elibaba
11-09-16, 14:40
לפני כמה ימים התחדשתי בטרופר בנזין ארוך.
אתמול נסענו לירושלים, בעליות הרכב טס עם גז בריא. באיזור מחלף שורש המחוון האנלוגי הראה כ 115 מעלות ונדלקה מנורת A/T Fluid Temp. עצרתי עם מנוע בסרק ונתתי לגיר להתקרר. היה מעט ריח של שמן חרוך, המשך הנסיעה היה ללא בעיות. בשום שלב לא עלה מד חום נוזל הקירור של המנוע.
לאחר מכן היום בבוקר נסעתי כמה ק"מ בעיר בתנועה צפופה, והגיר פעם אחת החליק ופעם אחת דפק במעבר מראשון לשני. השעון האנלוגי הראה 95 מעלות אבל הוא כנראה מזייף למטה.
לפיכך מייד החלפתי שמן גיר - יצא שמן כהה ועם ריח שרוף. מולא AC Delco דקסטרון 6 - כגלון אחד.
נסעתי כמה ק"מ בתנועה צפופה בעיר, הגיר מתפקד בסדר גמור ולא מחליק, אבל השעון עדיין מראה 95 מעלות עם וונטה פועלת שזה גבוה מדי לדעתי. בדקתי את הקולר והוא מחובר במקביל לחליל כשהיציאה והכניסה שלו שתיהן למטה, מה שנראה לי לגמרי לא נכון מבחינת התקנה.
האם אכן כך ? האם זה משמעותי מבחינת יכולת הקירור ?
אתמול נסענו לירושלים, בעליות הרכב טס עם גז בריא. באיזור מחלף שורש המחוון האנלוגי הראה כ 115 מעלות ונדלקה מנורת A/T Fluid Temp. עצרתי עם מנוע בסרק ונתתי לגיר להתקרר. היה מעט ריח של שמן חרוך, המשך הנסיעה היה ללא בעיות. בשום שלב לא עלה מד חום נוזל הקירור של המנוע.
לאחר מכן היום בבוקר נסעתי כמה ק"מ בעיר בתנועה צפופה, והגיר פעם אחת החליק ופעם אחת דפק במעבר מראשון לשני. השעון האנלוגי הראה 95 מעלות אבל הוא כנראה מזייף למטה.
לפיכך מייד החלפתי שמן גיר - יצא שמן כהה ועם ריח שרוף. מולא AC Delco דקסטרון 6 - כגלון אחד.
נסעתי כמה ק"מ בתנועה צפופה בעיר, הגיר מתפקד בסדר גמור ולא מחליק, אבל השעון עדיין מראה 95 מעלות עם וונטה פועלת שזה גבוה מדי לדעתי. בדקתי את הקולר והוא מחובר במקביל לחליל כשהיציאה והכניסה שלו שתיהן למטה, מה שנראה לי לגמרי לא נכון מבחינת התקנה.
האם אכן כך ? האם זה משמעותי מבחינת יכולת הקירור ?