Close
2 2 12
21 22 22
  1. #21

    Jul 2008
    14

     : 220V ( )

    במקרה של מפוח האוויר - אין צורך לשלוט על מהירות המנוע ועל ידי כך לאמץ אותו.
    פשוט יש להסיט חלק מזרימת האוויר החוצה מהתעלה ע"י מגוף וכך גם לא יהיה עומס על המנוע וגם תהיה לך שליטה מדוייקת על כמות האוויר.

  2. #22
    kd2's Avatar
    Oct 2005
    2,623

     : 220V ( )

    בני,
    אתה צודק וגם אני חשבתי תחילה לעשות סוג של "וויסטגייט" ( בכל זאת אתר של ג'יפים... ) לפני המצערת אך המסקנה היא שבכל מקרה המנוע ירוץ כל הזמן בעוצמה מירבית - ויתחמם בסופו של דבר.
    אני צריך מהמפוח עוצמה מירבית רק לפרקי זמן קצרים יחסית, בכל שאר הזמן אני על חצי מצערת.
    ואולי אני סתם דואג יותר מידי, פשוט החום הזה נראה לי לא נורמלי.
    לינק לתמונות של המתקן המלא -
    http://www.sakin.co.il/modules.php?n...c&t=1644#10836

    שוב תודה...
    ים

  1. alal
    : 0
    : 05-02-11, 06:49
  2. \ 84
    Suzuki
    : 4
    : 16-05-10, 09:30
  3. ZJ
    sos4u
    : 0
    : 03-12-09, 13:19
  4. ...
    ibinder 4X4
    : 0
    : 26-02-07, 09:47
  5. , .
    + '
    : 27
    : 11-06-06, 17:13

  •