PDA

צפייה בגרסה מלאה : רכב נוח עם תנוחת ישיבה גבוהה?



Saar
14-09-16, 14:11
הי,

אנו שוקלים להחליף את ה C4 של אישתי ברכב גבוה יותר ע"מ להקל על מצב הגב שלה.
ה C4 נוחה מאוד (המושבים שלה הם בין הטובים שיצא לי לשבת עליהם) אך תנוחת הישיבה נמוכה וזה בעייתי משהו עבור אנשים עם פריצת דיסק...

בקיצור,
נסיעות של בערך 50 ק"מ ביום - רובן בין עירוניות (מזכרת בתיה - בית חשמונאי) - אין פקקים.
אוטומטי - חובה. לא רובוטי, לא כפולי מצמדים - אוטומט פשוט של פעם במידת האפשר...
5 דלתות, לא קטן מדי, עדיף עם תא מטען מרווח (גננת, כל הזמן מעבירה דברים...)
צריכת דלק? תמיד עדיף חסכוני, אבל נחיה גם עם 1 ל 8-9...
תקציב: סביב ה 50.

הצעות לסוגי רכבים יתקבלו בברכה...
(אני כמובן חשבתי מיד על ליברטי, גראנד ויטרה ודומיהן, אבל אשמח לשמוע רעיונות נוספים)
תודה,
סער

נמרוד - מערד
14-09-16, 14:27
גרנד שירוקי 2010 לא משופר.
נמרוד

tom1105
14-09-16, 15:45
תחפש את פיקסו , הבעיה היא שהוא רובוטי... או לחילופין איזה גרסאת סוזוקי

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Asaf-a
14-09-16, 15:50
אם נושא הדלק לא קריטי, טוסון הדור הראשון בגובה הנכון לכניסה ויציאה, סוג של סטיישן, מנוע וגיר טיפשים ולא צריך להיות יקר כמשומש.

asafk
14-09-16, 16:03
סוזוקי קרוסאובר עושה את העבודה ועונה בדיוק לנישה של אנשים שמחפשים ישיבה זקופה יחסית וקלות כניסה ויציאה (בעיקר אנשים מעל גיל מסויים... שזה מה שחשוב להם).

אסף.

Saar
14-09-16, 16:59
נמרוד, זה הראשון שחשבתי עליו, למה דווקא 2010? המחיר שלו בערך כפול מהתקציב...
אסף, גם הסוזוקי כמעט כפול במחיר.
אבדוק לגבי הטוסון.
לגבי הפיקאסו, אני לא רוצה גיר רובוטי.

תודה, אשמח להצעות נוספות :)

asafpeleg
14-09-16, 17:23
טנדרון אוטומטי?..

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Saar
14-09-16, 22:54
טנדרון אוטומטי?..

Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לא נראה לי שיקרה... :)

hezki10
14-09-16, 23:14
פורסטר? קשקאי?
לקשקאי יש תיבה רציפה, מאמין שאשתך תסתדר אתה... והיא גם לא זללנית אם אין 4×4.
שתיהן קיימות בתקציב שלך.

Sent from my X3 using Tapatalk

נמרוד - מערד
14-09-16, 23:25
סער
תתפשר על 2005, ממש זול, בהשוואה ל 2010

נמרוד
15-09-16, 21:38
מזדה 5?

ukiuki
16-09-16, 08:38
גם אני בחיפוש דומה של רכב להורים המבוגרים שלי.
בסופו של יום התמקדתי בקאיה סול.

elephant man
20-09-16, 23:18
פורסטר.
בתקציב הזה, תוכל למצוא אפילו 2008 צורה חדשה, אבל עם ק"מ גבוה.
מניסיון, סובארו מזדקנים הרבה יותר טוב מכל רכב אחר שאני מכיר ולא צריך מומחים למיניהם לטפל בהם.
לדעתי, תתמקד בדגם של 2006-2008.
רמת גימור X- חלון גג, בקרת שיוט, שליטה מההגה על מערכת השמע וציון בטיחות גבוה (4 כוכבים).
תא מטען מרווח, כיסאות נוחים- ויש לי גב מאוד רגיש (גם לנו הייתה C4 והגב שלי אהב אותה).
וזה עוד לפני שדיברנו על יכולת שטח טובה, בודאי יחסית לקיה סול וקשקאי.

Saar
21-09-16, 09:02
תודה.
אסתכל גם על פורסטר.
האמת שאני אוהב את הליברטי, קצת יותר יקר, קצת יותר דלק (כנראה - 1 ל 7? לעומת 1 ל 8 בפורסטר/ויטרה ובשאר הקבוצה) אבל שם המשפחה שלו נכון יותר :)

כאמור, הרכב לא מיועד לשטח בכלל, יש לי WJ והוא אמור להשאר רכב טיולים.

אישתי לא אוהבת את הקאיה, חשבתי גם עליהן (סול/ספורטאז)

Saar
21-09-16, 10:11
האם התיבה הרציפה של הקשקאי סובלת מבעיות מיוחדות? כמה ק"מ היא מחזיקה בד"כ?

MMR
21-09-16, 15:26
למיטב זכרוני מנוע וגיר של קשקאי דור קודם זהים לפלואנס 2.0L.
היו לי שניהם מהעבודה.
חוויתי התחממות והחלקה של הגיר במאמץ ממושך במז"א חם, שנרגעה עם מנוחה קצרה.
עם נהגים "עצבניים" התיבה הינה פחות אמינה...

Sent from my LG-D855 using Tapatalk

Asaf-a
21-09-16, 15:48
לקשקשאי יש אח תאום מבית רנו קולאוס, סביר להניח שמחיר השוק שלו נמוך יותר עקב הייחוס הצרפתי...

בוזי
21-09-16, 16:20
קח את אשתך לעשות סיבוב על רקסטון. בתקציב שלך נכנס מודל 2008 לפחות.
צריכת דלק 1:10, אמינות טובה, גיר חסין כדורים, שדה ראייה נהדר ותנוחת ישיבה זקופה אבל לא מסחרית. כלומר, יושבים מאחורי ההגה ולא מעליו. נשים אוהבות את זה.

-->