התחברות

צפייה בגרסה מלאה : סופה 4 אזרחית?



asypeer
11-08-16, 12:03
איך ולמה?
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160811/b4f26f9370d01b89450ed365d7414865.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

asafk
11-08-16, 12:13
כיסוי גלגל ומגיני בוץ על רנגלר...

אסף.

asypeer
11-08-16, 12:22
בטוח? היו לו מדבקות של סופה4 בצד וזה צולם בחניון של מכשירי תנועה.


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
11-08-16, 12:58
בטוח. זה רוביקון עם כיסוי גלגל, מדבקות ומגיני בוץ.

shmil
11-08-16, 13:32
האוטו של צביקה, כנראה.

UDAEDRI
11-08-16, 16:27
אולי זה לתקינה?
בחודשים הקרובים צה"ל קולט את הסופה 4
ההבדל מהסופה 3 הוא בתיבת הילוכים, ביחסי העברה, עוד מוט מיצב בסרן האחורי..
ויש עוד כמה דברים שאני לא זוכר..

דרור ברלי
11-08-16, 16:33
בלי ספקולציות. זה ממש לא לתקינה ולא נעליים.

צבי נטע נוסע באוטו הזה. רוביקון אורגינל עם מדבקות.

moriseven
11-08-16, 16:43
אז יעני רוצה לשדר ציונות אבל עובד על כולנו

shmil
11-08-16, 16:53
אז יעני רוצה לשדר ציונות אבל עובד על כולנו

טעות מרה בידך.
הבן אדם הכי ציוני שיש. ממשיך, ותורם ועושה, גם כשזה פוגע לו בכיס האישי.
ואת זה אני אומר מהכרות אישית.

אני מאד מעריך אותו ואת עשייתו!

דרור ברלי
11-08-16, 18:05
טעות מרה בידך.
הבן אדם הכי ציוני שיש. ממשיך, ותורם ועושה, גם כשזה פוגע לו בכיס האישי.
ואת זה אני אומר מהכרות אישית.

אני מאד מעריך אותו ואת עשייתו!


+1

וזה עוד בלשון המעטה.
תקצר היריעה מלפרט את תרומתו ומעשיו. הסיבה היחידה, באמת היחידה,שהמפעל הזה עדיין קיים זה הציונות נטו שלו.

GodsFather
13-08-16, 00:08
תכלס, כך היה גם עם סופה שלוש. הוא נסע על רנגלר עם מדבקות.

omri_t
13-08-16, 06:51
שיסע על מה שבא לו.
לא לקח לאף אחד שום דבר...

ראיתי את האקזמפלר באחד הימים בכביש.
כבר הייתה לי תקווה שעוד איזו נגלה תעבור בנצרת בטעות הגם שהיה לי ברור שזה כ'ולה רנגלר. אבל המציאות חזקה מאוד.

חבל שתע"ר הפכה למסגריית משאיות.

lizard
13-08-16, 10:14
יש להם ברירה? אם הם רוצים לשרוד הם צריכים לעשות מה שמכניס להם כסף.

moriseven
13-08-16, 11:37
שיסע על מה שבא לו.
לא לקח לאף אחד שום דבר...

ראיתי את האקזמפלר באחד הימים בכביש.
כבר הייתה לי תקווה שעוד איזו נגלה תעבור בנצרת בטעות הגם שהיה לי ברור שזה כ'ולה רנגלר. אבל המציאות חזקה מאוד.

חבל שתע"ר הפכה למסגריית משאיות.

אני מודע לזה שהבנאדם ציוני ומודע לפועלו , אפילו לפני שנים בסיור במפעל דיברנו על הנושא ועל כך שהממשלה גרמה לכך שהמחיר של סופה לא ישתלם לקנייה בשוק האזרחי.
אין ספק שהכוונה טובה, אבל מדבקות של סופה 3/4 על רנגלר עושה בדיוק את ההפך ממה שהוא התכוון.
כמו שעמרי אמר, מפיח תקוות שווא באלו שמקווים שאולי יהיו סופות באזרחי.
נתקלנו בסופות סימן 2 אזרחיות (של משרד הביטחון) אני מאמין שאדם במעמדו היה יכול באמת להעביר אקזמפלר אחד את התקינה ולנהוג באמת בסופה סימן 4, לי זה היה מוכיח שהוא באמת עומד מאחורי המוצר שמרכיבים במפעל שלו.

omri_t
13-08-16, 12:43
אם היא יסע בנ.נ אז כם תאמין ב נ.נ?

מבחינתי- שיסע במזארטי עם מגיני בוץ של סופה.
הוא ממש לא חייב להראות לאף אחד מאיתנו כלום.

אם האפסים שבירושליים היו עושים חצי ממנו, בלפרנס משפחות, בלהיאבק לקיים תעשיה במדינה הזו- מצבנו היה טוב יותר.

אלדר
13-08-16, 12:50
ההפסד כולו שלנו שלא יצא לשוק האזרחי סופה 3 או 4

ד ו ר ו ן
13-08-16, 14:48
נתקלנו בסופות סימן 2 אזרחיות (של משרד הביטחון) .
הן אזרחיות רק במראה החיצוני.
אל תיתן לצבע הרכב או הלוחית רישוי להטעות אותך, אין קשר בינהם ובין סטאטוס הרכב.

יש יותר מרשות רישוי אחת לכלי רכב בארץ.

דרור ברלי
14-08-16, 09:23
אם הייתם יודעים כמה הגבלות והקשיים מטילה המדינה הרקובה הזו, וכמה צריך להילחם בציפורניים כדי לקיים כאן תעשיה בכלל ותעשיית רכב בפרט, הייתם באים לצבי נטע בזחילה כדי לנשק לו את הרגליים ולבקש ממנו סליחה.

סופה 4 זה ג'יפ צבאי נטו. אין לו תקינה אזרחית. ערכת ההרכבה שלו מגיעה במסגרת כספי הסיוע, אז גם בסוף שירותו בצבא, הוא לא יקבל מספר צהוב לעולם. תקינה אזרחית = תקינה אירופית, עולה מיליונים רבים. אם היתה לסופה 4 תקינה, אז אחרי כל המיסים כאן (כפל מס למעשה. פעם ראשונה על ערכת ההרכבה ופעם שניה על הרכב המוגמר בשער המפעל) היא היתה עולה לכם יותר מ-400K שקל. הייתם משלמים סכום כזה על ג'יפ ספרטני, נטול אבזור, כאשר רוביקון חדש עולה לכם בסוכנות 100K שקלים פחות?....

אז טענות בבקשה רק למדינת ישראל ולממשלת הבאסטונרים שלה.

asafk
14-08-16, 11:00
בגץ יבואני הרכב שהעלה את המיסוי על רכב שמורכב בארץ הוא מה שבזכותו לא יהיו יותר סופות, אזרחיות ובכלל.
זה מה שורה כשהפקידים מחליטים ואין מנהיגים שיחליטו אחרת.
אם אני הייתי שר האוצר שאחראי על מנהל הרכב הממשלתי הייתי לא רק עונה לאותו בגץ שזכותה של המדינה ליצור העדפות מיסוי, אלא גם הייתי מחייב כל רשות ממשלתית שמשתמשת ברכבי שטח לרכוש לפחות 50 אחוז כלים שמורכבים או מיוצרים בישראל. ככה זה בכל מדינה מתוקנת, שדואגת לעצמה ולא רק לשורת ההכנסה ממסים.

ולמי שלא מבין את נזקי הפקידות והמכשולים הרגולטוריים, תבדקו כמה מפעלים נפתחו בשנה לפני עשור וכמה השנה. רמז. זה מדכא. ועוד יותר יהיה מדכא אם גם תבדקו כמה מפעלים נסגרים בכל שנה. לפקידים לא תמיד אכפת אם יש או אין תעשיה ואם יש או אין חינוך טכנולוגי ואם להיות עובד ייצור זה מכובד או לא, אבל למנהיגים (ואין כאן עניין פוליטי, ב20 השנה האחרונות היו ממשלות כאלה וכאלה) זה כן אמור להיות אכפת.

וסליחה שנשמעתי טיפה כמו דרור.

אסף.

snirjeepdreamer
14-08-16, 11:06
ואת הסופה 4 הזמינו כבר כ 180 חתיכות מורכבות ומוכנות ישירות מהדוד סם..

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

zivo
14-08-16, 11:35
בגץ יבואני הרכב שהעלה את המיסוי על רכב שמורכב בארץ הוא מה שבזכותו לא יהיו יותר סופות, אזרחיות ובכלל.
זה מה שורה כשהפקידים מחליטים ואין מנהיגים שיחליטו אחרת.
אם אני הייתי שר האוצר שאחראי על מנהל הרכב הממשלתי הייתי לא רק עונה לאותו בגץ שזכותה של המדינה ליצור העדפות מיסוי, אלא גם הייתי מחייב כל רשות ממשלתית שמשתמשת ברכבי שטח לרכוש לפחות 50 אחוז כלים שמורכבים או מיוצרים בישראל. ככה זה בכל מדינה מתוקנת, שדואגת לעצמה ולא רק לשורת ההכנסה ממסים.

ולמי שלא מבין את נזקי הפקידות והמכשולים הרגולטוריים, תבדקו כמה מפעלים נפתחו בשנה לפני עשור וכמה השנה. רמז. זה מדכא. ועוד יותר יהיה מדכא אם גם תבדקו כמה מפעלים נסגרים בכל שנה. לפקידים לא תמיד אכפת אם יש או אין תעשיה ואם יש או אין חינוך טכנולוגי ואם להיות עובד ייצור זה מכובד או לא, אבל למנהיגים (ואין כאן עניין פוליטי, ב20 השנה האחרונות היו ממשלות כאלה וכאלה) זה כן אמור להיות אכפת.

וסליחה שנשמעתי טיפה כמו דרור.

אסף.

אסף,
אני חושב על המדינה הזו והממשלה הזו, בערך כמוך וכמו דרור (ובטוח עוד הרבה לפניכם)....

אבל,
כחלק מהעולם המערבי, אנחנו כל הזמן במרוץ על רמת החיים, הכנסה, תל"ג......
אז נכון שזה מגיע לתעשיית הרכב, זה נוגע לליבם של הקוראים פה באתר.
אבל כמה מהקוראים פה יסכימו לשלם על ג'ינס פי 2-3 רק בגלל שתפרו אותו פה בארץ, בגליל, ולא במזרח?
ומה כל הסיפור של מחאת הקוטג' ויוקר המחייה?
אנחנו לא מבינים שחלק מהסיבה ליוקר מחייה זה שוק סגור ולא תחרותי? אתה רוצה להגן על תעשיית הרכב, האחר על הג'ינס,או הבשר, או הביצים....
ובסוף האזרח הפשוט, שצורך את כל אלו, סובל מיוקר מחייה.
תבדוק כמה מרוויח פועל יצור רכב בתאילנד או בטורקיה, ותגיד לי אם זה מה שאתה מאחל לילדים שלך???
תוסיף לזה שאנחנו, שבגלל המיקום והבידוד, אנחנו רחוקים מהשווקים הגדולים ותבין למה לא כדאי לייצר פה רכבים (ואולי גם למה חשובים הסכמי שלום עם הסביבה הקרובה).

asafk
14-08-16, 12:31
אני מדבר על תעשייה בכלל. ושורה תחתונה התעשיינים כבר לא פותחים מפעלים חדשים. תוריד מיסוי על תוצרת הארץ אז המוצרים יהיו זולים יותר, לא יקרים... אלא אם כן פספסתי משהו...

תעשייה = צמיחה. וזה אמור להעלות את רמת החיים ולהוריד את יוקר המחיה, ועם עליית רמת החיים עולה התחרותיות. תעשייה חזקה ובריאה ולא מושחתת זה רק טוב.

סופה קצרה פתוחה עלתה 99000 לפני בבגץ ו 180000 אחריו... יוקר המחיה.

אסף.

- - - Updated - - -

לגבי כמה פועל מקבל - הפריון של אותו עובד מכתיב כמה אפשר לשלם לו. הפריון של העובד הישראלי נמוך לא כי הוא עצלן אלא בגלל שלא משקיעים בחינוך טכנולוגי ובגלל של תעשיינים לא משתלם להשקיע במודרניזציה של המפעלים. ככה אנחנו לא תחרותיים לאומות תעשייתיות כמו איטליה או גרמניה - למה להשוות לתאילנד או תורכיה?

אסף.

zivo
14-08-16, 14:09
אסף,

מבלי להכנס לכל הטענות שלך....
אנחנו מסכימים, שלפי כל הסכמי הסחר הדדי שישראל חתומה עליהם (עם ארה"ב ועם אירופה), אתה לא יכול להטיל מכסים על מוצר מיבוא שאתה לא מטיל על תוצרת מקומית ????
זה נקרא מכסי הגנה וזה פסול בכל הסכמי הסחר הגלובלים.
(אתה כן יכול להטיל מסי קניה על כל המוצרים, ללא הבדל בין יבוא לתוצרת מקומית).
מדינה יכולה לתת עידוד מקומי, לסקטור מסוים (וגם זה בגבולות מסוימים).

אני רק מקווה שאתה לא מצטרף לשרים ולפקידים (שכל כך "שיבחתם") וטוען שבג"ץ טעה....
מבלי להכיר את הפרטים יותר מדי, יש לי נטייה להאמין ולסמוך על בג"ץ (גם אם זה מונע ממני לנסוע בסופה 4).

-->