צפייה בגרסה מלאה : הכנת רכב לגרוטלוג
אני חושב לבצע כמה שינויים ברכב שלי על מנת להתאים אותו טיפה יותר לשטח ולשפר את יכולת השרידות שלו במסעות כמו הנ"ל.
על איזה שיפורים הייתם ממליצים?
רכב פרטי משנות ה-90, 2X4, הנעה קדמית...
המטרה היא לבצע את הכל לבד. ריתוכים וכדומה.
תתחיל עם מיגון לקרטר. אם יש לך מוטות פיתול אז תמתח אותם בשביל להגביהה. אם יש קפיצי סליל תצטרך להיות קצת יותר יצירתי... ותצטרך לפחות 2 גלגליי ספייר.
זה לדעתי המינימום ההכרחי.. מפה השמיים הם הגבול, כל מה שעולה על רוחך, ברוח השטות.
בהצלחה!
הקשחה של השלדה זה דבר רצוי ?
התקנת וו גרירה, מה שיקשיח את החלק האחורי. התקנה של Strut bar שיקשיח את החלק הקדמי.
מה הדעה על ספייסרים לבולמי הזעזועים?
אתה מתבלבל עם מרוצי כביש.
שילדה גמישה היא יתרון בשטח במיוחד ברכב עם מהלכי מתלה קטנים.
תמגן את הקרטר וצנרת חשופה. תנסה לאלתר הגבהה מינורית, ספייר נוסף ותפחית משקל. תעיף מהרכב כל מה שלא דרוש למסע.
בדיוק.. וו גרירה גם יפגע בזווית נטישה.
אם כבר תחתוך את הפלסטיק של הפגושים.. כמה שפחות סרח עודף.
צמיגים טובים (של עגלות למשל. גם זולים וגם עמידים).
מגן בסיסי לקרטר.
אם יש צנרת חשופה בגחון למגן גם אותה.
צידנית. שתיה. כריכים. מצב רוח חיובי.
אסף.
יש לי רכב נוסף לפרוק ככה שגלגלים ספייר יש 4.
מיגון לקארטר, מאיזה חומר? ברזל 3 מ"מ מספיק או ללכת על משהוא יותר מסיבי?
על איזה אמצעי חילוץ הייתם ממליצים? אני מבין שהיי-ליפט לא רלבנטי לרכב ללא הכנה להרמה מהצד...
3 מ"מ זה ממש מספק.
אמצעי החילוץ הכי שימושי זה עוד זוג ידיים, תושיה, יכולת אילתור, רצועה ומצב רוח טוב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.