התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Article: פרויקט: "טווין סטיק" לג'יפ סיקס



hitoy
12-01-17, 23:47
ניתן לצפות בעמוד זה ב-http://www.jeepolog.com/forums/content.php/3790-%D7%A4%D7%A8%D7%95%D7%99%D7%A7%D7%98-%D7%98%D7%95%D7%95%D7%99%D7%9F-%D7%A1%D7%98%D7%99%D7%A7-%D7%9C%D7%92-%D7%99%D7%A4-%D7%A1%D7%99%D7%A7%D7%A1

six 4 life
13-01-17, 00:09
יפה, עכשיו גם הנוסע לידך יוכל להשתתף בנהיגה :cool:
בחנתי מקרוב שלא השתמשת בטעות במפתחות מילימטרים על ג'יפ אמריקאי ואכן אתה לא מפספס את הפרטים הקטנים.
נראה בומבה, תתחדש!

נמרוד - מערד
13-01-17, 07:51
אם יהיה חסר מפתח תמיד תוכל לחתוך ולהשתמש, עבודה יפה מאוד, וכמובן הירידה לפרטים הקטנים, אצלך זה הפך לאומנות.
נמרוד

Saar
13-01-17, 10:54
יפה מאוד. נראה טוב בתמונות ועוד יותר במציאות :)

ד ו ר ו ן
13-01-17, 11:59
יפה!
טוב לראות עוד כתבות טכניות כאן.

יובל48
13-01-17, 13:02
אז חזרנו לפרונט ספיישל של פעם,נוסלגיה.

ד ו ר ו ן
13-01-17, 13:36
זה לא היה כינוי ל-LOW?

זה מה שאני זוכר מהזקנים של הגד"ש.

riko
13-01-17, 23:08
שבת שלום
מה שעשית עשית נכון ויפה אני לקחתי את זה עוד צעד אחד קדימה
וביצעתי חריטה למוטות שבתוך הטרנספר על מנת למנוע שילוב של הסרנים ביחסי העברה שונים דבר שיגרום לריסוק הטרנספר
מציע לך לקרוא את המאמר הבא על מנת להבין למה כוונתי
מה גם שהמוטות נוטים לקפוץ החוצה לאחר שבונים טווין סטיק
אז גם מוסיפים שייבה באחד מהם ......

https://www.rme4x4.com/showthread.php?56282-Dana-300-Shift-Rail-and-Detent-Mod-Twin-Stick

תכניס שם משתמש וסיסמא עלמנת לפתוח את התמונות
בהצלחה
ריקו

shmil
13-01-17, 23:22
כמי שמשתמש בטווין כבר הרבה שנים -
המוטות לא קופצים ולא יוצאים משילוב אם הטרנספר תקין.
אי אפשר לשלב יחסי העברה שונים בכוח סביר. הם לא נכנסים. כמובן שבהרבה כח אפשר הכל.
אבל מי שיפעיל המון כח , מגיע לו.

rob
14-01-17, 07:59
על תקן הורס שמחות, אבל למה?
למה צריך 2x4 low?

ד ו ר ו ן
14-01-17, 08:39
על תקן הורס שמחות, אבל למה?
למה צריך 2x4 low?

תמרון הדוק ומבוקר, במיוחד על משטח קשה.

ברכבים עם דיפ מרכזי ואפשרות ל-low פתוח זה מאד שימושי.

ברכב בלי דיפ מרכזי אתה מעמיס מאד על המערכת.

shmil
14-01-17, 10:35
על תקן הורס שמחות, אבל למה?
למה צריך 2x4 low?

אם יש לך נעילה אוטומטית בסרן הקדמי, אתה מאד רוצה.
זה מאפשר נסיעה נורמלית בלואו גם בסיבובים.

asafk
14-01-17, 11:41
גם אם אין נעילה קדמית. הגה שלא נותן מספיק כוח, או הגה מכני - קשה מאוד עם גלגלים גדולים לסובב במקום תחת הנעה.
וחוץ מזה... יש דברים שעושים כי רוצים ולא כי צריך...

אסף.

hitoy
14-01-17, 11:55
ערן, אתה האחרון שיכול לשאול שאלה לגבי "למה?, למה צריך,,,,";)
וא ננסה לתרץ אז יש מקרים של טיפוס מסלעות שבהם מנתקים את הסרן האחורי ונשארים רק עם הקדמי ב LO ובעזרת זה מתמרנים את הרכב במישור שונה.

riko המנגנון שמונע שילוב שונה, קיים במקור בלי קשר לידיות. מה שאתה הוספת זה אפשרות להנעה ב HI רק של הסרן הקדמי. לגבי הידית שקופצת זה יותר קשור לחוזק הקפיץ שדוחף את הגולה ומשקל הידית שמשתמשים,

ארז, האמת שיש גם וגם. 15/16 אינצ'י ו 24 מ"מ:rolleyes:

אמיר ב.א
14-01-17, 12:00
כל הכבוד , רעיונות יפים,

פרוייקט יפה ומדוייק!

omri_t
14-01-17, 12:38
יפה מאוד!!!!

רעיון ממש מוצלח!

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

rob
14-01-17, 12:46
אני מברך כל עבודת diy במיוחד כשלמבצע יש אומץ להחזיק רתכת :)

מבין לחלוטין את סיבת ה"כי אפשר" או "כי רציתי"
לי לא הייתה נעילה קידמית אוטומטית ככה שלא מכיר את הצורך.

riko
14-01-17, 18:29
ערן, אתה האחרון שיכול לשאול שאלה לגבי "למה?, למה צריך,,,,";)
וא ננסה לתרץ אז יש מקרים של טיפוס מסלעות שבהם מנתקים את הסרן האחורי ונשארים רק עם הקדמי ב LO ובעזרת זה מתמרנים את הרכב במישור שונה.

riko המנגנון שמונע שילוב שונה, קיים במקור בלי קשר לידיות. מה שאתה הוספת זה אפשרות להנעה ב HI רק של הסרן הקדמי. לגבי הידית שקופצת זה יותר קשור לחוזק הקפיץ שדוחף את הגולה ומשקל הידית שמשתמשים,

ארז, האמת שיש גם וגם. 15/16 אינצ'י ו 24 מ"מ:rolleyes:

לא רק שילוב להיי קדמי
גם ביטול היכולת לשלב יחסים שונים בסרנים .
חוזק הקפיץ קובע אבל תוספת של שייבה בין הקפיץ לגולה זה כל מה שצריך על מנת לחזק אותו שלא יקפוץ .....

zagi
16-01-17, 14:48
אין עלייך יואב ... , עבודה יפה כרגיל !

yehuda75
19-01-17, 14:49
תותח, אני חושש שהחלק הקשה עבורך היה לזחול למטה ולקחת תמונות...
יאללה תתפנק באיזה ליפט :)

ניר יטח
12-02-17, 19:59
אליפות!
נראה מקצועי ביותר.
אתה יכול לבנות לי גם?

-->