צפייה בגרסה מלאה : עשן יתר - פאג'רו דיזל
טוב אז כמובן שמכון טסטים הוא החבר הכי טוב של הנהג, לא יצאתי עם מדבקה חדשה לחלון גם הפעם:(
הבוחן ה"נחמד" הכשיל אותי על ידית בתא המטען ששבורה ועשן יתר....
נתעלם שניה מזה שהוא מכשיל על ידית שבורה כי חבל שיהיו פה קללות ונתרכז בדבר השני
המלצות בבקשה לטפל בעשן יתר (דרך אגב ניתן לראות עשן רק בהנעה, לאחר נסיעה קלה כבר לא רואים)
אבל בכל זאת משהו שצריך לטפל.. קראתי בפורום שתוסף k44 פתר לחלק מהאנשים את העבודה.
האם יש למישהו המלצות נוספות?
(פאג'רו דיזל 98)
התוסף פותר את הבעיה רק בתנאי שקנית אותו במכון עצמו.....
לדיזל, אגב, התוסף המומלץ יותר יהיה k244 (אותה חברה אבל לדיזל).
יש לך שתי אופציות, כשהטובה מהן היא ללכת למכון דיזל.
השניה היא לעשות חיפוש כאן באתר על "רכב מעשן" או "עשן שחור" או "סגירת מגופה" ולהבין איך אתה עושה זאת בעצמך (סיכוי כלשהו שתעשה נזק ותלך בכל מקרה למכון דיזל).
אם אתה בא לטסט חוזר על עשן, קח בחשבון שיש מצב שתצטרך להציג אישור תיקון ושיבדקו ביתר תשומת לב אם הפלומבה על המשאבה תקינה.
עשיתי חיפוש.. מה שמצאתי זה המלצות על K422, נפט בדלק, "דבש" בשמן - אף אחד מהם לא פותר את הבעיה ב100 האחוז.
האפשרות השניה שאמורה לפתור די בוודאות זה החלפת גומיות שסתומים... זה לא נשמע כמו משהו שאפשר לעשות בקלות ומצריך מוסך שמבין בזה:((
אל תרוץ לגומיות. אם מדובר בעשן שחור, רוב הסיכויים שצריך להפחית את כמות הסולר דרך הבורג שעל המשאבה. כאמור עדיף בידי מישהו שמבין.
המלצות למכוני דיזל יש כאן באתר בשפע.
K244 על רבע מיכל.
תיסע לפחות חצי שעה לפני הטסט עם הרכב, במהירות בינן עירונית ולא בזחילה עירונית.
תגיע עם מנוע חם, ואל תכבה בתור לבדיקה.
אם מציעים לך תוסף במכון, תיקח בלי להתבלבל, גם אם זה אומר שהמיכל יהיה לך אחכ תערובת חצי-חצי של סולר ותוסף..
כיום ע"פ חוק אסור למכונים למכור תוספים כמו שמכרו בעבר. (זה לא אומר שהם לא עושים את זה).
דרכים נוספות להפטר מהעישון הן:
1. ביטול EGR. יש דיון אם זה טוב למנוע או לא. אני אישית חושב שאין בעיה עם זה. תריץ חיפוש.
2. ניקוי ושיפוץ מזרקים - לרוב מתחילים עם זה, אח"כ עוברים לדברים "כבדים" יותר כמו שיפוץ משאבת סולר וראש מנוע.
הענין הוא שרכב דיזל בן קרוב ל-20 יעשן תמיד. אין מה לעשות כנראה.
תנסה לבדוק לבד אם הרכב מעשן גם ללא מסנן האויר.
אל תרוץ לגומיות. אם מדובר בעשן שחור, רוב הסיכויים שצריך להפחית את כמות הסולר דרך הבורג שעל המשאבה. כאמור עדיף בידי מישהו שמבין.
המלצות למכוני דיזל יש כאן באתר בשפע.
בורג על המשאבה? לא מכיר... איפה הוא נמצא ואיך הוא משפיע על כמות העשן?
אתה 2.8 או 2.5?
2.5
K244 על רבע מיכל.
תיסע לפחות חצי שעה לפני הטסט עם הרכב, במהירות בינן עירונית ולא בזחילה עירונית.
תגיע עם מנוע חם, ואל תכבה בתור לבדיקה.
אם מציעים לך תוסף במכון, תיקח בלי להתבלבל, גם אם זה אומר שהמיכל יהיה לך אחכ תערובת חצי-חצי של סולר ותוסף..
זה נשמע כמו פתרון קל ופשוט... אין לי הרבה מה להפסיד, אולי אני אנסה את זה באמת לפני כל השאר.
כיום ע"פ חוק אסור למכונים למכור תוספים כמו שמכרו בעבר. (זה לא אומר שהם לא עושים את זה).
דרכים נוספות להפטר מהעישון הן:
1. ביטול EGR. יש דיון אם זה טוב למנוע או לא. אני אישית חושב שאין בעיה עם זה. תריץ חיפוש.
2. ניקוי ושיפוץ מזרקים - לרוב מתחילים עם זה, אח"כ עוברים לדברים "כבדים" יותר כמו שיפוץ משאבת סולר וראש מנוע.
הענין הוא שרכב דיזל בן קרוב ל-20 יעשן תמיד. אין מה לעשות כנראה.
אני אחפש על הביטול EGR.. לא ראיתי משהו על זה..
אני מעדיף להימנע משיפוצים מיותרים... רוב הפעמים כשמתחילים דברים כאלו זה גורם לעוד בעיות חח
תנסה לבדוק לבד אם הרכב מעשן גם ללא מסנן האויר.
את העשן אני רואה רק בהנעה לאחר שהאוטו עמד כמה שעות... לא ניסיתח בלי מסנן אוויר, איזו אינדקציה אפשר לקבל מזה?
אינדיקציה של מסנן אויר סתום, וכמובן לעבור את הטסט..
אינדיקציה של מסנן אויר סתום, וכמובן לעבור את הטסט..
המסנן הוחלף לפני כמה חודשים... ליתר ביטחון אני אנקה אותו.
את העשן אני רואה רק בהנעה לאחר שהאוטו עמד כמה שעות...
צבע העשן?
צבע העשן?
ברגע שאני מניע יש מכה של עשן לבן/אפור... (מסריח ביותר)
ואחרי כמה שניות כבר נעלם ולא רואים כלום
זה אכן יכול להיות תופעה של גומיות שסתומים
אם העשן נעלם, אז על מה הכשילו אותך?
אם העשן נעלם, אז על מה הכשילו אותך?
שאלה מצויינת:mad:
אני מתחיל לחשוב שנפלתי על בוחן שלא הכשיל מספיק אנשים באותו היום
היה לי כזה, באמת פלט הרבה עשן כי כיוונו את משאבת הסולר להזריק יותר סולר כדי ל"סחוט" עוד כמה כ"ס.
חפש כתבה על פתיחת המשאבה בדגם הזה, אם אתה מסתדר עם אנגלית יש פורום אחד או שניים ב-UK עם הסברים.
נסה פה http://www.pocuk.com/forums/profile.php?mode=activate&u=42532&act_key=97df62f3a01ad2e השני כבר לא פעיל
ליאור
היה לי כזה, באמת פלט הרבה עשן כי כיוונו את משאבת הסולר להזריק יותר סולר כדי ל"סחוט" עוד כמה כ"ס.
חפש כתבה על פתיחת המשאבה בדגם הזה, אם אתה מסתדר עם אנגלית יש פורום אחד או שניים ב-UK עם הסברים.
נסה פה http://www.pocuk.com/forums/profile.php?mode=activate&u=42532&act_key=97df62f3a01ad2e השני כבר לא פעיל
ליאור
הקישור זורק אותי לדף הראשי ... אני לא מוצא את הכתבה.
יש לך אולי קישור אחר?
אם לא נגעו בכוונון של המשאבה. למה ללכת לכיוון הזה?
עם מנוע דיזל ישן, מה לעשות, צריך ללכת מדי כמה שנים למכון דיזלים לשיפוץ משאבה וניקוי מזרקים.
זה בטח טוב למנוע שעובד עגול ושקט וחסכוני, זה כנראה טוב גם לעשן כתוצאה מדלק לא שרוף.
אסף.
טוב, אז בשעה טובה עוד רכב דיזל ישן שרד את מכון הרישוי;)
החלטתי ללכת על הזול והפשוט קודם אז כל מה שעשיתי זה להוסיף את ה244 למיכל הדלק.
אבל וזה אבל גדול, אני לא יכול להתחייב שזה מה שעזר,
כשניגשתי לטסט בפעם השניה, ראיתי שבטופס הטסט, בסעיף של עשן יתר יש נתונים של הרמות המותרות
ואכן הרכב עומד בדרישות.
אבל בטופס הקודם, כניגשתי בפעם הראשונה היה רק רשום "לקוי" בסעיף זה, בלי פירוט!
השאלה אם התוסף הזה באמת עזר או שעשו עליי קומבינה בפעם הראשונה.... שזה לא יפתיע אותי בכלל:confused:
תן לנו את שם המכון "הצדיק" שנדע "להמליץ"
הקישור זורק אותי לדף הראשי ... אני לא מוצא את הכתבה.
יש לך אולי קישור אחר?
הקישור היה לדף הראשי וצריך לחפש באתר אבל אני מבין שזה כבר לא אקטואלי...
הקישור היה לדף הראשי וצריך לחפש באתר אבל אני מבין שזה כבר לא אקטואלי...
כן, תודה בכל אופן
תן לנו את שם המכון "הצדיק" שנדע "להמליץ"
את הטסט עשיתי בטירה, אומר אבל לזכות המקום שלא כולם שם נגדך,
היה בחור נחמד בעמדה של הפנסים שהעיר לי על איזה בעיה קטנה בפנסים (משהו בחיוט)
ולא הכשיל אותי על זה אלא ביקש רק שאני אסדר את זה ואפילו הסביר איך... יש גם צדיקים...
בטירה יש מכון טסטים?
Sent from my iPhone using Tapatalk
חח יש 2 אפילו בטירת כרמל.
אחד טכנו טסט רגיל שאליו נסעתי
ויש עוד טכנו קל שזה מכון לבדיקת רכב לפני קניה והם גם עושים טסטים (לא ניסיתי)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.