צפייה בגרסה מלאה : חבל / רצועה קינטית
שלומות
שוקל לבזבז כסף.
האחד חבל קינטי (סיני)
http://s.aliexpress.com/YjeInuE3
השני רצועה קינטית של arb:
http://www.ebay.com/itm/282142190673
דעתכם?
יתרונות / חסרונות רצועה לעומת חבל?
החבל הנ"ל זה הדבר האמיתי או זבל סיני?
האם בחרתי את העובי הנכון?
רב תודות
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
הדבר הזה יכול להיות מאד יעיל וגם מאד מסוכן.
אם כבר הייתי רוכש כזה, הייתי הולך כל יצרן מוביל ומוכח.
הי. יש לי למכירה כבל קינטי. צור קשר בפרטי אם אתה מעוניין
Sent from my iPhone using Tapatalk
שלחתי את המספר בפרטי, אתה מוזמן להתקשר.
לגבי סכנות אני מכיר באופן תאורטי, מעולם לא השתמשתי.
חבל קינטי מיצרן מוביל אני לא יכול להרשות לעצמי, יקר לי מידי.
אם זאת תהיה ההחלטה שלי אז כנראה אלך על הרצועה של ARB.
בכל זאת אשמח אם מישהו יסביר את ההבדלים בין רצועה קינטית לחבל קינטי (אם יש בכלל).
כמו כן אם מישהו רכש חבל קינטי מסין אשמח לרשמים.
תודה
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
boaz avrahami
18-10-16, 19:26
לי יש את ה arb והשתמשתי בה והתרשמתי מאוד. ראיתי אותה לא מזמן למיטב זכרוני בכ 10 דולר פחות.
לא הייתי נוגע במוצר של יצרן עלום.
מה בכלל השאלה, ARB עולה פחות ועל הנייר בערך אותו הדבר, אז מה השאלה בכלל???
אבל לפני שאתם משקיעים סכומים כאלו, בשעתו קניתי בל.כ. 50 מ' רצועה 6 טון בסביבות 120 ש"ח.
מזה אפשר להכין מה שרוצים, 6 טון, 12, 18...... 6 מטר, 12 מטר, 20 מטר.......
אני מסתובב עם סביבות 20 מטר של הרצעה הזו (ושקלים), זה נותן לי אין ספור קומבינציות של מרחקים וקשירות, למה 100$????
בל"כ קשה לי להאמין שמצאת רצועה קינטית והשימוש בין קינטי לרגיל שונים לגמרי.
יש מספר סוגים של אמצעים וההבדל העיקרי ביניהם הוא כמה אחוז מתיחה ניתן להגיע (ככל שהחבל/רצועה יודעים להמתח יותר, ניתן להשקיע בהם יותר אנרגיה).
מכאן אני חוזר לדברים שדורון כתב. בשימוש נכון ניתן לנצל הרבה יותר אנרגיה לחילוץ ובשימוש לא נכון כל האנרגיה הזאת עלולה להיות מופנית לכיוונים רעים מאוד.
כבר יצא לי לראות שאקל שהיה מחובר לרצועה כזאת עובר דרך ג'אנט הבידיוטי של דיפנדר כאילו היה נייר....
לכן המלצות:
א. לברר מה התקנים בהם הציוד הזה אמור לעמוד. ואז לקנות מיצרן שהמילה שלו שווה משהו (בקיצור, לא סיני).
ב. לעבור הכשרה אצל מישהו שמכיר בצורה מקצועית את שיטת העבודה והוראות הבטיחות.
נ.ב.
לא התעמקתי בקישור אבל 6 טון זה מעט מדי לעבודה עם רצועה אנרגו-קינטית.
קיצור, תחשוב אם אתה באמת צריך את זה ומוכן להשקיע את הכסף....
boaz avrahami
18-10-16, 21:06
יש הבדל בין רצועות הרמה לרצועות גרירה לרצועות אנרגוקינטית.
הרמה חד שיכבתי
גרירה דו שיכבתי
אנרגו קינטית נמתחת.
זו של ARB נמתחת ״רק״ 20 אחוז בעוד שיש לדברי יודעי דבר כאלו שנמתחות גם כחמישים אחוז.
זו של העשרים אחוז מן הסתם פחות אפקטיבית ופחות מסוכנת.
אחד היתרונות שלה הוא מניעת מכות בעת המתיחה של הרצועה.
זו של ARB שקישורה למעלה מיועדת ל 8 טון
חברים יקרים, לא הבנתם אותי.
מה זו רצועה קינטית, אני יודע.
זה שכל האשכול הזה התחיל בכלל במשפט "שוקל לבזבז כסף" גם זה שמתי לב.
ועדיין,
שנים נסענו והסתדרנו בלי רצועות קינטיות.
למוצרים האלו יש בעיה תפוגה וגם צריך לעבוד מאוד בזהירות שלא בטוח שתמיד אפשר לשלוט.
ולכן, אני נשארתי בפתרון הבסיסי.
בשביל (האולי) הפעם בשנה, אני מעדיף להוציא את הכסף על צעצועים אחרים, זה הכל.
להזכיר שיש אלטרנטיבה פשוטה, לא תמיד צריך מדע חלל,
לא הבנתי איך אתה מחבר רצועה ארוכה או מספר רצועות שנחתכו מרצועה ארוכה? על ידי קשרים? או לולאות שמורכבות מקשרים?
אם זה המקרה, הקשרים משמעותית מחלישים ומבלים את הרצועות עקב המתיחה בכיוון שונה על הסיבים והחיכוך הפנימי הרב ומאיץ ומקרב את הקריעה המסוכנת, זאת ביחס ללולאה תפורה מראש וממוגנת באזור המחוברת לשאקל.
כשאין ברירה עושים קשרים, אך רצוי להימנע מהם מראש.
גם מבחינה כלכלית אני לא בטוח שזה יוצא יותר זול בסופו של תהליך. כשרכב תקוע בבוץ ואתה מנסה לחלץ אותו עם הג'יפ במכות בסופו של חילוץ הרבה פעמים אתה נשאר עם רצועה קרועה...וזה במקרה הטוב שלא נתלש טמבון או משהו בסיגנון. ברור שאנחנו ישראלים ומאלתרים ועובדים עם מה שיש אבל זה לא אותו הדבר. כבר יצא לי לחלץ עם סתם רצועת קשירה שאיתה אני קושר חפצים לעגלה אבל אידיאלי זה לא...החיסרון היחיד מבחינתי זה מקום. אבל שיש חילוצים בבוץ כבל כזה זה אידיאלי ושומר על הרכבים
Sent from my iPhone using Tapatalk
לא הבנתי איך אתה מחבר רצועה ארוכה או מספר רצועות שנחתכו מרצועה ארוכה? על ידי קשרים? או לולאות שמורכבות מקשרים?
אם זה המקרה, הקשרים משמעותית מחלישים ומבלים את הרצועות עקב המתיחה בכיוון שונה על הסיבים והחיכוך הפנימי הרב ומאיץ ומקרב את הקריעה המסוכנת, זאת ביחס ללולאה תפורה מראש וממוגנת באזור המחוברת לשאקל.
כשאין ברירה עושים קשרים, אך רצוי להימנע מהם מראש.
רצועה ארוכה, מקפל לשלוש, ועושה קשר (נכון!) עם כל השלוש ביחד.
לעולם לא עובד עם מכות! מותח בזהירות.
לפעמים, קצת קשה לפתוח את הקשר, עדיין.....אני מוציא רצועה פעם בשנה? לא סיפור.
boaz avrahami
19-10-16, 01:00
כן, בטח...
מחלץ בלי מכות רכב ששקע למשל....
סרט אכזרי שנגמר עם הרוג.
תמונות לא קלות לצפיה אבל חשובות לטעמי לשם הגברת הבטיחותית
https://vimeo.com/187899101
יש הבדל בין רצועות הרמה לרצועות גרירה לרצועות אנרגוקינטית.
הרמה חד שיכבתי
גרירה דו שיכבתי
ההיפך
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.