danzuk
12-09-16, 01:29
שלום חברים חדשים..
הצטרפתי הערב לפורום אחרי שרכשתי ג'יפ פג'רו קינג 2002 לפני 3 שבועות.
חבריי ומכריי יעידו אני לא ג'יפאי בדם. גם לא חובב נסיעות שטח. קניתי את הג'יפ יחד עם בת הזוג שלי כדי לגרור איתו קראוון נגרר.
החלטנו לצאת למסע משפחתי ברחבי הארץ עם קראוון.
עם הרבה התרגשות וחששות ניגשנו למשימה הראשונה לרכוש ג'יפ חזק שיתאים למשימת העגלון הסוחב.
לאחר בחינת כמה רכבים, ועם תחושה מיותרת של לחץ זמן, רכשתי ממגרש את הרכב שלי מודל 2002.
הבאתי אותו למוסכניק שלי לבדיקה ומתוך 4 רכבים המליץ עליו. חשוב לציין שלא לקחתי אותו לבדיקה ואני אוכל את עצמי למוות.
אחרי שבועיים , בנסיעת המבחן הראשונה שלו עם הקראוון התחיל לעשות בעיות עם ההילוכים ונתקע על הילוך 3.
בנוסף גם כשלא גרר לא נסע חלק ונתקע על הילוך 3 לפעמים, הקפיץ הילוכים ולא נסע חלק.
אתמול הכנסנו אותו למוסך נירון בחדרה לבדיקה (הפעם משלם על בדיקה כמו שצריך) וגילו שצריך להחליף/ לשפץ גיר
בעלות כוללת של 13,000-14,000 ש"ח. זה עוד בלי משאבת סולר שמגמגמת, שעון הדלק שלא עובד , חפשים בהגה ועוד.
הצילו.
האם זה מחיר ריאלי? חושב לבדוק עם עוד מוסכים לגבי מחיר? אשמח להמלצות
הצטרפתי הערב לפורום אחרי שרכשתי ג'יפ פג'רו קינג 2002 לפני 3 שבועות.
חבריי ומכריי יעידו אני לא ג'יפאי בדם. גם לא חובב נסיעות שטח. קניתי את הג'יפ יחד עם בת הזוג שלי כדי לגרור איתו קראוון נגרר.
החלטנו לצאת למסע משפחתי ברחבי הארץ עם קראוון.
עם הרבה התרגשות וחששות ניגשנו למשימה הראשונה לרכוש ג'יפ חזק שיתאים למשימת העגלון הסוחב.
לאחר בחינת כמה רכבים, ועם תחושה מיותרת של לחץ זמן, רכשתי ממגרש את הרכב שלי מודל 2002.
הבאתי אותו למוסכניק שלי לבדיקה ומתוך 4 רכבים המליץ עליו. חשוב לציין שלא לקחתי אותו לבדיקה ואני אוכל את עצמי למוות.
אחרי שבועיים , בנסיעת המבחן הראשונה שלו עם הקראוון התחיל לעשות בעיות עם ההילוכים ונתקע על הילוך 3.
בנוסף גם כשלא גרר לא נסע חלק ונתקע על הילוך 3 לפעמים, הקפיץ הילוכים ולא נסע חלק.
אתמול הכנסנו אותו למוסך נירון בחדרה לבדיקה (הפעם משלם על בדיקה כמו שצריך) וגילו שצריך להחליף/ לשפץ גיר
בעלות כוללת של 13,000-14,000 ש"ח. זה עוד בלי משאבת סולר שמגמגמת, שעון הדלק שלא עובד , חפשים בהגה ועוד.
הצילו.
האם זה מחיר ריאלי? חושב לבדוק עם עוד מוסכים לגבי מחיר? אשמח להמלצות