asafk
10-12-16, 16:20
לפציינט סרן היגוי דנה 60 והוא נועל מידה 37 עם בערך טון וחצי על הסרן הקדמי.
צריך להתאים לו תיבת הגה.
התיבות GM הן בעלות פיסטון של 70 מ״מ או של 80 מ״מ. ההבדל גדול מבחינת הכוח ההידראולי שהתיבה נותנת וזה ברור.
זה אמנם חשוב אבל הגודל החיצוני גם חשוב.
ניקח למשל תיבה של S10. היא קטנה יותר חיצונית מאשר התיבות של הגדולים. אגב.. זהה לתיבה של סופה. לא בדקתי אבל אני מנחש שיש לה פיסטון של 70 מ״מ. מטרידה השאלה אם היא לא תישבר, מכנית. הפיטמן לפי מה שראיתי הוא אותה מידה כמו בתיבות הגדולות מה שמעיד בד״כ על קוטר וחוזק הסקטור. האם זה המצב? באמת מדובר בסקטור באותו קוטר ו חוזק כמו בתיבות הגדולות יותר?
אני יכול לשחק מעט עם יחס אורכים בין פיטמן והזרוע על הסרן וככה לייצר יחס העברה מסויים ביניהם, אבל האפשרות מוגבלת.
מה אתם אומרים? תיבה שתחסוך מקום תעלה בהכרח בחוזק מכני?
אסף.
צריך להתאים לו תיבת הגה.
התיבות GM הן בעלות פיסטון של 70 מ״מ או של 80 מ״מ. ההבדל גדול מבחינת הכוח ההידראולי שהתיבה נותנת וזה ברור.
זה אמנם חשוב אבל הגודל החיצוני גם חשוב.
ניקח למשל תיבה של S10. היא קטנה יותר חיצונית מאשר התיבות של הגדולים. אגב.. זהה לתיבה של סופה. לא בדקתי אבל אני מנחש שיש לה פיסטון של 70 מ״מ. מטרידה השאלה אם היא לא תישבר, מכנית. הפיטמן לפי מה שראיתי הוא אותה מידה כמו בתיבות הגדולות מה שמעיד בד״כ על קוטר וחוזק הסקטור. האם זה המצב? באמת מדובר בסקטור באותו קוטר ו חוזק כמו בתיבות הגדולות יותר?
אני יכול לשחק מעט עם יחס אורכים בין פיטמן והזרוע על הסרן וככה לייצר יחס העברה מסויים ביניהם, אבל האפשרות מוגבלת.
מה אתם אומרים? תיבה שתחסוך מקום תעלה בהכרח בחוזק מכני?
אסף.