PDA

צפייה בגרסה מלאה : הוספת מנגנון נעילה מרכזית לארגז הרכב



אייל
08-01-17, 13:48
במסגרת העבודה, לאחרונה התחדשתי בטנדר מיצובישי טריטון. הרכב סגור עם ארגז של ניתוב עם שלוש דלתות (מכל צד ומאחור).
אני רוצה להוסיף את אחת הדלתות לנעילה המרכזית כדי לחסוך את הצורך לפתוח ולסגור את המנעול בכל פעם.

כמה שאלות:
איזה מנגנון לקנות? אשמח לקישורים.
לאן מחברים?
האם יש מנגנון מוכן כולל בריח או שצריך להמציא משהו?

תודה רבה.

kobiarava
08-01-17, 23:12
אחלה רעיון. אני לא חושב שתמצא מוצר מדף ייעודי לעניין, אבל לא נראה לי שיהיה מסובך לקחת מנגנון טריקה אוניברסלי מחנות פרזול ולשדך אותו למנוע נעילה מרכזית אוניברסלי גם הוא. 250 ש' בלחץ להכל ביחד, קצת גיאומטריה לעבודה מיטבית, שטנגה מינימלית וחיווט...

בהצלחה-קובי

אייל
09-01-17, 00:00
מנגנון טריקה אוניברסלי
בהצלחה-קובי

למה אתה מתכוון?

אלון_ק
09-01-17, 08:34
האם יש לארגז נעילה מבפנים?

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

אייל
09-01-17, 08:47
לארגז יש צילינדרים של דלת רגילה לנעילה בנוסף לנעילת הידיות (שאותן אני לא נועל).

אלון_ק
09-01-17, 09:21
אם למנגנון המקורי יש בליטה פיזית בצד הפנימי, איזשהו מנוף קטן שמזיזים כדי לנעול, אז זה אפשרי בקלות. שלח תמונה של הצד הפנימי, הכי קל.

Sent from my GT-I9500 using Tapatalk

אייל
09-01-17, 12:56
אין. צילינדר כמו בדלת של הבית שלך. צריך מנגנון נפרד עם נעילה נפרדת.

ruby572
09-01-17, 18:51
אייל
איזה ידיות (פרט לצילנדר) מותקנות אצלך?
יש שני סוגים נפוצים, ידיות ניקל חיצוניות כמו של ארונות פח, שבצד הפנימי יש לשונית קפיצית.
ויש ידית שחורה שקועה בצד החיצוני שהיא אינטגרלית עם החלק הפנימי.
זה מה שמתקינים לרוב בניתוב.
(יש סוג אחר הרבה יותר יקר, לא נראה לי שהתקינו לך, - זה הסוג שמותקן בדלתות כנף לרוב ברכבי סאוונה יעודיים, שם יש אופציה לנעילה חשמלית מובנית)

אם יש לך ידית ניקל חיצונית,
מה שניתן לעשות הוא לנסר/לקצר את המוט שמגיע מהצד הנגדי של הלשונית ( נועד במקור לפתוח את הלשונית מתוך הארגז באופן ידני)
זה מין סרח כזה חצי מעוגל בעובי 6 מ"מ בערך.
מעליו אפשר להתקין בריח שלא נותן לו להפתח. בריח מחנות טמבור כלשהי. אל הבריח תחבר מנגנון נעילה סטנדרטי.

החיסרון היחיד של נעילה מסוג זה - לא ניתן לטרוק את הדלת אם הרכב "נעול". מה שבדלתות הרכב המקורי אפשרי.

-->