PDA

צפייה בגרסה מלאה : דיסקו 1 בנזין, צריכת דלק קבוהה



סיקס כחול
20-12-16, 18:49
דיסקו 1 96 בנזין, צריכת דלק גבוהה ובעיה בטסט.
הוחלפו מצתים, מסנן אויר, ווסת דלק והוכנס תוסף K 44
אשמח לרעיונות בנושא

בוזי
20-12-16, 20:00
מה זה גבוהה?

סיקס כחול
20-12-16, 20:31
ריח חריף של דלק והכשלה בטסט

בוזי
20-12-16, 20:55
ריח של דלק שרוף למחצה או טרי?

Gershon
21-12-16, 09:01
ריח של דלק שרוף למחצה או טרי?

יש דבר כזה-בדיקה ממוחשבת.....
p.s
sensors O2/AIR FLOW.....

בוזי
21-12-16, 10:23
אני עושה לו בדיקה ממוחשבת בסגנון הישן + בהתכתבות :)
אכן מומלץ להתחבר למחשב ולקרוא נתונים מהחיישנים.
עד אז אפשר לבדוק צינורות ואקום ולחפש דליפות.

Gershon
21-12-16, 10:37
אני עושה לו בדיקה ממוחשבת בסגנון הישן + בהתכתבות :)
אכן מומלץ להתחבר למחשב ולקרוא נתונים מהחיישנים.
עד אז אפשר לבדוק צינורות ואקום ולחפש דליפות.

עם איזה סורק?

בוזי
21-12-16, 10:49
נגיד טסטבוק כמו שיש לכמה אנשים פה.

Gershon
21-12-16, 11:01
נגיד טסטבוק כמו שיש לכמה אנשים פה.

אחד מהם זה אני
באופן עקרוני אפשר לבדוק/לכון באמצעות וולטמטר.....

noamh23
25-12-16, 16:14
כמה בעיות עיקריות קורות כשהרכב מגיע מעל 250 אלף קמ :
1. משאבת דלק צפויה לעשות בעיות
2. חיישן חמצן מלוכלך.
3. מזרקים נוזלים או סתומים חלקית.
4. חיישן קראנק מזייף
5. בריחת קומפרסיה/שחיקה של הטבעות.
6. אטם ראש מנוע בדרך לעולם הבא.

5,6 תרחישים קיצוניים. יכולים אבל לא שכיחים בקמ גבוה.
כנ"ל לגבי המשאבה.

הצעה שלי ראשונה שים שעון על הצינור שמחבר בין כל המזרקים תתניע ותראה שהמשאבה נותנת לחץ נכון.
דבר שני על הדרך תבדוק שהמערכת שומרת על לחץ.
דבר שלישי תנקה את חיישן האוויר.
דבר רביעי תבדוק אם יוצא עשן בהתנעה ומה צבעו.
דבר חמישי תבדוק מוליכות חוטי הצתה.

לאחר כל אלה תחזור עם תספר מה גילית.
אם אתה זקוק לעזרה דבר איתי.

-->