צפייה בגרסה מלאה : בעית חשמל - נפילות מתח רגעיות
בעיה שצצה לי בימים האחרונים:
כשאני מוריד רגל מהגז, או כשאני עומד במקום, יעני בסרק, יש לי נפילות מתח רגעיות.
יש לי ברכב מד וולט כזה דיגיטלי קבוע והוא פתאום מראה לי 0.98 וולט ועולה חזרה.
כשזה קורה, הרדיו למשל נכבה ונדלק. או הטלפון ברכב. זה קורה כשהמזגן עובד או למשל כשאני "מעמיס" בהדלקת פרוז׳קטורים למשל.
במקביל שמתי לב למשל שהאורות ברכב קצת עמומים, התאורה הפנימית יותר חלשה, אני מדליק דבר אחד והאחרים נחלשים.... כל מיני כאלה.
מישהו מכיר נתקל יודע?
מה להתחיל לבדוק?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מגעים במצבר.
ומגעים באופן כללי
Sent from my SM-T700 using Tapatalk
תנסה את המחבר החשמלי שנכנס לאלטרנטור, אולי יצא קצת.
http://www.clublexus.com/forums/attachments/sc400-300-classifieds/147749d1247883563-wtb-95-sc400-alternator-plug-alt.jpg
אם המד מתח מחובר למצבר אז נתק בקונקטור לא יראה לו 0.9 וולט אלא מתח מצבר.
יש לנו את אותו הדבר בדיוק בדיפנדר td5 שבעבודה. אני לא הצלחתי לאבחן, חשמלאי במזרח אמר בזמנו שהוא לא מוצא ומאחר והרכב לא אצלי יותר איבדתי עניין...
יכול להיות שזו תקלה במצבר?
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
לא נראה לי כי אצלינו הוחלף מצבר יותר מפעם אחת וללא שינוי
אתה לא מעודד אותי..... (:
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
בדוק מתח שיוצא מהאלטרנטור למצבר יכול להיות שיש נתק בכבל מהאלטרנטור למצבר, ובדוק שהנעל כבל למצבר מחובר כמו שצריך ושהנעל כבל לכבל מחובר ולא משחק.
יש לי ברכב מד וולט כזה דיגיטלי קבוע והוא פתאום מראה לי 0.98 וולט ועולה חזרה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מה שלא מסתדר לי זה שעל פניו, השעון הזה אמור להראות לך את מתח הטעינה כשהמנוע עובד, ואת מתח המצבר כשהמנוע כבוי.
כלומר, גם בלי חיבור של האלטרנטור, השעון אמור להציג את המצבר, ככה לפחות זה אצלי עם שעון דומה.
כך או כך זה לא אמור להיות כ״כ נמוך.
מה לגבי המינוס של הרכב?
עוד לא הספקתי לבדוק את החיבורים. אני מניח שם יש בעיה בחיבור, היא תיהיה בצד המצבר
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תבדוק טוב את הקוטב על המצבר.
הייתה אצלי תופעה של אזעקה שהשתגעה והסתבר שהקוטב החיובי רק נראה מחובר טוב אבל רקד על הקוטב, מה שגרם לבעיות.
תודה דורון. אנסה לעשות את הבדיקות האלה עוד היום ואעדכן
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
מה שלא מסתדר לי זה שעל פניו, השעון הזה אמור להראות לך את מתח הטעינה כשהמנוע עובד, ואת מתח המצבר כשהמנוע כבוי.
כלומר, גם בלי חיבור של האלטרנטור, השעון אמור להציג את המצבר, ככה לפחות זה אצלי עם שעון דומה.
כך או כך זה לא אמור להיות כ״כ נמוך.
מה לגבי המינוס של הרכב?
להבנתי נשמע באמת כמו תופעה של מינוס.
וזה מסתדר יפה עם כל מה שדורון כתב.
הפלוס ממותג בין המתח מהאלטרנאטור לבין מצבר. המינוס משותף לשניהם ולכן את הוא מגמגם השעון ייפול ל-0 ולא למח מצבר.
אני לא סגור על החיווט אצלך, אבל זה יכול להיות קוטב על המצבר אבל יכול להיות גם חיבור בלוק מנוע/מינוס למרכב/מקום אחר
איל
אם אחת מנעלי הכבל יצוקה על הכבל, תחליף אותה לנעל כבל רגילה של מצבר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.