צפייה בגרסה מלאה : רעידות בהגה ומוט שפור
האם מוט שפור העקום קמעה יכול לגרום לרעידות בהגה ?
(רעידות כמו של גלגלים לא מאוזנים)
שחף.
כן, במהירויות מסויימות- בגלל שלמעשה השתנה כיוון התכנסות הגלגלים. בנוסף, אתה עלול להרגיש "שיוט" במהירויות מסויימות.
אסף.
אסף כתב
כן, במהירויות מסויימות- בגלל שלמעשה השתנה כיוון התכנסות הגלגלים. בנוסף, אתה עלול להרגיש "שיוט" במהירויות מסויימות.
נכון , אבל להדגיש שהבעיה אינה במוט עקום אלא בשינוי הכיוון , אין בעיה להמשיך עם מוט שפור עקום אבל לכוון מחדש את השפור.
הכוונה למוט שפור עקום לאחר שעבר ישור ולא מוט קשתי .
לפי הספר של לנדרובר, אסור ליישר מוט עקום.
זה גם לא משתלם, כי היישור במוסכים עולה בערך כמו מוט חדש (אתה יכול ליישר לבד עם פרס).
תוסיף עוד קצת (טוב... לא כל כך קצת) ותקנה מחוזק. גם אותו כבר עיקמתי, אבל זה באמת רק אני.
אסף.
אסף הצליח לך :D :D :D
לפי הספר של לנדרובר לא אמורות להיות נזיליות שמן ! אז אין?
בעיות חשמל ? כנ"ל
קירקושים ? כנ"ל
ועוד מריעין אחרים .........
אם הכל היה לפי הספר נשבע לך הייתי קונה לנדרובר .
ואולי בכלל הכל בסדר, והספר מלא טעויות :evil:
אסף, מה זאת אומרת "אסור ליישר מוט שפור"? אני שואל מבחינה עקרונית, מה הבעייה בליישר מוט עקום, כל עוד אתה מסוגל לכוון בסופו של דבר את זוית התכנסות הגלגלים לזוית תקינה?
אני מצליח להבין את ההגיון בהנחיה הזו:
- הקשית מעותים- המוט אף פעם לא יחזור להיות גמיש כשהיה, וזה אומר שבמכה הבאה הוא עלול להישבר ולא להתעקם.
- לנדרובר צריכים למכור חלפים, אז הם לא מרשים למוסכים מורשים לתקן- רק להחליף.
אסף.
אוקי, סיבה מספר 2 הגיונית, כנראה נכונה ולא מעניינת.
לגבי סיבה מספר אחד, הסיבה הטכנית - אתה בטח יודע מה הנחיות יצרן אופיניות גם לכלי רכב מתוצרות אחרות, כבדים יותר או פחות - זו הנחיה מקובלת?
מוטות הגה שאסור ליישר- כן, זה מקובל. זה נכון גם לגבי זרועות מתלה.
אסף.
ויכול להיות שאני מרגיש את זה רק מאז שהחלפתי ג/אנטים וצמיגים ?
ויכול להיות שאני מרגיש את זה רק מאז שהחלפתי ג/אנטים וצמיגים ?
מעניין...
תוכל לפרט יותר לגבי הרעידות?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.