צפייה בגרסה מלאה : שרשור בושינגים כחולים, אדומים ומה שבניהם, המלצות, ניסיון, שמועות ?
הגיע זמנה של הכרכרה לקצת צ'ומי . כלקוח נאמן של ה-ג'קי עלה הסט הבא:
היה לי ניסיון טוב עם הסט הכחול שלהם משך מס' שנים. יש למישהו ניסיון עם האדום ?
http://m.britpart.com/parts/suspension-and-axle/bushes/bush-sets-polybrush/discovery/discovery-1/da2220/
יש לי ניסיון עם חברה אחרת עם מוצר דומה צבע כחול .
ונכון להיום אחרי שנתיים אין תלונות מיוחדות .
מה שכן אני יודע שמוצרים על בסיס פוליטרן או דומיו יוצרים שחיקה במתכת שעליהם בהם מורכבים. לכן הייצרן אינו משתמש בחומר הזה ומעדיף להתקין בושינג עם מעטפת מתכת ובפנים גומי. כך שאין מגע ישיר בין הגומי לבין המתכת.
boaz avrahami
12-01-17, 19:37
הצבע הוא סתם פיגמנט.
יש לך נתונים אם יש הבדל במידת השור שלהם?
JEEP GC V8 98 IR 3.5
Honda 300ex
מנסיון שלי אין תחליף לגומי המקורי. יוצר גמישות בנקודות החיבור שגם מוסיפה לגמישות המתלה וגם מבודדת את השלדה מוויברציות.
ודבר נוסף,
כל מוצר גומי (או דומה ) שהגיע מבית בריטפארט גרם לי למפח נפש. אישית אני לא קונה מוצרים שלהם.
קושי של חומרים אלסטיים נמדד ביחידות "SHORE"
אז כך ,לא יודע להגיד לך בצורה מדעית אבל, לפי הבנתי חומר פולימרי יותר קשיח ופחות גמיש מגומי.
הראיה פשוטה, בכדי להתקין אותו צריך להשתמש בכוח גדול(מכבש הידראולי / מלחציים) , והוא מתעוות תחת ההלחץ ולא נקרע. לכן אני חושב שהוא יותר קשיח או אלסטי. בנוסף אם הוא מצליח לשחוק מתכת אז יש לו תכונות קשיחות יותר מגומי.
תעיף מבט בסירוונים של land rover toolbox הוא מסביר שם על הנושא.
שבוע טוב.
מנסיון שלי אין תחליף לגומי המקורי. יוצר גמישות בנקודות החיבור שגם מוסיפה לגמישות המתלה וגם מבודדת את השלדה מוויברציות.
ודבר נוסף,
כל מוצר גומי (או דומה ) שהגיע מבית בריטפארט גרם לי למפח נפש. אישית אני לא קונה מוצרים שלהם.
לבסוף בשל לחץ של זמן הוזמן קיט סופר-פרו מכתום (נציג של אווטבק), הורכב ובא לדיסקו גואל. לגבי הגומי, אולי נכון (לגבי הגמישות,אין לי את הכלים לבדוק את זה) אבל בגלל שהרכב עומד לא מעט בושינגים מגומי פשוט מתפרקים בגלל הלחץ הנקודתי הקבוע אז בחרתי לא לגומי.
מניסיון של חברים הSUPER-PRO הוא הפתרון הטוב ביותר לרכבים מוגבהיים וכאלו שעובדים קשה. הגומי באמת יותר רך ויותר בריא לרכבים סטנדרטיים.
כרגע אני עם הסט של ג'קי (פוליאוריטנים של BRITPART) כשיגיע יומם (נראה לי שהקדמיים כבר בדרך) אני יעבור לסופר פרו שעולים 1400 שקל באיביי סט קומפלט.
הבושינג פוליאוריתן של אולדמן החזיקו אצלי ברכב בקפיצי עלים ותושבות שלדה המון שנים, קרוב ל-10.
לדעתי אמור להיות סט ל-לנדרובר.
מנסיון שלי אין תחליף לגומי המקורי. יוצר גמישות בנקודות החיבור שגם מוסיפה לגמישות המתלה וגם מבודדת את השלדה מוויברציות.
.
מניסיון.. מסכים לגמרי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.