צפייה בגרסה מלאה : התייעצות לקניה פג'רו ג'יפ ראשון
שלום לכולם
אני חייל משוחרר ורוצה להגשים חלום
מה דעתכם על ההצעה המתוארת בתמונה המצורפת?
בתמונות הג'יפ נראה טוב כמעט בלי פגיעות פח
אם לדעתכם זוהי הצעה לא טובה, האם יש לכם רעיון לג'יפ שיכול להיות לי טוב כג'יפ ראשון, זול, ידידותי, כמובן טוב וחזק ועבירות גבוהה.
תודה רבה,
שבת שלום
112537
עם מודעה כזו הייתי בודק את הרכב מכל הכיוונים בכל דרך אפשרית. ככה לא כותב "אדם מבוגר", ואין רכב בן 18 בלי "בעיות מכל סוג", יש רק כזה שהבעיות שלו מוסתרות.
בקניית רכב בגיל כזה הכי חשוב לבדוק את הקונה ולוודא בדיוק מה הסיפור ושהוא כנה איתך. ממוכר "פישי" לא הייתי קונה אפילו חצי אבטיח.
Sent from my SM-N920C using Tapatalk
לדעתי זו מודעה של סוחר. לדעתי בתור חייל עדיף גימיני או גרנד ויטרה או אפילו סמוראי.
אמינות כמובן שאבדוק
וגם את מכלולי הרכב- אולי אסע עם מכונאי ג'יפים מקצועי, ואם לא אקח את זה לבדיקה במכון מיצובישי בסכנין (הבנתי שיש שם) או למשרד הרישוי לבדוק את הרכב.
השאלה שלי היא האם נכון לי לקנות את רכב הזה בהתחשב בקלומטרז', חלפים, דלק- מול תחביב וחלום גדול שעומד להתגשם?
כמה ג'ימיני וגראנד ויטארה וסמוראי שותים? האם להחזיק ג'יפ קטן זה משתלם בהרה מבחינה כלכלית?
במידה והתאום של הבחור (שהוא כנראה הנכד או הבן) נכון- האם הקניה שווה?
תודה רבה על ההענות!
גימני או ויטרה יהיו דומים יותר לרכב פרטי מבחינת הוצאות התחזוקה.
פאגרו יהיה יותר יקר לתחזוקה באופן ממשי.
ג'יפ זה יצרן אחר,...
Sent from my LG-H960 using Tapatalk
אם תגיד לנו את הדרישות שלך אולי נמליץ לך על משהו טוב יותר?
קמ ליום
גיר
מחיר
קושי טיולים וכו
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תודה רבה, קודם כל!
היעוד הגדול של הג'יפ הזה הוא הגשמת חלום, לעשות מסע בארץ של כל השבילים בכל האיזורים. עד אז אני מתכוון לחיות איתו את חיי וכמובן גם לבלות איתו, ללמוד אותו כדי שאדע לתפעל תקלות ולעבור מכשולים בצורה טובה בטיול עצמו.
עד אז מקסימום 60 קמ' ליום
עדיף גיר ידני
אני רוצה לשים 27 אחרי יישור קו ראשוני..
מהיעוד העיקרי של הג'יפ אפשר לגזור דרגת קושי גבוהה
שוב תודה
חבל לך על הכסף. דרישות גדולות מידי וסכום קטן מידי.
27 אחרי יישור קו??תקציב דל מידי..
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
כמו חבורה של פולניות זקנות ומדכאות אתם.
27 לג׳יפ ראשון זה תקציב סביר אם אתה מוכן ללכלך את הידיים לא מעט ולחיות עם רכב ישן וכל מה שמשתמע מכך.
אבל... אני מחזיק היום פאג׳רו ישן ובעברי כמה סוזוקים.
רכבי דיזל גדולים וישנים הם רכבים יקרים לאחזקה, אפילו האחזקה עצמית. פועל יוצא של חלקים די יקרים והרבה מערכות מורכבות.
במקומך הייתי שואף לרכב בסיסי ופשוט שבאמת יהיה אפשר לגדול איתו וללמוד עליו בעבודה עצמית את המשמעות של להחזיק רכב שטח ישן.
סמוראי, ויטרה, ג׳ימני, ספוראטז׳ יכנסו לך בתקציב בכיף ותוכל לטייל איתם בכל הארץ. כולם רכבים יחסית פשוטים ולקהילת הסוזוקי יש גם פורומים תוססים עם המון חבר׳ה שעוזרים (גם למיצובישי אגב).
ממליץ בחום ללכת על אחד הסוזוקים עם גיר ידני.
תקרא קצת כאן: http://www.jeepolog.com/forums/content.php/2698-מיומנו-של-סוזוקאי-חלק-א-איך-למדתי-להאריך-את-הסמוראי?styleid=17
Sent from my iPhone using Tapatalk
מיותר לומר שזהו רק הסכום הראשוני!
בעתיד אפנק ואתפנק בשיפורים וחיזוקים! הרבה כסף שצפוי ומיועד להתעסקות עם התחביב הזה..
שתי שאלות בהקשר:
1. כמה דלק הג'יפים הקטנים שותים?
2. האם לדעתכם סמוראי שמתוחזק טוב מאד יצליח לצלוח את הטיול הזה יחד איתי?
תודה
סמוראי יעבור את כל המדינה הלוך וחזור ושוב ושוב ושוב.
זה רכב שנבנה בתקופה שרכבים נבנו בגישת BUILT TO LAST אבל... קח בחשבון שהוא ספרטני ושרובה המוחלט בני למעלה מ-20 שנה ועדיין בתור רכב שטח ראשון זה כנראה האולטימטיבי (לפחות אצלנו)
מה זה built to last? מה זו השיטה הזו?
כמה הוא שותה? בכביש ובשטח? יש לך הערכה גסה?
BUILT TO LAST פשוטו כמשמעו. הכוונה שפעם בנו רכבים עמידים יותר שמתוכננים לשרוד זמן ארוך יותר ותנאים קשים יותר והסמוראי שייך לדור הרכבים האלו.
סמוראי מוזרק סטנדרטי יצרוך דלק ברמה של 1-9 עד 1-11 פחות או יותר. תלוי במצב הרכב ואם הוא הזרקה או קרבורטור. עם שיפורים ומידת צמיגים גדולה הוא גם ירד ל-1-5.
העצה הכי טובה שלי היא ללכת לראות איזה כמה למכירה ולעשות סיבוב. לא כל אחד מוכן "להיענש" ולנסוע בסמוראי ספרטני. החדשות הטובות הן שיש לך עוד אופציות יותר מתורבתות כמו הג'ימני והויטרה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.