אביעד_הלאלי
24-11-05, 23:11
אין לי מושג אם זה מתאים לפה או לא מכיוון שנפתח דיון דומה לחוזק קורה רוחבית של סופה בפורום סופה.
אבל מכיוון שמדובר בסיקס החלטתי לפתוח פה. אז מנהלים העבירו את נושא כרואות עיניכם.
ועכשיו לנושא עצמו:
בניתי טמבון אחורי ומתקן לגלגל ספייר- SWING AWAY.
כשהרכבתי את הטמבון שמתי לב שהקורה הרוחבית די דקה.
והדבר לא מצא חן בעיני מכיוון שאמור להיות משקל גדול יחסית על גבי הקורה (טמבון אחורי מפח 6 מ"מ+ 2 פרופילי U60, מתקן לגלגל, הגלגל 31"/33"+הייליפט).
שוטטתי באינטרנט ומצאתי את הפיתרון הנ"ל:
http://www.offroaders.com/info/tech-corner/project-cj7/images/6-2002/DCP_3717.JPG
אבל זה קצת בעיה ליישם אותו מכיוון שמאחורי קורת הרוחב יש מעין מכסה מרותך שלא מאפשר לבצע את החיזוק הנ"ל ללא חיתוכו. וממש לא בא לי להתעסק עם השילדה.
ללא החיזוק הנ"ל האם יכול להיגרם נזק?
כיצד ניתן לבצע חיזוק ללא החיתוך? (יש מרווח של משהו כמו 4-5 ס"מ בין הקורה עצמה למכסה .)
בתודה על העזרה,
אביעד
אבל מכיוון שמדובר בסיקס החלטתי לפתוח פה. אז מנהלים העבירו את נושא כרואות עיניכם.
ועכשיו לנושא עצמו:
בניתי טמבון אחורי ומתקן לגלגל ספייר- SWING AWAY.
כשהרכבתי את הטמבון שמתי לב שהקורה הרוחבית די דקה.
והדבר לא מצא חן בעיני מכיוון שאמור להיות משקל גדול יחסית על גבי הקורה (טמבון אחורי מפח 6 מ"מ+ 2 פרופילי U60, מתקן לגלגל, הגלגל 31"/33"+הייליפט).
שוטטתי באינטרנט ומצאתי את הפיתרון הנ"ל:
http://www.offroaders.com/info/tech-corner/project-cj7/images/6-2002/DCP_3717.JPG
אבל זה קצת בעיה ליישם אותו מכיוון שמאחורי קורת הרוחב יש מעין מכסה מרותך שלא מאפשר לבצע את החיזוק הנ"ל ללא חיתוכו. וממש לא בא לי להתעסק עם השילדה.
ללא החיזוק הנ"ל האם יכול להיגרם נזק?
כיצד ניתן לבצע חיזוק ללא החיתוך? (יש מרווח של משהו כמו 4-5 ס"מ בין הקורה עצמה למכסה .)
בתודה על העזרה,
אביעד