ן
19-02-17, 21:05
בניתי על המינוס של השילדה.

בדיעבד, אני מבין שחלק מבעיות המתח בארגז היו בגלל מינוס לא מספיק טוב בין השילדה/קבינה והארגז.

השרוול השרשורי:
כן, זה בשביל הגנה מכנית על החוטים, עוד דרגת הגנה מעבר לציפי הדק המקורי של החוט.

במקומות מועדים לתנועה, חיכוך או השפעות מזג אויר, השתמשתי בשרוול משוריין, לא מפוצל, בו נדרש להשחיל את החוט לכל האורך.
לדוג', מה שרץ בתא מנוע, מתחת לשילדה, ובארגז.
במקומות בהם האתגר על החוט הוא פחות קשה, השתמשתי בשרוול המפוצל הפשוט יותר, בהגנה על מקטעים קצרים מאד, כמ בתוך הקבינה, וכמו שראית בחיבור הקצר בחיווט הפנס בין הקשת והפנס עצמו.
החיווט בתוך הקשת הוא חיווט שמיועד להתקנות חיצוניות ומגיע מראש עם ציפוי כפול עבה.

im_ri
19-02-17, 21:57
איך לא חשבתי על זה :(
יש לי מקום בעייתי שלא השתמשתי בשרוול.. נראה שאצטרך לפרק..

ד ו ר ו ן
27-05-17, 14:36
נערך

ד ו ר ו ן
27-05-17, 14:44
צצצ

ד ו ר ו ן
27-05-17, 14:56
תאורת ארגז בקטנה.

יש 4 זרקורי לד שמאירים את אחורי הרכב וצדדיו מהקבינה אחורה.
תאורה חזקה ויעילה כשרוצים להאיר את סביבת הרכב, אבל חזקה מידי וקרובה מידי לעיניים בשביל לשלוף משהו מהארגז.

נתקלתי בפנס לד קטן לאופניים שנפל בדיוק במשבצת.
הפנס (3.6ש"ח מסין ועד הבית) אמור לתת 50 שעות תאורה רציפה, אטום למים.
הדלקה בלחיצה על העדשה, וכיבוי כנ"ל (באמצע יש גם אפקט הבהוב.. מיותר אבל בשביל 3.6 ש"ח אי אפשר להתלונן).
114932

רצועת הגומי המקורית מחוברת לפנס עם בורג בחלק האחורי שלו, ומה שנותר זה להוריד את הרצועה, קדוח חור בגגון ולחבר עם הבורג המקורי של הפנס.
התקנתי אחד בכל צד של הגגון.
114933

114934

avikkllk
27-05-17, 15:18
תוכל לעשות תמונה גם לקראת ערב שנראה את עוצמת התאורה

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
27-05-17, 17:49
תוכל לעשות תמונה גם לקראת ערב שנראה את עוצמת התאורה
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
בהחלט.

ד ו ר ו ן
27-05-17, 23:07
טוב,
התמונות לא ממחישות את עוצמת האור.
איכשהו בעין רואים הרבה יותר שטח מואר מאשר במצלמת טלפון, והתמונה יוצאת חשוכה ולא מייצגת.

בפועל,
יש תאורה טובה לטווח הקצר שיש בין הפנס לתוך הארגז, זה פנס אופניים שמיועד להאיר לטווח של כ-10מ', אז בארגז בטווח הקצר האלוהמ יותר ממוקדת.

חנן-ג'יפולוג
27-05-17, 23:31
יש לי שני פנסים כאלה באופניים.
הקטע המצחיק הוא שהם עולים הרבה פחות ממה שעולות שתי סוללות הcr2032 שנמצאות בכל אחד מהם. ( :

כשנגמרות הסוללות, עדיף לקנות פנס חדש.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
28-05-17, 07:45
יש לי שני פנסים כאלה באופניים.
הקטע המצחיק הוא שהם עולים הרבה פחות ממה שעולות שתי סוללות הcr2032 שנמצאות בכל אחד מהם. ( :

כשנגמרות הסוללות, עדיף לקנות פנס חדש.

Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
זה באיביי ושות׳, ראיתי פנס זהה בתחנת דלק ב״רק 19.90!״

asypeer
28-05-17, 11:00
הי דורון, אם יש לך 12V בארגז, לא עדיף ללכת על משהו שאינו תלוי סוללה? לדוגמא פס לדים שייתן אור מפוזר ולא מסנוור. אני אצלי בתא המנוע הולך לעשות משהו כזה:
http://www.bodenzord.com/archives/1186
עם מפסק שידליק אותם רק בפתיחת המכסה (תודות לאזעקה שביטלתי..)
יש לי כמה מטרים ספייר של לד מוגן מים אם תצטרך (גליל עולה 5-10 דולר)

ד ו ר ו ן
28-05-17, 20:19
הי דורון, אם יש לך 12V בארגז, לא עדיף ללכת על משהו שאינו תלוי סוללה? לדוגמא פס לדים שייתן אור מפוזר ולא מסנוור. אני אצלי בתא המנוע הולך לעשות משהו כזה:
http://www.bodenzord.com/archives/1186
עם מפסק שידליק אותם רק בפתיחת המכסה (תודות לאזעקה שביטלתי..)
יש לי כמה מטרים ספייר של לד מוגן מים אם תצטרך (גליל עולה 5-10 דולר)
תודה על ההצעה.
יש לי פס לד מוכן, ומתג, אבל אין לי רצון להתחיל שוב להשחיל חוטים בקורות וקשירת חוטים חיצוניים לא מתאים לי להתקנה הנקייה שהצלחתי לבצע.

החיווט של הזרקורים שמושחל מחובר למתג אחר, שלא קשור לקופסת פיוזים בארגז.

בשביל לחבר מקור מתח מהקופסת פיוזים בארגז אני צריך להשחיל דרך הקשת ודרך הגגון, והפנסון הזה מייצר לי פתרון פשוט, זול ונקי.

תאורה בתא מנוע בסגנון שהצעת יש לי ב"רשימת דברים לעשות", אבל שם זה פשוט, לא צריך להשחיל.

סולי
28-05-17, 20:31
סתם הצעה לתאורה לארגז ובכלל.
התמורה העיקרית שהאור מפוזר.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170528/3ae865439d7e56a8f8c7aa9351315247.jpg

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ד ו ר ו ן
03-06-17, 21:07
לא בדיוק דיגום מוברג לרכב אבל בכל זאת דיגום לטיולים.

מקלחת שדה סולרית.

אני לא מחסידי המקלחות בשטח, אפילו להיפך.
נהנה מהאבק.

אבל עם הגיל, הילדים, והשכן שמתקלח BUT NAKED מאחורי הרכב, והיתקלות מקרית במוצר הזה:
20L SOLAR HEATED SHOWER (http://www.ebay.com/itm/20L-SOLAR-HEATED-SHOWER-CAMPING-WATER-BATHING-BAG-OUTDOOR-TRAVEL-HIKING-PORTABLE-
/191678359463?hash=item2ca0eba7a7:g:AW0AA OSwT6pVrLGD)

ניסינו בטיול שבועות, אחלה מוצר.

ממלאים בבית, או בשטח בבוקר, מקבעים על הגגון, שיספוג שמש, ובערב יש מקלחת חמה באמת.
לא פושר בכאילו אלא ממש חם.

מיכל כזה של 20 ליטר הספיק למקלחת מהירה למבוגר, ועוד 2 ילדים שלא רצו לצאת מתחת לטוש המאולתר עד שנגמרו המים.

asypeer
26-06-17, 20:30
תודה על ההצעה.
יש לי פס לד מוכן, ומתג, אבל אין לי רצון להתחיל שוב להשחיל חוטים בקורות וקשירת חוטים חיצוניים לא מתאים לי להתקנה הנקייה שהצלחתי לבצע.

החיווט של הזרקורים שמושחל מחובר למתג אחר, שלא קשור לקופסת פיוזים בארגז.

בשביל לחבר מקור מתח מהקופסת פיוזים בארגז אני צריך להשחיל דרך הקשת ודרך הגגון, והפנסון הזה מייצר לי פתרון פשוט, זול ונקי.

תאורה בתא מנוע בסגנון שהצעת יש לי ב"רשימת דברים לעשות", אבל שם זה פשוט, לא צריך להשחיל.

ככה זה נראה אצלי:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/723a01e08821c76ada99908484e215f6.jpg

avikkllk
26-06-17, 20:37
אפשר קצת רקע ועלות? מעוניין גם

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

asypeer
26-06-17, 20:44
שמתי לינק בתגובה הקודמת שלי.
בגדול:
1. פס לדים מוגן מים - חותכים לפי המידה שנכנסת ומדביקים (חובה לנקות את המתכת מפיח ואבק אחרת לא יידבק)
2. מלחימים חוטי חשמל וסוגרים עם שרינק לפס (ישנה נקודת חיבור כל מטר בערך)
3. מסדרים את הכבלים עם התפסים כדי שלא יתנפנף.
4. פלוס מקבלים מהמצבר דרך פיוז.
5. מינוס ממקמים איפה שהמכסה נסגר עם מפסק
קפיצי כדי שיידלק רק שנפתח
אצלי כבר קדחו בעבר בשביל האזעקה אז התעלקתי על החור.
5. אצלי דחפתי את הכבלים בתוך צינורות שרשוריים שכבר היו בתא המנוע לטובת צרכנים אחרים.
עוד פרטים בפרטי, זה שרשור של דורון..
לינקים:
מפסק קפיצי:
https://www.ebay.com/itm/172442741927
מחזיקי כבל:
https://www.ebay.com/itm/182210557525
פס לדים (היו לי כמה שאריות בבית)

https://www.ebay.com/itm/111878773718
עלות סביב 5-10 דולר

ד ו ר ו ן
26-06-17, 21:21
נראה כמו גרדום מאולתר.. אבל זו תושבת לתליית המקלחת.

נתפס בתושבת שחוברה לגגון במקור עבור אביזרים (הגבהת תאורה).

גם כאן, מיחזור של רגל שולחן, מוט אוהל לאלכסון וזקיף ממטרה..(אבטיפוס א עם עובי דופן 2ממ קרס..)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/7b034bc3cbb4922505a7b2d0775453d2.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170626/21146c3e008d55bbfabb230d5c212640.jpg

ד ו ר ו ן
08-07-17, 21:59
עם החניות הארוכות והרצון לשקט ולא להניע את הרכב, ועדיין לשמר יכולת קירור/הקפאה, בא הצורך במקור מתח יציב, וכאן נכנס פאנל סולרי לערכה.

להבדיל מהפאנל הקטן (14w על הנייר ובפועל 12~), שהחזיק את המצבר לא להתרסק ולהאט את הריקון אבל לא לפצות מלא, רציתי פאנל קצת יותר גיבור, אבל לא מפלצת קמפינג גדולה.

נרכשו 3 פאנלים, 2 של 10w כ״א, ועוד אחד של 20w מעודפי מבדקי zivo .

בדיקות אמת הראו תפוקה אמיתית של 30w בעולם האמיתי.

נבנתה מסגרת ממסגרת תמונות מאלומיניום, קצת חיזוקים, וציר חלונות ישן בין 2 החלקים, לקיפול באחסנה, ורגליים עם זוית מתכווננת לתיקון זוית לשמש:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170708/c55e15d0facf979842e34224205828b3.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170708/26456e951791a5804742b9b0b0006471.jpg


בקר mppt, בעל יציאות לצרכני משנה ו2 שקעי USB,
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170708/4af7ce149af8e395d7ddfc7bbb51e621.jpg

הוכן וחיווט מגוון לרכב:
כבל עם מחבר אנדרסן ופיוז להזנה ישירות למצבר.
כבל עם שקע מצית לחיבור אחורי דרך הארגז.
כבל תנינים להרחבת אופציות בעתיד.

נתפר תיק אחסנה לכל החלקים:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170708/e8f2ccec579729336404198d54c03a93.jpg

כל הגשאפט חובר למקרר שקורר מראש לטמפ ״0״, והותקן ברכב בחצר, לדמות חניית יום ארוכה אחרי נסיעה, (במקרר בקבוק קרח ושישית בירות, לדמות בשר קפוא, ושישיית בירות..והמקרר כוון ל״0״.

נתוני פתיחה למצבר היו 12.67 עם רב מודד.
הפאנל חובר לרכב, והבקר הציג 0.7אמפ טעינה (מדדתי 19v ביציאה מהפאנל לבקר, ו-13v ביציאה למצבר).
בזמן טעינה המצבר עלה ל-13, באינטרוולים בהם עבד המקרר המצבר ירד ל-12.3 ועלה חזרה לאחר מכן.
אחרי 5 שעות עבודה בצהרי יום חם למדי, נותק המקרר והפאנל,והמתנה לייצוב מחדש של המצבר המצבר עמד על 12.6.

נראה לי לוקח בתור פתרון למחנה קיץ.

avikkllk
09-07-17, 07:32
דורון אחי אתה מקצוען ומשקיען.


Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
01-09-17, 01:21
סאז הגיע מחנה קייץ קצר.
החלפתי בקר כי הייתה לי תחושה שמשהו שם לא עובד כמו שצריך, עם הבקר החדש, הטעינה בשיא מגיעה ל-1.4 לעומת 0.7-0.9 עם הבקר הקודם (בדיקה צמודה באותם תנאי שמש).

סופ"ש ארוך, משישי אחה"צ ועד לראשון אחה"צ.
מצבר "בית", על 12.6 בייצוב אחרי עצירה, מקרר מכוון ל-"0", בלי להניע את המנוע, עם הפאנל פתוח בשעות האור מסביבות 07:00 ועד לשקיעה.
טעינה לפי הבקר בין 1-1.4אמפ, אחרי כמעט שלשה ימים בלי הנעה ומקרר מחובר כל הזמן, המצבר עומד על 12.1.

טוב, אבל לא מספיק, נוסיף עוד קצת..

איל מ
24-01-18, 11:14
מחייה קצת את השרשור. אני מחפש קורות אורך כמו בעריסה שבנית (בהנחה והן מאלומיניום)

ד ו ר ו ן
24-01-18, 11:34
מחייה קצת את השרשור. אני מחפש קורות אורך כמו בעריסה שבנית (בהנחה והן מאלומיניום)

התחתונות שמחוברות לקשתות או אלו שבונות את הסל?

איל מ
24-01-18, 11:56
אלו שמהוות את רצפת הסל. בניתי גגון אלומיניום עם רגלי נירוסטה. כרגע זה רק מוטות רוחב אבל השאיפה שיהפכו עם הזמן לעריסה או משטח שטוח הנשען על מוטות הרוחב. אני מעדיף לא לערבב פלדה בחגיגה, ולהשאר עם אלומיניום בלבד. מחפש פתרונות יצירתיים.
יצירתיים= בחינם.

ד ו ר ו ן
24-01-18, 14:15
אצלם לך מאוחר יותר שאריות שיש לי.
בגדול להבנתי אלו תעלות כבלים מעל תקרת גבס.

ד ו ר ו ן
07-12-18, 15:27
עבודה יפה, יש לך יותר ניטים מדיפנדר ממוצע
אז כנראה שכמות הניטים עזרה לפזר את המכה..
וכמובן המזל שהעץ לא נחת על הגג של האוטו.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181207/8602a3a9b42482199ab790b3e2e16218.jpg
הנזק מסתכם בקילוף צבע.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20181207/4bf666865772c6706fa8d2c3db30a073.jpg

סולי
07-12-18, 16:52
מזל גדול!

Sent from my SM-A530F using Tapatalk

erezgur
07-12-18, 17:08
ואי ואי... אכן מזל גדול.

opl
07-12-18, 19:07
לדעתי האישית סנדל עדיף לשים על גלגל עם היגוי.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
07-12-18, 19:37
לדעתי האישית סנדל עדיף לשים על גלגל עם היגוי.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk

גם השני לא יתום אבל עדיף על סרן מניע.
אין בעיה מיוחדת לנסוע עם סנדל על גלגל קדמי.

ד ו ר ו ן
11-05-19, 18:17
זה לא באמת נגמר אף פעם..

בין הארגז מטבח(שמאלי בצילום), לכנף הארגז יש חלל בעומק כ-15סמ שנותר בגלל מבנה הארגז והכנף מעל לגלגל.
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190511/b918004ba6677e6066a7667d0eb18d93.jpg
הכנסתי לשם ציוד שטוח שאני לא צריך בצורה שוטפת במשך היום כמו תיק שאקלים רכים, ערכת תאורה, עם מוט טלסקופי וכמה חלפים.

אבל כל פעם ששולפים את הארגז אוכל הם נופלים פנימה לחלל הארגז, ולפני החזרת הארגז מטבח צריך לסדר.
הפתרון המתבקש:
דלת..
נסגרת עם 2 מגנטים חזקים שהודבקו ללוח אלומיניום, ובצד של המסגרת אלומיניום יש פלח פח דק כדי שהמגנט יתפוס.
סגור:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190511/17b0d701fc6668ebe039721fc9a9adc7.jpg
פתוח:
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190511/b689efcba4908a5f4d0fa3a4a3551acf.jpg


Slowly..

avikkllk
11-05-19, 18:33
ללא ידית לדלת קצת מעצבן לפתוח אותה לא??בייחוד שהדלת במקום כזה

Sent from my Redmi 6A using Tapatalk

ד ו ר ו ן
11-05-19, 18:38
בשביל זה יש את החורים בדלת.
המשטח של הדלת צמוד לדופן ארגז המטבח, אין מקום לידית.

Slowly..

איל מ
11-05-19, 18:38
ללא ידית?
הבט שוב!
יש שלוש!
עריכה: דורון הקדים אותי.

avikkllk
11-05-19, 18:54
עכשיו הבנתי ,
תודה.

Sent from my Redmi 6A using Tapatalk

erezgur
11-05-19, 20:07
יפה!


...נכתב מהנייד, סליחה על השגיאות

אבי ביטר
20-04-20, 14:59
ד ו ר ו ן שלום
ראשית שאפו, כתבה מעניינת ומופרטת, למדתי המון.
שנית, באחת התמונות ביצבץ לו בלון גז 5 ליטר, רציתי לשאול האם זה בטיחותי לטייל עם בלון גז כזה?
בנוסף, פעם מישהו זרק לי שבלון כזה צריך לשנע בעמידה ולא בשכיבה.

מה דעתך ?

ד ו ר ו ן
20-04-20, 15:07
תודה.

לגבי הבלון גז,

שנים טיילתי כך ולא הייתה שום בעיה.
אחרי הערה של מישהו לפניך, ניסיתי להבין מה העניין ואף אחד לא נתן סיבה מעבר לאמירה ״אסור״.

מאז עברתי לכירת בנזין של קולמן.

חנן-ג'יפולוג
20-04-20, 15:24
http://www.oshforum.org.il/read.php?5,395543,395545

אני מתרשם שהדאגה העיקרית היא לברז, והמחשבה היא שבניצב הוא הכי פחות חשוף לפגיעות. לא בטוח שזו הסיבה הנכונה.

נמרוד
20-04-20, 15:29
ד ו ר ו ן שלום
ראשית שאפו, כתבה מעניינת ומופרטת, למדתי המון.
שנית, באחת התמונות ביצבץ לו בלון גז 5 ליטר, רציתי לשאול האם זה בטיחותי לטייל עם בלון גז כזה?
בנוסף, פעם מישהו זרק לי שבלון כזה צריך לשנע בעמידה ולא בשכיבה.

מה דעתך ?

ברשותו של דורון, תשובה:
אין בעיית בטיחות עקרונית. אני לוקח איתי בלון גז 5 קילו, מאוחסן בשכיבה, בתוך ארגז תחמושת יחד עם כירת שדה.
128688
בנסיעה הארגז סגור וזה יוצא ככה לחוץ ששום דבר לא זז. במכסה קדחתי כמה חורים לאוורור על כל מקרה. אני לוקח את הערכה הזאת לטיולי משפחות ארוכים, בשגרה הבלון מאוחסן בעמידה במחסן גינה.

ד ו ר ו ן
20-04-20, 16:04
http://www.oshforum.org.il/read.php?5,395543,395545
אני מתרשם שהדאגה העיקרית היא לברז, והמחשבה היא שבניצב הוא הכי פחות חשוף לפגיעות. לא בטוח שזו הסיבה הנכונה.
אם זו הדאגה אז הבלון הספציפי עם כתפיים גבוהים שמגינים על הברז.

אבי ביטר
20-04-20, 16:29
תודה לכולם.

יש לי כירת גז ישנה בסגנון הזה :

https://www.payngo.co.il/index.php/catalog/product/view/id/30279/s/232061/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=shopping-ssc&gclid=EAIaIQobChMI5b2U44z36AIV0eJ3Ch0zBQ dNEAQYBCABEgLoXPD_BwE

אני מתכנן לחבר אותה לבלון 5 ק"ג באמצעות צינור גז תיקני ושסתום.

מה לדעתכם החסרונות בתצורה הזאת ? חוץ ממשקל הבלון והמקום שהוא תופס.

איל מ
20-04-20, 16:34
אתה קצת לוקח את השרשור למקום שלא קשור.
במקרה זה גם נשאל בדיוק בשרשור שרץ מקביל על גזיות- שורה תחתונה- מתפזר בנסיעה, לא מסוגל לעבוד ברוח (הכי קלה).

erezgur
20-04-20, 16:36
זו כירה ביתית לפחות מתאימה לטיול וללמוד בשטח.
הראשים זזים ומתפרקים - רעשים וקרקושים ואולי אפילו תגלה שחלק הלך לאיבוד ברגע האמת.

נשלח מהנייד

אבי ביטר
20-04-20, 16:43
לגבי הרוח, אפשר להוסיף מגינים.
לגבי החלקים הנעים, הכל ארוז בתוך תיק גדול, ויושב "בלחץ" בין דברים אחרים.

תודה.

ד ו ר ו ן
20-04-20, 17:02
אתה קצת לוקח את השרשור למקום שלא קשור.
במקרה זה גם נשאל בדיוק בשרשור שרץ מקביל על גזיות- שורה תחתונה- מתפזר בנסיעה, לא מסוגל לעבוד ברוח (הכי קלה).
אכן,
ואשמח אם השרשור ישאר בכיוון של דיגום טנדרים.

איל מ
20-04-20, 17:03
אבי, זה שרשור על דיגום ארגז טנדר.
לגבי מה ששאלת, תמשיך בשרשור הזה:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/112008-%D7%92%D7%96%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A8%D7%9B%D7%91-%D7%9E%D7%99-%D7%A6%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%AA-%D7%96%D7%94-(%D7%A1%D7%AA%D7%9D-%D7%A1%D7%AA%D7%9D-%D7%90%D7%91%D7%9C-%D7%91%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%A0%D7%95%D7% AA-%D7%90%D7%99%D7%9A-%D7%90%D7%AA%D7%9D-%D7%9E%D7%91%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%9D-)/page5

קרא את תגובה מספר 48 בעמוד 5 של השרשור.
התשובות שקיבלת כאן, מופיעות גם שם.

איל מ
27-09-20, 17:23
רציתי לכתוב בשרשור של ההילקס אבל כאן יותר מתאים, אז אני מקפיץ:
נתקלתי פה ושם בעבודות שלו דרך מכר משותף. עושה דברים נחמדים. זאת מסגריה ולא מפעל שמייצר במאות חתיכות, על כל המשמעויות (לחיוב ולשלילה).
סתם דוגמה אחרונה שראיתי:
130992

הבנתי שהוא מחפש מישהו שיעזור לו לתכנן ארגז עם אוהל גג. אולי משהו בסגנון של הקרונות מגורים שמתלבשים על הארגז, אבל אני לא יודע.
אם למישהו עם כישורי הנדסה משעמם...
בכל מקרה, יש לו אתר:
https://yahelshiftan.wixsite.com/adar

amir_shai
03-10-20, 01:33
רציתי לכתוב בשרשור של ההילקס אבל כאן יותר מתאים, אז אני מקפיץ:
נתקלתי פה ושם בעבודות שלו דרך מכר משותף. עושה דברים נחמדים. זאת מסגריה ולא מפעל שמייצר במאות חתיכות, על כל המשמעויות (לחיוב ולשלילה).
סתם דוגמה אחרונה שראיתי:
130992

הבנתי שהוא מחפש מישהו שיעזור לו לתכנן ארגז עם אוהל גג. אולי משהו בסגנון של הקרונות מגורים שמתלבשים על הארגז, אבל אני לא יודע.
אם למישהו עם כישורי הנדסה משעמם...
בכל מקרה, יש לו אתר:
https://yahelshiftan.wixsite.com/adarאם מתרומם כזה פרויקט אני גם מעוניין.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

-->