צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה מקומית: קאן-אם מבריק X3
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3777-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%9E%D7%A7%D7%95%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A7%D7%90%D7%9F-%D7%90%D7%9D-%D7%9E%D7%91%D7%A8%D7%99%D7%A7-X3
GodsFather
08-11-16, 08:52
אהבתי שיש שני מחזיקי כוסות
165 אלף שקל. וואו. אני באמת ובתמים שמח שיש שוק בארץ לכלי פנאי שכאלה ושאנשים מוכנים להוציא סכום כזה על תחביב. שמח ומקנא.
מדהים איך הכל מתיישן כל כך מהר בימינו, והרייזר שקנית במיטב כספך נמצא בחזית למעט זמן ומיד מפנה את מקומו. מצד אחד הנדסת וטכנולוגיית על ומצד שני לקוחות שלא יכולים לעצור לרגע וליהנות ממה שיש להם מבלי לסובב את הראש ולדאוג שמישהו עוקף אותם חס וחלילה.
4X4 מסורתיים - מכוניות עם רישוי כביש - נעלמים לאט-לאט ממדפי היצרנים בגלל קשיים רגולטוריים והמעבר הבלתי נמנע של הכבישים לחשמל ואוטונומיה...
ולצד זה צומח נתח שוק חדש ואדיר של רכבי פנאי שטח שדומים הרבה יותר לג'יפ המקורי, הפתוח, הדו מושבי. עוד לא עבר עשור מאז הRZR המקורי, הSBS הספורטיבי המשמעותי הראשון, וקצב השינויים לא פוסק. אולי נפסיק לטייל עם ג'יפים, אבל פאק, תראו איזה תחליפים!
זה אסור בנסיעה על כביש ?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
סתם נכנסתי לאתר בארהב לראות מחירים...
פער של כ 75 אלף* בהשוואה למחיר מבצע בארץ לעומת מחירון בארהב לדגם הבסיסי.
פער של כ 92 אלף* בהשוואה למחיר מבצע בארץ לעומת מחירון בארהב לדגם היקר.
וואו.
* מתייחס לדגם מפרט ללא תוספות (ויש הרבה אופציות לתוספות).
GodsFather
08-11-16, 18:10
זה אסור בנסיעה על כביש ?
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
ואם זה מותר? זה לא באמת עושה לו טוב לטווחים ארוכים.
בתאוריה, כלי כזה בתוספת כלוב תקני הוא racing ready במחיר שפוי מאד.
כן אבל שאלתי מחוסר ידע ... טרם ראיתי כזה מקרוב
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Elad Shamir
08-11-16, 18:28
כל ריכבי הsbs ש"עלו לכביש" אחרי 1.1.2015 ללא רישוי לכביש
Sent from my Power using Tapatalk
תודה. Sbs אני מניח זה כמו בלינק בהתחלה.
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
GodsFather
08-11-16, 18:52
Sbs=side by side
אההה
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
ועם קצת ציניות שנובעת מייאוש... מה כבר ההבדל בין כלי רכב כזה עם מספר צהוב, לבין אחר מבניה עצמית, תיקני ובטוח בהרבה עם מספר אפור ?
למה לצהוב יש את החובה לעשות ביטוח, ולאפור אין אפילו את האפשרות ?
בגלל המדבקות
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
GodsFather
08-11-16, 20:41
ועם קצת ציניות שנובעת מייאוש... מה כבר ההבדל בין כלי רכב כזה עם מספר צהוב, לבין אחר מבניה עצמית, תיקני ובטוח בהרבה עם מספר אפור ?
למה לצהוב יש את החובה לעשות ביטוח, ולאפור אין אפילו את האפשרות ?
בלי צחוק - בגלל הגב של היצרן שנותן שקט (גם) לפוליטיקאי. אבל נראה לי שמכאן והלאה הדיון רק יתדרדר.
מה שקורה לשוק רכבי השטח זה בדיוק מה שקרה לאופנועים.
לא עוד מכונית שהיא גם רכב שטח, אלא רכבי שטח יעודיים, חדים וקיצוניים, שאין מה לנסות אפילו לאנוס אותם להיות רכב יומיומי, ולצידם טנדרים, רכבי עבודה, שבמקרה הם גם 4x4 ואפשר להשתמש בהם כרכבי טיולים.
אישית זה מבאס אותי במקום מסויים - מתוך זה שהתחביב בהכרח הופך להיות יקר בהרבה ומתרחק מהרבה אנשים.
אבל זה מה יש....
אסף.
ופה בדיוק היה טוב ויפה אם היתה נכנסת נישת התחום האפור,סליחה,המספר האפור.
הsbs זה העתיד. גם בארהב. מה שאסף כתב נכון ובארהב זה מאוד נפוץ. אם הייתה לי אפשרות כלכלית לרכוש אחד כזה 4 מושבים כולל עגלה ורכב גורר, ככה הייתי יוצא לטיולים. אבל העלויות עבורי גבוהות מידי והבעיות הלוגיסטיות מורכבות מידי.
GodsFather
09-11-16, 08:27
מיכה, תחשוב flatbed ותחסוך עגלה. יותר קל עכשיו? ;)
זו הודעה לעיתונות, לא כתבה - רק לי מפריע שזה לא מצוין בברור?
העגלה זה לא בעיה. הקנייה יקרה מאוד, האחזקה של 3 כלי רכב (עגלה זה כמו כלי רכב לא?) יקרה מאוד והלוגיסטיקה בעייתית. מעבר לנושא הטיולים שיצטרכו להיות מעגליים בעיקרם, להשאיר רכב+עגלה במקום לא בטוח זה מתכון לגניבה.
זו הודעה לעיתונות, לא כתבה - רק לי מפריע שזה לא מצוין בברור?
תקרא מה כתוב מתחת לתמונה הראשונה.
סביון במקרים קודמים (למשל המולטיפלאייר SOG) כתבתם בראש האייטם "מאת פרסומת".
אשמח אם תמשיכו לעשות כך לגבי פרסומים לעיתונות, זה ישמור על שם המותג 'ג'יפולוג' נקי מהטיה מסחרית.
סביון במקרים קודמים (למשל המולטיפלאייר SOG) כתבתם בראש האייטם "מאת פרסומת".
אשמח אם תמשיכו לעשות כך לגבי פרסומים לעיתונות, זה ישמור על שם המותג 'ג'יפולוג' נקי מהטיה מסחרית.
כשאתה רואה את המילה פרסומת, זאת אומרת שזו כתבה ששילמו עליה, היא בעלת אינטרס מכירתי מובהק.
על הודעות יח"צ לא משלמים, אנחנו מעלים את חלקם, כשרות לגולשים, באם אנו חושבים שיש לכתבה ערך מוסף עבור גולשי האתר, ואם גם משרד היח"צ/יבואן נהנה מזה, בשמחה.
הרבה שואלים כאן האם לקנות רכב פרטי ליום יום וגיפ לטיולי שטח , האופציה קיימת , במקום לקנות גיפ ב320K ויותר אפשר לקנות גיפון חדש ב200K וSBS יד שניה כמעט חדש ב100K , והתחזוקה\תקלות יהיו הרבה יותר זולות מאחזקה של גיפ שיורד הרבה לשטח קשה.
GodsFather
10-11-16, 08:33
הרבה שואלים כאן האם לקנות רכב פרטי ליום יום וגיפ לטיולי שטח , האופציה קיימת , במקום לקנות גיפ ב320K ויותר אפשר לקנות גיפון חדש ב200K וSBS יד שניה כמעט חדש ב100K , והתחזוקה\תקלות יהיו הרבה יותר זולות מאחזקה של גיפ שיורד הרבה לשטח קשה.
מי שאלה שיקוליו בישראל הם לא הרבה, הם בודדים. אפילו לא עשירון עליון אלא יותר לכיוון האלפיון...ופחות מהם שואלים כאן.
השאלה של פרייבט וגיפ לרוב מגיעה מסכומים שיחדיו מהווים חצי ממה שציינת במקרה הטוב ושליש המקרה הנפוץ יותר.
כשאתה רואה את המילה פרסומת, זאת אומרת שזו כתבה ששילמו עליה, היא בעלת אינטרס מכירתי מובהק.
על הודעות יח"צ לא משלמים, אנחנו מעלים את חלקם, כשרות לגולשים, באם אנו חושבים שיש לכתבה ערך מוסף עבור גולשי האתר, ואם גם משרד היח"צ/יבואן נהנה מזה, בשמחה.
סליחה על החפירה, פוסט אחרון בהחלט בנושא:
אין שום בעיה לפרסם תוכן יח"ץ, כל עוד הוא מסומן בברור ככזה.
בברור משמעותו בראש הכתבה, תחת שם הכותב ("מאת: יח"ץ"), ולא מוסלק באותיות קטנות מתחת לאיזו תמונה.
תכלס לקח לי שלוש ארבע שורות להבין מהניסוח הדשן ועתיר הסופרלטיבים שאין מצב שמישהו מכם כתב את זה, ונטשתי את העמוד (יש לי אלרגיה קשה לתוכן שיווקי).
יאללה בשמחות.
בקרוב מאוד, כשאמצא קצת זמן פנוי, תוכלו לקרוא גם על הנהיגה במאווריק X3 בהשקתו בחו"ל.
מובטחים לכם המון "וואו" ושאר סופרלטיבים כי הכלי פשוט מטורף, ולא, זה לא יהיה תוכן פרסומי. הכל אמיתי.
מי שאלה שיקוליו בישראל הם לא הרבה, הם בודדים. אפילו לא עשירון עליון אלא יותר לכיוון האלפיון...ופחות מהם שואלים כאן.
השאלה של פרייבט וגיפ לרוב מגיעה מסכומים שיחדיו מהווים חצי ממה שציינת במקרה הטוב ושליש המקרה הנפוץ יותר.
גם עם חצי ממה שרשמתי אפשר לעשות את זה , קצת פחות בסטייל אבל בקלות , היום נמכרים רייזרים בני 4-5 בסביבות 50K , ו100K לרכב והנה הגענו לחצי
אפילו במקרה שלי לפני 6 שנים ,היה לי רכב ליסינג מהעבודה - אין אופציה לגיפ , קניתי טרקטורון ב40K (היום אפשר לקנות רייזר ב50K ) והנה יש לך רכב שטח אמין כמעט ללא תקלות ותחזוקה אפסית... , חרשתי את כל הארץ עם טרקטורון ללא תקלות בכלל , אם הייתי עושה את זה עם גיפ ישן הייתי מוציא עשרות אלפי שקלים על תקלות.
במציאות של היום לקנות ג'יפ קשוח זה מאד קשה , או שקונים כמעט חדש בעלות של מעל 200K או שקונים ענתיקה ב50K ושופכים ים בכסף על שיפורים ותיקונים יקרים .
כולם חושבים שמעטים הם אלה שיכולים לרכוש כלים יקרים כמו זה בארץ... בואו באיזה שישי שבת אחד שבו בכיסא נוח בכניסה ליער בנשמן, תיפול לכם הלסת.
לפני חודש עשינו מפגש קבוצתי של פאגרואים, בדרך למקום הכינוס עברנו ליד קבוצת רנגלרים וכמו יהודים טובים הוצאנו מחשבון. 15 פגרואים עמדו בשורה לתמונה קבוצתית - כולם עד השנה 2000. כולם ביחד - שווי רנגלר אחד והשיפורים שלו ועמדו שם באיזור ה-12 כאלה.
לפני שבוע עשיתי יום הולדת לבת שלי באחד החניונים שמהווה צומת סמי מרכזית ביער הזה. חברים, יש כסף, יש כלים... לא תמיד יש תרבות.
לפני 15 שנה הפאג'רו שלך היה המילה האחרונה ועלה אותו דבר אם לא יותר. בעוד 15 שנה הרנגלרים המושקעים יהיו נגישים וזולים. עליך לברך על אחד שעולה על הכביש ועל כל שקל שמושקע בו.
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
זה ברור לחלוטין. לעולם לא יהיה על זה וויכוח.
לא בטוח בכלל שהרנגלרים יהיו זולים (תראו כמה עולה היום דיפנדר שחוט עם מעל חצי מליון ק"מ על אחת כמה וכמה היום כשאין אפילו צל של מתחרה בסגמנט), או שיהיה חוקי לנסוע בהם.
לגבי כסף- גם בתקופת המחאה החברתית ( עאלק) אמרתי שרוב המפגינים הם סתם בכיינים.
אני מכיר אנשים שלא סוגרים תחודש ומתנהלים בהפקרות כלכלית בדיוק מהסוג של לקחת עוד הלוואה כדי לפוצץ על ג'יפ חדש....
מדהים איך הכל מתיישן כל כך מהר בימינו, והרייזר שקנית במיטב כספך נמצא בחזית למעט זמן ומיד מפנה את מקומו. מצד אחד הנדסת וטכנולוגיית על ומצד שני לקוחות שלא יכולים לעצור לרגע וליהנות ממה שיש להם מבלי לסובב את הראש ולדאוג שמישהו עוקף אותם חס וחלילה.
תמצית מדוייקת להפליא על אורח חיינו בכלל.
לא בטוח בכלל שהרנגלרים יהיו זולים (תראו כמה עולה היום דיפנדר שחוט עם מעל חצי מליון ק"מ על אחת כמה וכמה היום כשאין אפילו צל של מתחרה בסגמנט)...
כמו שזה נראה, יהיה הרבה יותר היצע ביחס לדיפנדרים, שגם בשיא אופנת ה-4X4, היו רכב נישה, שלא היה נפוץ.
והיצע=מחיר.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.