התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: השקה עולמית: שברולט קולורדו ZR2



Jeepolog
17-11-16, 11:16
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3780-%D7%94%D7%A9%D7%A7%D7%94-%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9E%D7%99%D7%AA-%D7%A9%D7%91%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%98-%D7%A7%D7%95%D7%9C%D7%95%D7%A8%D7%93%D7% 95-ZR2

ori abr
17-11-16, 12:21
אוי כמה שאני בעד....אם אפשר את הבנזין עם מערכת גז אז בכלל....:)

IlanHadar
17-11-16, 14:55
ממש תענוג לקרוא, אבל אין סיכוי שיביאו אותו זה שומט את כל הקרקע לפקידונים במשרד התחבורע שהחליטו שהגבהות, צמיגים גדולים, בולמים צהובים, מפסק גדול יותר והגבהה זה עוכר השילטון וגורם לשלמונים להפסיק להיכנס...

הלוואי ואני טועה ויביאו אותו.

היילקס אספנות
17-11-16, 18:57
וואלק נראה שעל פניו נמצא המחליף הראוי להיילקס
אם יגיע לארץ הקודש ידוע מה יהיה מחירו?

KOOKE
17-11-16, 19:35
אישית לא מת על תצורת טנדר. אבל לכזה לא הייתי מתנגד.

אם בכלל יביאו השאלה הבאמת מעניינת היא מה יהיה המחיר ועד כמה אם בכלל הוא יהיה יותר זול מהרוביקון.

מוטי ג.
17-11-16, 20:08
1. מגניב לאללה
2. אהבתי את הערות הביניים " תנענע את ההגה שלך בעצמך...."
3. מתי זה מגיע להיות רכב רס"פים? [emoji15]
4. זה בקטגוריה של ה f150 raptor לא?

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

amir_shai
17-11-16, 22:46
משב רוח רענן.
עכשיו נקווה ששאר היצרנים ירגישו צורך לענות לאתגר ואז יהיה לנו שמח.

שי קרנצלר
18-11-16, 12:04
פשוט חיה רעה<br><br>

tallevi
19-11-16, 10:36
פעם ראשונה שאני רואה סרטון תדמית בשטח אמיתי.
לפי הנתונים זה אכן רכב השטח ברמת הבסיס האופטימלי, אני באמת לא רואה שום צורך בשיפורים על המקורי.

ו...מצטרף לקריאה ליבואן שברולט. אל תהסס! לך על זה חזק. לא לכולם נופלת ההזדמנות לעשות משהו כזה טוב בחיים...


טל.

נמרוד
20-11-16, 07:47
קולורדו הוא בגודל של הטנדרים היפאניים שמשווקים בארץ, קטן משמעותית מהF150. הבדל של עשרות ס"מ ברוחב ובאורך ומאות קילו במשקל.

האיש הזקן
24-11-16, 21:38
בסוף הכל יקום וייפול עם המחיר.

asafk
25-11-16, 20:11
הכל יקום ויפול על גרסת הדבל קבינה.

אסף.

נמרוד
25-11-16, 20:17
יש גרסת דאבל קבינה, דיזל, באולם התצוגה בארה"ב.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk

ishc
26-11-16, 22:18
תארוז לי בבקשה [emoji12]


Sent from my iPhone using Tapatalk

דרור ברלי
27-11-16, 08:31
שכחתם מי היבואן.
הוא אוהב למכור מאסות לציי הרכב.
כשזה מגיע לרכבי נישה כמו זה (וכמו קמארו, וכמו קורבט) הוא עושה את חשבון הכדאיות הקר.

הנה, הם השתכנעו להביא קמארו אחרי שראו שסוכנויות היבוא האישי חוגגות על הדגם הזה. אבל כדרכם בקודש, הם מביאים רק מפרט טכני די פושר שמקבע את הקמארו בתודעה כמכונית לשופוני-נטו ולא לאוהבי נהיגה ועדיין לא בדיוק קורעים את השוק... אני מנחש, רק מנחש, שהיבוא הסדיר של הקמארו לא יאריך ימים.

הם יספרו לכם עד מחרתיים כמה הלקוח הפרטי חשוב להם, אבל בתכל'ס זה יתבטא רק בגרסאות מאובזרות למכוניות פשוטות וזולות. הם חושבים (ובצדק, מבחינתם) בעיקר על מאסות, על ציים, על ליסינג - על מכוניות עממיות כמו ספארק וקרוז (הדגם החדש נהדר, אגב) - לא "אוהבי נהיגה" תפרנים, לא V8 ולא קמארו ולא קורבט וגם לא קולוראדו ZR2.

אני לא נגוע בפסימיות אלא רק רואה את המציאות נכוחה.
בישראל אנחנו חיים. וכאן, טנדר כזה יעלה תועפות ואתם יודעים את זה.
עם כל המיסים שמכפילים ומשלשים שוב ושוב ושוב את תג המחיר, זה מוכרח לעלות תועפות.
אז נכון שזה עוד אוטו אדיר שיכול לקדם את התדמית האפרורית שלהם, אבל בשביל 10-20 חתיכות בשנה במקרה הטוב, UMI לא יטרחו בכלל. זה לדעתי בלבד והלוואי שאני טועה.

לדעתי תוכלו להניח יד על קולוראדו ZR2 רק דרך יבוא אישי, עם כל המגבלות והחסרונות של זה (אנשים מפוקפקים, רכבים לא חדשים מהניילון).

GodsFather
27-11-16, 09:10
ואם תבוא דרישה מוסדית?

דרור ברלי
27-11-16, 10:34
דרישה מוסדית?... לגרסת ZR2?... למי בדיוק?....
סיירת הראלי-רייד של פיקוד דרום?...
צוות העבירות של פיקוד מרכז?....
ימ"ר ספורט מוטורי של משטרת ישראל?....
אפילו לצורך מרדפים אחרי סופות המבריחים כבר ניסו אפילו פורד רפטור וזה לא עבד.



יש דרישה מוסדית לטנדרים. והכוונה לטנדר-עבודה עם מנוע דיזל. ולכן הקולורדו הרגיל, אח תאום לא זהה לדימקס - אכן יגיע.
כל היתר - צמיגים גדולים, נעילות, בולמי זעזועים הייטק.... בחייאת. אל תשגו בדמיונות.

arik_zuckerman
29-11-16, 08:17
אין סיכוי שיגיע. לדעתי בלי קשר לעניין ציי הרכב. בודדים שיסכימו לשלם את המחיר שלו כרכב חדש מהניילונים. הקהל הזה פשוט לא קיים כאן. הקהל היותר גדול של גיפולוג לצורך העניין אוהבי השטח וכו, ישמחו לקנות אותו בזול כיד 2, אבל צריך קודם כל את ה"פראיירים שיסכימו לשלם על טנדר 400 אלף שח". אלה כנראה מעטים מאוד והיבואן יודע את זה היטב.

נמרוד
29-11-16, 12:04
ברור שב400,000 שקלים טנדר כזה ישאר מוצג מוזיאוני, אבל אין סיבה שזה יהיה המחיר שלו.

הערכה בארה"ב היא שZR2 יעלה שם 40K$, לעומת קולורדו דאבל קבינה, 4X4, רמת גימור בינונית שעולה שם 34K$ בערך.

בהתאם למחיר הטנדר הדומה של המקביל של איסוזו, אפשר לצפות שZR2 יכול לעלות קרוב ל300,000 שקלים - ובמחיר הזה הוא יכול להמכר יפה בישראל. בסוף צודק מי שאומר שזו החלטה של UMI.

דרור ברלי
29-11-16, 12:16
אחרי כל הממתקים המשמעותיים שהותקנו בו, כל הפער בינו לבין דגם העבודה הפרולטרי יהיה רק 6,000$?.... לא מסתדר לי.

לגבי מחיר אפשרי בישראל, יבואן מקבל מחיר מהיצרן בהתאם לכמות החתיכות שיזמין. לא צריך להיות גאון גדול כדי לדעת שאף יבואן לא יסתכן ויזמין מלאי של 2000 חתיכות מאוטו כזה שיימכר במקרה הטוב בכמה עשרות יחידות בשנה. זה לא קורולה שיוניון מוכרת 100 חתיכות ממנה כל שעה.... סתם הגזמתי כמובן, אבל זה נותן לכם נקודה להשוואה.
הייתי אומר ל-UMI תודה רבה אם יאפשרו לעשות הזמנה מיוחדת ל-ZR2, גם אם ביוקר (לדעתי לא פחות מ-350K), גם אם זה אומר לחכות לו שלושה חודשים או חצי שנה. העיקר שיגיע, ושמישהו שמספיק עשיר ומספיק טיפש יקנה אותו, ואחרי חמש-שש שנים ושתיים-שלוש ידיים, מה שיישאר ממנו יתגלגל לידיים שלנו..... אבל אני סקפטי.

נמרוד
29-11-16, 12:26
קולורדו ZR2 זה רכב השטח היחיד שאני מוצא שמתאים לי, כחדש. יותר מפורד רפטור (אם היה מגיע) ויותר מרנגלר רוביקון.

בעוד שנתיים אנחנו צפויים לרנגלר JL טנדר דאבל קאבינה - זה כבר יהיה יותר מעניין כנראה :rolleyes:

אבשר
19-12-16, 12:54
לפי מה שמספר לי בן משפחה בארה"ב הם מתחילם מכירה מוקדמת לדגם ZR2 (צפי קבלה באביב - מרץ אפריל) כאשר המחיר לדגם המאובזר נע בין 45 ל50 אלף דולר !!! לפי המחיר הזה שם יש סיכוי שכאן הוא יעלה בין 320- 350 אלף ש"ח .
לא מעט ....

-->