צפייה בגרסה מלאה : קרדן כפול יתרונות וחסרונות
אשמח לעצות ממביני עניין בינתיים כל מי שאני מכיר טוען שרק עשה לו צרות ובעיות . כולם מורידים את הטרנספר ומפצים על הגובה אבל לי זה נראה מוזר שמגביהים בשביל להנמיך. אגב אשמח למידע איפה מודדים את הזווית עבודה
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
אצלי קרדן כפול
בלי הנמכת טרנספר
ללא כל בעיה
מי בנה אותו
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
מרן גרינגראס בכבודו ובעצמו
מה שכן האוטו גבוה והטרנספר קוצר עם sye
בפשטות ובקיצור.
שני צלבים, אחד בכל צד - מחייב שהיציאה מתיבת העברה תהיה מקבילה לכניסה לסרן.
הסיבה היא שהצלב הופך מהירות סיבוב קבועה למהירות עולה ויורדת, בסינוס, כשהוא בזווית. והצלב השני מבטל את הראשון.
קרדן כפול הוא למעשה גל קצר מאוד עם שני צלבים שהשני מבטל את הסינוס במהירות שהראשון יוצר. לכן אפשר למקם את הסרן לא מקביל לתיבת ההעברה. אבל הוא חייב להיות בקו אחד עם הגל, כך שהצלב הבודד שמחובר בצד הסרן לא יעבוד בזווית.
בעיות נוצרות בעיקר כאשר מאלצים קרדן כפול לזווית גדולה מדי, או כאשר לא מקפידים שהצלב בצד הסרן לא יהיה בזווית.
אסף.
הגל שלי מאוד קצר והאוטו מאוד מאוד גבוה( כולל בטן שטוחה) ובשנה האחרונה בוא נגיד שינוביץ יכול להרחיב את החנות על חשבון הצלבים שקניתי. ואני מחפש פיתרון. אמיתי יש לי גל כפול שבמקור ישב על צירוקי או על tj (מקדימה ) רק חסר יוק מתאים וקיצור .
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
מה יש לך להפסיד?
בסולגל נאמר לי מהם שקרדן כפול אצלם עולה 1500 שח. אם זה משנה לך משהו. אני קניתי משומש של טום וודס ב1500 שח. באמריקה הוא עולה בסביבות ה300. יש גם קרדן משולש אם אתה ממש צריך אבל זה כבר עולה בסביבות ה500 דולר בארה"ב.
יש לי גל כפול שבמקור ישב על צירוקי או על tj (מקדימה ) רק חסר יוק מתאים וקיצור .
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
גם לי, ברוך, יש גל כזה בהמתנה לעתיד.
קודם כל, חסרים לך גם קלינים למידה הנכונה עבור הסרן האחורי.
שנית, תעדכן גם לגבי היוק המתאים.... לא טריביאלי עד כמה שזכור לי, לאור מבנה הקרדן הכפול.
אצלי סובבתי את המיטות של הסרן
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161018/74df9957fd364dc261949a8daabc3b64.jpghttp ://uploads.tapatalk-cdn.com/20161018/5e08dcbdb5b1135be532282f611f801a.jpghttp ://uploads.tapatalk-cdn.com/20161018/13d9c9e5ea13b6e72ce2c11b6b3a287c.jpg
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161018/9ee8b948595a6a45823b033b3f902c50.jpghttp ://uploads.tapatalk-cdn.com/20161018/cb72d66884e02a61750046b982662595.jpg
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
מהתמונות ניתן לראות שלמעלה יש זווית ולמטה לא
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
עד שלא תזרוק את הצלבים 27/82 האלה אתה תסבול. וינוביץ ימשיך להרחיב את החנות. אני הייתי בסיפור שלך... תחליף את הדראיבשאפט קומפלט שכולל את הצלבים 30/92 + 2 היוקים ונפתרה הבעיה.
- - - Updated - - -
אגב. היוק שמורכב על הסרן האחורי זה של הטרנספר.
מה ההבדל ביוקים? סך הכל הפחית וזה יושב טוב. אגב מה יתן לי צלב 30 אם זוויות העבודה לא נכונות? יש לי חבר טוב שאתה מכיר שנוסע על צלב 27 שנים עם אוטו מאוד מאוד מחוזק והצלב נשאר בתור פיוז ואף פעם לא נשבר תמיד השבר עובר למקום חזק יותר ככה שצלב גדול אולי יחזיק יותר אבל יש בעיה של זוויות
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
אצלי קרדן כפול מקדימה ומאחור וזה עובד נהדר כבר 5 שנים. רק ייתרונות ...
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
אכן כבר יש על הגיפ מאחור קרדן כפול הנסיעה הפכה נעימה מאוד וחלקה לגבי אמינות הזמן יגיד
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
זה בדיוק הזמן לתמונות, ברוך.
בדיוק.
אצלם מחר ואשלח את היוק הזמנתי מadvance adapter. קיצרתי אותו אצל איש הדרייבשאפטים שלי כולל צלבים חדשים עובד פצצה
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
למייטב ידיעתי רועי ג', עבר לקראדן מרובע, עם שני דאבל קארדנים. אבקש ממנו לשתף כאן.
Sent from my SM-G900V using Tapatalk
אצלי הרכב מוגבה 8״, עם קיט לונג ארם, והרכב עושה עבירות קשה.
החוליה החלשה בדרייבשאפט היתה הקארדן הכפול , ואנחנו לא מדברים על זבל סיני אלא קארדנים של dana spicer.
זויות העבודה היו כאלו שהמפרק האמצעי פשוט נטחן ונוצר חופש שגרם לתיקתוקים.
אחרי שנמאס לי להחליף קארדנים כל כמה חודשים,
הפתרון שעשיתי על מנת להקל על זויות העבודה היה התקנת שני קארדנים כפולים בדרייבשאפט הקדמי.
כרגע אין תופעות לואי, או לפחות לא מורגשות כאלה.
צריך עדיין לבחון את העמידות לאורך זמן.
Sent from my iPhone using Tapatalk
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161113/b57a38202d8e8bd73cffb30e57515a16.jpg
Sent from my iPhone using Tapatalk
נמרוד - מערד
13-11-16, 20:57
אצלי היה דאבל קרדן כפול של טום וודס, אחרי זמן מה התחיל וויברציה, איזנתי כמה פעמים, הקרדנים הוחלפו, קצת שקט והוויברצה חוזרת, בסוף עברתי לקרדן כפול אחד ויש שקט.
נמרוד
בינתיים עובד פגז
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
מעולה, אתה יכול להרחיב? מה התקנת בסוף? תמונה או שתיים?
לקחתי דרייבשאפט של ספייסר מקורי של צירוקי ( קדמי ) קניתי יוק מתאים מ advance adapter. ושלחתי אותו כמובן לקיצור. גירוז והחלפת צלבים .סובבתי את הסרן עם קלינים על מנת לקבל זווית יפה וזהו נעלמו הרעידות והכל מתפקד יפה וחזק מאוד . כרגע אי אפשר לצלם כי הסרן פורק לצרכי שדרוג יחסים כשאסיים מבטיח לצלם.
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170203/61744b618a2f7f9d1072665a96360e25.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170203/5f043b5206b6454171beb5a6b7a145b6.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170203/5679afb67756080e59ab76af0cda684f.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170203/c96c47ab503431c7753429ec60ea487e.jpghttp s://uploads.tapatalk-cdn.com/20170203/2ea493ad543235b291173f7f0041f23d.jpg
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
כפי שהבטיח התמונות ( כן כן נוזל שמן מהטרנספר ידוע)
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
אתה רוצה לומר לי שהסרן בזווית הזו ושמן מגיע לפיניון?
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
בשביל זה יש שמן מטפס יקר אבל עושה את העבודה והוא לא בזווית גבוהה כל כך לא מזמן פירקתי והמיסב של הפניון כמו חדש
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
ובנוסף ממלא יותר שמן
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
יפה... שימשיך כך (:
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.