צפייה בגרסה מלאה : רכב נוח עם תנוחת ישיבה גבוהה?
הי,
אנו שוקלים להחליף את ה C4 של אישתי ברכב גבוה יותר ע"מ להקל על מצב הגב שלה.
ה C4 נוחה מאוד (המושבים שלה הם בין הטובים שיצא לי לשבת עליהם) אך תנוחת הישיבה נמוכה וזה בעייתי משהו עבור אנשים עם פריצת דיסק...
בקיצור,
נסיעות של בערך 50 ק"מ ביום - רובן בין עירוניות (מזכרת בתיה - בית חשמונאי) - אין פקקים.
אוטומטי - חובה. לא רובוטי, לא כפולי מצמדים - אוטומט פשוט של פעם במידת האפשר...
5 דלתות, לא קטן מדי, עדיף עם תא מטען מרווח (גננת, כל הזמן מעבירה דברים...)
צריכת דלק? תמיד עדיף חסכוני, אבל נחיה גם עם 1 ל 8-9...
תקציב: סביב ה 50.
הצעות לסוגי רכבים יתקבלו בברכה...
(אני כמובן חשבתי מיד על ליברטי, גראנד ויטרה ודומיהן, אבל אשמח לשמוע רעיונות נוספים)
תודה,
סער
נמרוד - מערד
14-09-16, 14:27
גרנד שירוקי 2010 לא משופר.
נמרוד
תחפש את פיקסו , הבעיה היא שהוא רובוטי... או לחילופין איזה גרסאת סוזוקי
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
אם נושא הדלק לא קריטי, טוסון הדור הראשון בגובה הנכון לכניסה ויציאה, סוג של סטיישן, מנוע וגיר טיפשים ולא צריך להיות יקר כמשומש.
סוזוקי קרוסאובר עושה את העבודה ועונה בדיוק לנישה של אנשים שמחפשים ישיבה זקופה יחסית וקלות כניסה ויציאה (בעיקר אנשים מעל גיל מסויים... שזה מה שחשוב להם).
אסף.
נמרוד, זה הראשון שחשבתי עליו, למה דווקא 2010? המחיר שלו בערך כפול מהתקציב...
אסף, גם הסוזוקי כמעט כפול במחיר.
אבדוק לגבי הטוסון.
לגבי הפיקאסו, אני לא רוצה גיר רובוטי.
תודה, אשמח להצעות נוספות :)
טנדרון אוטומטי?..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
טנדרון אוטומטי?..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא נראה לי שיקרה... :)
פורסטר? קשקאי?
לקשקאי יש תיבה רציפה, מאמין שאשתך תסתדר אתה... והיא גם לא זללנית אם אין 4×4.
שתיהן קיימות בתקציב שלך.
Sent from my X3 using Tapatalk
נמרוד - מערד
14-09-16, 23:25
סער
תתפשר על 2005, ממש זול, בהשוואה ל 2010
גם אני בחיפוש דומה של רכב להורים המבוגרים שלי.
בסופו של יום התמקדתי בקאיה סול.
elephant man
20-09-16, 23:18
פורסטר.
בתקציב הזה, תוכל למצוא אפילו 2008 צורה חדשה, אבל עם ק"מ גבוה.
מניסיון, סובארו מזדקנים הרבה יותר טוב מכל רכב אחר שאני מכיר ולא צריך מומחים למיניהם לטפל בהם.
לדעתי, תתמקד בדגם של 2006-2008.
רמת גימור X- חלון גג, בקרת שיוט, שליטה מההגה על מערכת השמע וציון בטיחות גבוה (4 כוכבים).
תא מטען מרווח, כיסאות נוחים- ויש לי גב מאוד רגיש (גם לנו הייתה C4 והגב שלי אהב אותה).
וזה עוד לפני שדיברנו על יכולת שטח טובה, בודאי יחסית לקיה סול וקשקאי.
תודה.
אסתכל גם על פורסטר.
האמת שאני אוהב את הליברטי, קצת יותר יקר, קצת יותר דלק (כנראה - 1 ל 7? לעומת 1 ל 8 בפורסטר/ויטרה ובשאר הקבוצה) אבל שם המשפחה שלו נכון יותר :)
כאמור, הרכב לא מיועד לשטח בכלל, יש לי WJ והוא אמור להשאר רכב טיולים.
אישתי לא אוהבת את הקאיה, חשבתי גם עליהן (סול/ספורטאז)
האם התיבה הרציפה של הקשקאי סובלת מבעיות מיוחדות? כמה ק"מ היא מחזיקה בד"כ?
למיטב זכרוני מנוע וגיר של קשקאי דור קודם זהים לפלואנס 2.0L.
היו לי שניהם מהעבודה.
חוויתי התחממות והחלקה של הגיר במאמץ ממושך במז"א חם, שנרגעה עם מנוחה קצרה.
עם נהגים "עצבניים" התיבה הינה פחות אמינה...
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
לקשקשאי יש אח תאום מבית רנו קולאוס, סביר להניח שמחיר השוק שלו נמוך יותר עקב הייחוס הצרפתי...
קח את אשתך לעשות סיבוב על רקסטון. בתקציב שלך נכנס מודל 2008 לפחות.
צריכת דלק 1:10, אמינות טובה, גיר חסין כדורים, שדה ראייה נהדר ותנוחת ישיבה זקופה אבל לא מסחרית. כלומר, יושבים מאחורי ההגה ולא מעליו. נשים אוהבות את זה.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.