צפייה בגרסה מלאה : הפטרול נמכר ובכל זאת חוזר להפרדת רשויות
טוב אחרי ששיגעתי אותכם (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/97414-%D7%A1%D7%95%D7%A3-%D7%AA%D7%A7%D7%95%D7%A4%D7%AA-%D7%94%D7%A8%D7%95%D7%91%D7%99%D7%A7%D7% 95%D7%9F-%D7%97%D7%95%D7%96%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%9C%D7%94%D7%A4%D7%A8%D7%93%D7%AA-%D7%A8%D7%A9%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA-%D7%94%D7%AA%D7%9C%D7%91%D7%98%D7%95%D7% 99%D7%95%D7%AA) ואחרי שקניתי פטרול (http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/97541-%D7%94%D7%A6%D7%98%D7%A8%D7%A4%D7%AA%D7% 99-%D7%A9%D7%95%D7%91-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%AA-%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%9F-%D7%94%D7%A4%D7%A2%D7%9D-%D7%A4%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%9C-2006) רק לפני ארבע חודשים כתחליף לרוביקון אז היום נמכר הפטרול ושוב חוזר לעניין הפרדת הרשויות.
כן השקעתי מכל טוב בפטרול. הרכב מדהים אבל מגושם וגדול לי מדיי להתנהלות יום יומית ורוצה משהו מהנה יותר ביום יום. זו גם הייתה בעצם המטרה שעמדה מאחורי מכירת הרוביקון להפריד בין פרייבט ליום יום ובין רכב השטח - אבל, שוכנעתי על ידי חבר בכל זאת לקחת פטרול שישמש גם וגם - בשטח הפטרול אכן נהדר - ביום יום לא משהו ולכן נמכר במחיר שמשקף את מה שהשקעתי בו.
אז מה על הפרק עכשיו... בדקתי כמה וכמה אופציות לפרייבט והתכנסתי לשתי מועמדות סופיות או אינפיניטי G37 או לקסוס IS250 בשנתונים סביב 2010 ובתקציב של כ- 100 אלף ש"ח - הלב נוטה יותר לאינפיניטי ומקווה למצוא אקזמפלר מתאים ושמור.
בעודף - שיהיה תלוי כמובן במה שיישאר אחרי שאקנה את הפרייבט (משהו בין 20 ל- 40 אלף ש"ח) ארכוש רכב שטח כשהמועמדים נכון לעכשיו הם דיסקו 1 המוכר והאהוב (עליי בכל אופן), פראדו (עדיף ארוך אבל התקציב מחייב קצר), מיצובישי פאג'רו ספורט, גרנד צ'ירוקי ו...?
את המיצובישי פאג'רו ספורט לא מכיר - דיעות כן לא או למה לא...
שלמה תחזור לגיפ !!!!
יוסיס
מבין האופציות שהעלית - הייתי הולך על הגראנד צ'רוקי.
יש אחד באתר שמפורסם ב-40 אלף עם מערכת גז והגבהה קטנה.
רכב עם רמת שיפורים דומה טייל איתי ועלה את עשוש/ורדית כמו כלום.
לא יודע מה רמת העבירות שאתה עושה...אבל מבין הרשימה שהעלית הייתי הולך על זה.
אל תגע בספורט.
כדי שתגיע לרמת העבירות שלך אתה תצטרך לשנות אותו מאסיבית
Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk
אל תגע בספורט.
כדי שתגיע לרמת העבירות שלך אתה תצטרך לשנות אותו מאסיבית
Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk
מתעלק מסקרנות ולא יותר מזה, למה אתה חושב? לא מדובר בדגם שהוא כמעט זהה למגנום פשוט עם מנוע בנזין 3.0 (עזוב את גירסת ה-2.5)?
GodsFather
25-08-16, 17:02
רק רכב ארוך בשבילך . אני זוכר שאתה אוהב זיוודים ואף לינה בתוך הרכב, אל תתפשר על פחות.
אינדיאני או פגרו ספורט ארוך יעשו את העבודה בשבילך לדעתי.
מתעלק מסקרנות ולא יותר מזה, למה אתה חושב? לא מדובר בדגם שהוא כמעט זהה למגנום פשוט עם מנוע בנזין 3.0 (עזוב את גירסת ה-2.5)?
היה לי פעם, השקעתי בו מכל כיוון, נעילה אחורית, הגבהה מיגון, טמבונים לשיפור זוויות גישה ונטישה, מתקן גלגל ספייר על הדלת וכו'.
זאת הכלאה של שתיהם, וטוב לא יצא מיזה לא לפה ולא לשם.
מהלכי מתלה צנומים ביותר, אין נעילת דיפ' באף דגם, יצטרך הרבה שיפור כדי להגיע לרמת עבירות סבירה שתוכל לקבל בכל דגם אחר של המותג.
boaz avrahami
25-08-16, 20:00
אינדיאני יהיה צפוף לך.
קח דיסקו כמו שאתה מכיר ואוהב. אהבת נעורים
אם כבר רכב שני- לך על זה בלי פשרות.
באופציות שלך זה רק דיסקו
אינדיאני יהיה צפוף לך.
צ׳רוקי אכן יהיה לי צפוף. הוא גם לא בתקציב. אבל גרנד צ׳רוקי? צפוף?
קשה עד בלתי אפשרי למצוא דיסקו1 במצב אכיל, רובם כבר נעלמו מהכבישים,
גרנד צרוקי לא יהיה פחות צפוף מהרנגלר שהיה לך, הבעיה שגם הגרנד בשנים המדוברות כבר רכב ישן עם הבעיות שלו, ולמצוא אקסמפלר יפה כמו של בועז למשל משימה לא קלה כלל.
אתה תתיאש מהר מנבלה שתמרר לך את החיים, אני הייתי משקיע יותר ברכב קצת יותר חדש, שניתן להנות ממנו גם בנסיעות יומיות, ולא זקוק לטסט פעמיים בשנה...
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
כזה עוד לא היה לך:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/100212-%D7%98%D7%95%D7%99%D7%95%D7%98%D7%94-HJ60-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94
אסף.
רמי ואסף
סגרתי עיסקה היום על אינפיניטי g37. הרכב הזה עלה לי יותר ממה שתכננתי להקצות לפרייבט - לכן למען שלום בית ואיזון תקציבי בהכרח התקציב שנותר לרכב שטח הצטמצם. אז אני לא יכול לקנות רכב שטח חדיש יותר וגם הטויוטה למרות שהיא מאאאאאד קוסמת לי היא לא בתקציב.
עזוב, גם על זה שלויימה ייסע חצי שנה לשלושה טיולים וימכור כי.... כי הוא בתכלס רוצה דיסקו 1, כמו שהוא אוהב ורגיל. זה לא הגיון, לא אמינות, לא עבירות, לא נוחות או שמירת ערך או כל פרמטר מדיד אחר. זו אהבה.
מה הוא לא ניסה כדי להיגמל?
דיפנדר, סופה, רוביקון, פטרול... והיד עוד נטויה. שכחתי משהו?...
שלמה ידידי, אתה מזכיר קצת את ההוא שמחליף חברות כמו גרביים. כולן כוסיות, חכמות, טובות ושוות. הרבה יותר שוות מהאקסית המיתולוגית. אבל אתה? אתה מתגעגע למיתולוגית. אז מה אם היתה מכוערת ומכשפה ומיררה את חייך?... אותה הכי אהבת. הרי אתה לא טיפש, אתה יודע שהיא לא שווה כלום ושבתכל'ס חבל על זמנך היקר ועל הממון שתשפוך. ושלא יגידו שלא ניסית להיגמל ממנה, כי אתה כן ניסית ואפילו כמעט הצלחת, אבל זה לא הולך . בזמן שאתה עם האחרות אתה מפנטז עליה. היית ונשארת שפוט שלה.
אז תקשיב טוב לי. אל תסבול. לך על זה - רק דיסקו 1. כזה שייקח לך זמן למצוא, כזה שיעלה לך גרוש וחצי בקנייה, אבל תועפי-תועפות ליישר קו ולשפר, ואחר כך שתזיע עליו כסף במוסכים. אתה תשלם - ותחייך.
אל תישבר - זה מה שאתה אוהב ורוצה. עזוב אותך מהגיון. אין הגיון בשיגעון.
דרור יקירי אתה כמעט צודק.
למען האמת האקס המיתולוגי הוא דווקא הדיפנדר שעד עכשיו אני מתגעגע אליו קשות.
אבל הדגש עבר עכשיו לכביש. אתה מוזמן בכל עת לקפוץ לקפה ולסיבוב על האינפיניטי g37.
boaz avrahami
26-08-16, 18:33
דרור כתב הרבה יותר מסוגנן את מה שאמרתי גם אני...
הדיסקו הוא האוטו שלך.
הגרנד צירוקי צפוף.
אתה לא תהנה כמו השועל לישון בתוכו. הראש יתקע לך בגג ואתה תקלל. הוא פחות מרווח ופחות מתאים לאנשים גבוהים.
לך על דיסקו ותשחיל את התקציב בעורמה
הממממ.... מעניין דווקא הנציגים המובהקים של ג׳יפ משכנעים אותי לחזור לכירכרה.....
פורסם פה באתר טויוטה fj60, יכול להיות רכב מעניין להפרדת רשויות
אתה ג'יפאי מנוסה, בן אדם מבוגר, ואתה הולך לקנות 4x4 בעשרים אלף שקל. אתה הולך לאכול אותה לא משנה מה... אז שזה לא יהיה עם המותג "שלנו" [emoji48]
"ידנו לא שפכו את הדם הזה..."
boaz avrahami
26-08-16, 19:03
הממממ.... מעניין דווקא הנציגים המובהקים של ג׳יפ משכנעים אותי לחזור לכירכרה.....
בדיוק כמו שנמרוד כתב.
חוצמזה אתה מסתובב סביב עצמך בשביל לחזור ללנדרובר כזה או אחר.
צא מהארון ותקנה את שאהבה נפשך ואל תדפוק לאינדיאנים את השוק
ולמי שלא מצליח לעקוב, ולא יודע על מי מדברים פה.....
אז הנה היא-
110153
שלמה,
אני מסכים עם החלק הראשון של הדברים של נמרוד.
לגבי החלק השני, זה סתם הערה של מתחזה שמזמן עבר את הקווים (אבל עדיין ממשיך להשקיע באהבת נעורים).
boaz avrahami
26-08-16, 20:44
לי זה יותר מזכיר את ההתנהגות של גילי מוסינזון [emoji48]
ולמי שלא מצליח לעקוב, ולא יודע על מי מדברים פה.....
אז הנה היא-
110153
שלמה,
אני מסכים עם החלק הראשון של הדברים של נמרוד.
לגבי החלק השני, זה סתם הערה של מתחזה שמזמן עבר את הקווים (אבל עדיין ממשיך להשקיע באהבת נעורים).
זה לא מהטיול למעלה רכס?
אין מה לשכנע כאן, אנו זוכרים היטב את ההרפתקאה הרעה שהיתה לך עם הסופה. עד היום יש לברלי טראומה מאותם ימים קשים למותג.
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
זה לא מהטיול למעלה רכס?
אכן, אכן....
דווקא הרוביקון היה מדהים ובהחלט העלה את ערכו של המותג ואת חיבתי אליו.
אם הייתי יכול להרשות לעצמי זה ה רכב בהא הידיעה רבתי כרכב לטיולים ושעשועים בלבד!!!!
ולכל אלו החוששים לשלום המותג - עד כה מותגים שהיו ברשותי ונמכרו תמיד העלו את ערך המותג וערך השוק שלהם ובעיקר הרוביקון והפטרול.
גם שלל הדיסקו שהיו לי תוחזקו היטב ולא היו בור ללא תחתית כפי שמתארים כאן ובסופו של יום נמכרו מעל לשווי השוק היחסי שלהם.
הרכב היחידי שממש נפלתי איתו והיה טראומתי עבורי אכן הייתה הסופה של יוני.
טוב, התחלתי להתעמק בלוח יד 2.
המסקנות קצת מפתיעות, דווקא דיסקו 1 מתומחר גבוה יחסית לשנתונים שלו- סביב השלושים אלף בממוצע !!!!????
אז התחלתי לפזול גם לכוונים אחרים ולהסתכל בלוחות גם על רכבים קצת פחות גיבורים מהדיסקו מבחינת עבירות. השנתונים שלהם באותה רמת מחיר הררררבה יותר מתקדמים והכלים בעיקרון יותר שמורים.
רכבים שחיפשתי בלוחות:
יונדאי גאלופר ארוך, מיצובישי פאג׳רו ארוך, מיצובישי ספורט - דעתכם?
boaz avrahami
29-08-16, 23:25
שלמה,
אני מציע שתמתין מעט לפני שאתה רץ לקנות מאחר ולמכור שתי מכוניות יותר קשה ממכונית אחת [emoji6]
אני לא רץ בטח לא עם המישקל הקליל שלי....
בכל אופן מסגרת הזמן שקצבתי לעצמי היא עד טיול צדיקים שמבחינתי הפך למסורת - יעני כחודש וקצת.
לא מתאים לך רכבים כאלה, עד כמה שזכור לי אתה אוהב לאתגר קצת אותם בשטח שקשה יותר מסתם ערוצי נחל או שבילים, למעט הפגרו הרגיל שני האחרים לא לעניין
Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk
לא מבין אותך שלמה... ואללה אתה לא טירון, קנית מכרת וטיילת עם כל רכבי השטח שיש לארץ הקודש להציע, אתה אמור להיות בצד של נותני העצות... מה אתה מחפש צרות? תצטרף לטיול צדיקים - אפילו לכל עונת הטיולים הזאת - למושב הימני של חברים, ונצל את הזמן והחברותה כדי לחשוב באמת מה נכון.
מה עם טרופר בנזין שחוץ מהצירוקי הוא עדיף בכל קנה מידה
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלמה... אני מכיר בחור שמוכר טרופר בנזין ... הוא בדיוק קנה פטרול... ;)
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
tom - איזה קטע גם אני מכיר אותו...בחור מקסים דרך אגב ואני בטוח שהוא יהנה מכל רגע עם הפטרול.
נמרוד, אכן יש לי "רזומה" עם מבחר רכבים אבל לא ממש עם כולם לכן שאלתי דיעות לגבי אלו שאני לא מכיר.
הקטע שכמו שכתבתי שממש הפתיע אותי לרע זה מה שמבקשים עבור דיסקו 1 וכמה זה גבוה ביחס לרכבים אחרים באותו השנתון או אפילו משנתונים מתקדמים יותר.
רמי- כנראה שהזדקנתי ורמת העבירות בטיולים שלנו פחתה אז יש מצב שגם רכבים פחות "גיבורים" יספקו את צרכיי.
מעניין.
בשנתיים האחרונות ראיתי יותר מדיסקו אחד נטוש ברחוב.
נטוש=רכב מלא עלים ולכלוך סביבו שברור שלא זז חודשים.
ת'אמת שלוימה.... אתה בעצם מחפש סאאב 900GL...
בהצלחה [ אני הייתי הולך על הטרופר בנזין =:]
טרופר דיזל, שנבחר בזהירות...
יש כאלו שהחליפו את כל המנוע, קומפלט.
אתה מקבל מנוע דיזל, עם כמה עשרת אלפי קילומטר.
רכב טיולים עושה כל כך מעט ק"מ, שאין בעיה להחליט שפותחים מזרקים כל 40K או לחלופין (מה שאני עושה) לא דואגים, נוסעים.
אני בטוח שאני אזהה בעיה בתחילתה, ורכב טיולים, אין בעיה להשבית לשבוע שבועים תיקונים.
יש תקלות משביתות בטרופר שקשה מאוד לזהות אותן מראש. למשל כשל בחיישן לחץ תחתון. יום אחד הוא פשוט נסתם או נתקע, וזהו. הרכב עומד.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
שלום ידידי
אכן סאאב מותג מהחביבים ביותר עליי ובהחלט מתגעגע לסאאב 9-5 שהייתה לי. אבל אני קרוב לוודאי שכבר סגרתי את הפינה של רכב הפרייבט - כשאקבל אותו בפועל אעדכן כאן.
יש תקלות משביתות בטרופר שקשה מאוד לזהות אותן מראש. למשל כשל בחיישן לחץ תחתון. יום אחד הוא פשוט נסתם או נתקע, וזהו. הרכב עומד.
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
מה זה "זהו הרכב עומד"? תחליף ווסת.
שלמה, אתה יכול להגדיר מה אתה מחפש בתור רכב שטח, כמו שמקובל לנסח בפורום המתחילים?
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
מה זה "זהו הרכב עומד"? תחליף ווסת.
זיוו טען שהוא יכול לזהות תקלות מראש ולמנוע אותן. אני ציינתי שלדעתי, בטרופר למשל תקלת הווסת היא תקלה שקשה מאוד למנוע אותה מראש וגורמת להשבתת הרכב.
אולי לא הובנתי. כוונתי בתקלה משביתה היא תקלה שגורמת לכך שאי אפשר לנסוע. במידה ווסת כזה כושל בשטח אתה בבעיה..
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
tom...
הקטע שכמו שכתבתי שממש הפתיע אותי לרע זה מה שמבקשים עבור דיסקו 1 וכמה זה גבוה ביחס לרכבים אחרים באותו השנתון או אפילו משנתונים מתקדמים יותר.
...
מה שאני טוען כבר המון המון זמן - הדיסקברי הוא הדיל הכי-הכי של עלות תועלת.
וכנראה שזה מתחיל להראות "בשוק"...
הכי פחות השקעה על מנת להפוך אותו לרכב עבירות רציני ביותר (ולטיולים "רגילים", כולל כל המעלות, בכלל לא צריך כמעט לעשות דבר), פשוט וזול לתחזוקה (פשטות מכנית (ואת ה"ממוחשבים" המעטים שיש, ניתן להסב ל"מכאני") ומחירי חלפים), מתאים לבודד/זוג/משפחה בלי שום התאמות, כל/רוב התקלות כבר סודרו/נלמדו... מה צריך יותר?
באמת עצוב שגם החלון הזה, של אופציה זולה/שפוייה לרכב שטח נוח מתחילה להיות יקרה ..
מעניין.
בשנתיים האחרונות ראיתי יותר מדיסקו אחד נטוש ברחוב.
נטוש=רכב מלא עלים ולכלוך סביבו שברור שלא זז חודשים.
הסוואה - נגד גניבה.
זיוו טען שהוא יכול לזהות תקלות מראש ולמנוע אותן. אני ציינתי שלדעתי, בטרופר למשל תקלת הווסת היא תקלה שקשה מאוד למנוע אותה מראש וגורמת להשבתת הרכב.
אולי לא הובנתי. כוונתי בתקלה משביתה היא תקלה שגורמת לכך שאי אפשר לנסוע. במידה ווסת כזה כושל בשטח אתה בבעיה..
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
אני אנסה להסביר מה זיו אומר :-)
1- יש טרופרים שהחליפו להם מנוע קומפלט! לי למשל יש טרופר עם מנוע שעשה פחות מ60K.
2- רכב שמיועד לטיולים בלבד, עושה מעט קילומטרים, ובקיצור, במקרה שלי, המנוע לא יגיע לעולם ל 100K.
3- מעבר לבעיית המזרקים המקורית, מה הסיכוי לכשל כמו סתימה של חישן (במנוע שעשה פחות מ 100K)?!
4- לגבי בעיית המזרקים, יש כאלו שמציעים לפתוח כל 40K ולהחליף אטמים, על זה אמרתי שאני מעדיף לא לפתוח, ואני מאמין שאם יתחיל להתפתח כשל (דליפה ), אני אגלה את זה בזמן ולא אגיע לנזק במנוע.
5- ברכב שמיועד לטיולים בלבד, אין בעיה להשבית את הרכב (בניגוד להבנה שלך שאמרתי שניתן למנוע השבתה של הרכב).
נמרוד לשאלתך
נוסע לרוב לבד עם כלבה גדולה ( הולכת על ארבע כן...)
הרכב יהיה רכב שלישי במשפחה ומיועד לטיולים בלבד- נסועה שנתית מועטה מאד להערכתי לא יותר מארבעת אלפים ק״מ.
רמת עבירות עד בינוני - נניח עשוש לכל היותר.
מבחינתי אפשרות שינה בתוך הרכב חובה.
גיר לא משנה עם העדפה לאוטומטי.
חייב נוחות נסיעה ומיזוג איכותי.
הכי חשוב תקציב מוגבל 30,000₪ עד מקסימום 40,000₪ (הארבעים ייאלץ אותי לקצת כסח ויישור הדורים עם זוגתי) התקציב אמור לכסות גם יישור קו ושיפצור/ איבזור הרכב לצרכיי יחידת איחסון/ מיטה ומיכל מים עם משאבה.
בנתונים האלו לא משנה לי אם זה דיזל או בנזין, לא פוסל גם קצרים אם אפשר להתארגן בהם לשינת יחיד ואפילו אם זה יכלול פירוק שורת המושבים השנייה.
לא מתחבר לטנדרים.
זה לא דיון על טרופר אבל...
זיוו טען שהוא יכול לזהות תקלות מראש ולמנוע אותן. אני ציינתי שלדעתי, בטרופר למשל תקלת הווסת היא תקלה שקשה מאוד למנוע אותה מראש וגורמת להשבתת הרכב.
אולי לא הובנתי. כוונתי בתקלה משביתה היא תקלה שגורמת לכך שאי אפשר לנסוע. במידה ווסת כזה כושל בשטח אתה בבעיה..
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
קודם כל ווסת לחץ שמן גבוה או בקיצור של שמו מהספר -RPCV- לא "נידפק" ברגע אחד, יש תופעות לפני, וגם אם הוא כן ניתפס כמו שאתה טוען יש מה לעשות- או שתיקח אחד ספייר בארגז כלים, או שתחזיק כלים ברכב ואם ניתקעת בשטח זה סיפור של רבע שעה לפרק אותו לנקות ולהחזיר, זה "מחייה" אותו לתקופה קצרה לפעמים.
אני אנסה להסביר מה זיו אומר :-)
1- יש טרופרים שהחליפו להם מנוע קומפלט! לי למשל יש טרופר עם מנוע שעשה פחות מ60K.
2- רכב שמיועד לטיולים בלבד, עושה מעט קילומטרים, ובקיצור, במקרה שלי, המנוע לא יגיע לעולם ל 100K.
3- מעבר לבעיית המזרקים המקורית, מה הסיכוי לכשל כמו סתימה של חישן (במנוע שעשה פחות מ 100K)?!
4- לגבי בעיית המזרקים, יש כאלו שמציעים לפתוח כל 40K ולהחליף אטמים, על זה אמרתי שאני מעדיף לא לפתוח, ואני מאמין שאם יתחיל להתפתח כשל (דליפה ), אני אגלה את זה בזמן ולא אגיע לנזק במנוע.
5- ברכב שמיועד לטיולים בלבד, אין בעיה להשבית את הרכב (בניגוד להבנה שלך שאמרתי שניתן למנוע השבתה של הרכב).
1. 60k ? החליפו ביו אם איי? בתקופת האחריות עוד כשהיו מחליפים מנועים על ימין ושמאל בלי חשבון המנוע היה מגיע ערום, עושים העברות מהישן לחדש של הכל, אז אל תהיה בטוח לגבי כלום.
3.הכל יכול להיות, תלוי מי מטפל, איך, באילו חלקים.
4. הבעיה לא במזרקים, מי שאומר להחליף אטמים כל 40k לא יודע על מה מדובר.
הכשל או התקלה העיקרית היא באטמי שרוולים שגורם לערבוב בין סוחלר לנוזל קירור, אתה תריח את זה מיד שזה יקרה, נזק למנוע? כמעט ולא יקרה, כן יקרה לצנרת, רדיאטור וכו' אם לא תתפוס מוקדם.
שלמה בתקציב של כ-35k לדעתי אין הרבה מציאות.
יש טרופר בנזין בלוח פה, אין לי שום קשר אליו ולא מכיר אותו, תא המטען בטרופר קצר הוא בין הגדולים בקטגוריה אם לא הכי גדול.
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/99626-%D7%9C%D7%9E%D7%9B%D7%99%D7%A8%D7%94-%D7%98%D7%A8%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%A7%D7%A6%D7%A8-%D7%91%D7%A0%D7%96%D7%99%D7%9F-99-%D7%9E%D7%A9%D7%95%D7%A4%D7%A8-%D7%9E%D7%90%D7%95%D7%93
המודעה שנדב הפנה אותך נראית מעניינת מאד בהתחשב בדרישות שלך - אין לי מושג אם בקצר אפשר לישון - אבל מכל בחינה אחרת ובעיקר מחיר. הייתי הולך לבדוק אותו.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
GodsFather
31-08-16, 08:13
המודעה שנדב הפנה אותך נראית מעניינת מאד בהתחשב בדרישות שלך - אין לי מושג אם בקצר אפשר לישון - אבל מכל בחינה אחרת ובעיקר מחיר. הייתי הולך לבדוק אותו.
Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
שלמה לא יכול לישון בקצר... אלא אם הוא מוציא גם את המושבים הקדמיים
אין לי מושג אם בקצר אפשר לישוןSent from my GT-I9301I using Tapatalk
למיטב זכרוני, כאשר היה לי טרופר קצר, השתעשתי ברעיון של קיפול מלא של המושב האחורי, קיפול משענת המושב הימני הקדמי קדימה כדי לאפשר שינה (ליחיד) ברכב - משענת המושב הקדמי לא מקפלת קדימה מספיק. חלופה שניה - הזזת המושב הימני הקדמי קדימה עד הסוף והשכבת המשענת לאחור כדי לייצר מקום לשינה - לא נוצר משטח ישר.
בשני הניסויים הנ"ל, יכול להיות שבעזרת "תותב" כלשהו המתלבש על המושב הקדמי כשהו מקופל ומאפשר הנחת מזרון עליו ועל המושב האחורי ותא המטען - זה היה אפשרי.
מבחינת האורך - זהו אכן ה-SUV הקצר הארוך ביותר, מרווח למדי בתא המטען גם למימדים של פות"ש.
boaz avrahami
31-08-16, 09:24
שלמה רגיל מהדיסקו לפרק את המושב הימני החוצה מהאוטו בלילה.
מה שחשוב זה האורך מתא הכפפות לדלת האחורי.
אם לא יספיק אפשר לשים לו כרית בתא כפפות [emoji6]
כמו שבועז אמר, מה שחשוב הוא האורך הכולל מהדלת האחורית ועד לתא הכפפות.
בכל מקרה בכוונתי לפרק המושבים האחוריים בין אם זה יהיה קצר ובין אם זה יהיה ארוך.
בקצר אם יש אפשרות להשכיב את הכיסא הימני אין בעיה להניח עליו פלטה שתהווה משטח שינה ישר לאורך כל הרכב.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.