צפייה בגרסה מלאה : יחסי העברה 4.88 בעד ונגד
מדובר על cj. מנוע צירוקי בריא כרגע על 33 ויחס 4.10 רוצה לשדרג סרן קדמי ל 44 שקיים עליו 4.88 ולכן הדילמה . בקרוב יבוא סט 35 אינץ . מפחד להפוך את האוטו לטרקטור היום הוא נוסע חזק ולא חסר כוח באף טווח . בסלעים אין בעיית זחילה ולכן ה 4.88 לא מעניין מדובר יותר עלנסיעת כביש ודיונה. מה דעתכם
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
רצית דעות....
33 על 4.10 זה קצת קצר יותר מהשילוב המקורי של יחס העברה וגודל צמיג. אבל ביחד עם מנוע מהיר יותר ששיא המומנט שלו מושג מעט גבוה יותר ובעל יכולת לטיפוס לסל"ד גבוה יותר מהמנוע המקורי, זה סט-אפ מאוזן שנותן תוצאה טובה ברוב התרחישים. בדיוק כמו שאתה מתאר.
אבל אתה אומר שצמיגי 35 בדרך. ואז יחס ההעברה הנכון כדי לשמור על האיזון הנוכחי בין כוח למהירות יהיה 4.27 או 4.56.
4.88 מתאים יותר לטכני וזחילות על סלעים.
בכל מקרה, צמיג גדול יותר שוקל יותר ואתה תרגיש את זה טוב-טוב בהתנהגות הג'יפ, גם אם יחס ההעברה הכולל יהיה נכון ומתאים
חבר נוסע עם 4.27 וצמיג 35 ואומר שהאוטו עייף חמישי כבר לא מחזיק כל הזמן מוריד לרביעי.
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
עד כמה ההבדל בין 4.56 ל4.88 משמעותי , יש מישהו שנוסע על סט אפ כזה ?
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
בתיאוריה, יחס ההעברה הכללי עם צמיג 35 ו-4.27 אמור להיות נכון, בטח עם 4.56. אני הייתי מעדיף 4.56.
אבל כל טבלאות ההמרה/התאמה מתייחסות רק לקוטר הגלגל ולא למשקל העודף שלו, שזהבתכל'ס מה שגורם לאוטו להרגיש מסורבל וכבד, בלימה על הפנים, היגוי איום ונורא ושלל תופעות רעות אחרות של גלגלים גדולים.
אין מה לעשות, ג'יפ על צמיגים כאלה הוא כבר לא מאוזן. הוא הולך והופך ליותר ויותר חד-מימדי לכיוון של זחילת סלעים. זה מחיר שאתה צריך להיות מודע אליו ולשלם אותו.
עם 4.88 כנראה שלא יחסר לך כוח. אולי קצת על חשבון מהירות. אבל יש מצב שבדיונה זה יורגש. לפחות בכמריר אתה תעשה חיים משוגעים......
אני נוסע על דבלר אז יחס הזחילה אצלי הוא מטורף גם בלי ה 4.88 לגבי כל המסביב בלימה והיגוי הכל כבר מחוזק בכל מקרה . נראה לי שעד שלא אתקיו לא אדע . יכול להיות שבדיונה שני היי יקבל משמעות חדשה
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
בכל מקרה, אם הסט 4.10 הוא של סרנים של CJ (דנה 44,30, ביצה בצד נוסע) ולא סופה ויצא למכירה, אני מעוניין ;-)
אם היית בוחר אז כנראה שהיחס האידיאלי הוא 4.56 אבל אנחנו בישראל, כסף לא נופל מהשמיים, וכן נפל לך ליד סרן עם 4.88. לך על זה, רע זה לא יכול להיות.
סטאפ זהה לשאלתך על רוביקון. מרגיש נהדר חי ובועט ברוב הזמן על ההגה
יש תשלום מסוים במהירויות של כביש שש. אני אישית...לא נמצא שם בדרך כלל. בכל מקרה זה לא טרקטור
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אבל מנוע ה-V6 של הרנגלר בעל אופי שונה לגמרי. מגיע לסל"ד גבוה מאוד בקלות ואוהב להיות בו.
מנועי ה-6 בטור אוהבים סל"ד נמוך יותר.
נכון. בגלל זה ציינתי.
1800 סלד של סופה בשיוט 100 קמש לא דומה ל 1800 ב v6
בכל מקרה החוויה שלי היא שה 35 לא מורגש...האוטו מגלגל היטב
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
תרכיב את הסרן הקידמי וצא לסיבוב בלי דרייב שפט אחורי. בכל ג'יפ זה יוצא אחרת.
קשה לי להאמין שתמצא עוד סיקס עם מנוע צ'ירוקי וגיר סופה שנוסע על יחסי 4.88 וגלגלי 35...
כבר האחורי מוכן גם רק להרכיב על האוטו בסופש נדע
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
אז כבר נוסע ולא רע בכלל משייט במאה קמש על 2450 סל"ד לא אסון מורגש קצת פחות מהירות בלחיצה אבל נוסע נחמד
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
תציץ כאן:
http://www.4wheelparts.com/off-road/gear-ratio-tire-diameter.aspx
אני נוסע על סט 35 ו488........שילוב מנצח
אני על סופה מנוע מקורי
אין ספק שעם ה 33 וה4.10 הגיפ הרגיש כמו רכב ספורט ועכשיו פחות אבל זה לא משמעותי בשבילי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.