התחברות

צפייה בגרסה מלאה : הגבהת ספייסרים לגבי רכב ספציפי



Asaf Katzhv
20-09-16, 10:31
שלום. יש לי הונדה crv שנת 2000.
אני מעוניין להגביהה אותה.
אני חרט וזגג במקצועי ויש לי אוקולון כחומר גלם.
השאלה שלי מאיפה עדיף לתת את ההגבהה לרכב, מעל הבולם בחיבור שלו עם המרכב(הבורג בפתיחת מכסה מנוע) ובכך לא לשנות את מהלך הבולם ואת נקודת האמצע שלו, או לפרק את הבולמים, לקווץ את הקפיץ ולהכניס שם ספייסר מאוקולון ובכך לשנות את נקודת האמצע של הבולם.
מה שאני אומר בכללי הוא אוקולון 7 סמ לאחר הגעה להסכם לאחר בדיקה של האוטו.
כפי מה שראיתי איניי צריך לקצר את הבאמפסטופ וסהכ ישאר לעשות כיוון פרונט ופנסים.
תודה לעונים .אסף

asypeer
20-09-16, 11:45
אופציה ב׳ נשמעת העדיפה. אבל CRV זה רכב די עדין, אתה תתחיל לשבור ציריות..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asaf Katzhv
20-09-16, 11:53
אולי מישהו יוכל להסביר לי למה כולם אומרים שזה רכב עדין? אני הייתי איתו בשטח רך עד קשה והתוצאות יותר טובות מלנד קרוזר.
יכול להיות שיש לי רכב פלאים?

opl
20-09-16, 11:55
לא, יש לך הגדרה מוטעת לשטח קשה.

amotzg
20-09-16, 12:03
** לא מבין כלום ברכב הזה **

באופן כללי צריך להפריד בין ה"יכולת" של רכב X ל"עדינות" שלו.
נכון, הכל משולב בעבירות ובמסלולים שתבחר לעשות אתו. אבל השאלה האם הוא יצליח לעבור שונה מהשאלה מה יקרה אם לא.

כשעושים שינויים ברכב בדרך כלל מגיעים עומסים מכיוונים שמהנדס המפעל לא התכוון אליהם. האם העומסים סבירים ואפשריים או לא תקבע ה"עדינות" של הרכב או המכלול המדובר.
יתכן ומדובר על ציריות שעובדות מעולה בכיוון שתכננו אליו, בעומסים סבירים. אבל לא יכולות לקחת אפילו קצת בזווית אחרת.
כששני אנשים אומרים לך שאתה שיכור. אתה שיכור.

מצד שני, זה פורום של שיכורים...

Asaf Katzhv
20-09-16, 12:06
בוא נניח מעיין עין עקב בדרום.
הרכב צלח בהכל בגלל זה אני חושב שמי שהיה לו את הרכב הזה בעל דעות שגויות.
הרי צלח את עין עקב אני מכיר שבילים הרבה פחות מסובכים שהרכב יעבור בקלות ולכן בחירתי להשאיר אותו אם במילא אני לא הולך לעבור "שטח קשה"(אולי באמת אני לא יודע מזה).
אתה רואה בדעה שלי נכונה לגביי הגבהת הרכב? אשמח לחוות דעתך

opl
20-09-16, 12:19
אני לא חזק בנושא הגבההת ספייסרים, אני יותר נעדיף קפיצים בולמים.

טיילתי עם חברים עם crv. יש מקומות כמו נחל שורק שהכוונתי אותם כדי שלא ינגחו סלע פה ושם, מקומות שרכב שטח (גם לא ממוגן) לא מתעקב בהם כלל.

erezgur
20-09-16, 12:36
אני הייתי איתו בשטח רך עד קשה והתוצאות יותר טובות מלנד קרוזר.
יותר טובות מלנד קרוזר?
מה כללה ההשוואה?

amotzg
20-09-16, 12:50
בוא נניח מעיין עין עקב בדרום.
הרכב צלח בהכל בגלל זה אני חושב שמי שהיה לו את הרכב הזה בעל דעות שגויות.
הרי צלח את עין עקב אני מכיר שבילים הרבה פחות מסובכים שהרכב יעבור בקלות ולכן בחירתי להשאיר אותו אם במילא אני לא הולך לעבור "שטח קשה"(אולי באמת אני לא יודע מזה).
אתה רואה בדעה שלי נכונה לגביי הגבהת הרכב? אשמח לחוות דעתך

קצת חטפנו את השרשור, כי אני לא יכול לחוות דעה על עמידות של CRV בהגבה.
רק אומר שהצלחה במעבר שביל כלשהו היא לא מדד לעמידות הציריות בהגבהה ושווה להקשיב לניסיון המצטבר כאן.

ככל שאני זוכר הדרך מהמדרשה לעין עקב כמעט עבירה לרכב פרטי (עיקר בעיות העבירות שם הם הפקחים), שביל כזה נחשב כאן שטח קל.
זה השביל המסובך ביותר שיצא לך לנסוע?

Asaf Katzhv
20-09-16, 13:20
אמממ
תאמת שכן.
זה בגדול מה שהולך להיות מהרכב, לא יותר.
אז לא הבנתי לבצע או לא לבצע

asafk
20-09-16, 23:17
לסוגיית העבירות של שביל עין עקב אני לא אכנס... רק אומר שעשיתי אותו גם עם פיאט אונו וגם עם AX (היו ימים), ואם ללנדקרוזר היתה בעיה... אז יש בעיה בלנדקרוזר.
בכל מקרה במידה וזה השטח שאתה מתכוון לעשות, והCRV מתאים לך - אני ממליץ להגביה בין יחידת הקפיץ-בולם לבין הגוף. ככה נשאר מהלך מתלה יעיל, וההגבהה היא למעשה סוג של בודי-ליפט. הציריות יעבדו בזוויות קשות יותר, אבל הנה הפתעה - דווקא יכלול הציריות והטבורים של CRV הוא מהטובים (מבחינת חוזק) מבין הג'יפונים, אז סיכוי טוב שהם ישרדו את זה.

אסף.

יניב עמית
21-09-16, 09:51
אמממ
תאמת שכן.
זה בגדול מה שהולך להיות מהרכב, לא יותר.
אז לא הבנתי לבצע או לא לבצע
סתם שאלה,
אם זה מה שנדרש מהרכב והוא עומד בזה מצויין,
למה לבצע הגבהה ואולי לגרום נזק למיכלולים אחרים?

erezgur
21-09-16, 09:56
ואני מוסיף הערה לגבי הכותרת - אם היית במקום "לרכב ספציפי" הייתה כותב "להונדה CRV" - השרשור הזה היה יכול לשמש טוב יותר את באי הפורום בעתיד כאשר יחפשו מידע על הגבהות להונדה כזו (וגם היית חוסך כמה תווים :) )

-->