Orang
03-12-16, 17:12
שלום רב,
בשנה האחרונה אני נוהג בסוואנה חדשה לחלוטין, ונוחות הנסיעה זה פשוט מושג שלא קיים ברכב הזה, הודות לתכנון מתלה קדמי שאיני מבין את תכנונו, אם הכביש לא ישר פלס, אזי שאני נדון לטלטולים קשים מאוד.
בסך הכל מדובר בעצמות עצה כפולות עם קפיץ ספיראלי, מה שאמור לתת נוחות סבירה לכל הדעות.
אממה, תקע היצרן באמפסטופ על המשולש התחתון, לכאורה דבר הגיוני על מנת למנוע נקישה\מכה בסוף מהלך סגירת המתלה, אבל במצב שהרכב עומד במאוזן, ללא עומס כלשהו המרחק בין הבאמפסטופ למעצור עומד על פחות ממילימטר, מה שמשאיר בערך 0 מ"מ מהלך מתלה בסגירה, וכל מהמורה בכביש נספגת היישר בעצמות במקום במתלים, על מנת לשלול תקלה ברכב מדובר על 10 סוואנות זהות לחלוטין שבכולן אותה נוחות נסיעה מזופתת ואותו מתלה קדמי בדיוק.
אשמח אם מישהו יאיר את עיני ויסביר באופן מקצועי מה עומד מאחרי תכנון המתלה הקדמי בשברולט סוואנה.
תודה, אורן
בשנה האחרונה אני נוהג בסוואנה חדשה לחלוטין, ונוחות הנסיעה זה פשוט מושג שלא קיים ברכב הזה, הודות לתכנון מתלה קדמי שאיני מבין את תכנונו, אם הכביש לא ישר פלס, אזי שאני נדון לטלטולים קשים מאוד.
בסך הכל מדובר בעצמות עצה כפולות עם קפיץ ספיראלי, מה שאמור לתת נוחות סבירה לכל הדעות.
אממה, תקע היצרן באמפסטופ על המשולש התחתון, לכאורה דבר הגיוני על מנת למנוע נקישה\מכה בסוף מהלך סגירת המתלה, אבל במצב שהרכב עומד במאוזן, ללא עומס כלשהו המרחק בין הבאמפסטופ למעצור עומד על פחות ממילימטר, מה שמשאיר בערך 0 מ"מ מהלך מתלה בסגירה, וכל מהמורה בכביש נספגת היישר בעצמות במקום במתלים, על מנת לשלול תקלה ברכב מדובר על 10 סוואנות זהות לחלוטין שבכולן אותה נוחות נסיעה מזופתת ואותו מתלה קדמי בדיוק.
אשמח אם מישהו יאיר את עיני ויסביר באופן מקצועי מה עומד מאחרי תכנון המתלה הקדמי בשברולט סוואנה.
תודה, אורן