צפייה בגרסה מלאה : עזרה דחופה בתיקון מקרר לגיפ
ברוב טיפשותי חתכתי את הכבל שמזין את המקרר כשהוא עדיין היה מחובר למצבר .
לאחר פירוק נצפה כבל שלא דומה לשאר, יתכן ונשרף.
בקונקנטור שמתחבר למדחס מגיע רק מינוס לכל שלושת החיבורים.
האם אפשר להחליף את הכבל ? האם יכול להיות שיש עוד נזקים ? מי מתעסק עם תיקון כזה ?
ביום שבת יוצאים לשלושה ימים ולא יכול לדמיין טיול ללא מקרר לאחר שזה שירת אותי נאמנה חמש שנים.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161019/f218be9756049552fc448ed845ab393f.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161019/150452ef9b401e05bb83837429033387.jpg
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
חשוב להבחין בין כבל ל- קבל ...
לגבי הקבל - אם אי אפשר לקרוא את הנתונים, נסה למצוא מישהו עם מקרר כזה ולקרוא מהקבל התקין שלו את הערכים.
זה נראה כמו מעגל פשוט וכל מי שיש לו קצת נסיון בהלחמות אלקטרוניקה יוכל להחליף את הקבל - בוודאי שכל טכנאי/מעבדה של מכשירי חשמל.
לא ציינת את דגם המקרר - אולי אפשר למצוא שרטוטים ברשת ...
מאחר והזמן קצר, אתה יכול לנסות להיעזר במומחה לתחום - האיש שלי לעניינים האלו הוא מאיר מחברת "גלים" - נמצא בראשון (אם הוא לא בחופש ...) 052-2440673
בהצלחה :)
boaz avrahami
20-10-16, 06:06
את הפשוטים - פיוזים/ הגעת מתח / קוטביות בדקת?
לפי התמונה .לא נראה לי שזה קבל. זה נראה כמו סליל .
תשלח לי תמונות יותר ברורות וגם תצד השני של המעגל ואני ינסה לעזור
1- מצטרף להמלצה על מאיר כבעל מקצוע, לגבי המחיר, תזהר :-(
2- כמו שכתבו פה, תשלח תמונה של המדחס, זה יעזור מאוד. ע"פ מה שסימנת נראה תקין.
3- הקונקטור למדחס עצמו, מוציא AC! אני חושש שמדדת לא נכון. צריך למדוד AC בין כל אחד משני פינים (מתוך השלישיה, זה בעצם 3 פזות AC).
4- זה נראה בקר של דנפוס. אם זה באמת כך (צילום!), אז בצילום השני שלך, משמאל לימין-
השחור העבה - גוף
אדום עבה - מתח ראשי, +
האדום והשחור הדקים, למאורר
הכחול הולך לטרמוסטט. וזה חיבור מוזר! איפה החוט השני של הטמוסטט? הוא אולי מחובר לגוף איפה שהוא? בד"כ החוט השני של הטרמוסטט, צריך להתחבר לחוט השחור שמקצר בין שתי הרגלים שלידו (2-3 מימין)
5- אם זה אכן דנפוס, חיבור לד 12V בין החוט האדום של המאוורר, לרגל החופשיה בבקר (רביעי מימין) צריך לתת הבהובים שיעזרו להבין. אם לא נדלק, תהפוך את הכיוון.
Operational errors shown by LED (optional)
Number
of
flashes
Error type
Thermal cut-out of electronic unit
(If the refrigeration system has been too heavily
loaded, or if the ambient temperature is
high, the electronic unit will run too hot).
5
Minimum motor speed error
(If the refrigeration system is too heavily loaded,
the motor cannot maintain minimum
speed at approximately 1,850 rpm).
4
3 Motor start error
(The rotor is blocked or the differential pressure
in the refrigeration system is too high
(>5 bar)).
2 Fan over-current cut-out
(The fan loads the electronic unit with more
than 1Apeak).
1 Battery protection cut-out
In AEO (Adaptive Energy Optimizing) speed (The voltage is outside the cut-out setting).
מאיפה אתה בארץ?
ראשית תודה על העזרה.
המקרר הוא סיני מצ"ב תמונה.
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161020/af66faf1409998eb62cdaf86f0052334.jpg
כרגע נמצא אצל קיינן קמפינג בתקווה שיצליח לתקן
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161020/aef5ea679ade51473ae932d356c5aaf1.jpghttp ://uploads.tapatalk-cdn.com/20161020/62ad89c78b8316031212156ff710f824.jpg
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
1- מצטרף להמלצה על מאיר כבעל מקצוע, לגבי המחיר, תזהר :-(
2- כמו שכתבו פה, תשלח תמונה של המדחס, זה יעזור מאוד. ע"פ מה שסימנת נראה תקין.
3- הקונקטור למדחס עצמו, מוציא AC! אני חושש שמדדת לא נכון. צריך למדוד AC בין כל אחד משני פינים (מתוך השלישיה, זה בעצם 3 פזות AC).
4- זה נראה בקר של דנפוס. אם זה באמת כך (צילום!), אז בצילום השני שלך, משמאל לימין-
השחור העבה - גוף
אדום עבה - מתח ראשי, +
האדום והשחור הדקים, למאורר
הכחול הולך לטרמוסטט. וזה חיבור מוזר! איפה החוט השני של הטמוסטט? הוא אולי מחובר לגוף איפה שהוא? בד"כ החוט השני של הטרמוסטט, צריך להתחבר לחוט השחור שמקצר בין שתי הרגלים שלידו (2-3 מימין)
5- אם זה אכן דנפוס, חיבור לד 12V בין החוט האדום של המאוורר, לרגל החופשיה בבקר (רביעי מימין) צריך לתת הבהובים שיעזרו להבין. אם לא נדלק, תהפוך את הכיוון.
Operational errors shown by LED (optional)
Number
of
flashes
Error type
Thermal cut-out of electronic unit
(If the refrigeration system has been too heavily
loaded, or if the ambient temperature is
high, the electronic unit will run too hot).
5
Minimum motor speed error
(If the refrigeration system is too heavily loaded,
the motor cannot maintain minimum
speed at approximately 1,850 rpm).
4
3 Motor start error
(The rotor is blocked or the differential pressure
in the refrigeration system is too high
(>5 bar)).
2 Fan over-current cut-out
(The fan loads the electronic unit with more
than 1Apeak).
1 Battery protection cut-out
In AEO (Adaptive Energy Optimizing) speed (The voltage is outside the cut-out setting).
מאיפה אתה בארץ?
אני מהוד השרון.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
ניר, עמיחי פירסם את המקרר שלו למכירה. תשאל אותו, אולי עוד לא מכר אותו.
OK
זה לא דנפוס, וזה גם מסביר למה יש כחול אחד.
תתעלם מהתאור שלי :-(
איך מבוצע החיבור שלך למקור המתח - מצבר ישירות או שקע מצת?
בדוק את הפיוז שאמור לשבת על היציאה ממקור המתח - או ליד המצבר או של השקע מצת.
תודה ,
התקלה תוקנה ע"י קיינן קמפינג.
ממליץ בחום
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.