PDA

צפייה בגרסה מלאה : הונדה crv מערכת 4×4



Asaf Katzhv
15-09-16, 17:49
שלום אני בעל רכב הונדה crv שנת 2000.
לקחתי את הרכב פעמים רבות לשטח ולאחר ביצועים דיי מרשימים החלטתי להתחיל את דרכו כרכב שטח.
הבעיה שהייתי לפני כמה ימים בטיול רק לא נודע לי אם הרכב המציא את שילוב הסרנים האחוריים ועדיין היו ביצועים טובים.
השאלה היא האם ישנה דרך לדעת אם המערכת ההידראולית של הסרנים האחוריים תקינה? ואם כן מהי?

בגדול, הרכב מאוד גבוהה ובעל ביצועי שטח מעניינים מאוד לטיולונים בדרום. יש מישהו שחושב שיש בעיה ברכב הזה מבחינת שטח? ואם כן מהן?
תודה, אסף.

Asaf Katzhv
16-09-16, 12:39
הקפצה

איציק - 4X6ZH
16-09-16, 14:52
הונדה CRV זה לא רכב שטח
זה לא מיועד לשטח
ונסיעה בשטח בדרך כלל תגרום לנזק כבד

מערכת הפעלת העברת הכח לסרן האחורי היא מערכת הדראולית
מובנית בתוך הסרן האחורי
כאשר יש הפרשי סיבוב במהירות הגלגל בין הסרן האחורי לקידמי
שסתום הדראולי משלב מצמד והכח מועבר לסרן האחורי
מידית כאשר מהירות הסרנים משתווה השסתום מנתק העברת כח .
כתוצאה מהשילוב ניתוק השמן במערכת ההדראולית שבסרן האחורי
מתחמם . השמן מתחמם מהר ( תוך כמה דקות )
כאשר השמן מתחמם ישנו חיישן טרמי שמנתק את הפעלת המשאבה ( שבתוך הסרן האחורי )
כתוצאה מהניתוק הרכב הופך ל 2X4 וכל היתרון של 4X4 מתבטל .

חסרון נוסף זה גובה הסרן האחורי
הסרן האחורי זאת הנקודה הנמוכה והנקודה הפגיעה ביותר
עובי דופן הסרן אינו מאפשר חיכוף באבנים / מעבר מיכשולים .
כל לחיצה פגיעה ויש לך חור בגוף הסרן

הרכב בנוי ומיועד לנסיעה בשלג ובקרח
מתפקד מדהים בשלג
נוסע נחמד על חוף הים או בחול .
בנסיעה בחול עליך לזכור שיש לך שילוב 4X4 לפרק זמן קצר

את השמן בסרן האחורי יש להחליף כל שנתיים
השמן חייב להיות שמן מקורי ( יש בתוכו תוספים המיועדים לדיסקיות השילוב של 4X4

איציק

-->