צפייה בגרסה מלאה : Check engine עם תקלות 12 ו-33
פראדו 1999.
מנוע 1kz-te.
נורת CE נדלקה. שני קודי תקלות:
12- תקלת חיישן סל"ד
33- אחרי חיפושים רבים ומייגעים, קשור למערכת הואקום.
כל צינוריות הואקום מחוברות. מסנן גז בקו הוחלף עקב סדק לפני כשנה.
רעיונות???
תודה.
כן. היה לי קוד 33. תבדוק 2 קונקטרים חשמליים ותקינות ריליי של ואקום. נמצא משמאל לסעפת היניקה בחיבור הטורבו המתכתי. אצלי בסוף הסתבר בעית מגעים בצמת חוטים. היה מג'עג'ע. הלחמה ומאז תקין. לגבי קוד 12 לא מכיר, לשמחתי.
בהצלחה.
אייל
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
111549
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תודה.
יש לך תמונה עם מיקום הרכיבים?
מכיר את המיקום של הרוב... לא של הממסר...
תעקוב אחרי צינוריות הואקום. יש 2 כאלו. בקצה כלמאחד ממסר עם קונקטור
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תעקוב אחרי צינוריות הואקום. יש 2 כאלו. בקצה כלמאחד ממסר עם קונקטור
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תודה רבה!
מבין שהממסר נמצא בתוך סעפת הואקום שמחוברת במרכז למעלה על צינור המתכת שמעביר מהטורבו לבית המצערת.
אבדוק.
111563
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הקונקטור הכחול בתמונה
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
111563
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
תודה רבה!
את הממסר הזה אני מכיר.
איפה השני?
לא רחוק ממנו עד כמה שאני זוכר. תראה את השרטוט vsv1 and vsv2
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אייל תודה רבה!
אצלי הבעיה היתה במגעים עצמם.
שיוף עם נייר לטש עדין, תרסיס מגעים והכל עובד פיקס!
כרגע אין תקלות ב-ecm, יכול להיות שהתקלה הזו הכניסה עוד תקלה לזכרון? (את מס' 12?)
לאחר כמה ימים של שקט... הנורה חזרה לדלוק.
שוב תקלה 33...
ניקיתי סעפת יניקה, פילטר אויר, וידאתי חיבורי ואקום, הכל סבבה עכשיו.
הבעיה- גם אחרי ניתוק מצבר ליותר מחצי שעה התקלה לא נמחקת מהזכרון של המחשב.
רעיונות?!?
OK, ממש הזוי.
לאחר לילה שלם עם מצבר מנותק, חיברתי בחזרה בדקתי קודי תקלות עוד לפני התנעה וקוד 33 בזכרון. מתסכל!
יש דרך אחרת לאפס את המחשב?
עי ניתוק המצבר כן מאפסים תקלה. זא שהיא עוד קיימת. תנסה להוכיח בדרך זו: נתק את הקונקטור ביציאה של פילטר אוויר. תוודא שנוסף עוד קוד תקלה. חבר חזרה. נתק מצבר לאיפוס. תראה אם התקלה הנוספת נעלמה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
עי ניתוק המצבר כן מאפסים תקלה. זא שהיא עוד קיימת. תנסה להוכיח בדרך זו: נתק את הקונקטור ביציאה של פילטר אוויר. תוודא שנוסף עוד קוד תקלה. חבר חזרה. נתק מצבר לאיפוס. תראה אם התקלה הנוספת נעלמה.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
אייל רעיון מעולה!
ביצעתי את התהליך. נרשמה תקלה 24. איפוס מחשב ו24 נמחקה. נשארה רק 33.
ללא התנעת המנוע, אני מבין שמדובר בתקלה חשמלית שקשורה כנראה ל-vsv.
בסופ"ש אבדוק רציפות חוטים מהממסרים ועד למחשב, התנגדויות וכד'.
רעיונות או כיוונים נוספים?
תודה!
מסתבר שה-vsv החזיר את נשמתו החשמלית לבורא...
נתק פנימי ברכיב.
מחפש חליפי כי בחברה רוצים 500₪~ מוגזם!
בסך הכל ברז ואקום עם סולנואיד.
יתכן שיש לי כזה.
שלח בוואטסאפ תמונה של הרכיב התקול ואבדוק לך.
בברכה,טושי
054-4517924
בסך הכל ברז ואקום עם סולנואיד.
יתכן שיש לי כזה.
שלח בוואטסאפ תמונה של הרכיב התקול ואבדוק לך.
בברכה,טושי
054-4517924
היי טושי,
מסכים שזה רכיב פשוט. בחברה שוחטים במחיר.
השגתי דומה משומש. התאמה קטנה לקונקטור והנורה נכבתה!
העניין הוא שנראה לי שכמעט ואין ואקום, כי השסתום עצמו נראה לי לא אטום לגמרי וכששחררתי את הצינור שמגיע ממשאבת הואקום פעולת המנוע לא השתנתה ולא הרגשתי ואקום בצינור. יכול להיות דליפה/משאבה בעייתית?
ואם כן, איך לא נרשמת תקלה חדשה במחשב?
במנוע דיזל הוואקום נוצר עי משאבת ואקום ולא בסעפת יניקה כמו במנועי בנזין ולכן בניתוק צינור ואקום בדכ לא תהיה השפעה על פעולת המנוע.
יתכן שיש לך בריחת ואקום במקום אחר.
יתכן והמשאבה שלך חלשה ומייצרת ואקום מועט בסלד סרק.
יתכן והצינור סתום.
הכי טוב לבדוק עם שעון ואקום או בעזרת הלשון.
כשיש בריחת ואקום גדולה אתה תאבד הגברת בלימה.
בברכה,טושי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.