התחברות

צפייה בגרסה מלאה : צינורות אוויר בקטרים שונים ומשתנים



גלעד .ג.
20-01-17, 16:30
שלום חברים,

מי מכיר מקום שמוכר צינורות גומי/סיליקון לפי מטר בקטרים שונים?

אני לאחר התקנה עצמית של טורבו בהיילקס והצינורות שהרכבתי לא עומדים בחום/עומס (מצ"ב תמונה).

מעדיף לקנות בארץ את הצינורות ולא לחכות להזמנה ברשת (ראיתי שקיים באיביי ואמאזון)..

שבת שלום.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20170120/6d0cf40ec1b36ab55357fb1ffdab2513.jpg

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

tallevi
20-01-17, 17:09
תנסה בגומי ת"א (יושבים בחולון).

andy.shaked
20-01-17, 21:14
כל חנות לציוד הידראוליקה, יתן לך מענה.

יניב עמית
21-01-17, 09:37
במסגר/פינת אלוף שדה בתל אביב, חנות מתמחה בצינורות הנ"ל
לא זוכר את השם

tooshey
21-01-17, 12:40
כל החלקים שחסרים לך אלו חלקים מקוריים של טויוטה.
זמינים בארץ או בחו"ל. צריך רק לחפש.
לא רואה שום סיבה לחפש אילתורים.

צינור פח עם שתי הגומיות שלו קל למצא בארץ.
הזווית בכניסה לטורבו קשה למצא.
הצינור הגמיש אחרי המסנן אוויר צריך להזמין מחו"ל או לאלתר מצינור מקורי שיש לך עם תוספת קטנה.

ואם תתעקש על אילתור אז גומי תל אביב בחולון זה המקום הנכון, או הסוכן שלהם בתל אביב, " פורז " בפאסאז' יצחק שדה.

בברכה,טושי

גלעד .ג.
21-01-17, 14:08
תודה. כלל העצות וההמלצות ייבדקו השבוע.

אני יעדכן.

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk

moshe_levy
21-01-17, 22:48
למה בלי אינטרקולר היה בעיה במודלים שהיו בלי עם התחממות אם אני לא טועה...אם כבר עשית תזמין לך אחד קטן תקבל גם תוספת כח כזו או אחרת וגם פחות נזק למנוע.

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

tooshey
22-01-17, 08:20
כל דגמי היקלס עם טורבו הגיעו ללא אינטרקולר.
אינטרקולר אינו תורם לקירור המנוע. אם כבר אז להיפך.
אינטרקולר מצנן את האוויר שנדחס ומתחמם עי הטורבו, אוויר מצונן צפוף יתר ולכן אפשר להזריק יותר דלק בכל פעימה, מה שמוביל לעליה בהספק וגם בחום המנוע.
אם לא מגדילים את כמות הדלק מתקבלת צריכת דלק טובה יותר בלי תוספת כח.

בברכה,טושי

moshe_levy
22-01-17, 10:03
אני חושב שאתה טועה קודם כל היילקס הגיעו רק בשנים 2000 ו 2001 בלי אינטרקולר לאחר מכן זה השתנה ונהיה הכונס במכסה מנוע.
שנית האינטרקולר מצנן את האוויר שנכנס למנוע דרך הטורבו ולכן ייכנס יותר אוויר משמע יותר דלק תערובת יותר גדולה יותר הספק.אם לא תשים אינטרקולר הרכב ייסע הרבה פחות טוב אתה תלחץ יותר על הדוושה של הדלק כדי שהרכב ייסע.
פעם הדעה הרווחת היתה שאוויר חם יותר טוב יישרף יותר מהר ואפילו היו מחממים את האוויר שנכנס למנוע.
כיום עושים הכל כדי שהאוויר יהיה יותר קר מערכות יניקה אינטרקולרים וכו'.
לפי מה שאתה אומר רכב עם 500 כ"ס הרבה יותר חם מהטויוטה הנ"ל לדוגמה....כי זה תלוי בהספק לדבריך.
הטמפ' במנועים היא אותו דבר סביב 90-100 מעלות מעל לזה זה רתיחה ולא משנה מה יהרס המנוע/ייפרץ אטם.
לפי מה שאתה אומר בסובארו שלי (פורסטר טורבו) אני אוריד את האינטרקולר ואקבל צריכת דלק טובה יותר, פחות יתחמם הרכב כי אני אזריק פחות דלק,איפה טעו המהנדסים של סובארו איפה טועה כל העולם שמחליף קולר עליון לקולר חזית כדי לקבל קירור טוב יותר ואם הדבר כל כך טוב למה טויוטה הפסיקו לייצר את הרכבים בלי מצנן ביניים ועברו לייצר עם

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

tooshey
22-01-17, 12:26
גם האשה שלי חושבת שאני טועה... אז מה?! זה בטח לא עושה אותה צודקת.
עכשיו תקרא שוב את מה שכתבתי. לאט.
אוויר קר יותר מאפשר תוספת דלק. מאפשר. אם לא תעשה את השינוי ( מכני או תוכנה) זה לא יקרה.
הנצילות של מנועי 2LT טויוטה היא בערך 50%. זאת אומרת שחצי ממהספק זה כח זמין וחצי זה חום שצריך לפנות.
אם תעלה את ההספק גם החום שצריך לפנות יגדל.
לשם כך משפרים מערכת קירור ומערכת פליטה. כדי לפנות את עודפי החום ולאפשר למנוע לעבוד בטמפרטורת עבודה קבועה סביב 90 מעלות צלזיוס.
מנועי 2LT של בהילקס מגיעים עם מערכת קירור גבולית במקור.
כשמשפרים הספק מנוע כדי לבקר את התוצאה ולשמור על המנוע מהרס עצמי כדאי מאד להתקין שעון גדישה ושעון EGT המודד טמפרטורה בסעפת הפליטה.


לגבי הילקס, רכב שאני קצת מכיר.
דגמי 93-97 מנוע 2L מיושן ללא טורבו (הרבה מכוניות עברו הסבה לטורבו כמו הרכב של פותח השרשור ).
דגמי 98-01 מנוע 2L טורבו מיושן ללא אינטרקולר.
דגמי 02-05 מנוע 2KD טורבו מודרני ללא אינטרקולר.
ויגו 06 ואילך מנוע 2.5 ליטר 2KD מודרני טורבו ללא אינטרקולר
ויגו 08 ואילך מנוע 3.0 ליטר 1KD מודרני טורבו אינטרקולר.
ואין קשר אם יש או אין כונס אוויר על מכסה המנוע ( איסוזו איפון יצא עם כונס דמה לדוגמא )

סובארו אני לא כ"כ מכיר, ולא נוהג לתקן, חוץ משכן אחד שבא אלי לפעמים. (בפעם האחרונה שהיה אצלי על הליפט היה כדי להוציא את שאריות הצבוע מתוך הפגוש המרוסק )...

בברכה,טושי

דניאל מאירי
22-01-17, 12:40
יש בת"א ברחוב לוינסקי יבואן של צינורות גומי בשם ב.דרור.
יש להם מחירים יותר טובים.....
דניאל

moshe_levy
22-01-17, 12:57
אם הבחור הוסיף טורבו לרכב שהיה בלי סימן שבעיה של דלק אין לא לו עצמו ולא למחשב/מזרקים/ווסת/משאבת סולר או מה שלא יהיה לו שם.
הקולר שהוא יוסיף או לא (כנראה שלא) לא יגרום לו ליותר חום במנוע אלא לקירור יותר שהרי תוספת דלק שאתה טוען שנצטרך (ואתה צודק דרך אגב) תקרר ולא תחמם.
לגבי EGT גבוה...הוא לא נובע מהוספת אינטרקולר שיוסיף דלק ויוסיף הספק ויוסיף כ"ס אלא נובע מההצתה מאוחרת במנועי בנזין וחוסר דלק/סולר בזמן גדישה.
בלי קשר אם יש בעיה בקירור של המנועים הנ"ל שאתה אומר שהמערכת קירור לא מספיקה גם ככה אז עכשיו עם הוספת המגדש הוא בבעיה רצינית הוא חייב לשפר, ובזה אינטרקולר כן יעזור.
בטויוטה כנראה שאתה מבין ורואים את זה אבל העובדה היא שב2008 אתה טוען שהם התחילו לייצר עם אינטרקולר, ולעניות דעתי נכון ל 2017 אין רכב טורבו בנזין או דיזל שיוצא מהמפעל ללא מצנן ביניים.
אז אני מניח שזה מועיל יותר מאשר יפגע בכיס של הבעלים ובטח ובטח שלא בחום מנוע.

Sent from my SM-G610F using Tapatalk

-->