צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: "טווין סטיק" לג'יפ סיקס
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3790-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9F-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%9C%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%A1
six 4 life
13-01-17, 00:09
יפה, עכשיו גם הנוסע לידך יוכל להשתתף בנהיגה :cool:
בחנתי מקרוב שלא השתמשת בטעות במפתחות מילימטרים על ג'יפ אמריקאי ואכן אתה לא מפספס את הפרטים הקטנים.
נראה בומבה, תתחדש!
נמרוד - מערד
13-01-17, 07:51
אם יהיה חסר מפתח תמיד תוכל לחתוך ולהשתמש, עבודה יפה מאוד, וכמובן הירידה לפרטים הקטנים, אצלך זה הפך לאומנות.
נמרוד
יפה מאוד. נראה טוב בתמונות ועוד יותר במציאות :)
יפה!
טוב לראות עוד כתבות טכניות כאן.
אז חזרנו לפרונט ספיישל של פעם,נוסלגיה.
זה לא היה כינוי ל-LOW?
זה מה שאני זוכר מהזקנים של הגד"ש.
שבת שלום
מה שעשית עשית נכון ויפה אני לקחתי את זה עוד צעד אחד קדימה
וביצעתי חריטה למוטות שבתוך הטרנספר על מנת למנוע שילוב של הסרנים ביחסי העברה שונים דבר שיגרום לריסוק הטרנספר
מציע לך לקרוא את המאמר הבא על מנת להבין למה כוונתי
מה גם שהמוטות נוטים לקפוץ החוצה לאחר שבונים טווין סטיק
אז גם מוסיפים שייבה באחד מהם ......
https://www.rme4x4.com/showthread.php?56282-Dana-300-Shift-Rail-and-Detent-Mod-Twin-Stick
תכניס שם משתמש וסיסמא עלמנת לפתוח את התמונות
בהצלחה
ריקו
כמי שמשתמש בטווין כבר הרבה שנים -
המוטות לא קופצים ולא יוצאים משילוב אם הטרנספר תקין.
אי אפשר לשלב יחסי העברה שונים בכוח סביר. הם לא נכנסים. כמובן שבהרבה כח אפשר הכל.
אבל מי שיפעיל המון כח , מגיע לו.
על תקן הורס שמחות, אבל למה?
למה צריך 2x4 low?
על תקן הורס שמחות, אבל למה?
למה צריך 2x4 low?
תמרון הדוק ומבוקר, במיוחד על משטח קשה.
ברכבים עם דיפ מרכזי ואפשרות ל-low פתוח זה מאד שימושי.
ברכב בלי דיפ מרכזי אתה מעמיס מאד על המערכת.
על תקן הורס שמחות, אבל למה?
למה צריך 2x4 low?
אם יש לך נעילה אוטומטית בסרן הקדמי, אתה מאד רוצה.
זה מאפשר נסיעה נורמלית בלואו גם בסיבובים.
גם אם אין נעילה קדמית. הגה שלא נותן מספיק כוח, או הגה מכני - קשה מאוד עם גלגלים גדולים לסובב במקום תחת הנעה.
וחוץ מזה... יש דברים שעושים כי רוצים ולא כי צריך...
אסף.
ערן, אתה האחרון שיכול לשאול שאלה לגבי "למה?, למה צריך,,,,";)
וא ננסה לתרץ אז יש מקרים של טיפוס מסלעות שבהם מנתקים את הסרן האחורי ונשארים רק עם הקדמי ב LO ובעזרת זה מתמרנים את הרכב במישור שונה.
riko המנגנון שמונע שילוב שונה, קיים במקור בלי קשר לידיות. מה שאתה הוספת זה אפשרות להנעה ב HI רק של הסרן הקדמי. לגבי הידית שקופצת זה יותר קשור לחוזק הקפיץ שדוחף את הגולה ומשקל הידית שמשתמשים,
ארז, האמת שיש גם וגם. 15/16 אינצ'י ו 24 מ"מ:rolleyes:
כל הכבוד , רעיונות יפים,
פרוייקט יפה ומדוייק!
יפה מאוד!!!!
רעיון ממש מוצלח!
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
אני מברך כל עבודת diy במיוחד כשלמבצע יש אומץ להחזיק רתכת :)
מבין לחלוטין את סיבת ה"כי אפשר" או "כי רציתי"
לי לא הייתה נעילה קידמית אוטומטית ככה שלא מכיר את הצורך.
ערן, אתה האחרון שיכול לשאול שאלה לגבי "למה?, למה צריך,,,,";)
וא ננסה לתרץ אז יש מקרים של טיפוס מסלעות שבהם מנתקים את הסרן האחורי ונשארים רק עם הקדמי ב LO ובעזרת זה מתמרנים את הרכב במישור שונה.
riko המנגנון שמונע שילוב שונה, קיים במקור בלי קשר לידיות. מה שאתה הוספת זה אפשרות להנעה ב HI רק של הסרן הקדמי. לגבי הידית שקופצת זה יותר קשור לחוזק הקפיץ שדוחף את הגולה ומשקל הידית שמשתמשים,
ארז, האמת שיש גם וגם. 15/16 אינצ'י ו 24 מ"מ:rolleyes:
לא רק שילוב להיי קדמי
גם ביטול היכולת לשלב יחסים שונים בסרנים .
חוזק הקפיץ קובע אבל תוספת של שייבה בין הקפיץ לגולה זה כל מה שצריך על מנת לחזק אותו שלא יקפוץ .....
אין עלייך יואב ... , עבודה יפה כרגיל !
תותח, אני חושש שהחלק הקשה עבורך היה לזחול למטה ולקחת תמונות...
יאללה תתפנק באיזה ליפט :)
אליפות!
נראה מקצועי ביותר.
אתה יכול לבנות לי גם?
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.