התחברות

צפייה בגרסה מלאה : XJ - מחפש בעל מקצוע טוב לתיקון וחיזוק תושבת קפיץ תלושה ...



נדב42
22-10-16, 13:23
טוב, אז בשעה טובה ומוצלחת תלשתי לעצמי (כלומר לצ'רוקי) תושבת אחורית של העלה ואני מתחיל להרגיש את המשמעויות של "מרכב אחוד" ...
ורק לפני שכולם קופצים - מאז שהרכב אצלי לא השתמשתי בו בנהיגה אגרסיבית בשום תוואי שטח. התקלה קרתה אתמול במהלך נסיעה בשיירה נינוחה של טיול חג ...
למזלי הבעלים הקודם התקין בנוסף לעלים גם קפיצי סליל מאחור, כך שהתאפשר לי לצאת לאט (מאוד) ובזהירות מהשטח וגם לחזור בנחת הביתה בנסיעה.

ולעניין - מחפש בעל מקצוע טוב לבצע תיקון וחיזוק של התושבת - היא נתלשה במלואה מהגוף ואני רוצה כמובן לבצע תיקון שיהיה חזק יותר מהמקור ...

חג שמייח :)

גלעד .ג.
22-10-16, 15:04
קפיצי יהוד - תדבר עם אריאל גרין הוא בעל הבית...

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

yoni_0000
22-10-16, 15:34
אודי מזרחי. תזמין טור מעכשיו למה יש רשימת המתנה של שבועיים שלושה..

אולגה
22-10-16, 17:27
ארנון מלאכי.

הוזכר פה לא פעם גם מוסך מקסיקו מנתניה בנושא של תיקון שלדות מוסמך

הצצתי ברשת ונראה שאינך הראשון שזה קרה לו וראיתי מגוון פתרונות חיזוק לכל האזור.
בטח יש גם קיטים מוכנים

נדב42
22-10-16, 18:00
אפשר לקבל קישורים נבחרים ?

Sent from my HTC One using Tapatalk

boaz avrahami
22-10-16, 18:20
זה בכיוון?

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161022/934236240714e1f3710a837db18888c1.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161022/a6da5e08da0bc043b3e7b22fec0e9547.jpg

http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161022/219ddfaf3521c49af8f3697e1e340f87.jpg

נדב42
22-10-16, 18:27
נראה מרשים, איפה ?

boaz avrahami
22-10-16, 18:36
הרשת מוצפת בהם...
דוד גוגל לשרותך

xj rear leaf bracket

נדב42
22-10-16, 19:28
אז מצאתי את זה: http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html)

ואם כבר מחזקים, נראה לי לא פחות חשוב לחזק את התושבות הקדמיות (כי עם תושבת אחורית תלושה עוד אפשר לנסוע בזכות הסלילים, עם קדמית תלושה זה פחות נעים...) מצאתי שתי ערכות:

http://www.synergymfg.com/Synergy-Suspension-Jeep-XJ-Rear-Spring-Hanger-Bracket-p-20685.html (http://www.synergymfg.com/Synergy-Suspension-Jeep-XJ-Rear-Spring-Hanger-Bracket-p-20685.html)

http://www.rustysoffroad.com/rusty-s-xj-rear-spring-mount-reinforcement-brackets.html (http://www.rustysoffroad.com/rusty-s-xj-rear-spring-mount-reinforcement-brackets.html)

עדיין צריך בעל מקצוע טוב לעשות את העבודה ...

ואז... מה נקודת התורפה הבאה ?
חוצמזה, עוד רעיונות לשיפור אם אני כבר מגלח ומרתך באזורים האלו ?

נדב42
22-10-16, 20:30
זהירות, תמונות קשות ...


111388

111387

111386

111385

111383

111384

ariel-ro
22-10-16, 20:49
אם כבר אתה הולך לכיוון החיזוקים, תחזק גם את האזור של תיבת ההגה. גם הוא נוטה להיסדק. חוץ מזה אני לא מכיר עוד איזורים בשלדה שנוטים לבעיות.
סתם מתוך עניין- איזה סרן יש לך שם? צמיגים? הגבהה? ולמה יש גם קפיצי סליל מאחורה? במה הם תורמים?

RAMURAI
22-10-16, 21:45
שלום נדב. לא יודע אם כבר לא מאוחר ועשית איזשהו צעד בנושא אבל אני הייתי ממליץ לך לחשוב עוד קצת קדימה(לא רק עכשיו איך אתה פותר את הבעיה) ולראות איך אתה מרכיב לרכב הזה קיט LONG ARMS. כן, אני יודע. זה לא עסק זול כלל(לכן "ברחתי" מה-XJ שהייתה לי). אבל שווה כל שקל. מוריד את כל העומסים מהפח הדקיק הזה. אגב לא כ"כ ברחתי. רצה הגורל ונפלתי על גרנד צ'ירוקי... אבל הפעם הרכב בא עם לונג ובולם אחורי בעל פתיחה של 80 ס"מ.
אצלך מאחורה זה עלים. אבל שווה לתת מחשבה או אפילו סרן אחורי של גרנג ואז הלונג. בקיצור אני סומך עליך אתה לא פרייר.

נדב42
22-10-16, 21:52
דנה 44, 33X12.5R15, וקיט Rubicon Express 4.5, לפי הסדר הזה...
את הסלילים הוסיף הבעלים הקודם - ככה קיבלתי את הרכב. בלעדיהם היינו צריכים להתמודד עם חילוץ קצת יותר מורכב מהשטח.
ככה נסענו בזחילה איטית מנחל טרף דרך מעלה נוח וחאן בארות לכביש 40, ואח"כ זה אפשר נסיעה סבירה גם בכביש עד הבית ...

- - - Updated - - -


... ולראות איך אתה מרכיב לרכב הזה קיט LONG ARMS. כן, אני יודע. זה לא עסק זול כלל(לכן "ברחתי" מה-XJ שהייתה לי). אבל שווה כל שקל.
עד עכשיו כל התוספות ברכב היו Bolt-On, זו הסיבה שהבעלים הקודם לא החליף ל- Long-Arms ... לא חסכו בכסף על הג'יפ הזה ...

נדב42
28-10-16, 23:11
אז ככה:לתושבות הקדמיות של העלים הזמנתי את זה:
http://www.rustysoffroad.com/rusty-s-xj-rear-spring-mount-reinforcement-brackets.html (http://www.rustysoffroad.com/rusty-s-xj-rear-spring-mount-reinforcement-brackets.html)

את החלק שרציתי להזמין במקור לתושבת האחורית (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html)) אין כרגע במלאי וייקח שבועיים לייצר, כלומר חודש עד שיגיע לארץ.

אני לא משתמש בג'יפ למעט טיולים כך שאני יכול להרשות לעצמי לחכות, אם כי פחות מתחשק לי ... אז מצאתי עוד 2 ערכות לאותה מטרה, והייתי שמח אם המומחים כאן יחוו את דעתם מי מהמוצרים מוצלח יותר...

http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets (http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets)
(http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets)http://www.hdoffroadengineering.com/collections/frontpage/products/xj-shackle-relocation-kit (http://www.hdoffroadengineering.com/collections/frontpage/products/xj-shackle-relocation-kit)

נדב42
29-10-16, 20:32
אם כבר אתה הולך לכיוון החיזוקים, תחזק גם את האזור של תיבת ההגה. גם הוא נוטה להיסדק.
אבדוק, תודה :)
בכל מקרה - חיזוקים בחלק הקדמי יהיו בנגלה הבאה - צריך קודם להתאושש כלכלית מהסאגה הנוכחית ...

ariel-ro
29-10-16, 23:52
החיזוקים לתושבות הקידמיות נראים בסדר, אך מהסתכלות על התמונות יש לי תחושה שבשביל לחזק באמת תצטרך לרתך אותם ולא רק להבריג. שווה לשקול את זה.

נדב42
30-10-16, 15:09
אריאל, אני ממילא נכנס לסאגת ריתוכים בתושבות האחוריות - נשלים את הכל בעבודה יסודית כמובן :)

יש למישהו דעה בהשוואה בין 2 סוגי החיזוקים לצד האחורי ?

lizard
30-10-16, 15:54
הראשונה שאין במלאי נראית ממש טוב.

בין ה2 האחרות, הבנת שאחת עם הגבהה של 1" והשניה לא? אם הבנת את זה אז אישית זו ללא ההגבהה נראית לי יותר.

תוודא שמי שמרתך לך יודע מה הוא עושה. זה לא טריוויאלי לרתך דברים כאלו לשלדה.

נדב42
30-10-16, 17:19
אם הראשונה (שאין במלאי) יותר טובה, אני מעדיף לחכות חודש עד שתגיע ...



תוודא שמי שמרתך לך יודע מה הוא עושה. זה לא טריוויאלי לרתך דברים כאלו לשלדה.
מכאן התחיל השרשור:)

boaz avrahami
30-10-16, 17:31
אלו האפשרויות היחידות שמצאת ברשת?

lizard
30-10-16, 18:01
בסה"כ הרעיון הוא לבנות קופסא חדשה שתחליף את הקיימת או שתחזק את הקיימת במידה ועדיין קיימת. אין הרבה דרכים הנדסיות לעשות את זה לדעתי. רצוי כזו שמחוברת בברגים.

asafk
30-10-16, 21:37
לשים לב שמי שמרתך מבין שהוא מרתך על שלדה שעובי הדופן שלה 1.5 מילימטר אם היו נדיבים איתך.

אני בדרך כלל נמנע מלהמליץ עליו, מסיבות אישיות, אבל תבדוק עם הבנדיט שעובד במוסך בשפיים. לרתך על שלדות הוא יודע...

אסף.

ד ו ר ו ן
30-10-16, 23:20
תוודא שמי שמרתך לך יודע מה הוא עושה. זה לא טריוויאלי לרתך דברים כאלו לשלדה.
ארנון שושני?

נדב42
31-10-16, 10:32
אלו האפשרויות היחידות שמצאת ברשת?
אכן, גם אני ציפיתי ליותר אבל לא מצאתי ...
אשמח אם תנסה גם - לפעמים הבדל קטן בנוסח החיפוש מביא תוצאות נוספות ...

ובחזרה לשאלה הנוכחית - יש כרגע 2 אפשרויות (אני מתעלם מהגרסה המגביהה) של תושבות, בנויות באופן מעט שונה אחת מהשנייה, אשמח לקבל דעות לפה או לשם מי נראית יותר טובה.

תודה :)

נדב42
01-11-16, 20:29
מישהו ?

נדב42
03-11-16, 22:25
אז ככה:לתושבות הקדמיות של העלים הזמנתי את זה:
http://www.rustysoffroad.com/rusty-s-xj-rear-spring-mount-reinforcement-brackets.html (http://www.rustysoffroad.com/rusty-s-xj-rear-spring-mount-reinforcement-brackets.html)

את החלק שרציתי להזמין במקור לתושבת האחורית (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html)) אין כרגע במלאי וייקח שבועיים לייצר, כלומר חודש עד שיגיע לארץ.

אני לא משתמש בג'יפ למעט טיולים כך שאני יכול להרשות לעצמי לחכות, אם כי פחות מתחשק לי ... אז מצאתי עוד 2 ערכות לאותה מטרה, והייתי שמח אם המומחים כאן יחוו את דעתם מי מהמוצרים מוצלח יותר...

http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets (http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets)
(http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets)http://www.hdoffroadengineering.com/collections/frontpage/products/xj-shackle-relocation-kit (http://www.hdoffroadengineering.com/collections/frontpage/products/xj-shackle-relocation-kit)


החיזוק לתושבות הקדמיות כבר כאן, אני עדיין מתלבט לגבי התושבות האחוריות בין 2 המוצרים האלו:

http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html)
או
http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets (http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets)

אשמח לעוד דעות (עדיף מנומקות או מנסיון אישי ...)

boaz avrahami
04-11-16, 07:54
נדב,

תתיעץ עם מי שאמור לישם את זה על האוטו שלך.
כנראה הם בעלי הנסיון הרב ביותר שתמצא ולכן עצתם תהיה חשובה יותר

נדב42
04-11-16, 08:34
בועז,

אני עוד לא סגור על מי שיבצע את העבודה ...
ארנון שושני בעד הסינרג'י , את לוריא אני לא מצליח לתפוס.
יש לי אפשרות להיעזר בבעלים הקודם של הרכב לביצוע העבודה (מסתבר שצ'רוקי מגיע עם אחריות גם בגיל 20 :) ), גם הוא בעד הסינרג'י.
התחושה שלי היא שדווקא ה- HD יותר מאסיבי ומאפשר חיבור יותר טוב לשלדה (להבדיל מאשר לפח של הבודי), אבל ארנון טוען שזה לא הבדל משמעותי. ברור שהסינרג'י נראה יותר אלגנטי, אבל זה פחות משמעותי בעיני. גם פערי המחיר וזמן האספקה הם לא שיקול מבחינתי.

בקיצור, צריך להחליט ולהזמין, ועוד לא נתקלתי בטיעון מכריע לטובת אחד מהמוצרים ...

נמרוד
04-11-16, 08:49
לא התעמקתי בעבר באזור הזה של הצ'רוקי כי לא היה צורך, אבל נראה לי שלאמריקאים יש פתרונות מדף מצויינים.

לסינרג'י יש הוראות אונליין http://www.synergymfg.com/instructions/8242-01-INST-V3.0.pdf מאד ברורות, נראה לי עבודה לא מסובכת, כשהריתוך הוא תוספת על גבי החיבור עם הברגים. הייתי אפילו מבצע בעצמי, אם היה לי ליפט ופלזמה :rolleyes:

ארנון שושני הוא המועמד הנכון לביצוע העבודה, לוריה הרבה פחות זמין מאשר בעבר (מסיבות חיוביות!) אני חושב שארנון מלאכי הוא מועמד נוסף לעבודה כזאת.

asafk
04-11-16, 23:57
החיזוק לתושבות הקדמיות כבר כאן, אני עדיין מתלבט לגבי התושבות האחוריות בין 2 המוצרים האלו:

http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html (http://www.synergymfg.com/Synergy-Jeep-XJ-Rear-Shackle-Hanger-Bracket-p-31096.html)
או
http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets (http://www.hdoffroadengineering.com/products/no-lift-xj-shackle-relocation-brackets)

אשמח לעוד דעות (עדיף מנומקות או מנסיון אישי ...)

שני המוצרים מאוד מאוד דומים, רק זה של סינרג'י עם חיבור נוסף לגוף.
נראה לי עדיף ולו מהסיבה הזו.
הHD מתחבר לקורה - אבל זה באמת לא משנה, הקורה והבודי שניהם באותו עובי, ממילא אתה מקשיח את הפינה הזו עם "קופסה" שהיא התושבת - אז אני לא רואה חשיבות בזה. שים לב שבשני הפתרונות הקופסה הזו מחברת את השלדה לבודי יותר טוב, בנקודה שללא ספק רואה מאמצים גדולים. זה משהו שהמהנדסים של הג'יפ היו צריכים לעשות.

אסף.

נדב42
05-11-16, 01:15
הHD מתחבר לקורה - אבל זה באמת לא משנה, הקורה והבודי שניהם באותו עובי
ממה שאני רואה ומכיר הבודי זה פח דק והקורה היא פרופיל עבה (שמוסתר מאחורי הפח). מה אני מפספס פה ?
ואאל"ט, גם הסינרג'י מתחבר לקורה באופן דומה, לא ?

lizard
05-11-16, 07:30
זה לא כמו ג'יפ עם שלדת סולם נפרדת. בשלדה מאוחדת עם הבודי הקורות אורך יחסית דקות.

נדב42
05-11-16, 19:06
טוב, הוזמן הסינרג'י, נראה מתי יגיע...

נדב42
04-02-17, 21:57
לסגירת המעגל:
בסוף הסינרג'י הגיעו (בעיכוב ניכר ...), צד שמאל (התלוש) הותקן בעזרת הבעלים הקודם, צד ימין הותקן לאחר מכן ע"י אסף ידי-זהב הלוי, שנמצא בימים אלו במוסך עדן בראש העין.

תמונות... בהזדמנות אם זה חשוב למישהו ...

boaz avrahami
04-02-17, 22:19
כן. תעלה בבקשה

-->