התחברות

צפייה בגרסה מלאה : דנה 44 ברזל נעילות



Giora
09-10-16, 22:19
נוסע כבר כמעט שנה עם arb קדימה אחורה. בקידמית כמעט ואין לי צורך, האחורית עושה בעיות מידי פעם וזה דיי נמאס. בג'ימני היה לי לוקרייט - תענוג! נעילת "שכח אותי" עובדת תמיד כשצריך 0 תקלות.
חושב להחליף את הarb מאחורה לאוטומטית, מה אומרים?
מה קיים בשוק האוטומטיות?
אציין שזה דנה 44 ברזל עם יחס 4.1 וצמיגי 31.
תודה
גיורא

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

שגיא S
09-10-16, 22:28
אני מכיר חבר שנוסע עם רכב דומה לשלך, עם אותו סרן, וה-ARB עובדת אצלו כבר 12 שנה כמעט.
אני הייתי מסדר את ה-ARB..חבל לוותר על נעילה נשלטת במיוחד שהיא כבר קיימת.

yoni_0000
09-10-16, 22:29
לוקרייט אצלי עובדת נהדר, 1700 שקל מאי ביי כולל הכל. רק צריך לבדוק שזה דגם שמתאים ליחסיי העברה.
אם אתה רוצה נעילה קצת יותר שקטה והכי חזקה שיש אז דטרוייט.
ברמת המחירים משתחלת ביניהם הno slip, שזה בעצם לוקרייט קצת יותר שקטה... לא מכיר אותה לעומק ולא יודע להגיד אם היא שווה את ההפרש.

six 4 life
09-10-16, 23:01
לוקרייט מעולות. אם זה מיועד לרכב סגור (צ'רוקי/ גרנד צ'רוקי) קח בחשבון שאתה תשמע אותה בסיבובים בגלל שהרכב סגור ומתפקד כמו תיבה שמגבירה את הרעש שמגיע מתחת לרכב. אם אתה רוצה שקט כמו שיוני כתב דטרויט זו האופציה היקרה ביותר מבין האוטומטיות לסרן הזה (מחליפה את הARB בשלמותה), ואופציה נוספת היא NO-SLIP שכמו נעילה אוטומטית רגילה יושבת בתוך קייס פתוח.
בהמשך לאמור אתה צריך לקחת בחשבון שכדי להכניס נעילה אוטומטית שיושבת בתוך הקייס (לוקרייט/ ספרטן/ נו-סליפ) אתה גם צריך קייס פתוח ליחס 4.10, ועבודת התקנה שתעלה יותר מהתקנת נעילה בלבד (כיוון הקייס החדש בסרן). עם דטרויט אתה לא צריך קייס, אבל עלות ההתקנה זהה.
אני מניח שהבעיות שאתה מדבר עליהן בARB הן מן הסתם בריחות אויר - האם וידאת שהבריחות/ איבוד הלחץ הוא מהנעילה עצמה ולא מהצנרת/ חיבורי הצנרת/ המדחס עצמו?
אם הבעיות אחרות - מהן?

Giora
09-10-16, 23:42
היו בריחות אוויר, הייתה בעיית חשמל במעגל ועכשיו בגלל תמימות שלי בהחלפת שמן מילאתי יותר מידי והוא עלה דרך הנשם וכנראה סתם גם את הצינור אוויר. הכל בר תיקון אבל אין לי שקט נפשי כשאני יורד ליומיים למדבר.
הרכב זה zj ואם הכוונה ל"רעש" מהתיקתוקים בפניות זה ממש לא מטריד אותי ולהיפך. יש ניסיון עם לוקרייט בסוזוקי.
עכשיו לקומבינה, אם אני מפרק את הarb ומוכר אותה בלי הקמפרסור ומביא מאיביי את אחת האוטומטיות, איך עושים אתה זה בדרך הזולה ביותר?

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

six 4 life
10-10-16, 00:05
תקח בחשבון הסופי שלך גם קייס פתוח (open carrier) לדנה 44 עם יחס העברה 4.10 + זוג מיסבי קייס חדשים כי אחד המיסבים שיש לך על הARB הולך עם הנעילה ולא מתאים לקייס הפתוח.
נעילה אתה צריך לדנה 44 30 שיניים בציריה (D44 30 SPLINE). הכי זול יהיה לרכוש אותה לבד באיביי (או אמזון) במחיר הכי נמוך שתמצא כולל משלוח, לעלות הזאת תוסיף 48% מיסים במקרה הגרוע ביותר, יתכן ותשלם פחות אבל כדאי לחשב לפי האופציה הגרועה ביותר.
קייס חדש ל4.10 עולה בארץ סביב ה900 ש"ח פלוס מע"מ, ברשת תוכל למצוא בקלות, אני לא יודע כמה עולה אבל אני מניח שהמשלוח של חלק כזה יביא את המחיר למחיר דומה למה שבארץ אז כדאי לבדוק.
עלות התקנה אצל בעל מקצוע סביב ה1000-1200 ש"ח לפחות.

boaz avrahami
10-10-16, 00:44
הסרן באוטו שלו הוא סרן סופה מברזל ולא המקורי ויש לו יחסי העברה 4.10.

גיורא, תסדר את מה שלא בסדר אצלך וסע לשלום.
יש לך סידור מוצלח שמי שהתקין אותו הלך על היקר ביותר...

אחד היתרונות מול האוטומטי הוא שיש לך היגוי נורמלי כי אתה לא נעול כשאתה לא צריך.
את האורינג תחליף יזום כל שנתיים אם בא לך עודף שקט...

לא הבנתי מה זה הבעיה עם עודף השמן...?
איך אפשר למלא מעל גובה הפקק ומה התופעה שמציקה לך?

Giora
10-10-16, 00:55
אני גם חשבתי ככה, בקייס של arb הפקק למעלה ויש מדיד. רק אחרי שעשיתי נסיעת מבחן ראיתי שפריצים של שמן מתחת לאוטו הבנתי שכנראה מילאתי יותר מידי. בדקתי בכתובים והנפח בסרן הזה הוא 1.9 ל'... אני מעדיף לא להגיד כמה שפכתי בפנים 😥. נכנס שם הרבה יותר מזה ולא נשפך מהפקק העליון. בקיצור שכר לימוד ועכשיו גם הנעילה לא עובדת.

Sent from my ONE E1001 using Tapatalk

boaz avrahami
10-10-16, 01:07
תסדר את זה ותתקדם.
שכר לימוד זול

כל פתרון אחר יעלה המון ולאו דווקא יותר מוצלח

-->