התחברות

צפייה בגרסה מלאה : רנגלר 2008-החלפת ציריות



נדב ש.
26-01-17, 07:27
סרן קידמי דנה 44 של חברת "סופריור" עם נעילה חשמלית של eaton , הציריה השמאלית(הקצרה) נישברה, הוזמנו ציריות מחוזקות, הבעיה:
הציריה הקצרה ארוכה לעומת מה שהיה מורכב ב 1.5 ס"מ כך כשמכניסים אותה היא לא ניכנסת עד הסוף ופוגעת בקרוסשאפט.
הציריה הימנית הארוכה יותר קצרה ב כמה מ"מ בודדים.
אחרי בירורים וטלפונים מול ינוביץ׳(שעשו מאמאצים ובדקו וחזרו כמה פעמים) נאמר שכנראה הבעיה היא בנעילה.
רעיונות, תובנות יש למישהו?

תודה מראש.

נדב ש.
26-01-17, 19:19
112751112752

lizard
26-01-17, 20:28
תבדוק את השיניים, יכול להיות שאפשר לקצר אותן ?

נדב ש.
26-01-17, 20:33
לאחר שלא נימצא משהו מתאים בהחלט נישקלת האפשרות הזו.
הציריות החדשות עשויות כרומולי, אין בעיה לחתוך/לקצר? באמצעות חרט כמובן.

lizard
26-01-17, 20:39
לפני שאתה עושה את זה תבדוק מה האורך SPLINS המקורי ומה האורך אצלך. יש מצב שהיצרן אפטרמרקט מראש יצר ארוכות יותר במטרה שתקצר בהתאם לצורך שלך.
אני מציע לפנות אל המוכר בשאלה. בהנחה שהמוכר מבין בזה ולא סתם חנות אינטרנט. או שתפנה למחלקת שירות של היצרן ותשאל.
תחפש מידע בגוגל על קיצור ציריה והאם צריך לעשות איזה טיפול כלשהו אחרי החיתוך.
אני מניח שאם מדובר על קיצור על ידי חריטה אז לא תצטרך משהו מיוחד. מצד שני, לא בטוח שכל מקום יסכים לעשות את זה כי כרומולי מזיין את הסכינים וצריך סכינים מיוחדות לזה. סכין רגיל ישבר או ישחק מאוד מהר. יש מצב שחיתוך פשוט בדיסק ויצירת פאזה בקצה תפתור את הבעיה אבל תשאל את היצרן. הוא יודע בדיוק מה לעשות.

six 4 life
26-01-17, 21:10
לאחר שלא נימצא משהו מתאים בהחלט נישקלת האפשרות הזו.
הציריות החדשות עשויות כרומולי, אין בעיה לחתוך/לקצר? באמצעות חרט כמובן.
מהתמונה שצירפת קשה לראות אבל אם הציריה אכן נעצרת על הקרוס שאפט אתה יכול לקצר אותה משם - השאלה כמה אתה יכול.
ברגע ששיני ההזחה מגיעות לקטע החלק אתה לא יכול להכניס את הציריה יותר.
אם יש לך אפשרות להוריד את אותו 1.5 ס"מ מקצה הציריה בצד שיני ההזחה, ועדין לקבל שיניים באותו אורך של הישנה, אין לך שום בעיה לחתוך.
מציע למדוד במדוייק כמה קצה הציריה החדשה ארוך יותר מהישנה - אבל בקטע שיני ההזחה בלבד, סימנתי על התמונה שלך למה אני מתכוון.

נדב ש.
26-01-17, 21:22
הבנתי, תודה רבה.

six 4 life
26-01-17, 21:25
דבר נוסף - בתמונה שצירפת אפשר לראות על הציריה הישנה לאיזה עומק שיני ההזחה נכנסות ומה באמת האורך המינימלי שאתה צריך כדי שזה יעבוד אחרי חיתוך.
ניסיתי להמחיש את זה בתמונה הבאה -

http://www.interload.co.il/upload/2723179.jpg

אם אתה יכול לקבל את אורך A מהקו הכחול גם בציריה החדשה אחרי החיתוך, אז אין בעיה לחתוך וזה יעבוד כמו הקודמת.

lizard
26-01-17, 23:52
לפי התמונות נראה שהבית של הצלב שונה מאוד מהמקור. לפני שאתה חותך ומאבד אחריות תוודא על ידי מדידות שהיא אכן מתאימה. במקרה הקיצוני אתה יכול לפרק את הדפרנציאל ואץ הציריה תוכל להכנס עד הסוף ללא חיתוך.

asafk
27-01-17, 00:13
אתה לא הראשון שנתקל בבעיה הזו.
למיטב זכרוני הבעיה בפעם הקודמת שנתקלתי בה היתה בציריות - של סופריור - ונפתרה על ידי חיתוך.

אסף.

נדב ש.
27-01-17, 10:20
תודה רבה.
מיכה(נכון?) זאת בדיוק היתה נקודת הכשל, הבית של הצלב ניגזר "מהאזניים", יש לציין שהציריה הישנה עברה התעללות... :-)
הציריה החדשה נראת יותר מסיבית.

asafk
27-01-17, 11:56
אני נזכר ש״אז״ הבעיה היתה גם בציריה של הצד השני שלא נכנסה מספיק. כלומר השיניים היו בתוך הסייד גיר רק כמעט עד הסוף. אבל זה עבד ככה.
היצרן טען שזו בעיה בסרן. יצרן הסרן טען שזו בעיה בציריות המשופרות.

אסף.

נדב ש.
27-01-17, 12:00
בציריה השמאלית דווקא אין בעיה, קצרה בכמה מ"מ מהציריה הקיימת.

תודה אסף, lizard, six for life.

lizard
27-01-17, 13:56
אז זה נראה קטן פשוט כי האוזניים גזורות? וואו זה באמת כישרון.

-->