צפייה בגרסה מלאה : מוט מייצב נתיק / חביר
אני לא מוצא מקום מתאים בשביל הפוסט הזה ...
אז פה.
לא מצאתי בגוגל ובאתר הסברים כלשהם .. איך עושים את זה.
מישהו מוכן להאיר את עיני בבקשה ?
אני רוצה יכולת לנתק בכניסה לשטח ולחבר ביציאה ממנו. בלי להזדקק לליפט ..
בלי לגרום נזקים לאוטו .. ובצורה שתאפשר לעבור טסט עם האוטו.
אני מקווה שלא הגזמתי. :)
בכל מקרה ... דרכים ורעיונות באופן כללי ...
תודה.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
ובצורה שתאפשר לעבור טסט עם האוטו.
אני מקווה שלא הגזמתי. :)
הגזמת חביבי.
בכל מקרה, צלם מה יש שם היום ואז יהיהם אפשר לתת לך רעיונות.
הגזמת חביבי.
בכל מקרה, צלם מה יש שם היום ואז יהיהם אפשר לתת לך רעיונות.
אצלם היום ..
אבל בפורום דאסטר הבריטי אמרו לי שבגלל שזה לא סרן חי, אי הירידה של צד אחד לא ישפיע על אי העליה של הצד השני ..
אם תרגמתי נכון.
ובעצם לא אפיק הרבה תועלת מניתוק כזה ...
זה נכון ?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
כן. נדיר שניתוק מוט מייצב במתלה נפרד מפיק תועלת.
תודה
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
אבל בפורום דאסטר הבריטי אמרו לי שבגלל שזה לא סרן חי, אי הירידה של צד אחד לא ישפיע על אי העליה של הצד השני ..
זה נכון ?
לא מסכים עם זה. בויטארה עם מתלים קדמיים נפרדים, הסרת המייצב עושה פלאים בהצלבות ...
ואם אתה באזור אתה מוזמן להסתכל בעיניים על ניתוק מייצב מהיר בצ'רוקי :)
לא באזור עוד שבוע ... אתה מוזמן לצרף צילום או שניים .. תודה :)
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
קח בחשבון שלפעמים המייצב עוזר גם בהגבלת מהלך הפתיחה כדי להוריד עומס מהבולם.
אם הבולמים אצלך לא מיועדים לשמש כגובל מהלך הם עלולים להתפרק לך די מהר. וכדאי לשים גובל אחר (למשל רצועה).
שוב, לא מכיר את מתלה הדאסטר, יכול להיות שאין כאן בכלל בעיה. רק מסב את תשומת ליבך.
יאפ ... אני עוד לא שם ... אבל עושה שיעורי בית. אני אמדוד אפרק ואמדוד .. נראה אם זה בכלל משנה משהו ושווה את ההתעסקות.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.