התחברות

צפייה בגרסה מלאה : בעיה בגיר של WJ שנעלמה.



lizard
09-12-16, 09:04
ביום שלישי הקכב חזר מהמוסך אחרי החלפת שמנים בגיר כולל פילטרים.
השמן ששמתי בגיר הוא דקסטרון שש שרשום עליו שהוא תואם קרייזלר atf+4.
שמתי 8 ליטר בערך.
התופעה שהיתה זה שההילוך הראשון מחליק. הקודי תקלות של הגיר אמרו שההילוך הראשון השני והרביעי לא מסונכרנים או משהו כזה.
קבעתי עם מוסך לתקן את הבעיה ביום שלישי הבא.
אתמול אני נוסע עם האוטו להחליף צמיגים, בהנחה שיותר נזק אני לא יכול לעשות.
איך שאני מגיע לאיזור מודיעין, בערך 15 קמ נסיעה, הגיר מסתדר. אין שום תופעה של חוסר סינכרון וכדומה.

יש לכם רעיון למה? אתמול בערב הלכתי להשתעשע קצת בדיונות. הרכב היה גיבור ולא גימגם לרגע. למעשה הוא נוסע עכשיו הכי טוב מאז שקניתי אותו.

נמרוד - מערד
09-12-16, 12:06
החלקת ההילוכים היתה לפני ההחלפה, או אחרי החלפת השמן, בכל מקרה השמן לא מתאים.
נמרוד

lizard
09-12-16, 13:23
ההחלקה היתה לאחר החלפת השמן.
למה השמן לא מתאים? רשום עליו ATF+4

lizard
10-12-16, 13:48
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161210/26d8c10581dc2b29bf06bc80bbe19134.jpg
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161210/73fdf7d64c365689f203d5998d2f78e7.jpg
זה השמן

boaz avrahami
10-12-16, 14:43
לכאורה השמן מתאים אבל אני מעדיף למלא שמן מתאים שיש עליו המלצות. לא נכנס להרפתקאות מיותרות.

נמרוד - מערד
10-12-16, 15:29
הדבר היחיד שאני לא משחק איתו זה השמן גיר, רק של מופר, ואם ממש אין בררה וולווליין ATF+4
נמרוד

lizard
10-12-16, 19:20
טוב בנתיים הגיר מתנהג טוב. אם יחזור לעשות בעיות אז אשפץ. בנתיים הוא בסדר

asafk
10-12-16, 21:02
פעמים רבות אחרי החלפת נוזל ממסרת יש תופעות משונות.
למשל בגלל שמחליפים על ידי ריקון ומילוי ואז נשאר די הרבה שמן בממיר ובקולר וקצת בעוקה. עד שהשמנים השונים מתערבבים זה מבלבל גם את המעגלים ההידראוליים וגם את החיישנים.
לפני שיפוץ ורק אם הבעיה חוזרת מציע לקחת דגימת שמן לאנליזה. יש כמה מעבדות שנותנות את השירות הזה. אפשרי לראות די בבירור אם יש בעיה בגיר או רק בשמן.

אסף.

נמרוד
10-12-16, 21:05
השמן ששמת הוא מיצרן מוכר, ונכתב שהוא תואם את התקן שהיצרן דורש. החלפת פילטר ושמנים, הגיר מתפקד היטב - יופי. לא הייתי מחפש צרות נוספות בגיר. אני בטוח שיש דברים אחרים באוטו לתקן :rolleyes:

נדב ש.
10-12-16, 21:08
http://www.centerforqa.com/chrysler-brands/

grand
10-12-16, 21:16
אני לא הייתי משתמש בשמן שמתאים לכל התקנים לפי התוית שלו, זה קצת מוזר לי ששמן יכול להיות זהה לכל המפרטים של היצרנים השונים, אבל מה זה משנה... יש לי דז'הוו על הרכב הזה, הגיר, התקלות שלו והשמן הנכון מהעבר...
בכל אופן,
הגיר הזה מעבר לחיבתו לשמן מסויים לא נוטה ללכת לעולמו סתם ככה, אם השמן נקי ולא מסריח רוב התקלות קשורות בסלונואידים וחיישנים שונים בגיר ומחוצה לו.

Sent from my HUAWEI GRA-L09 using Tapatalk

lizard
10-12-16, 22:57
תודה. הגיר כרגע יצא ממעגל השיפוצים. למעשה פרט להחלפת תושבות מנוע ותפוחי הגה אז נראה לי שהישור קו די הסתיים לבנתיים. יש לתקן כמה דברים מינוריים ודבר או שניים גדולים אבל לא משהו שמפריע לטייל. השלב הבא הוא האיבזור :-)

נמרוד - מערד
10-12-16, 23:33
אתה אופטימי, אין דבר כזה הסתיים יישור הקו, הקו תמיד עקום וכל הזמן מנסים ליישר אותו.
נמרוד

lizard
10-12-16, 23:56
ברור, אחרי החלפת הצמיגים, הדרייבשאפט, הבושינגים, מיסבי קצה ומיסבי גלגלים, הרכב כל כך שקט שאני שומע רעשים נוספים ;)
גם תורם יגיע, בנתיים יש רדיו חזק

דרור ברלי
11-12-16, 07:56
אין דבר כזה הסתיים יישור הקו, הקו תמיד עקום וכל הזמן מנסים ליישר אותו.



כל כך מדויק.....

-->