צפייה בגרסה מלאה : פייי כוס אמק (נעילת NO SLIP אמורה לבעוט?)
אהלן.
התחדשתי בנעילת NO SLIP-אחותה היותר מתורבתת של הלוקרייט.
הנעילה הותקנה על ידי מקצוען- ואכן כפי שכתוב, היא באמת מרצ'טת נורא בשקט. אבל השחרורים...מזכירים קצת גמד קטן וחמוד שבכל פעם דופק בסרן עם פטיש 2 קילו. ואם ניקח בחשבון שזה קורה בכל סיבוב, אז זה ממש לא נעים. ולא רק. אפילו כשאני עובר נתיב בכביש. ולא-היא לא תקולה.
בפורומים בארה"ב הדעות חלוקות-חלק טוענים שהיא כל כך נעימה, שניתן לטעות ולחשוב שהבפנוכו שלה עשוי מחמאה וצמר גפן מתוק. בפורומים אחריםמתארים את התופעה שאני מרגיש ומדגישים שהנעילה הזו "אלימה".
אז קודם כל-מכירים NO SLIP? (לא לוקרייט) זה נורמאלי?
שנית-יעבור קצת זמן וזה ירגע?
שלישית-אז מה, שמן מטפס? חודר? קיק? שמן דגים? זה יעזור?
six 4 life
12-12-16, 23:22
לא ירגע, הגברת אוהבת לפוצץ מדי פעם.
היתה לי נעילה כזו בסיקס.
מדי פעם, היה קנק די חזק, מלווה בזעזוע של הרכב. מעיין שיחרור לחצים. בהחלט לא כל סיבוב.
היתה לי נעילה כזו בסיקס.
מדי פעם, היה קנק די חזק, מלווה בזעזוע של הרכב. מעיין שיחרור לחצים. בהחלט לא כל סיבוב.
התקנתי כזו בסופה.
במשך שנתיים לא היו לי שום שיחרורי לחצים ולא מכות. גם לא כשלחצתי מאוד בסיבובים בכביש (תוך הרמות באויר של הגלגל הקדמי הפנימי).
לא חושב שצריך להיות ככה.
יש לי נו סליפ מאחור. כבר כמעט 6-7 שנים.
השבוע/שבועיים הראשונים היו מלווים קצת יותר בבעיטות.
היום - אולי פעם בחודש.
היא תלך ותרגע, בהנחה שאתה תלך ותרגע.....
היא נבדקה, אגב, לפני כחודשיים. תקינה.
יש לי מאחורה בסופה.
לא שומע ולא מרגיש.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
לפי שעת ההודעה אני חושב שאתה no slip😃
בהנחה שקיימת תקלה כלשהי - סהכ הנעילה היא מנגנון פשוט למדי - מהיכן עלי להתחיל בבדיקות?
מזה שמישהו שרגיל לנוסליפ יעשה סיבוב על האוטו....:cool:
קפיצים ומרווח.
מנסיוני זה לא אמור להיות כך.
תתחיל כאמור בבדיקת מרווחים.
התקנה מדוייקת כולל דיסקיות השחיקה המקוריות בסרנים בהם הן קיימות - חשובה מאוד וראיתי גם התקנות של בעלי מקצוע שויתרו על דיסקיות כדי שיהיה קל יותר להחזיר את הסיקליפ.
אסף.
היתה לי נעילה כזו בסיקס.
מדי פעם, היה קנק די חזק, מלווה בזעזוע של הרכב. מעיין שיחרור לחצים. בהחלט לא כל סיבוב.
כמו שלביא כתב, קורה מידי פעם, ממש לא בכל סיבוב גם לא בכל כמה שעות נסיעה
תיאור התופעה מעיד על בעיה וודאית.
הנעילה משתחררת לפעמים בבום, אבל רק בפניות הדוקות (הקפת כיכר למשל). לא בפניות רגילות ובטח לא במעבר נתיב.
מנסיוני זה לא אמור להיות כך.
תתחיל כאמור בבדיקת מרווחים.
התקנה מדוייקת כולל דיסקיות השחיקה המקוריות בסרנים בהם הן קיימות - חשובה מאוד וראיתי גם התקנות של בעלי מקצוע שויתרו על דיסקיות כדי שיהיה קל יותר להחזיר את הסיקליפ.
אסף.
להבדיל מהלוקרייט, בנו-סליפ לא משתמשים בדיסקיות החלקה.
אלא אם יש לך מרווח גדול מדי.
אולי המתקין רגיל ללוקרייט והכניס את הדיסקיות, מה שצימצם את ה-go/no-go לקטן מדי?
ראיתי בעלי מקצוע שנחשבים לטובים מאד שעשו שגיאות מהסוג הזה.
לא נראה לי. המתקין יודע היטב מה הוא עושה
אולי הקפיצים לא תקינים. קיט קפיצים עולה בינוביץ כ200 שקל. זה מוצא אחרון לפני שהנעילה תלך לדרכה
בכל מקרה- טוב לשמוע חוות דעת נוספת. האם יש מישהו שבאמת מבין את הנעילות האלה?
אני זקוק למתקין אמין שיוכל לפרק את הנעילה ולהעיף מבט
תומר. לא צריך לפרק. מספיק לפתוח מכסה לבדוק מרווחים, לסובב ולראות בעין שכל החלקים הקטנים יושבים במקום.
לפחות את המרווחים אתה יכול לבדוק לבד.
אסף.
תומר. תרים טלפון.
המספר בחתימה.
איתי
לצערי עלי להשבית שמחות (שמחות עאלק), כמי שהגיע להזדהות מלאה עם כותרת השרשור.
להבדיל מלוקרייט, המאופיינת בחלקים-עיקריים גדולים ופשוטים, הטבעת הפנימית של הנו-סליפ כוללת גם שגם קטן ועדין שאמור לשבת בתוך מגרעת בין שתי שיניים מסויימות (וקטנות מהרגיל) בדרייבר.
השגם הזה בהחלט עלול להישבר מסיבה כלשהי ואתה לא תראה כלום אם תסתפק בהסרת מכסה הדיפ', כי הוא יישאר כלוא ונסתר בתוך הנעילה.
יותר מזה, במקרה והשגם נשבר הוא לרוב 'ייקח' איתו גם את אחת או שתי השיניים הקטנות שתוחמות אותו משני צדדיו כאמור, וגם את השברים הקטנים האלה לא תוכל לראות אלא כאשר הנעילה פרוסה על השולחן.
הכנתי לך תמונה שתמחיש על מה אני מדבר:
112154
במקרה של נו-סליפ אין קיצורי דרך, 'צטערת :mad:
לפי שעת ההודעה אני חושב שאתה no slipנ˜ƒ
SLEEP.
לצערי עלי להשבית שמחות (שמחות עאלק), כמי שהגיע להזדהות מלאה עם כותרת השרשור.
להבדיל מלוקרייט, המאופיינת בחלקים-עיקריים גדולים ופשוטים, הטבעת הפנימית של הנו-סליפ כוללת גם שגם קטן ועדין שאמור לשבת בתוך מגרעת בין שתי שיניים מסויימות (וקטנות מהרגיל) בדרייבר.
השגם הזה בהחלט עלול להישבר מסיבה כלשהי ואתה לא תראה כלום אם תסתפק בהסרת מכסה הדיפ', כי הוא יישאר כלוא ונסתר בתוך הנעילה.
יותר מזה, במקרה והשגם נשבר הוא לרוב 'ייקח' איתו גם את אחת או שתי השיניים הקטנות שתוחמות אותו משני צדדיו כאמור, וגם את השברים הקטנים האלה לא תוכל לראות אלא כאשר הנעילה פרוסה על השולחן.
הכנתי לך תמונה שתמחיש על מה אני מדבר:
112154
במקרה של נו-סליפ אין קיצורי דרך, 'צטערת :mad:
נעילה חדשה - למה שישבר?
מה יכול לגרום לכזה שבר? התקנה לא טובה?
אם זה הגיע שבור, מיד היו רואים.
נעילה חדשה - למה שישבר?
מה יכול לגרום לכזה שבר? התקנה לא טובה?
אם זה הגיע שבור, מיד היו רואים.
שן-קטנה שבורה חלקית, לא בהכרח רואים כשלא מחפשים;
כשל כתוצאה מפגם בייצור (כמו הפאק בלוקרייט החדשה של איתי);
בעיה בסרן, למשל חופש באחד ממיסבי הקארייר. למשל חתיכת ברזל קטנה ומטריפה שהתחבאה לה בשרוול הסרן מימים עברו, מחכה להשתחל לקייס בתזמון הנכון כדי להרחיק את הנעילה החדשה מהשכונה.
שבר מן הסוג הזה הוא לא תופעה נדירה בנו-סליפ, ולא תמיד נמצא לכך הסבר הגיוני. וזה מתסכל, במובן מסוים אפילו יותר מהמכה בכנף של הארנק.
אני חוויתי יותר מפעם אחת, וכשפשפשתי ומשמשתי בקופסת ההפתעות של ינוביץ כדי למצוא שאריות-פליטה שיוכלו למלא את השורות (כי איציק הפסיק להביא אותן, אבל ריבונו עשה איתי חסד וצייד אותו בתבונה מספקת כדי לאגור זבל פולני במיוחד עבורי), ראיתי שם לא מעט חתיכות נוספות שכולן עברו את אותו סוג שבר.
אחרי בדיקה מקיפה,של הנעילה, הנעילה תקינה. מקריאת כתבות בנושא
http://www.fourwheeler.com/how-to/1309-testing-lunchbox-lockers-differential-upgrades/
עולה שהיא פשוט נעילה שדופקת (את מי קנה אותה). הדבקתי למטה בתחתית את מה שכותבים עליה ב4WHEELER. כפי שכתבו בעבר, מעלי מתחתי ומצדדי, המוצרים של החברה לא יוצאים תמיד מושלמים-ויש בהחלט מצב שאני אכלתי אותה. אני לא מסוגל יותר לנסוע עם הטרור הזה בסרן האחורי. היא תצא כשהאוזי לוקר שהזמנתי יגיע (האוזי זה בגלל שאני לא מוכן לקנות מוצר של לוקרייט, אם הנו סליפ אמורה להיות נעילת הפרמיום שלהם, אז מה יהיה בלוקרייט?).
האמריקאים אפילו מתארים את בעיית הC CLIP
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/101613-%D7%91%D7%A2%D7%99%D7%94-%D7%91%D7%A0%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%94-C-CLIP-%D7%92%D7%93%D7%95%D7%9C-%D7%9E%D7%93%D7%99?p=726874#post726874
שעליה התלוננתי בסרני קרייזלר 8.25. שזה בכלל פשוט חוסר אחריות מצד יצרן. קשה לייצר נעילה שמתאימה לרכב שעבורו היא מיועדת!?!
בנתיים שמתי קצת מזה
http://www.petrotech.co.il/%D7%AA%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%A9%D7%9E%D7%9F-%D7%9C%D7%A1%D7%A8%D7%A0%D7%99%D7%9D-%D7%A2%D7%9D-%D7%9E%D7%A6%D7%9E%D7%93-%D7%94%D7%97%D7%9C%D7%A7%D7%94-LSII
למרות שדי ברור לי שזה כמו לתת נורופן לחולה סרטן ולומר לו שיהיה בסדר......זה רק כדי ש(אולי) הקילומטרים שנותרו לי יהיה מעט יותר נסבלים
The No-Slip locker did make the occasional clunking and banging as the locker un-locked and locked. They do that. The added traction is well worth dealing with the noise and shimmy that come from the locker. We also noticed off-road that the locked rearend was pushing straight despite how we tried to steer the Jeep. This effect is worsened when the Jeep has most of its weight on the rear axle like during climbs or on high-traction surfaces. Also, stress on the rear axle is pretty high as you are driving the Jeep on the road, as both rear tires are gonna want to turn at the same speed.
לוקרייט נעילה מעולה. בוודאי טובה מהנו-סליפ.
מנסיון של שתיים כאלה מלפנים, על שני ג'יפים שונים.
ודטרויט כרגיל, הטובה ביותר By-far.
ואם כבר עלה נושא הנעילות, מה דעתכם על נעילת "ספרטן"?
אריאל
לוקרייט נעילה מעולה. בוודאי טובה מהנו-סליפ.
מנסיון של שתיים כאלה מלפנים, על שני ג'יפים שונים.
ודטרויט כרגיל, הטובה ביותר By-far.
דטרויט העתיקה, לא אלה של השנים האחרונות אחרי שהיצרן נקנה ע"י קונצרן Eaton ועבר לפלדה מקסיקנית זבלה.
חוץ מזה, קונספטואלית, התעסקות עם דטרויט מחייבת כיוון קורונה-פיניון על כל המשתמע מכך תפעולית וכספית, שלא לדבר על העדר יכולת לטפל בכשל בשטח ולהחלץ עצמאית.
לוקרייט\נו-סליפ\ספרטן\אוזי מפרידות בין רשויות, וזה יתרון עצום הן בטיפול השוטף והן בשרידות בשטח.
אם יש לי בעיה בנעילה כזאת בשטח, אני פותח סרן ותוך שעה לכל היותר סוגר אותו עם סטליטים במקום נעילה.
נשאר הפתרון הסופי:
http://m.ebay.com/itm/Dana-44-30-Spline-Full-Spool-Jeep-Ford-Dodge-Chevy-/370597895934?nav=SEARCH
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
דטרויט העתיקה, לא אלה של השנים האחרונות אחרי שהיצרן נקנה ע"י קונצרן Eaton ועבר לפלדה מקסיקנית זבלה.
חוץ מזה, קונספטואלית, התעסקות עם דטרויט מחייבת כיוון קורונה-פיניון על כל המשתמע מכך תפעולית וכספית, שלא לדבר על העדר יכולת לטפל בכשל בשטח ולהחלץ עצמאית.
לוקרייט\נו-סליפ\ספרטן\אוזי מפרידות בין רשויות, וזה יתרון עצום הן בטיפול השוטף והן בשרידות בשטח.
אם יש לי בעיה בנעילה כזאת בשטח, אני פותח סרן ותוך שעה לכל היותר סוגר אותו עם סטליטים במקום נעילה.
קונספטואלית - את הדטרויט (הדגם הישן והטוב, כמובן) מתקינים נכון פעם אחת וזהו. שוכחים ממנה לתמיד.
גם אין בה שום תקלות. שוב - מנסיון קל של 18 שנה בערך....
ואכן, למי שרוצה להימנע מתהליך הכיוון המתיש של קורונה ופיניון, עדיפה נעילה "קטנה" בתוך הקייס ולא "גדולה" כמו הדטרויט שמחליפה את כל תכולת הביצה.
מתעלק על הנושא : יש לי טרופר בנזין ארוך 2002 נעול (כנראה Lokka, לא בטוח) מקדימה.
הכל עובד יופי, הנעילה מרצ'טת חרישית בפניה ימינה, אבל בפניות שמאלה היא ממש מרעישה בתקתוקים חזקים שקצת מפחידים אותי שמשהו נשבר שם.
קרה למישהו דבר כזה ?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.