עירא
19-08-03, 12:22
שתי שאלות:
1. לחץ שמן, כשאני מניע את הג'יפ (אחרי שהוא נח) הלחץ שמן באיזור ה-50-60 PSI כך גם בתחילת הנסיעה אבל לאחר נסיעה של בערך שעה שעה וחצי על כביש שמתי לב שהלחץ יורד ל- 30-40PSI בנסיעה. כשהג'יפ עומד בניוטרל הלחץ עומד באיזור ה-20. האם זה תקין? (אם לא אז מה זה יכול ליהיות)
2. אחרי שבדרך לבסיס (שעוברת ב-14 ק"מ של שביל בתוך השטח) האגזוז שלי קצת שינה מיקום בסופ"ש הוא תוקן ע"י אגזוזן (ולא מנקה ארובות...) תוקן בו חור קטן שהיה בו ובעיקר החיבור שלו למנוע והתפסים שלו שנעקרו. במהלך הנסיעות הראשונות (2 במספר) כאשר כיביתי אותו היה בום כזה שבתחנת הדלק היו משוכנעים שיש הרוגים... אני מניח שזה בסה"כ בקפייר לא נעים אבל עד כמה שאני יודע גם לא כל כך נורא, תקנו אותי אם אני טועה, אשמח לשמוע רעיונות למה זה. (סטטיסטית זה מתחלק 50% 50% בין נסיעות של למעלה מ-10 ד' עם בקפייר לבין אלו בלי).
נ.ב.
אומנם לא קשור לכותרת, אבל אני מחפש רעיונות איך ואיפה למקם הייליפט. הצעות?
1. לחץ שמן, כשאני מניע את הג'יפ (אחרי שהוא נח) הלחץ שמן באיזור ה-50-60 PSI כך גם בתחילת הנסיעה אבל לאחר נסיעה של בערך שעה שעה וחצי על כביש שמתי לב שהלחץ יורד ל- 30-40PSI בנסיעה. כשהג'יפ עומד בניוטרל הלחץ עומד באיזור ה-20. האם זה תקין? (אם לא אז מה זה יכול ליהיות)
2. אחרי שבדרך לבסיס (שעוברת ב-14 ק"מ של שביל בתוך השטח) האגזוז שלי קצת שינה מיקום בסופ"ש הוא תוקן ע"י אגזוזן (ולא מנקה ארובות...) תוקן בו חור קטן שהיה בו ובעיקר החיבור שלו למנוע והתפסים שלו שנעקרו. במהלך הנסיעות הראשונות (2 במספר) כאשר כיביתי אותו היה בום כזה שבתחנת הדלק היו משוכנעים שיש הרוגים... אני מניח שזה בסה"כ בקפייר לא נעים אבל עד כמה שאני יודע גם לא כל כך נורא, תקנו אותי אם אני טועה, אשמח לשמוע רעיונות למה זה. (סטטיסטית זה מתחלק 50% 50% בין נסיעות של למעלה מ-10 ד' עם בקפייר לבין אלו בלי).
נ.ב.
אומנם לא קשור לכותרת, אבל אני מחפש רעיונות איך ואיפה למקם הייליפט. הצעות?