צפייה בגרסה מלאה : מנועי Cummins לדיפנדר
איזה באסה זה לראות שבממלכה הבריטית אין כל בעיה לשתול מנועי קאמינס 6 בטור על דיפנדרים.
מבסוט בשבילם וחושב על כל המבחר שיכול היה להיות אופציה כאן בארץ, ועוד לחשוב שאפשר לנוע בין 220 ל 400 כ"ס.
פח של משרד רישוי.
110025
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
הצלילים... עולם אחר
https://youtu.be/IpimvsXRbAk
עוד דוגמא טובה, לוקחים מרצדס G יוצאי שירות צבאי והופכים לחלומות:
https://youtu.be/SC604Eta2b4
ככה זה בארץ האפשרויות הלא מוגבלות - אפילו עובר טסט.
six 4 life
18-08-16, 23:17
מי שרוצה עושה וזה לא יופיע פה בפורום מן הסתם.
הכל עניין של כסף.
או ניסאן פטרול עם מנוע ב אמ וו.
http://youtu.be/fZhZDIau39g
אני רק אניח את זה כאן
110077
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
קאמינס מפרסמים בחו״ל מנועי טורבודיזל חדשים בנפחים הנפוצים (2.5-3וקצת), עם הסלוגן של לתת חיים חדשים לרכב הישן.
אם היה קצת מעוף בארץ, במקום פקק לאגזוז, היו מאפשרים השתלת מנוע מודרני במקום מנועי הדיזל הותיקים.
תראו את הדיסקו הזה!!!
https://www.youtube.com/watch?v=TAglFld6CaA
אם הייתי צריך לבחור מנוע חלומות על הדיפנדר הייתי בוחר ב V8 LS3 של הקורווט, 450 כ"ס בתור התחלה.
אבל קאמינס זו בחירה שפויה ומנוע די נפוץ בארצנו.
משגע אותי שהתקנות בארץ הן חיקוי של התקנות הבריטיות (חוקים מנדטורים וכו'), שם זה סבבה ואצלנו...נאדה!
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
דיברתי אם היבואן של קמינס לארץ ועניינתי אותם בהפשרות של רענון לרכבים ישנים
שיהיו בקשר עם היבואנים של הרכבים ומשרד התחבורה כדי להסדיר את עניין
היה לי רגע של אופטימיות
שעבר מהר מעוד
הם השיבו שהם לא עושים דברים כאלה
חבל
דיברתי אם היבואן של קמינס לארץ ועניינתי אותם בהפשרות של רענון לרכבים ישנים
שיהיו בקשר עם היבואנים של הרכבים ומשרד התחבורה כדי להסדיר את עניין
היה לי רגע של אופטימיות
שעבר מהר מעוד
הם השיבו שהם לא עושים דברים כאלה
חבל
לא ציפיתי לתשובה אחרת [emoji6]
דיברתי אם היבואן של קמינס לארץ ועניינתי אותם בהפשרות של רענון לרכבים ישנים
שיהיו בקשר עם היבואנים של הרכבים ומשרד התחבורה כדי להסדיר את עניין
היה לי רגע של אופטימיות
שעבר מהר מעוד
הם השיבו שהם לא עושים דברים כאלה
חבל
זה כמו לדבר עם gm בארץ כדי שיאשאו התקנת מנוע שברולט, זו לא הדרך.
רק היבואן על בסיס היתר מקביל במדינת המקור.
הבעיה זה קשר רציני מול היבואן, לדעתי.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
ההסבה באנגליה מאושרת על ידי היצרן או שפשוט אין מגבלה מבחינת הרשויות ואז זה בכלל לא משנה?
לא נראה לי שלנדרובר קשורים לזה ואישרו את זה ככה שאין מצב לאשר על בסיס היתר בארץ המקור
קשה להאמין, אבל ברוב העולם לא מעניין אף אחד איזה מנוע יש לך באוטו.
Sent from my Nexus 6P using Tapatalk
ההסבה באנגליה מאושרת על ידי היצרן או שפשוט אין מגבלה מבחינת הרשויות ואז זה בכלל לא משנה?
לא נראה לי שלנדרובר קשורים לזה ואישרו את זה ככה שאין מצב לאשר על בסיס היתר בארץ המקור
ההסבה באנגליה מצריכה אישור מוסך שנעשתה כראוי. זה הכל.
רק בארצנו יושב מוסד הטכניון, שלא מבין דבר בהנדסה אוטומוטיבית אגב, ומנחה תקינה למה שלא מגיע כמקור.
את היצרן זה לא מעניין מה עשית בתנאי שלא עברת את המשקל המקסימלי על הסרן
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
ועכשיו לבכות כשרואים את הוידאו הזה, המנוע בנסיעת בכורה :)
https://www.facebook.com/706151182844663/videos/961901443936301/
כן מכיר...
קלטת איך עם 320כ"ס הוא עוקף בזלזול על האוטוסטרדה
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
אכן מרשים
מה עם שינויים היקפיים שנדרשים בשינוי כזה - רכבת הכח, בלמים?
אני לא מאמין שהרכבת תעמוד במכת גז רצינית של הדבר הזה בשטח טכני ובטח שהבלמים המקוריים של דיפנדר ענתיקה לא יעצרו כזו מהירות במרחק הגיוני
עד כמה שזכור לי לדיפנדר יש 4 פיסטונים פר קאליפר קדמי שזה פי 2 ממה שיש לי לדוגמא בפאגרו, לא זוכר שאי פעם הרגשתי מחסור בכוח בלימה בדיפנדרים שנהגתי בהם.
Cummins, אמנם בג'יפ, אבל עדיין נחמד!
https://www.youtube.com/watch?v=icp2Pb5uoME
אם לרגע אחד של התבכיינות אז ... הבעיה שלנו עם החלפת המנוע ממנוע מקורי לחליפי היא סוגיה דומה למחירי הטסטים בארץ לעומת חו"ל - פשוט אטימות ותקיעות של הממסד.
אם באנגליה, ארץ המקור של הרכב ומע' חוקים וממסד דומים לשלנו בארץ מתירים להחליף מנוע ללא צורך בחפארים אלא לאחר אישור של מכונאי מוסמך כי ההתקנה בוצעה כראוי אז הבעיה שלנו היא או באטימות משרד הרישוי או בכך שהם לא סומכים על רשת המכונאים בארץ.
כך או כך זו עדיין אטימות שרכב חייב לנסוע רק על מנוע מקורי.
לא כל שכן על תיבת הילוכים, טרנספר ושאר מכלולי הנעה כמו יחסי העברה, ציריות וסרנים?
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
נראה לכם שהייצרן בארץ יאשר TGV במקום Tdi300 ?
למיטב ידיעתי מאושר וחוקי.
אסף.
למיטב ידיעתי מאושר וחוקי.
אסף.
הי אסף מה שלומך?
למה tgv אישרו? לא שיש לי בעיה אישית עם המנוע אבל זה לא בדיוק יצא כך משערי המפעל... ולא, סנטנה זה לא דיפנדר
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
לא יודע למה כמה ואיך. אבל מכיר שניים מוסבים וחוקיים.
ייתכן שהסיבה היא ש... זה אותו מנוע מאותו יצרן מתחת לאביזרים.
אפשר, אגב, להתקשר להמזרח ולשאול.
אסף.
תאמין לי שבמזרח עובדים לפי תחושות בטן רגעיות, בהנדסת רכב הם לא מבינים הרבה, אפילו בחישובי משקל על סרן הם לא יודעים לעקוב.
ד"א גם מנוע ה 3.9 יוצא מהמפעל על דיפנדרים אך כיוון שלא עבר תקינה בארץ אז הם לא מתערבים בנושא.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
בלי להכנס לאבחנה של הנפשות הפועלות - מנועי 3.9 לא אושרו כיוון שנדרש שינוי בתושבות. נכון הנדסית או לא - זה מידע בדוק - כיוון שביקשתי עבור עצמי כשהיה לי הדיפנדר וזה היה כשהייתי די מקושר שמה.
לא יודע מה השיקולים אבל כנראה כאן המקרה שונה כיוון שזה ממש אותו מנוע רק מודרני.
בכל מקרה אם האישור אכן גורף אז זה חיובי ויפה מצד היבואן שבאמת חשוב לו לשמור על המותג ולא רק על המכירות.
אסף.
מכירות של מה? כבר אין יותר דיפנדרים
הנה פרסומת מהיום..
2.8TD של קמינס.
110452
בלי להכנס לאבחנה של הנפשות הפועלות - מנועי 3.9 לא אושרו כיוון שנדרש שינוי בתושבות. נכון הנדסית או לא - זה מידע בדוק - כיוון שביקשתי עבור עצמי כשהיה לי הדיפנדר וזה היה כשהייתי די מקושר שמה.
לא יודע מה השיקולים אבל כנראה כאן המקרה שונה כיוון שזה ממש אותו מנוע רק מודרני.
בכל מקרה אם האישור אכן גורף אז זה חיובי ויפה מצד היבואן שבאמת חשוב לו לשמור על המותג ולא רק על המכירות.
אסף.
עזוב אסף, יש תושבות בילד אין של לנדרובר למנוע הזה, פתח איביי או בכל חנות וירטואלית בריטית.
יש כאן יבואן עציץ שרק למכור מעניין אותו, לתמוך במוצרים שהוא מכר לא מעניין אותו בשיט, מעבר לכך הוא גם מפריע ככל שהוא יכול.
עבדתי עם הרבה יבואנים, כן גם נציג קאמינס וגם כפרוייקטור של ממסרות אליסון ומנועי mtu, זה לא רציני ואין עם מי לדבר אלא אם כן זה לצבא ושם יש כבר מדור אחר שמוכר לך בוודאי עם אוזן קשבת וראש פתוח.
אם לצבא מותר לבצע שינויים ולאשר אותם אז למה לא לנוסעים או לרשויות אחרות?
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
כי הצבא הוא רשות רישוי של עצמו.
גם המשטרה.
כי הצבא הוא רשות רישוי של עצמו.
גם המשטרה.
לא כל כך מדוייק.
הצבא אכן רשות לעצמו בנוגע לכלים טקטיים אשר לא עולים על הכביש, במקרה של כלים שנוסעים על הכבישים הם אכן גוף תכנוני אבל תחת פיקוח. זא ישנם שינויים מבניים שהם כן יכולים לבצע (בין היתר החלפת מנועים) אבל הם לא מעלים על כביש כל בן כלאיים ללא היתר.
המשטרה ממש לא, סיפקתי גם להם רכבים והם צריכים אישור יצרן אם נעשים שינויים.
מה שמוזר זה שלצורך החלפת ממסרת או טרנספר או כל רכיב במע' ההינע לא צריך היתרים. כשזה מגיע לצמיגים או מנועים פתאום יש חוקים כל כך נוקשים.
חיפשתי להם אח ורע באירופה ולא מצאתי. שלא לדבר על ארה"ב...
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
גלי,
אתה באמת רוצה לפתוח את נושא ה״מוזר״ לדיון כאן?
אתה מודע לזה שניתן לפתור את המוזרות ב 2 דרכים:
לא לבקש היתרים בנושא צמיגים /מנועים או להתחיל לעשות בעיות בהחלפת טרנספרים.
נחש באיזה פיתרון יבחרו כאן....
לא כל כך מדוייק.
הצבא אכן רשות לעצמו בנוגע לכלים טקטיים אשר לא עולים על הכביש, במקרה של כלים שנוסעים על הכבישים הם אכן גוף תכנוני אבל תחת פיקוח. זא ישנם שינויים מבניים שהם כן יכולים לבצע (בין היתר החלפת מנועים) אבל הם לא מעלים על כביש כל בן כלאיים ללא היתר.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
מאד מדויק.
יש להם גוף תכנון תקנון פנימי שלהם, אבל הוא קובע לגבי רכבים שאינם רכב שנרכש מיבואן מקומי מה תקין ומה לא.
זה כולל עליה על כביש ציבורי.
יש להם כלים גלגליים שנראים סטנדרטיים ולא עונים לשום תקן אזרחי.
האמן לי, העליתי על הכביש הציבורי דברים לחלוטין לא סטנדרטיים. אבל חלק מזה שנותנים לך להיות רשות רישוי עצמאית, זה שיש לך מעבדת תקינה שיכולה לבדוק כל שטות שמישהו עשה.
אבל זה לא נושא הדיון...
אסף.
הי סער, האמת שלא נקבל כאן תשובה למוזרות ואכן זה מה שמייאש לעשות כאן פרויקטים מעניינים.
אני תקווה שיום יבוא ורמת השליטה תרד מהרשויות לעם כמו בגולה. אין סיבה שלא.
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
יותר מדי חוקים - פחות מדי חירויות.
אין דרך חזרה מרגולציה קיימת, למרבה הצער. נשאר לקוות שיבוא יום ותהיה רגולציה חדשה שנותנת אפשרות לעשות דברים בצורה שונה.
בינתיים לכאורה הכל אפשרי אם רק עוברים ויה דולורוזה בלתי אפשרית...
אסף.
השאלה הנשאלת היא מה יהיה הדין על רכב יבוא שמגיע מאירופה או ארהב עם מנוע אחר אך מאושר ברשיונות??
Sent from my ONE A2001 using Tapatalk
מה שמגיע בייבוא אישי, מוזר ככל שיהיה, ובתנאי שיש לו רישוי בארץ המוצא - מקבל רשוי ישראלי.
במאמר מוסגר - זה לא תמיד טוב. ראיתי לא מזמן רכב אספנות שהגיע בייבוא אישי, משופר כולל בודי קיט מאוד מיוחד, שכנראה נבנה רק לתצוגה כי איכות הבניה של מה שלא רואים, מזעזעת. ואכן הרכב היה מעורב בתאונה קלה כתוצאה מאובדן שליטה של נהג כשאחת ממערכות הרכב כשלה. אז לא כל מה שבונים מעבר לים זה בהכרח טוב.
אסף.
זה אולי קורה בפועל אבל לא אמור להיות. בנוהלי יבוא שלרכב אספנות כתוב, במפורש, שהרכב צריך להיות במצבכפי שיצא מהיצרן המקורי.
ההחרגה היחידהשראיתי היא למוטורהום
Sent from my I960 using Tapatalk
יש למישהוא מושג איזה דגם של קמינס בדיוק מותקן ב110?
בדרום אפריקה בשנים 1996-2000 היצרן שיווק דיפנדרים עם המנועים הרגילים וגם עם מנועי BMW
M52 BMW motor, mated to an LT77 gearbox and an uprated transfer case and diffs
http://www.pistonheads.com/gassing/topic.asp?t=1094734
http://www.defendericon.com/land-rover-defender-performance/34/defender-icon---engine-conversions/
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.