צפייה בגרסה מלאה : פולריס ספורטמאן 400 4X4 1994 תחילתו של פרויקט
ערב טוב לכולם
התחלתי פרויקט של החזרה לחיים של :פולריס ספורטמאן 400 {2 פעימות }4X4 1994 {מספר דגם W948040}
הכלי לא הניע שנתיים התחלתי בהחלפת שמן מנוע, וניקוי רדיאטור, ניקוי מיכל דלק, החלפת פלג חדש.
והנעה :כבלים מכלי אחר וכמה משיכות הגונות והניע הכלי , שילבתי קדימה אחורה ליראות תזוזה ויש תזוזה ,לאחר 5 ד כיביתי אותו.
מכאן אצתרך עזרה משועלי הפורום :
איזה שמן מנוע מומלץ ?
איזה שמן בגיר מומלץ ?
חסר לי גלגל שניים שמעביר תנועה לגלגלים הקדמיים {22 שניים } מאיפה אני יכול לימצוא ?
פילטר מנוע מקורי או תחליפי ?
המושב קרוע לחלוטין !!! האים ליקנות משומש או לסדר אצל רפד ? והאים יש המלצה ?
ואשמח לעוד טיפים
שבוע טוב לכול העוזרים
רועי
אני מניח שזה קירור מים?
אם כן, תבדוק טוב את מצב משאבת המים, יש להן נטייה להאכל ואז יש שם בלגן לא קטן.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
פשוט לפרק תמשאבה...?
והאים יש לה חור בדיקה כמו של רכבים {שאים נוזל מימנו המשאבה מתה } ?
הכל שם מאלומיניום, ואם הנוזל קירור אינו איכותי, אז הכל נאכל.
אני כבר לא כ"כ זוכר, עברו כמעט 20 שנה מתקופת העבודה שלי במוסך, אבל את בעיית משאבות המים של כלים בכל חול המועד פסח וסוכות אני זוכר טוב.
הכנפיים, הבלוק, המכסה.... הכל היה אכול בעמידה של תקופה של שנה.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תודה אנסה.
לגבי שמנים ופילטרים ?
איזה סוגים ?והאים יש מומלצים ?
לי יש ריינג'ר,
אני קונה הכל כאן, ראה לינק לדגם שלך:
http://www.2wheelpros.com/oem-parts/1994-polaris-sportsman-400l-w948040.html
מה שנוח שיש גם שרטוטים וגם מחירים טובים.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
לגבי חלקים.... עדיף מקורי
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
היה לי כזה אחד שיש לו קצר איפשהו והתיעשתי ממנו
הוא נמצא כרגע במוסך A&S בעפולה (כבר כמעט שנה)
המנוע שלו מעולה כולל משאבת מים חדשה ועוד
כסא חדש ועוד כל מיני
תתקשר אליהם אולי יסכימו למכור לך אותו לחלקים
אשמח לטלפון שלהם ?
לגבי סוגי שמנים... ?
https://sites.google.com/site/mosahas1/home/zwr-qsr
על איזה שמן מנוע מדובר??
ציינת שזה מנוע 2 פעימות, לא?
אם התכוונת לשמן שממלאים במיכל מקדימה, זהו שמן יעודי לשתי פעימות.
בדיוק .
יש מיכל מקדימה ?
ואיך נוצר העירבוב אם הדלק ?
בקרבורטור ?
או שמוסיפים גם שמן במיכל ?
אם יש לך מיכל נפרד ליד הפנס הקדמי( ולדעתי יש לך ) אז אתה ממלא רק שם שמן, ורק דלק בנזין 95 במיכל הדלק.
יש מערכת יצירת תערובת אוטומטית
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
אם יש לך מיכל נפרד ליד הפנס הקדמי( ולדעתי יש לך ) אז אתה ממלא רק שם שמן, ורק דלק בנזין 95 במיכל הדלק.
יש מערכת יצירת תערובת אוטומטית
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
+1.
חנן-ג'יפולוג
27-09-16, 23:09
היה לי אקספלורר 4x4 מודל 95. מניח שזה די דומה.
לאור הנסיון שלי איתו, אני לא בטוח שהייתי מתעקש על השמשת ההנעה הקדמית.
גם כי לא ממש צריך, אלא אם אתה חתול ביצות. בשאר מתארי השטח ההנעה האחורית מספקת.
וגם כי המנגנונים בה הם מקור לא אכזב לתקלות.
תכנון בעייתי, לטעמי.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
בהמשך למה שחנן כתב,
האם בכלל הלוקרים החשמליים בגלגלים הקדמיים עובדים?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
המשך הפרויקט :
לאחר בדיקה מקיפה יותר לאתר נזילות/שברים/סדקים/וכול מיני חולרות כאלה
נמצאו כמה תקלות.
משאבת שמן נוזלת : חזר בורג ומי שפתח את המיכסה הזה שישברו לו הידיים איך שהוא גזר תאטם של המיכסה, עבר ניקוי כולל השלמת בורג חומר אטימה על האטם סגר תפינה .
צינורות מיים משופשפים מנופחים הוחלפו בחדשים כולל "שלפלף" מעין הגנה על הצינור {ספירלה מפלסטיק קשיח }
צינור הדלק סדוק עבר גם החלפה כולל הוספת פילטר דלק הפשוט {פילטר בצורת כוס אם מסנן בפנים } כולל "שלפלף "
ביטול חופש בגלגל שניים של הנעה קדמית.
ניקוי יסודי של מיכל הברקס {בידית } ואפילו מצאנו שמה שרידים מימי הביזנטים :) עבר ניקוי יסודי כולל שטיפה בנוזל בלמים 4 פעמים והפלא הכול עובד פיקס.
בברקס האחורי יש עוד עבודה ביגלל קליפר תפוס. {הבוכנית לא זזה בכלל }
והבעיות החדשות לא אחירו לבוא :
ברז דלק בתחתית של המיכל נוזל במצב "ספייר או ON" במצב OFF אין נזילה
כיסא עדין מחפשים {יש כסא אבל ללא ריפוד }
בעית חשמל שכניראה מגעים {בלוח חשמל המרכזי יש מגע רופף שלא נותן ניצוץ לפלג ,לאחר מישחק קצר בחוטים מניע ל2 ד וניכבה }
גלגל שניים הקטן בהנעה הקדמית חסר {קיבלתי הצעות מחיר 100 שח משומש }
וזהוא בנתיים
המשך ערב טוב ושנה טובה לשועלי ערבות של הפורום
{אני לא מצליח להעלות תמונות אשמח לעזרה בכדי להראות תכלי .....להשוויץ קצת :) }
טוב הצלחתי לפענח איך מעלים תמונות.
תכירו תכלה שלנו "פולי "
פולריס ספורטמאן 1994 יד ראשונה
400 בעלת הנעה כפולה
111021
בתמונה הזאתי הכול התחיל
כלי עציץ עזוב מוזנח שממתין רק לי :)
111032
ואחרי העבודה אוספים עגלה ומעמיסים תחייה הפצועה
111022
מעמיסים תאוטו מכול טוב ומתחילים תפרויקט
111024
111023
מתחילים
111033ע
משאבת שמן נוזלת
111034
כולל הגלגל שניים החסר בהנעה הקדמית
111036מספר 7
111037ברז דלק נוזל
הכסא
111038א
111039 והקופסת חיבורים המעצבנת
תתחדש. זה כלי מעולה שאני מאד מאד אוהב.
בניגוד לכוווללם אני גם חושב שאם מביאים אותו למצב ללא רבב הוא גם אמין מאד.
לפני כשנה מכרתי אחד כזה אחרי שהחזקתי בו כמעט 4 שנים והכל, כולל הכל עבד בו ללא דופי.
ככלל, למנוע השתי פעימות של פולריס יש בעיה שמחזיר השמן שיושב על הציר של הבאלאנסר שוחק את הציר וכאשר זה כושל אז משאבת השמן מפסיקה לעבוד ואז נתפס המנוע. הפתרון לבעיה היא ייצור (או הזמנה) של ציר באלאנסר מטיטניום או נירוסטה, ככה הוא לא נשחק.
בכל מקרה, אפשר להשיג את כל החלפים שתצטרך באיביי או אצל שימי טרקטורונים במושב שפר, מומחה בכלים האלה.
בעניין ה 4x4, סביר להניח שאחרי שתחליף גלגלי שיניים ותצליח לסובב את הציריות אתה תגלה שהנעילות של הנאבות לא עובדות (או אחת או שתיהן) וזה כבר מצריך פתיחה של הנאבה ואיתור החלק שכשל:
Armature plate
Hillard clutch
Magnetic hub
לא יקר כל כל אבל מצריך ידע והתעסקות.
בכל אופן, בהצלחה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.