קיט 4.5 אינץ' אמור לספק אכן כ 58.5-60 ס"מ מהרצפה לקצה הבודי אם מודדים מהדופן (בדיוק מתחת לפתח הדלת)
הבדל גבהים תקין בין קדימה ואחורה לא יעלה על 2 ס"מ
הי דורון - במידה והעלה הנוסף לא יפתור את הבעיה, אני אקפוץ למומחים על מנת לשפר את כושר העמסה ומבלי לבטל לגמרי את הנוחות (עד כמה שניתן).
אני מקבל את הפידבק שלך לגבי קפיץ פרוגרסיבי (למעשה זה הקפיץ הצבאי שהיה לי ברכב) שלאחר קצת קריאה - אני מבין שהוא מתוכנן נכון לעומס ונוחות. הרבה עלים דקים, דגש על עלי עומס, תכנון פרוגרסיבי (עלי תמיכה וריבאונד נכנסים לתמונה כאשר יש עומס).
דרך אגב - זה הקיט שלי על סקרמבלר (תמונה למטה) קליל וללא עלה עומס. זה הגובה שאני רוצה להשיג. אני "שמן" ממנו בכ 200 ק"ג לפחות (לא מועמס).
דבר אחרון: אתמול מדדתי את הגובה מהריצפה ועד החלק התחתון של השילדה הקידמית (היכן שהשש מחובר). 60 ס"מ, הדופן הקדמית של הבודי (היכן שהכנף מתחברת) 60 ס"מ, החלק האחורי של הבודי ממש לפני בית הגלגל יצא 54 (צניחה של 6 ס"מ).
אשמח לשיתוף מספרים לבעלי גלגל 31 שטח מלא (סיקס כמובן).
קיט 4.5 אינץ' אמור לספק אכן כ 58.5-60 ס"מ מהרצפה לקצה הבודי אם מודדים מהדופן (בדיוק מתחת לפתח הדלת)
הבדל גבהים תקין בין קדימה ואחורה לא יעלה על 2 ס"מ
בדיוק כשהתחלתי להתרגל להיום, הגיע מחר...
הי חברים!
בשעה הטובה העלה הנוסף של אולדמן הגיע לציון.
למחרת כבר הותקן על הרכב והתוצאות מצויינות.
הרכב טיפס 5 ס"מ בחלקו האחורי וכיום הוא מאוזן על 59 ס"מ מהקרקע. מספר ימים לאחר ההתקנה יצאתי לבדוק את הסט-אפ בשטח.
לשמחתי מרגיש מאוד נעים, החלק האחuרי לא מתנדנד כפי שהיה קודם ופעולת הבולמים מדוייקת. סופסוף ההגה חד ומדוייק (מסתבר שקפיץ לא מתאים מאחור משפיע על ההיגוי - הרכב מתקשה לסגור את התדר שעובר על הקפיצים).
נסעתי במהירות מול פאמפים מורכבים בחולות והסט מגהץ בצורה נהדרת!
בשבת יצאנו לטיול בחורשן (הצהוב הצטרף למסוקסים הוותיקים) לטיול בקצב משפחתי ועם הרבה מאוד בוץ! נשאר הרבה טעם של עוד!
צריך לבדוק גם את קושר העמסה לפני שאני יכול להמליץ בלב שלם על הסט הזה.
תמונות:
אני בשלבי בניה של הדלתות חצי - להלן המצב כרגע (טרם הושלם).
כמו כן הבד לברזנט הגיע גם הוא. מרגיש מאוד איכותי, מסיבי וכבד!
זה בדיוק הבד שבסטופ משתמשים.
בשבוע שעבר נרכשו רוכסנים של YKK Hevy duty מהיבואן בארץ. 8 ש"ח למטר רץ.
נראה טוב. תתחדש!
- - - Updated - - -
אצל מי אתה הולך לתפור?
If you are not scared, then you are not driving fast enough" - KEN BLOCK"
אצל סוהיל כמובן.
למרות שהוא מאוד עסוק לאחרונה...
יהודה שלום לגבי המערכת חימום שקנית רציתי לשמוע חוות דעת אני גם רוצה לרכוש
החיים יותר יפים עם jeep
הרכב כרגע את סוהיל (כבר שלושה שבועות), משיחות עימו הבנתי שיש לו מערכות חימום מקוריות של סופה - חדשות מעודפי צבא (זה כולל הכל מלבד המנופים). יתכן והוא ימכור לך ב 1200 ש"ח.
את שלי טרם התקנתי (שלב אחרי הברזנט) ולכן עדיין אין לי חוות דעת.
יש לך פלא שלו תודה
החיים יותר יפים עם jeep
050-5497200
- זה מה יש ועם זה ננצח!
- הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם ....
למה התמונות נעלמו מהשירשור?
כנראה בעיה במחשב שלי
קראתי את כל השרשור בטבלט
מדהים
אני לפני רכישה כך שלמדתי רבות
הרכב מוכן לחורף!
כרגיל, עבודת התפירה של סוהיל מעולה.
יפה מאוד ניראה מעולה.
אני עשיתי לפני חודש אצל "רוקי" אחרי שקבלתי המלצות ויתאחזבתי מאוד, עבודה לא יפה ולא איכותית בכלל, בטח בהשווה למחיר (חיתוחים עקומים, תפר בודד ולא כפול, בחלונות צד הוא עשה רק ריצ'רץ' אחד ולא שניים, צד אחד גבוהה מהשני ועו ועוד)
בקיצר לא ממליץ!!!
יפה מאוד!!!
עשוי היטב ואסתטי (קו חלונות אחיד)
אפילו נראה יותר טוב כשהוא סגור מאשר כשהוא פתוח, וזו מחמאה גדולה.
רק תצבע גם את הדלתות כדי שיהיה מושלם.
If you are not scared, then you are not driving fast enough" - KEN BLOCK"
יצא לך טוב! גם מעשי מאוד וגם נראהטוב, ביג לייק.
"רגעים מאושרים, רגעים נוראיים. אין יותר מטאפורות אזלו הדימויים.
אתה יכול הפה לפתוח, יכול הפה לסגור. את הסיבוב של הכדור אף אחד לא יעצור..."
הי,
הדלתות עברו צבע יסוד אפקוסי, פוליאסטר וצבע גמר בצד אחד.
ביום שישי - הרכבה!
שמרו על קשר