צפייה בגרסה מלאה : מחפש גפ"ס בכל מצב
מידי יום ג מתאספים אצלי חברים לתיקון כלי הרכב
מדובר מבימבה דרך אופנים וכלה בהחלפת קפיצים כננות וכו'
אני מעונין להכנס לפרויקט ארוך טווח של שיפוץ גפ"ס
מדובר בתחביב לשם הנוסטלגיה ולימדת המכונאות יותר מרכב המיועד לטיול
לאור האמור אני מחפש גפ"ס במחיר סביר
ראיתי כבר ב 15000 ב 10000 ואחד שלא רצה למכור ב 20000
אבל הם לא התאימו לתקציב למעט הזה ב 10000 ( שהיה במצב נסיעה ותחזוקה טובה מאוד ) שהבריז למישהו אחר.
אשמח לכל ליד
צור 0544608193
ראיתי כבר ב 15000 ב 10000 ואחד שלא רצה למכור ב 20000
תנסה להוסיף קצת לזה שלא רוצה למכור ב- 20000
יש מצב ש- 50 ש"ח יספיקו... ;)
יש התפתחויות
נוצר קשר עם איש יקר המשפץ גפ"ס מהתזת חול דרך 3 שכבות צבע ועד צמה חדשה מאיביי.
ביקרתי ראיתי התרשמתי ואפילו שמעתי מנוע המנגן קונצרטו ל 5 לתפארה.
עלות תועלת לא נראתה לי כרגע למרות שבהחלט יש על מה לדבר.
להפתעתי יש חמישיות פזורות ברחבי המתבנים ובקומות עמודים ברחבי הארץ.
להרבה היה חלום כמוני שנשאר על בלוקים.
אז ממשיך לחפש ואשמח לקישורים בפרטי בSMS בטלפון 0544608193
לכאלה שרוצים / מוכנים להעביר את החלום הלאה .
תבדוק שהכלה המיועדת כשרה וחסודה, היו הרבה ג'פסים ללא רישיונות.
חשבתי שענין הרשיונות זו אגדה אורבנית.
אני ממש לא פינטזתי וגם אף אחד מה 5 שראיתי לא היה עם רשיון.
היו כמה יחידות שהיו עם רשיונות (כמדומני רכבי שלל ירדני).
רוב הרכבים עם רישוי היו הדבקות של מספרים מcj 5 למניהם.
היה בגד״ש של קיבוץ עינת אחד חוקי .
Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk
אז מכאן ניתן להבין שזו לא אגדה.
אני עדין מניח שמה שהסתובב עם רשיונות היו ב"קומבינות"
בכל מקרה זו לא המטרה
אני מחפש אותו לצרכי עבודת השיקום ואם אסע בו - זה יהיה פעם השנה בשטח ואקח את הסיכון.
הרשיונות זו לא המטרה.
ועדין אשמח לכל קשר
בטלפון 0544608193 במייל בSMS בהודעה פרטית.
תודה
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1378-jeepolog-archive
ראיתי אחד בעזוז לפני שבוע.
אין לי מושג מה מצבו ואם למכירה
בעזוז יש 5 כאלה. שקיבלו במתנה מאיזה אלוף או משהו דומה..יש סיפור מאחורי זה שאני כבר לא זוכר
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
כן.. שהוא מצא אותו במדבר.
אף אלוף לא חילק אותם.
לפני כ-20 שנה היו במחנה נתן גפסים בערימות, פיזית בערימות במגש בבסיס.
היה מכרז ונמכרו כמה בודדים עם רשיונות עד שהצבא תפס איזו שטות זו, ושבכלל רכב חום מכספי סיוע לא יכול להימכר, אלא רק לגריטה.
יודע כי חשבנו להגיש הצעה במכרז ומחיר הפתיחה היה 500שקל..
כן, גם אנחנו מצאנו אחד בתור ילדים, ״נטוש״ ולא מניע באמצע שומקום.
הח׳ברה תיקנו מה שהגדוד לא הצליח, נסעו בו כמה ימים בשביל הקטע והחזירו.
גם אני סיימתי תרגיל גדול במחנה נתן שבו הכנסנו את החמישיות למטרת גריטה
אני לא מצטער שלא ריחמתי על הגפס והחבאתי אותו בבית.
לא כלכך מתאים לי להיות גנב.
אבל עכשיו הסיטואציה שונה.
ואני רוצה להאמין שמה שאני אמצע הוא או מטרה שניצלה או מכרז .....
לעל כך אין לי בעיה לשלם
זרוק ג'פ"ס אחד שנראה די שלם (לא בדקתי לעומק) במחנה עין זיתים שליד צפת.
הבעיה - זה בתוך הבסיס הצבאי (לידו זרוק גם זחל"ד שנראה שלם, אם מעניין מישהו).
לדעתי שניהם מיועדים לקשט את הבסיס כמיטב המסורת החימושית: תן לעובד רס"ר לצבוע , שים על סלע, ויש לך פסל סביבתי.
לדעתי שניהם מיועדים לקשט את הבסיס כמיטב המסורת החימושית: תן לעובד רס"ר לצבוע , שים על סלע, ויש לך פסל סביבתי.
חולק על דעתך המלומדת. שים סלע = פסל, צבע = חדש, כמיטב האקסיומות הצבאיות:
מה שצבוע = חדש
מה שרטוב = נקי
מה שמערום = מסודר
מה ששחור = סודי
מה שאדום = מסוכן
מה שבורקס = חגיגי
מה שחורג מהסטנדרט = אמריקאי/מקוצר/טרור
זרוק ג'פ"ס אחד שנראה די שלם (לא בדקתי לעומק) במחנה עין זיתים שליד צפת.
הבעיה - זה בתוך הבסיס הצבאי (לידו זרוק גם זחל"ד שנראה שלם, אם מעניין מישהו).
מסתפק במועט אתה דרור. בבסיס השכן יש את הוויליס-חפ"ק המקורי של דדו ממלחמת ששת הימים. אם כבר פרויקט אספנות.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160921/a0bab022666485680ea00ccc582c4c6a.jpg
חולק על דעתך המלומדת. שים סלע = פסל, צבע = חדש, כמיטב האקסיומות הצבאיות:
מה שצבוע = חדש
מה שרטוב = נקי
מה שמערום = מסודר
מה ששחור = סודי
מה שאדום = מסוכן
מה שבורקס = חגיגי
מה שחורג מהסטנדרט = אמריקאי/מקוצר/טרור
טעות בידך ידידי, שחור=טרור
עצוב לראות כלי עם היסטוריה במצב כזה.
שלא ישפצו בעצמם, זה לא תפקידם. רק שיתנו אותו למישהו מבחוץ כדי שיחזיר עטרה ליושנה.
לגבי הג'פ"ס והזחלד בעין זיתים - לא פסל סביבתי ולא נוי ולא בטיח. הם זרוקים בצמוד לאיזה אחסנה יבשה של האמרים או ריוסים או השד יודע מה, עם מכסה מנוע פתוח, מתקלפים ונרקבים. כואב הלב.
הייתי שמח לשים יד על ג'פ"ס במצב נוסע למען הנוסטלגיה. כלי שיש לי איתו יחסי אהבה-שינאה.
הייתי שמח לשים יד על ג'פ"ס במצב נוסע למען הנוסטלגיה. כלי שיש לי איתו יחסי אהבה-שינאה.[/QUOTE]
למה שנאה?
הג'פ"ס זו רק אהבת חינם נטו.
הייתי שמח לשים יד על ג'פ"ס במצב נוסע למען הנוסטלגיה. כלי שיש לי איתו יחסי אהבה-שינאה.
למה שנאה?
הג'פ"ס זו רק אהבת חינם נטו.[/QUOTE]
כי הוא חרא של ג'יפ.
האהבה שלי אליו היא מנוסטלגיה ותו לא.
Oren Kipnis
01-01-17, 18:41
היו כמה יחידות שהיו עם רשיונות (כמדומני רכבי שלל ירדני).
רוב הרכבים עם רישוי היו הדבקות של מספרים מcj 5 למניהם.
היה בגד״ש של קיבוץ עינת אחד חוקי .
Sent from my SAMSUNG-SM-G870A using Tapatalk
הג'פ"ס החוקי מקיבוץ עינת נמצא אצל חבר קרוב, נוסע עם טסט בתוקף.
יש ג'פ"ס תקין למכירה שנראה לא רע.
0508811409.
לא מכיר את הבחור, רק מעביר.
שלום דרור! ותודה רבה על המחשבה! ראיתי פירסום שלו עם התמונה בפיסבוק ודיברתי איתו הבחור דורש 25000 ש"ח והוא גמיש. אני מחפש אחד גמור שישמש לחלקי חילוף
שלום דרור! ותודה רבה על המחשבה! ראיתי פירסום שלו עם התמונה בפיסבוק ודיברתי איתו הבחור דורש 25000 ש"ח והוא גמיש. אני מחפש אחד גמור שישמש לחלקי חילוף
היי
ראיתי בפרצופספר
ג׳פס למכירה!!
**אפשרות החלפה על טרקטורון או קראוון **
לפרטים: 0508811409
אורי.
פשפשוק ג'יפים.
בהצלחה
זה אותו מספר
אופס.
האמת, לא הסתכלתי...
קיוותי בשבילך
נמצא ונרכש
עכשיו השרשור מבחינתי יתועל לחלקי חילוף
ועצות מחימושניקים.
מחר הצהרים אינשאללה נבצע איבחון ראשון
הוא לא במצב נסיעה
שתי מילים.
מנוע פינטו.
אסף.
במשך 3 השבועות האחרונים הטרנטות במוסך מדרכה שלי עבדו פול גז.
יונתן שיפץ חצי מהארנבת שלו,
אמנון גרם לאגריה להניע ולנסוע
ודוד שכב מתחת ומעל הגפ"ס
פירקנו ושיפצנו קרבוטרים.
החלפנו צינורות דלק.
החלפנו צנורות ואקום שיוצאים מהקרבוטור
הכנסנו 2 מצברים משומשים במצב מעולה
והנער קם לתחייה.
מניע , מצליח לעלות טורים ואפילו הצלחנו לעשות סבוב מסביב ל"בלוק".
יום שלישי הזה נעסוק בכיוון ק'לאצ.
הוא כלכך גבוה שזה מבהיל.
מישהו יודע איך מכוונים ?
לפני שנצלול למעמקי האינטרנט.
התקשנו לפתוח את הפלגים ובדקנו הצתה על הכבל.
למישהו יש מפתח פלגים תואם גפ"ס?
כלומר באורך לא קונבציונאלי.
מחפש
מכסה מצברים.
וגם עיני חתול . אני רוצה לחבר מאחור.
חסר גם מתקן ספר.
וג'ק ערבי.
ביקשתי מהבן שלי לחפש לי פגז.
הבעיה שהיום הכל חד פעמי.
גם הפגזים שהוא יורה עכשיו מנייר.
אולי ימצא באיזה מור"ק או מאפרה אצל איזה רס"ג...
קח בחשבון שבד"כ כשהקלץ' גבוהה מאוד אבל לא מחליק (משלב בקצה) זה סימן שהוא כבר עייף...
קידום הצתה -
ההנחיות של יונתן לכיוון הקלאצ היו מדויקות ( למדנו לקרוא שרטוטים באנגלית 😉 )
והנער ביצע טיול לילה בצורה טובה ואפילו הצלחנו לחזור הביתה.
הטיול לווה בבק פיירים קלים.
שיחקתי עם כיוון ההצתה.
נאמר לי שיש כיוון הצתה עצמאי עי ואקום.
אכן זיהיתי 2 צינוריות התחברות למפלג.
איך בודקים שזה עובד ומה צריך לעשות לכיוון אופטימלי.
יונתן גם זה כתוב בספר ?
מה אתה חושב...?
ונחש מה בא בספר אחרי כיוון קלאץ'?
וגם אם הבנתי נכון ברפרוף זריז הפלאגים הם רגילים ויש להם מעטפת שניתנת לפירוק.
לענייננו.... (תארגן אקדח הצתה)
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/5d5480c1cf16580ec94a3de6da5b3ca4.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/804356b37da8808f91e374a3c9ab1b3d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/df846b679d18f65e109d4530684da2c4.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/3d33aa90328745e5364d9b7c36e6e489.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/b781d7a21d3e102e55a55f76ae12015d.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/c00c4d7b3823fa4e30c05d9ae1aaff34.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/45012d44695f16f2412e5a1685cb28f4.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/0fa39a062e1543bfcd12ffaf8d0d44f7.jpg
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/5123c87377990911523b4c54c7f9055a.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/7fabf9e49f85720d9ccae4db98480e03.jpg
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170326/23abb8699dacfb68f48818571c9d8a37.jpg
עכשיו מה? נכוון הצתה גם באגריה? כי היא דיזל...
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
אגב צור, אם אתה רוצה להיעזר בספר בצורה רצינית, קח את הקובץ לבית הדפוס הקבוע שלך ותבקש להדפיס כולל כריכה ראויה. או שתזמין ביוטיוב.
השיטה הזו לא תעבוד לאורך זמן....
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
יש אקדח הצתה וגם מד ואקום, אצל ההורים במחסן (בעפולה)
צור אולי תעשה טובה לחברי הפרום ותעלה קישור של הספר המלא
הספר מופיע ממזמן להורדה בספריית האתר.
אסף.
- - - Updated - - -
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2210-%D7%A1%D7%A4%D7%A8%D7%99%D7%99%D7%AA-%D7%94%D7%94%D7%95%D7%A8%D7%93%D7%95%D7% AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%92-%D7%99%D7%A4%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%92
צור,
אם יש לך איך לאסוף אותו, הוא שלך.
113964
דורון, בשם צור- יאסף!
אני אעביר את המספר לצור.
Sent from my Redmi 3S using Tapatalk
לגבי האקדח
היתה דילמה כי האקדחים הם 12וולט ו הגפ"ס 24 וולט.
עלה רעיון לעבוד עם מצבר נוסף חיצוני .
אז ויתרנו על האקדח והלכנו לפתור את הבעיה דרך האוזן.
שיפצנו את כל צינוריות הואקום.
נמצא חור במפלג.
נסתם.
אך להד"ם.
אז הגפ"ס עדין נותן בבק פיירים.
נחפש פתרון בשבוע הבא.
כשפירקנו את הברקסים לטיפול מונע וגרזנו צלבים נתקלתי בבעיה אמיתית של גרוז הדרישפט. אי אפשר להגיע לפיטמה.
היא נמצאת במרווח בלתי אפשרי אלא אם מפרקים את הצלב.
מישהו זוכר / יודע על פתרון אחר ?
boaz avrahami
29-03-17, 23:13
יש בעיה לחבר את האקדח רק למצבר אחד?
הוא יקבל ככה רק 12 וולט
חיבור למצבר אחד בעייתי.
הפתרון היה אכן לחבר למצבר חיצוני- אבל כרגע נדחה.
אנו מנסים לחפש את הבעיה במקומות אחירם:
1. כיווןן מרווחי פלגים
2. שיפור נוסף למערכת הואקום של המפלג ( ניקינו ואטמנו את המפלג ) כי העבודה שכבר ביצענו לא הביאה לשיפור הרצוי.
לא צריך לפרק את הציריות. פשוט לסובב את הגלגל עד לנקודה בה הפיטמת גירוז נמצאת במרווח הכי גדול בין היוקים וככה אפשר לגרז.
חנן-ג'יפולוג
31-03-17, 21:11
http://imageshack.com/a/img923/8427/VSQK9Z.png
אני חושב שהמסר לא היה ברור דיו.
אין לי בעיה לגרז את הציריות וזה כבר בוצע למעט פיה אחת שהתאבדה על פיית המגזרת.
הבעיה היא בדרישפט ( איך מכנים ציר זה בעברית מוסכית ? ) .
הפטמות שם כלכך צפופות לצלב שאין בכל מקום להכניס את פיית המגרזת.
אז או שיש פיה מיוחדת בקוטר כמעט זהה לפיטמה או פתרון אחר שאותו אני מחפש.
שבת שלום
boaz avrahami
01-04-17, 08:07
צור
בק פיירים עלולים גם להיות בשל קרבורטור לא מכוון, שסתומים לא מכוונים או תזמון שסתומים לא מדויק.
לא מכיר את מבנה המנוע הספציפי
חנן-ג'יפולוג
01-04-17, 08:09
צור, עם המחט הזו לא תהיה לך בעיית גישה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
אקדח הצתה לא שווה כלום אם לא בדקת קודם נמ"ע ואימתת שהסימון על הבאלנסר תואם.
יש אקדחי הצתה עם סוללות.
קידום הצתה בוואקום יעזור לך לפתור צילצולים לא בק פייר.
תבדוק סדר חוטי הצתה.
- - - Updated - - -
תזמון שסתומים לא מדויק.
איך מכוונים תזמון שסתומים?
אני חושב שהמסר לא היה ברור דיו.
אין לי בעיה לגרז את הציריות וזה כבר בוצע למעט פיה אחת שהתאבדה על פיית המגזרת.
הבעיה היא בדרישפט ( איך מכנים ציר זה בעברית מוסכית ? ) .
הפטמות שם כלכך צפופות לצלב שאין בכל מקום להכניס את פיית המגרזת.
אז או שיש פיה מיוחדת בקוטר כמעט זהה לפיטמה או פתרון אחר שאותו אני מחפש.
שבת שלום
דרייבשאפט=גל-הינע
יש ראשי גירוז צרים יותר מאחרים, ומה שנכתב לגבי סיבוב הגל-הינע מאד נכון.
לרוב יש תנוחה אחת בסיבוב של הגל הינע שהפטמה גלויה.
אם הקפידו בהחלפת חלקים, כל הפטמות באותו הכיוון= אחת בכיוון הנכון וגם האחרות על אותו גל הינע.
אבל הפתרון חנן עוקף את הכל..
איך מכוונים תזמון שסתומים?
התכוונת לכיוון טיימינג?
מחפש לגפס
מכסה מצברים
גלגל ספר
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
גם מפלג חדש
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
הפרוק הסתיים
אני מחפש עכשיו פחח ומקום לעשות ניקוי חול בין חיפה לעפולה.
בנוסף מחפש קשת סיור.
נמצא פחח. מסתבר שזה ארוע מורכב.
פחחים לא רוצים סוג כזה של עבודה.
הם מעדיפים פרויקט של חצי יום שהביטוח משלם אתה משלם והם מחליפים חלק וצובעים. כלומר הם צבעים ולא פחחים עם נטיה לפלסטיקה ( פגושי פלסטיק )
כולם הסתכלו יאמרו אתה צריך רוסי מהאסכולה הישנה או פחח ערבי בפנסיה. חמוש במידע הגזעני הזה המשכתי בחיפוש. השאלה הראשונה שנשאלתי היתה עם רשינות או ללא. מסתבר שכולם האספנות מתחלק ל 2 קטגוריות המקצוענים שמשקיעים ים של כסף וגם קונים מוכרים ( אלו רכבים עם רשיונות ) והסטלנים שזורקים כסף לשם שמים ( כנראה שעל אלו אני נמנה) ולאלו המחיר נמוך יותר ב כ 30%.
המחירים פסיכיים. אבל מאחר ובמקביל חיפשתי פחח וצבע לדיפנדר הבנתי שאכן פחח אספנות זו מציאה טפיחות בכלל יקרה ולאספנות היא גיהנום.
אנסה להעלות תמונות כי אני לא רואה איך עושים זאת מהטלפון.
יש לי פחח מצויין בכפק קאסם, שיחזר לי קורה כפולה בבודי של הויטארה ועוד הרבה תיקונים בפח (ולא בחומר פחחים). סבלן ויסודי, ויחסית לכמות העבודה ממש לא יקר. זה אמנם מחוץ לגזרה שהגדרת, אבל אם לא תמצא מישהו במרחק קרוב יותר הוא מומלץ בחום. רק קח בחשבון שכמו בן-דוד קלאסי, לוח זמנים והצעת מחיר ראשונית הם רק בסיס לשינויים :)
לגבי ניקוי חול, אם יש לך גישה לקומפרסור בריא אתה יכול לקנות בכ-300 ש"ח (או לקבל ממני בהשאלה תמורת חיוך) אקדח ניקוי חול ידני ולעשות את העבודה בעצמך
נמצא פחח. מסתבר שזה ארוע מורכב.
פחחים לא רוצים סוג כזה של עבודה.
הם מעדיפים פרויקט של חצי יום שהביטוח משלם אתה משלם והם מחליפים חלק וצובעים. כלומר הם צבעים ולא פחחים עם נטיה לפלסטיקה ( פגושי פלסטיק )
כולם הסתכלו יאמרו אתה צריך רוסי מהאסכולה הישנה או פחח ערבי בפנסיה. חמוש במידע הגזעני הזה המשכתי בחיפוש. השאלה הראשונה שנשאלתי היתה עם רשינות או ללא. מסתבר שכולם האספנות מתחלק ל 2 קטגוריות המקצוענים שמשקיעים ים של כסף וגם קונים מוכרים ( אלו רכבים עם רשיונות ) והסטלנים שזורקים כסף לשם שמים ( כנראה שעל אלו אני נמנה) ולאלו המחיר נמוך יותר ב כ 30%.
המחירים פסיכיים. אבל מאחר ובמקביל חיפשתי פחח וצבע לדיפנדר הבנתי שאכן פחח אספנות זו מציאה טפיחות בכלל יקרה ולאספנות היא גיהנום.
אנסה להעלות תמונות כי אני לא רואה איך עושים זאת מהטלפון.
ברוך הבא.
מעט מאד אנשים מכירים, יודעים ומבינים את זה.
המלצתי - קנה רתכת CO2, ותתחיל ללמוד.
אם יש לך קצת הבנה של תהליכים, הדיבור עם הפח לא כל כך קשה, ובשלב ב', ערכת פטישים ודרנים א תזיק.
יש לי חבר שהיום כשהוא מדבר עם הפח, הפח גם מבין ועונה לו. אבל זה כבר קצת יותר קשה.
צור, שלח לי את התמונות שאתה רוצה להעלות ואני אעלה אותן לכאן.
Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
boaz avrahami
26-01-19, 05:44
תתיעץ עם לוריה לגבי ניקוי חול.
יש ברמת דוד ואולי גם את שטרק מנהלל.
Jeep ZJ V8 98
Honda EX300 94
סוף סוף אחרי ניקוי ופחחות הגיע הצבע. עכשיו מתחילה עבודת ההרכבהhttps://uploads.tapatalk-cdn.com/20190829/0ae4bee214577babf16f808817b428de.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190829/c7ac53bd4dd36fcc677d042772cdf3f0.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190829/4c5001f9232382e5e5e6323507b39ba0.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20190829/2fbe172c5fb5613c3da659779514b491.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/37408-%D7%9E%D7%9B%D7%A8%D7%96%D7%99%D7%9D-%D7%A6%D7%91%D7%90%D7%99%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9C-M-151/page2?p=263033&viewfull=1#post263033
נזכרתי..
צור, אתה גבור!
כל המציל גפ"ס אחד - כאילו הציל עולם ומלואו!
המרצדס האמיתי
עבודת נמלים
פעם ראשונה שאני עושה פרויקט ארוך טווח כזה.
כמעט שנה פרוק, פחחות, וצבע.
עכשיו מתחיל בהרכבה.
כל חלק ובורג אני מנקה משמן או צובע.
ובסוף ?
או שאשבר או שאסיים.
מושלם כמו בטלוזיה זה לא יהיה.
אבל זה יהיה באהבה וזה יהיה שלי ואולי גם יחזור לנסוע.https://uploads.tapatalk-cdn.com/20191011/888e946450e73b15e649bb9896ae434f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20191011/987199f0b7cb68af00bc433e71178aa2.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
חזרתי לשיפוץ לאחר סיום פרויקט עגלת הטיולים.
זקוק לשרטוט המצורף בצורה קריאה.
אני לא מוצא שרטוט הברור לי מספיק על החיווט הנכון בין המספרים על הצמה לחלקי החשמל והממסרים השונים.
השרטוט שיש בספר הינו של הצמה האחורית והקדמית בלבד ללא הפרוט הנדרש.
מזכיר שמדובר ב m151a2
אשמח לקישור לקובץ או תמונה שניתן לקרוא את הספרות
139075
Sent from my SM-G973F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.