צפייה בגרסה מלאה : קוסמטיקה-שאלה עקרונית
ידידי היקרים
מעניינת אותי דעתכם בנוגע לפחחות וצבע לרכבי השטח
האם כדאי להשקיע בתחום רק כאשר המרכב מחורר ורקוב או שיש פן אסטטי בנושא
אחזקת הרכב?
כמובן שיש סדרי עדיפויות (יישור קו,שיפורים)
מה דעתכם? :roll:
בוודאי שיש פן אסטטי, אבל הוא לא מתבטא באיכות הצבע או בחלקות הפח. להיפך, כתמים של צבע שחור מט מותז מפחית מוסיפים הרבה חן לג'יפ שלי. יש כמובן גם מקרים אבודים. אבל לפני שאתה מאבד תקווה, שלח לנו תמונה של הבובה, שנחווה דעה.
http://jeepolog.com/images/rollcage%20pics/cage41.jpg
חצי נעלבתי נימרוד
לא מדובר במרכב מחורר ורקוב, יש מקומות של התנפחויות בצבע (נגיעה פה ושם)
האם כדאי עכשיו לשייף לשפכטל ולצבוע? או מתישהו לבצע את העבודה על כל הג'יפ? אגב בכוונה השאלה אינה מופנית לחנן כי את דעתו אנו מכירים
למיטב נסיוני, אם אתה לא מבצע עבודה יסודית, חבל על הזמן !
עבודה יסודית זה לחתוך את הפח הרקוב לגמרי , ולסתום את החור עם פח מגולוון או פיברגלס. האסטטיקה לא מעניינת אבל מרכב מפורר זה לא דבר מומלץ.
עבודה ארעית של ליטוש הפטריות, שפרטל וצבע היא חסרת טעם, תוך מספר חדשים הן חוזרות ובגדול !
גיפ הוא גיפ ולא אמור לינצוץ כשאתה נוסע איתו העיר
לפי דעתי אחן מה להשקיע כסף בצורה החיצונית שלו זה מיתר ונקודת ההתחלה שלך היא לא טובה כי הפח של תע"ר הוא לא איכותי בלשון המעטה. כמובן שאם יש בעיות רציניות של שקיעת מרכב או היתפוררות של תושבות בודי אז חייבים לתקן אבל מעבר לזה לפי דעתי לא כדאי.
מעבר לזה אם הגיפ שלך לא יהיה "דוגמן" אז יש פחות סיכוי שיגנבו אותו....
נמרוד,
הצמיגים שלך מורכבים בכוונה הפוך לשפר את אחיזת הצמיגים? או שאני מדמיין?
זה לא הפוך.
לגודייר, ולעוד צמיגים יש צד עם כיתוב לבן וצד עם כיתוב שחור.
תדמיתית, בארה"ב, מי שנוסע עם האותיות הלבנות בחוץ נחשב לכזה שנוסע עם רכב שטח רק בכביש, והרכב הוא לSHOW, ומי שנוסע עם האותיות השחורות, הוא רציני בשטח.
אז יצרני הצמיגים נותנים לך את האופציה לבחור כמו מי אתה רוצה להראות.
נדמה לי, אולי אני טועה, אבל אולי אני לא, שזה בכוונה שהדופן עם הכיתוב השחור מוגנת יותר בברידג'סטון MT עם עוד קוביות שטוחות, ואז מי שנוסע עם האותיות השחורות בחוץ, עושה את הדבר הנכון יותר, מבחינת ההגנה על הצמיג בשטח, כי הצד החיצוני נפגע יותר בדרך כלל.
שוכנעתי - מחר אני צובע את הצמיגים בשחור. זה גם יראה יותר יפה.
בעצם, כשחושבים על זה,
ב - MTR אין צדדים, זה לא משפיע,
לעומת טרקטורים אצלי בחורף שאני הופך להם את הצמיגים (ימין לשמאל ושמאל לימין),
ככה יש אחיזה משולשת.
הבדל אסטרונומי בייחוד בבוץ.
אני מאמין שיש גם הרבה צמיגי MT שהפיכתם עוזרת לאחיזה בבוץ (כמובן שזה לא יציב בכלל בכביש, ובטח גם לא חוקי...)
אין הרבה צמיגי MT כיווניים. בארץ יש את היוקוהומה.
מה אתה עושה בטרקטור ומה הקשר לקיץ/חורף?
על צמיגים כיווניים יש חיצים שמראים לאן הצמיג צריך להסתובב. זה הכיוון החוקי שלהם, וזה גם הכיוון עם האחיזה הטובה ביותר.
חנן, מכיר את הצורה של צמיג טרקטור?
הפרופיל בצורת V, כלומר ככה נראה צמיג:
/\
/\ | כיון הנסיעה
/\ / \
/\
כאשר אתה הופך את כיוון הצמיג אתה מקבל אחיזה טובה יותר בבוץ בייחוד,
איך אני יסביר את זה....?
תדמיין את הצמיג הפוך בבוץ ותראה שהיכולת חפירה שלו הרבה יותר טובה....
וככה הוא גם מתנקה יותר מהר (זורק את הבוץ החוצה).
תחשוב על זה.
Shachar,
Not just the beauty vehicles get stolen...
עזוב קוסמטיקה - חלודה כשלא מטפלים בא מתפשטת
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.