צפייה בגרסה מלאה : שוב שקעה הדוושה של הקלאצ'
הרכב עמד כמעט שלושה חודשים בלי לזוז.
אחרי 30 ק"מ (לטסט שהוא עבר כמו גדול ולת"א) הדוושה נפלה.
לא חסר נוזל DOT4 יותר מדי (קצת מתחת למינימום).
לא נזלה לי הנעל השמאלית ואין סימני נזילה על השטיח של הנהג.
המשאבה העליונה הוחלפה לפני כ-10,000 ק"מ.
פימפום על הדוושה מעלה בועיות אויר קטנות במיכל המילוי. בשלב מסוים הדוושה התקשתה- אבל מיד אחרי פעם או פעמיים שוב הקלץ' התאדה.
רעיונות?
?! :roll:
תתחיל בבדיקה שכל הניפלים סגורים היטב. תמשיך בניקוז אויר. אם זה לא עוזר, אני לא רואה אופציה אחרת מהחלפת המשאבה התחתונה (שאם זה כמו בסופה, אז זו לא משאבה אלא בוכנה). אומרים שצריך להחליף בזוגות (תחתונה ועליונה ביחד) כי כשמחליפים רק את העליונה, האטמים העייפים בתחתונה שמסוגלים להתמודד עם המשאבה הישנה, לא מחזיקים מעמד בלחץ. אם כי מכיוון שאתה אומר שלא חסר שמן, אז אתה כנראה ניצל מהחלק האחרון. (כשהתחתונה הולכת, השמן נוזל).
אופציה אחרת היא שהמשאבה העליונה שהחלפת תקולה - קורה שחלק חדש דפוק.
יוני5
זה החזיק כ-10,000 ק"מ... ולא נוזל כמו משאבה תקולה.
ה-DOT4 היה עכור. נבדוק יותר לעומק ביום שישי.
מזל שיש גלגלים תחליפיים כרגע.
חנן-ג'יפולוג
17-11-05, 00:06
אומרים שצריך להחליף בזוגות (תחתונה ועליונה ביחד) כי כשמחליפים רק את העליונה, האטמים העייפים בתחתונה שמסוגלים להתמודד עם המשאבה הישנה, לא מחזיקים מעמד בלחץ.
נשמע לי כמו רעיון אבסורדי. איך שלא תהפוך את זה, הלחץ בכל המערכת יהיה בדיוק לחץ קפיצי המצמד חלקי שטח הפנים של הבוכנה התחתונה.
אפשר אולי לומר שכשאחת הולכת, בהנחה ששתיהן בנות אותו גיל, אז גם השנייה עיפה, או אולי סיבה אחרת. הסיבה שהבאת, יוני, נשמעת מטופשת.
חנן-ג'יפולוג
17-11-05, 00:08
אתה אומר שהנוזל נמצא מתחת למינימום, אני מרשה לעצמי להניח שזה לא היה כך תמיד, אז יש לך נזילה.
אני לא מכיר את מיקום המשאבה התחתונה אצלך, אבל אם היא יכולה לנזול בלי שתראה, כמו למשל לתוך הבלהאוזינג במקרה של הסופות הישנות, ובהנחה שאתה לא מזהה נזילה ממקום אחר, אז כנראה שהיא זאת שנוזלת.
אומרים שצריך להחליף בזוגות (תחתונה ועליונה ביחד) כי כשמחליפים רק את העליונה, האטמים העייפים בתחתונה שמסוגלים להתמודד עם המשאבה הישנה, לא מחזיקים מעמד בלחץ.
כמו שחנן כותב, סיבה לכאורה מטופשת.
ההיגיון אומר שהבלאי שלהם צריך להיות זהה מכיוון שכל תנועה שהמשאבה העליונה עשתה, עשתה גם התחתונה.
המשאבה יושבת מחוץ לבל האוזינג ולא מסובך להחליף אותה, יותר נכון לשפץ אותה לוקח 30 שניות ואת העליונה 5 דקות. הבעיה זה רק להחזיר את המוט הדחיף למקום ביחד איתה.
לגבי מיקום של הנזילה, היא יכולה לנזול לבפנים, רוב הסיכוי שתראה את זה דרך קדח האיוורור של גלגל התנופה.
מסקנה : חפש נזילות
איך אני אוהב שמאשימים אותי בלא עוול בכפי.
כתבתי אומרים. לא יודע אם נכון, לא יודע אם הסיבה נכונה.
אבל אנשים מנוסים ממליצים להחליף בזוגות. למה? לא יודע, אבל לא הייתי פוסל כל כך מהר.
בכל מקרה, כפי שכתבתי למעלה, אם אין נזילה, אז כנראה שהתחתונה בסדר. אם יש נזילה, יש לנו זוכה, התחתונה.
ועכשיו צריך להתמודד עם העובדה שכנראה שמה שממליצים נכון, גם אם אין לזה סיבה הגיונית, אות יותר נכון לומר, שאנחנו לא מבינים את הסיבה.
יוני5
יש סיבה יוני,
הנחה לבלאי זהה.
אומרים שצריך להחליף בזוגות (תחתונה ועליונה ביחד) כי כשמחליפים רק את העליונה, האטמים העייפים בתחתונה שמסוגלים להתמודד עם המשאבה הישנה, לא מחזיקים מעמד בלחץ.
כמו שחנן כותב, סיבה לכאורה מטופשת.
ההיגיון אומר שהבלאי שלהם צריך להיות זהה מכיוון שכל תנועה שהמשאבה העליונה עשתה, עשתה גם התחתונה.
המשאבה יושבת מחוץ לבל האוזינג ולא מסובך להחליף אותה, יותר נכון לשפץ אותה לוקח 30 שניות ואת העליונה 5 דקות. הבעיה זה רק להחזיר את המוט הדחיף למקום ביחד איתה.
לגבי מיקום של הנזילה, היא יכולה לנזול לבפנים, רוב הסיכוי שתראה את זה דרך קדח האיוורור של גלגל התנופה.
מסקנה : חפש נזילות
המשאבה התחתונה נראית יבשה לחלוטין (חיצונית).
אם לא הסברתי את עצמי נכון קודם: לא היה חסר יותר מדי נוזל. אבל כן ראיתי בועות אוויר שעולות למיכל.
לפתוח ולנקז אויר מהמשאבה התחתונה?
יניב,
ת
כתבתי לך למעלה - כן, תתחיל בניקוש אויר מהמערכת עד להחלפה מלאה של הנוזל.
ניר, אם הטענה שלך נכונה, והפריצה נובעת מבלאי, אז למה זה מופיע אחרי החלפת המשאבה העליונה? הרי לקץ קפיצי המצמד לא משתנה בגלל שהחלפת את המשאבה?
ככל שאני הופך בזה, אז דווקא יש בכך הגיון. הלחץ שמספקת המשאבה צריך להיות גדול מלחץ קפיצי המצמד (אחרת התחתונה לא היתה מסוגלת לדחוף את הקלאץ'), ואתה יכול גם לעזוב את הכפלת הכוח בדרך, כי הכוח הזה יתקזז משני עברי המשוואה.
אז שוב, לכל העורבים (חנן ושחף) תנו הסבר אחר.
יוני5
חנן-ג'יפולוג
18-11-05, 11:36
יוני, נתתי השערה שאולי נותנת הסבר אחר. ההסבר שהבאת (ואף אחד לא האשים אותך, אלא את מי שהסביר לך את זה) מטופש. הלחץ במשאבה העליונה לא גדול מלחץ הקפיצים אלא זהה לו.
ניקזתי האוויר. לפחות ככה זה היה נראה.
אחרי שהדוושה התקשתה שוב- סיבוב מסביב לבלוק- ו4 לחיצות - ואין קלץ'.
מישהו כבר הצליח להבין מה עושה הדוושה הימנית בהיילקס?
זה הווליום של המנוע, לא?
אם היא תנזל, היא תנזל לתוך הבל האוזינג לא החוצה. הסיכוי היחיד שלך לראות נוזל זה דרך קדח האוורור בבל האוזינג.
אם היא תנזל, היא תנזל לתוך הבל האוזינג לא החוצה. הסיכוי היחיד שלך לראות נוזל זה דרך קדח האוורור בבל האוזינג.
ואיפה זה בדיוק?
בדיוק בתחתית הבל האוזינג, בד"כ זה פתוח. אולי אצלך הבורג סגור ואז השמן נשאר בפנים.
תפתח ותבדוק. אי אפשר לפספס.
חנן-ג'יפולוג
18-11-05, 19:57
אני מציע לך לשים מוט כלשהו בין כסא הנהג ובין דוושת המצמד כשהיא לחוצה. תן לעסק לעמוד כך כמה דקות, ואם יש דליפה כלשהי כבר תהיה לך כמות גדולה יחסית של נוזל שבשאיפה יהיה לך קל יותר לראות אותה, אלא אם כן היא בבלהאוזינג. אם המיכל יתרוקן אחרי פעם פעמיים כאלה ולא תראה שום נזילה אז העסק נוזל לתוך הבלהאוזינג. אם רמת הנוזל לא משתנה גם אחרי כמה פעמים כאלה, אז המשאבה העליונה דפוקה.
אני מציע לך לשים מוט כלשהו בין כסא הנהג ובין דוושת המצמד כשהיא לחוצה. תן לעסק לעמוד כך כמה דקות, ואם יש דליפה כלשהי כבר תהיה לך כמות גדולה יחסית של נוזל שבשאיפה יהיה לך קל יותר לראות אותה, אלא אם כן היא בבלהאוזינג. אם המיכל יתרוקן אחרי פעם פעמיים כאלה ולא תראה שום נזילה אז העסק נוזל לתוך הבלהאוזינג. אם רמת הנוזל לא משתנה גם אחרי כמה פעמים כאלה, אז המשאבה העליונה דפוקה.
אני לא צריך מקל. הדוושה נשארת לחוצה לבד. ולא רואים נזילה חיצונית.
שחף, החור שאתה מדבר עליו הסביבה שלו מלאה בשמן. חשבתי שזה שמן מנוע - אבל זה יכול להיות גם הנזילה.
חנן-ג'יפולוג
18-11-05, 21:41
תעשה את הניסוי הזה כשהעסק עובד, לא כשהוא בזמן התקלה.
שים את הנוזל הזה שאתה רואה על משהו צבוע. נוזל בלמים הוא ממיס מעולה של צבעים.
Discomania
19-11-05, 00:08
הוא גם בעל ריח מאוד ייחודי ושונה בצמיגותו ברמה כזו שניתן להבחין על ידי תחושה בין האצבעות גם ללא הצורך להסיר למישהו את הצבע מהפח .
שולי
בדקתי.
שמתי את השמן הזה שנראה כמו ערבוב של שמן מנוע ועוד משהו (שחור לא סמיך) על הצבע השחור בלוחית הרישוי. לא קרה כלום.
בקיצור- אין לי מושג עדיין איפה הבעייה. יש דרך יותר מדעית לבדוק את זה?
נועם צרפתי
20-11-05, 06:47
במידה וניקזת אויר כמו שצריך, ובמידה והמשאבה התחתונה והעליונה לא נוזלות יש לך מעבר בתוך המשאבה העליונה בין מיכל השמן לבית הבליעה של השמן. בזמן לחיצה התנועה הראשונה
אוטמת את המעבר בניהם ורק לאחר מכן יש לחיצה של שמן לצנרת. במידה ואין איטום בתנועה הראשונה השמן למעשה עושה סיבוב בתוך המשאבה ולא נילחץ לתוך הצנרת.
אפשרות שניה - בזמן הרכבת המשאבה החדשה היה צורך לכוון את בורג הכיוון שנימצא על הדופן
הקידמית של בית המשאבה העליונה. סגירת יתר של הבורג מביאה לחוסר יכולת של המשאבה
לבצע את השלב הראשון "לטעון את בית הבליעה בשמן" היות והגומי הפנימי שאמור לאטום את חריר המעבר לחוץ קבוע וסוגר את החריר. למעשה סגירת יתר מבטלת את הפעולה הראשונה בתנועה של לחיצה על הדוושה.
נועם
אתמול פירקתי את המשאבה התחתונה. היא נראתה בסדר- למעט הגומיה הגדולה ששומרת מאבק- שהיתה משוחררת.
ניקיתי והחלפתי את הגומיות והחזרתי למקום.
בשלב של הניקוז אויר כבר היתה נזילה מהמשאבה העליונה- לדוושה. מה שלא היה קודם.
:(
במידה וניקזת אויר כמו שצריך, ובמידה והמשאבה התחתונה והעליונה לא נוזלות יש לך מעבר בתוך המשאבה העליונה בין מיכל השמן לבית הבליעה של השמן. בזמן לחיצה התנועה הראשונה
אוטמת את המעבר בניהם ורק לאחר מכן יש לחיצה של שמן לצנרת. במידה ואין איטום בתנועה הראשונה השמן למעשה עושה סיבוב בתוך המשאבה ולא נילחץ לתוך הצנרת.
אפשרות שניה - בזמן הרכבת המשאבה החדשה היה צורך לכוון את בורג הכיוון שנימצא על הדופן
הקידמית של בית המשאבה העליונה. סגירת יתר של הבורג מביאה לחוסר יכולת של המשאבה
לבצע את השלב הראשון "לטעון את בית הבליעה בשמן" היות והגומי הפנימי שאמור לאטום את חריר המעבר לחוץ קבוע וסוגר את החריר. למעשה סגירת יתר מבטלת את הפעולה הראשונה בתנועה של לחיצה על הדוושה.
נועם
היום הוחלפה המשאבה העליונה בחדשה. במשאבה הקודמת היתה "מדרגה" והחלטתי לא לנסות ולשפץ אותה.
נועם, אשמח אם תוכל להרחיב לגבי איך אני מכוון את בורג הכיוון.
ושחף- זה אולי 5 דקות לשפץ את העליונה, אבל חצי יום לפרק ולהרכיב עד שמגיעים אליה :(
ושחף- זה אולי 5 דקות לשפץ את העליונה, אבל חצי יום לפרק ולהרכיב עד שמגיעים אליה :(
זה נכון :lol:
אגב, מומלץ לשחרר מעט את הבוסטר על מנת שיהיה יותר קל להוציא את כל בית המשאבה ביחד עם הדוושה.
שחף.
נועם צרפתי
26-11-05, 19:25
להוציא משאבה עליונה בדיוק 20 דקות. צריך להוציא אותה עם כל הבית ולא לנסות להוציא אותה
בלבד.
שלבים להוצאה- משחררים את צינור השמן מהמשאבה. משחררים 12 ברגים שמחזיקים את
הבית של הבוסטר ומשאבת הקלאץ. על מנת לפרק את 4 ברגים עליונים יש לפרק את הפח שמחזיק את הריפוד שנימצא מעל הרגליים. מורידים את הריפוד למטה ואז יש גישה לכל הברגים.
מזיזים את היחידה של הבוסטר (צריך להיזהר על היוניט של אור ברקס שמורכב על השיפוע
האחורי של הבית) הצידה. מורידים את הגומי על הדוושה של הקלאץ. לוחצים על הדוושה
(היא תישאר לחוצה כי אין שמן) ובתנועת סיבוב מוצאים את הבית עם המשאבה. לא ניתן ישר
היות וריבוע הדוושה גדול מהריבוע בפח שהדוושה צריכה לעבור דרכו. יש מצב שהצינורות ברקס
מפריעים והם תפוסים לקיר ע"י פלסטיקים שנינעצים בקיר. יש להוציא אותם בזהירות על מנת
שנוכל להשתמש בהם שוב.
שלבים להחלפת משאבה - פותחים מכסה עליון 6 ברגים עם מברג. פותחים שני ברגים שמחזיקים
את המשאבה לבית. מביאים את הדוושה למצב דומה למצב לא לחוץ. נותנים זווית למשאבה
ואז הגישה לאומים שעל מוט המשאבה נוחנה. מחזיקים את שני האומים הצמודים ופותחים
את האום בקצה מוט המשאבה. מוציאים לגמרה משאבה החוצה.
שלבי הרכבה משאבה חדשה - מעבירים את שני האומים למוט הדחיפה של המשאבה החדשה .
מעבירים את המוט דרך הציר של הדוושה וסוגרים את האום החיצוני שעל המוט. מצב סופי לכיוון
צריך להיות כך שקצה האום החיצוני לאחר סגירה יגיע לקצה המוט, מצידו השני של האום,ציר הדוושה. צידו השני של הציר נוגעים שני האומים כאשר שני האומים מהודקים אחד לשני במצב נעילה. אין להדק בכח את האום החיצוני אלא למנוע תזוזה של הציר על המוט.
שים לב - שני האומים של הברגים שמחזיקים את המשאבה דומים לאום החיצוני של מוט הדחיפה
אבל ההברגה שונה.לא להחליף בניהם ולנסות לסגור בכח.
מחברים את שני הברגים שמחזיקים את המשאבה לבית כאשר כיוון ההברגה פונה החוצה.
על בית השאבה מבחוץ ישנו בורג כיוון (מפתח 11 ) עם אום נעילה. משחררים את אום הנעילה
ומביאים את אורך הבורג למצב הבא.
עם הפה נושפים לתוך הניפל שעל השאבה שמחבר את צינור השמן. צריך לשמוע את האויר יוצא דרך מיכל השמן במשאבה. עושים עם היד תנועת לחיצה קצרה על הדוושה ומעבר האויר צריך
להיסגר. עם לא ניסגרישנה בעיה. שאר התנועה של הלחיצה המעבר צריך להישאר סגור.
במידה והמעבר סגור כל הזמן גם לפני התנועה הקטנה המשאבה לא תעבוד. אין מעבר של שמן
במציאות. יש לשחרר את הבורג שעל בית המשאבה עד שיהיה מעבר. מצד שני צריך לראות
כי במצב של חוסר לחיצה קצה המנוף נישען על הבורג ולא על סוף מהלך המשאבה.
מקווה כי הסברתי כראוי כיצד לעשות זאת.
בזמן החיבור לרכב מומלץ לחבר את צינור השמן ולסגור קצת את האום של הצינור (לא להדק)
לחבר את כל הברגים של המשאבה והבוסטר ורק לאחר מכן להדק את הצינור. לפעמים קשה לחבר
את האום של הצינור למשאבה כאשר אין יכולת להזיז את המשאבה.
נועם
נועם - תודה רבה על ההסבר המפורט. השאלה שלי מגיעה אחרי שכבר ביליתי את יום שישי בלפרק ולהחזיר למקום :)
אני צריך לכוון את הדוושה במצב שהגעתי אליו עכשיו- הכל חזר למקום ויש שוב דוושה- מה שאומר שהמערכת מלאה נוזל בלמים.
הבעיה היא שהדוושה נמוכה מאוד (הגיוני- סיבבתי את שני הברגים של המוט הדחיף של המשאבה עד הקצה).
יש לך רעיון איך אני מכוון מהמצב הזה? :shock:
כן, זה היה ברור שצריך להוציא אותה עם הבית לא ?!?! :twisted:
שחף.
נועם צרפתי
27-11-05, 19:15
קח מפתח חצי (לא 13 ) צד אחד רינג. ברינג תחתוך מעבר בגודל מוט הדחיף, את החתך תעשה
מול ידית המפתח. תיקח עוד מפתח 13 רינג.
פרק את המיכסה עם 6 הברגים. שמישהו ילחץ על הדוושה חצי מרחק. תיתפוס עם הרינג החתוך
את שני האומים הפנימיים ותיפתח את האום החיצוני עד הקצה.
עם שני המפתחות תפריד בין האומים הפנימיים ותיסגור עם אום אחד עד הציר ותינעל את השני
עליו.
שים לב, חצי לחיצה על הדוושה תעזור לך מאד.
שחף - כבר רעיתי כאלה שעבדו קשה ולא הוציאו את כל המיכלול.
נועם
קבל תרגום עילג של הקטע בספר המכונאים של לנד רובר שמסביר איך לכוון את גובה הדוושה:
1. תפתח עם מברג את ששת הברגים שמחברים את המכסה של תיבת הדוושה, ותוריד את המכסה עם האטם.
2. שחרר את אומי הנעילה על המוט דחיף (Push-rod) שיוצא מהמשאבה העליונה.
3. . כאשר הדוושה לא לחוצה והאומים של מוט הדחיף משוחררים.
בדוק את המרחק מהחלק התחתון של הדוושה עד לריצפה, המרחק הנכון הוא 140 מילימטר ללא השטיח.
4 . אם צריך לכוון את גובה הדוושה תשתמש בבורג הכיוון שבתיבת הדוושה מאחור
( ממול למשאבה וקצת למטה בורג עם אום נעילה)
5. כאשר הדוושה לא לחוצה, תכוון בעזרת זוג האומים שעל המוט הדחיף שיוצא מהמשאבה העליונה כך שישאר חופש של 1.5 מילימטר בין המוט לבוכנה של המשאבה.
6. הדק את אום הנעילה שעל המוט דחיף.
7. בדוק את פעולת הדוושה: ודא שיש לפחות 6 מילימטר של משחק חופשי לפני שאתה מתחיל להרגיש את התנגדות המשאבה.
אם יש צורך כוון מחדש את האומים שעל מוט הדחיף.
8. סגור את המכסה עם האטם שלו.
[/code]
http://topspeed.co.il/forum/uploads/images/CLUTCH_PEDAL.JPG
נועם תודה,
הדוושה כוונה בעזרתו של שוקי3 והכל תקין!
(מסתבר שהיה חסר לי את הבורג המגביל את התנועהשבעזרתו מכוונים את ה-140 מ"מ).
מדידת ה- 140 מ"מ צריכה להתבצע כשהרגלית לא לחוצה או לחוצה?
המדידה היא עד לרצפת הפח?
תודה לעונים.
[
. . כאשר הדוושה לא לחוצה והאומים של מוט הדחיף משוחררים.
בדוק את המרחק מהחלק התחתון של הדוושה עד לריצפה, המרחק הנכון הוא 140 מילימטר ללא השטיח.
נו שוקי, את זה קראתי והפנמתי.
אז בכל אופן מה הקשר של כיוון זה ושל הבורג גובל תנועה החיצוני? איך אפשר לדעת כמה לגבול את תנועת לחיצת הדוושה?
אני לא רואה דרך לכוון את זה,
זה נראה שסוף המהלך של הדוושה הוא כמה שהמשאבה נותנת לך ללחוץ
בהתחשב בבוכנה ("משאבה תחתונה") שהיא מפעילה למטה.
נו שוקי, את זה קראתי והפנמתי.
אז בכל אופן מה הקשר של כיוון זה ושל הבורג גובל תנועה החיצוני? איך אפשר לדעת כמה לגבול את תנועת לחיצת הדוושה?
אתה שואל שאלות לא באותו איזור. ה-140מ"מ מתייחסים לגבול עליה של הדוושה. אחרי שתכוון את זה לפי ההסבר למעלה לא יהיה לך סיבה לכוון את הגבול התחתון.
לפרק זה לא בעייה- הבעייה היא להחזיר למקום הנכון.
הבט, כל האמור לעיל אני מבין.
אך ישנה סיבה לקיום בורג גובל התנועה החיצוני ומעניין אותי האם ישנו כיוון או לאפשר לדוושה לרדת עד הסוף? אני חושב שבירידת הדוושה עד הסוף, ללא הגבלה, ייפתח צ'אנל (חריר) הלחץ ולא יתקבל הלחץ המקסימלי שאמור לפעול על הבוכנה התחתונה (משאבה תחתונה).
לא יודע אותי לימדו לשאול כיש ספקות :roll:
מוני אורבך
21-11-07, 17:12
מנסיון שהיה לי עם דוושת בלמים קידמית של אופנוע...
בנושאי משאבות לא תמיד מה שנראה הגיוני הוא באמת כזה.
אם אין לך את הנסיון עם בוכנות, אז אין לך את הידע להתמודד איתן.
דוגמא:
הבוכנה של הבולם באופנוע לא לחצה היטב. השמן לא נזל אבל לא היה לחץ. היתי לוחץ עד הסוף על הידית ועדין לא עצר. פרקתי את המשאבה ובאמת היו סריטות עדינות מאוד לאורך הבוכנה. זה לא היה אמור להשפיע כיוון שבקצה יש גומית אטימה והסריטות בכלל בחלק הפנמי.
הבוכנה היא למעשה גליל בקליט בקוטר 1.5 אינץ שיש לו שני שקערוריות משני הקצוות. בוכנה חדשה עולה הרבה זוזים ולעומת זאת גליל בקליט מאותו החומר (אבל בלי השקערוריות) עולה שקלים בודדים. קניתי גליל כזה וניסיתי להחליף איתו את הבוכנה. הבלימה השתפרה אבל עדין לא משהו. מה לא ניסיתי ניקוז אוויר, החלפה ל DOT4 מילוי שמן הפוך וכלום.
בסוף התיאשתי וקניתי בוכנה מקורית, וראה איזה פלא ללא שום ניקוז אוויר הבלמים עצרו בחריקה!!!
עד היום אני לא יודע למה השקערוריות הללו כול כך חשובות... אולי כי בזמן לחץ הם מרחיבות את הבוכנה ויוצרות אטימה משופרת. מה שזה לא יהיה זה היה מאוד נדרש!!!
ולכן, אם אין לך ידע בנושאי בוכנות הידראוליות, בהחלט יתכן שלא תעלה על הבעיה.
סתם זריקת רעיון, האטם לא אוטם טוב ולפעמים הוא משחרר לחץ. או חלק מהבוכנה נסדק כך ובמצבים מסוימים נוזל הידרואלי משתחרר.
עצתי לך. קנה קיט לשיפוץ המשאבה ותשפץ.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.