צפייה בגרסה מלאה : צמיגי שטח GENERAL
משיהו מכיר את המותג?
GENERAL
דגם הצמיג - GRABBER A/T
מחפש תחליף לBF גמורים 265/70/16
לפראדו שלי
יש המלצות חוצמזה?
תודה לעונים
רועי
נסעתי על הצמיג כשלוש שנים, על דגם ה Grabber At2,
הצמיג קשה יותר מה BF ורועש יותר בכביש.
אחיזה מצויינת בשטח, החזיק יפה מאוד טיולי שטח קשים ללא תקר אחד.
בכביש אחיזה מצויינת גם ברטוב, בגלל קושי הדופן יש קצת יותר נוקשות בכביש.
בסוף חייו התחיל לאבד קוביות.
הוחלף הסט לאחר שאחד הצמיגים פיתח חתך בכל ההיקף כתוצאה מנסיעה בלחץ אוויר נמוך בכביש.
אני ממליץ מאוד על הצמיג, חיפשתי סט נוסף שהחלפתי, בגלל שלא היה במלאי עברתי ל BF.
אני נסעתי על הGrabber SRL הקרבי ביותר, שאני לא בטוח שעוד מיובא. צמיג מעולה, מהטובים שהיו לי.
מתעלק על השרשור...
אני במהלך מחקר על סט צמיגי שטח הבאים שלי, מדובר על 100% שטח מלא,
האופציות העומדות לפני:
ג'נרל
גודייר MTR הדגם עם הKEVLAR
BF KM2
COPPER
אני נוטה לכיוון ה-MTR... למישהו יש ניסיון עם הצמיגים האלו? ממבחנים בחו"ל הם קיבלו ביקורות טובות מאוד גם בכביש וגם בשטח.
הMTR עם הקוולר פחות קרבי מהדגם היוצא שגם הוא לא משהוא לדעתי (ונסיוני)
בועז
לא יודע להגיד לך על השאר.. יש לי Cooper SST כבר שנה.
בשטח הם מעולים, מאפשרים להוריד הרבה אוויר ואוחזים טוב. נסעו משהו כמו 8000 קמ, רובם במסגרת טיולים למדבר, ועדיין הם נראים חדשים.
בזמנו שבדקתי הם היו הכי זולים מבין המותגים האמריקאים/ יפניים, ולטעמי היוו התמורה הטובה ביותר לכסף. הפרש של 100 שקל ויותר לחתיכה הוא משמעותי... אני ממליץ.
מתעלק על השרשור...
אני במהלך מחקר על סט צמיגי שטח הבאים שלי, מדובר על 100% שטח מלא,
האופציות העומדות לפני:
ג'נרל
גודייר MTR הדגם עם הKEVLAR
BF KM2
COPPER
אני נוטה לכיוון ה-MTR... למישהו יש ניסיון עם הצמיגים האלו? ממבחנים בחו"ל הם קיבלו ביקורות טובות מאוד גם בכביש וגם בשטח.
כל השלושה טובים, הקופר צמיג שיעשה הכל טוב אבל לא מצטיין בשטח כלשהו ומאד עמיד לפנצרים ,אבל הכי כבד מבין שלוש.
הMTR צמיג רך יותר מתבלה מהר יותר,קל יותר מהקופר עושה הכל טוב אבל האחיזה בסלעים מדהימה! בגלל זה אני אישית בחרתי בו, גם במראה שלו הוא יפה
הBF גם צמיג טוב אבל הייתי בוחר את הMTR
צמיג רך זה טוב במקרה שלי, גם אחיזה טובה בסלעים זה חשוב... אני באמת נוטה לכיוון שלו.
מחזק את התשובה של אילן על ה AT2 (זה שנראה כמו BF) - הנסיון שלי זהה, להוציא ההתפרקות.
תריץ חיפוש, היו כבר שירשורים עליו, ועל הדגם השני (AT, זה שבאלכסון).
נסעתי על הצמיג כשלוש שנים, על דגם ה Grabber At2,
הצמיג קשה יותר מה BF ורועש יותר בכביש.
אחיזה מצויינת בשטח, החזיק יפה מאוד טיולי שטח קשים ללא תקר אחד.
בכביש אחיזה מצויינת גם ברטוב, בגלל קושי הדופן יש קצת יותר נוקשות בכביש.
בסוף חייו התחיל לאבד קוביות.
הוחלף הסט לאחר שאחד הצמיגים פיתח חתך בכל ההיקף כתוצאה מנסיעה בלחץ אוויר נמוך בכביש.
אני ממליץ מאוד על הצמיג, חיפשתי סט נוסף שהחלפתי, בגלל שלא היה במלאי עברתי ל BF.
הוא 3 שכבות בדופן כמו ה-BF?
הוא 3 שכבות בדופן כמו ה-BF?
אכן כן
טוב לדעת שיש עוד אופציה לשלוש שבכות ב-AT
טוב לדעת שיש עוד אופציה לשלוש שבכות ב-AT
גם בקופר STT MAXX , יש 3 פליי בדופן.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.