PDA

צפייה בגרסה מלאה : בעית חשמל - נפילות מתח רגעיות



torchak
31-08-16, 02:23
בעיה שצצה לי בימים האחרונים:
כשאני מוריד רגל מהגז, או כשאני עומד במקום, יעני בסרק, יש לי נפילות מתח רגעיות.
יש לי ברכב מד וולט כזה דיגיטלי קבוע והוא פתאום מראה לי 0.98 וולט ועולה חזרה.
כשזה קורה, הרדיו למשל נכבה ונדלק. או הטלפון ברכב. זה קורה כשהמזגן עובד או למשל כשאני "מעמיס" בהדלקת פרוז׳קטורים למשל.
במקביל שמתי לב למשל שהאורות ברכב קצת עמומים, התאורה הפנימית יותר חלשה, אני מדליק דבר אחד והאחרים נחלשים.... כל מיני כאלה.

מישהו מכיר נתקל יודע?
מה להתחיל לבדוק?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

shachar
31-08-16, 06:15
מגעים במצבר.
ומגעים באופן כללי

Sent from my SM-T700 using Tapatalk

אסף ד.
31-08-16, 10:55
תנסה את המחבר החשמלי שנכנס לאלטרנטור, אולי יצא קצת.

http://www.clublexus.com/forums/attachments/sc400-300-classifieds/147749d1247883563-wtb-95-sc400-alternator-plug-alt.jpg

opl
31-08-16, 12:18
אם המד מתח מחובר למצבר אז נתק בקונקטור לא יראה לו 0.9 וולט אלא מתח מצבר.

יש לנו את אותו הדבר בדיוק בדיפנדר td5 שבעבודה. אני לא הצלחתי לאבחן, חשמלאי במזרח אמר בזמנו שהוא לא מוצא ומאחר והרכב לא אצלי יותר איבדתי עניין...

torchak
31-08-16, 12:27
יכול להיות שזו תקלה במצבר?

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

opl
31-08-16, 14:05
לא נראה לי כי אצלינו הוחלף מצבר יותר מפעם אחת וללא שינוי

torchak
31-08-16, 14:19
אתה לא מעודד אותי..... (:

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

kis
31-08-16, 16:49
בדוק מתח שיוצא מהאלטרנטור למצבר יכול להיות שיש נתק בכבל מהאלטרנטור למצבר, ובדוק שהנעל כבל למצבר מחובר כמו שצריך ושהנעל כבל לכבל מחובר ולא משחק.

ד ו ר ו ן
31-08-16, 17:56
יש לי ברכב מד וולט כזה דיגיטלי קבוע והוא פתאום מראה לי 0.98 וולט ועולה חזרה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מה שלא מסתדר לי זה שעל פניו, השעון הזה אמור להראות לך את מתח הטעינה כשהמנוע עובד, ואת מתח המצבר כשהמנוע כבוי.
כלומר, גם בלי חיבור של האלטרנטור, השעון אמור להציג את המצבר, ככה לפחות זה אצלי עם שעון דומה.

כך או כך זה לא אמור להיות כ״כ נמוך.

מה לגבי המינוס של הרכב?

torchak
31-08-16, 18:00
עוד לא הספקתי לבדוק את החיבורים. אני מניח שם יש בעיה בחיבור, היא תיהיה בצד המצבר

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

ד ו ר ו ן
31-08-16, 18:03
תבדוק טוב את הקוטב על המצבר.
הייתה אצלי תופעה של אזעקה שהשתגעה והסתבר שהקוטב החיובי רק נראה מחובר טוב אבל רקד על הקוטב, מה שגרם לבעיות.

torchak
31-08-16, 18:04
תודה דורון. אנסה לעשות את הבדיקות האלה עוד היום ואעדכן

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

eysham
31-08-16, 18:12
מה שלא מסתדר לי זה שעל פניו, השעון הזה אמור להראות לך את מתח הטעינה כשהמנוע עובד, ואת מתח המצבר כשהמנוע כבוי.
כלומר, גם בלי חיבור של האלטרנטור, השעון אמור להציג את המצבר, ככה לפחות זה אצלי עם שעון דומה.

כך או כך זה לא אמור להיות כ״כ נמוך.

מה לגבי המינוס של הרכב?


להבנתי נשמע באמת כמו תופעה של מינוס.
וזה מסתדר יפה עם כל מה שדורון כתב.

הפלוס ממותג בין המתח מהאלטרנאטור לבין מצבר. המינוס משותף לשניהם ולכן את הוא מגמגם השעון ייפול ל-0 ולא למח מצבר.

אני לא סגור על החיווט אצלך, אבל זה יכול להיות קוטב על המצבר אבל יכול להיות גם חיבור בלוק מנוע/מינוס למרכב/מקום אחר

איל

shmulikbg
02-09-16, 16:13
אם אחת מנעלי הכבל יצוקה על הכבל, תחליף אותה לנעל כבל רגילה של מצבר.

-->