בגדול אתה צריך מפסק שמדמה את השלט
יש לך winch off, winch in, winch out זה מה שאתה צריך להתקין אצלך בדש בורד.
מומלץ להתקין את זה אחרי סוויץ בטחון שבלי להפעיל אותו לא תוכל להפעיל את הכננת כדי למנוע הפעלה בטעות.
אני מחפש הסבר לחיבור מפסקים בתא הנהג לכננת warn powerplant.
מצאתי כמה תרשימים שאני לא ממש מבין- אשמח להסבר
יש גם את הודעה 60 בשישור:
http://www.jkowners.com/forum/showth...?t=6203&page=3
מי יודע מה זה "גוגים" ?
בגדול אתה צריך מפסק שמדמה את השלט
יש לך winch off, winch in, winch out זה מה שאתה צריך להתקין אצלך בדש בורד.
מומלץ להתקין את זה אחרי סוויץ בטחון שבלי להפעיל אותו לא תוכל להפעיל את הכננת כדי למנוע הפעלה בטעות.
למה דווקא מפסק ברכב?
תחשוב על פתרון של שלט אלחוטי.
תוכל לתפעל את הכננת מכל מקום- בתוך הרכב , מחוץ לרכב.
העלות היא משהו בין 200 ל300 ש"ח.
עם פתרון כזה אתה חוסך גם את החיווט מהכננת לפנים הרכב.
שלט אלחוטי מקורי של הpowerplant ז140$ לפני משלוח.http://www.quadratec.com/products/92142_103.htm
יש קיט מפסקים מוכן שעולה כ-60$ אבל הוא לא כל כך נוח לי.
מי יודע מה זה "גוגים" ?
שמוליק.
http://shmulik.varsanno.com, היום זה כבר לא יהיה, אבל אולי מחר, לך תדע
מפסק שלושה מצבים, קפיצי.
אתה מוציא שלושה חוטים מהשקע של השלט בצד הפנימי של קופסת הסולונואידים. בגדול, לחיצה על "הוצאה" מגשרת בין פין המתח ה"חם" לסולונואידים של הפעלת המנוע לצד אחד, ולחיצה על "הכנסה" מגשרת אותו לסולונואידים של צד שני. בשקע עם חמישה פינים, הגישור של הפיקוד מחייב גישור לשני פינים יחד (4 ו5), לצורך אבטחה (שלא תקצר בטעות).
זהו, מה שנשאר זה לחבר את המתג בלוח השעונים ואליו את שלושת החוטים.
באחד משלושת הפינים האחרים יש 12V מהמצבר.
קצר את 4 ו 5, ותבדוק עם נורת ביקורת באיזה מהשלושה האחרים יש מתח. אח"כ עם חתיכת חוט קצר אותו פעם לאחד מהאחרים ופעם לשני, עכשיו אתה יודע בדיוק לאן לספק מתח להוצאה ולאן להכנסה.
חשוב מאוד - וזה תמיד נכון - מפסק כוח גדול, של מצברים, שמנתק את הכננת מהמצברים כשהיא לא בעבודה. לחילופין, ממסר לזרמים גבוהים, שעושה את אותו הדבר.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
אני מכיר את הרעיון שתיארתה באופן כללי.
אבל כמו שניתן לראות בתמונה השמאלית, מדובר במפסק עם 8 מגעים.
וזה בנוסף למפסק הכללי ולמפסק הקומפרסור.
מי יודע מה זה "גוגים" ?
אל תסתכל על המפסק עצמו, הוא לא מעניין. יש לך שקע 6 מגעים, יש לך שלט עם 6 פינים. קח רב מודד ותראה בכל מצב של הלחצן בשלט איזה פינים מחוברים. העקרון הוא של השקע 5 פינים- שניים מתגשרים בינם לבין עצמם בכל מצב, ואחד מתגשר פעם לפין אחד ופעם לפין אחר. למה יש עוד פין? למצב שהכננ מתחממת.
בחיפוש קצר מצאתי את זה.
בהפעלת הכננת אתה מגשר בין החוט האדום לחום, להוצאת כבל בין לבן לשחור, בהכנסת כבל בין לבן לירוק. אם תיקח מפסק 2 ערוצים (עם שישה חיבורים מאחורה) תוכל להעביר 5 חוטים והפעלת המפסק תגשר בין האדום לחום. אני, אישית, הייתי מוציא מתג נוסף בין האדום לחום, מתג עם נצרה, שאתה מפעיל עם הפעלת הכננת.
לסיכום-
מפסק שלושה מצבים, קפיצי. מצב אמצע ההכל מנותק. מצב למעלה, חיבור בין לבן לשחור, מצב למטה חיבור בין לבן לירוק.
מפסק נוסף, שני מצבים עם נצרה. מצב מנותק עם הניצרה סגורה. מצב מחובר מחייב הרמת הנצרה, ואז מחבר בין האדום לחום.
כל צבעי החוטים - בתוך קופסת הפיקוד.
אסף.
"scars are tattoos with better stories"
אין תכנית. חיים. נקודה.
הקמפר - VW TYPE 2 1978 | הטנדר - היילקס 2008
תודה על הפירוט.
מעניין איך אני לא מצאתי את התרשים הזה.
מי יודע מה זה "גוגים" ?
שמרו על קשר