אלפא?
אלפא?
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
לפי השור שבארגז... אולי למבורגיני???
ערן CJ
מה שלא מחסל, מחשל !
השור בארגז הוא רמז ראשוני לא רע.
זה לא למבורגיני וגם לא אלפא. אבל גיאוגרפית אתם בסביבה.
If you are not scared, then you are not driving fast enough" - KEN BLOCK"
נזכרתי מאיפה הגריל מוכר לי
fiat compaganola
אבל זה רק דומה ולא מצאתי גירסת "אביר" .
אלוהים נותן אגוזים למי שצריך לשבור לו את השיניים
OM CL 52
או משו כזה
בעזרת תמונות דומות - אין לי מושג מעבר לכך
אקסטרא נקודות למי שיצליח למצוא את המידות של הרכב הנ"ל!
זו שלדת פאואר וואגון בגרסה 'מקומית'. כלומר... נ.נ
אסף.
Sent from my Redmi 4X using Tapatalk
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
מצאתי את המידות, ככל הנראה.
4.65*2...
דוז פואה.
OM CL52 GIPPONE - "ג'יפונה"...
היצרן נקרא OM, ראשי תיבות Officine Mechaniche שישב בברשיה, צפון-איטליה. ייצר משאיות למיניהן וציוד מכני וחלק מיצירותיו עדיין נוסעות/מטרטרות בכפרים נידחים באיטליה.
מעבר לאתרים באיטלקית עם תרגום ג'יבריש, קשה למצוא נתונים טכניים נוספים.
הבסיס/השראה אכן נ"נ פאוור-וואגון. בהמשך, הם ייצרו ברשיון גם משאיות ריו.
If you are not scared, then you are not driving fast enough" - KEN BLOCK"
שאלת המשך:
למרות שיוצר באיטליה, לשימוש באיטליה, ההגה ימני..
למה?
הסיבה לכך פשוטה: באיטליה עד אמצע שנות ה-70 למעשה כל המשאיות צוידו בהגה בצד ימין וזה נעשה בגלל האופי ההררי של המדינה ודרכים צרות שחייבו את הנהגים להיצמד כמה שיותר לצד ימין של הדרך על מנת לאפשר לשני רכבים זה בצד זה. דרך אגב, אותו דבר הייה נהוג במשאיות של שווייץ מאותה הסיבה בדיוק.
CJ-5 1959+Nissan Terrano 2000 auto+ARB
שמרו על קשר