צפייה בגרסה מלאה : צמיגי אנטרס שטח מלא
מישהו מכיר, מניסיון?
צמיגי אנטרס תוצרת סין, 2 פליי בדופן:
113698113699113700
הרזרבי שלי שייך לחברה האלמונית הזו.
חדש טרם נעשה בו שימוש.
ערן CJ
GodsFather
13-03-17, 20:53
תבדוק hifly
כן לסופה
המחירים של כל המותגים הידועים זינקו וזה מרתיח. כאילו שאתה קונה זהב טהור...
חשבתי לתומי שאם מותגים סיניים כמו Kenda הוכיחו שסיני לא בהכרח שווה זבל, אבל למה לא לתת גם לאלה צ'אנס.
מצד שני מותג אינדונזי שקניתי לפני שנה וחצי ונראה מבטיח למדי - אכילס - הכזיב בענק.
- - - Updated - - -
תבדוק hifly
תסביר אמיר, תורת הנסתר...
GodsFather
13-03-17, 21:57
אם אתה כבר בודק סיני. יש לי נסיון טוב מאד עם המותג הזה.
כמה הוא עולה גיתאי? ומה באמת המחירים הנוכחים של צמיגי 33/12.5R15? עשית כבר סקר שוק אז שטף (ואם הצמיגים שאתה מחליף מחזיקים אויר בערך- אז אני אשמח לגלגל עליהם את הCJ שלי עד השלב שהוא יצדיק צמיגים חדשים)
לא מכיר.
איזה מידות יש להם?
אסף.
מותגים סיניים כמו Kenda - - - Updated - - -
קנדה במקור זה פיני.. מה עבר עליהם מאז, לא יודע.
צמיג 2 שכבות בדופן לרכב כבד שעושה שטח קשה באמת?
נשמע כמו נתוני פתיחה לא משהו.
מה זה קפיצת מחיר?
בגלל המידה?
חבר קנה לפני כחודש BF\KM2 ב-850 לצמיג 245/75/16
קפיצת המחיר היא לא בגלל המידה, אלא בגלל התנודתיות הבלתי-ניתנת לחיזוי של מה שברלי קורא "בורסת הצמיגים".
היום ככה, מחר ככה-פלוס (או מינוס). למה? ככה.
המידה שמדובר בה היא 33/12.5/15.
את אנטרס ניתן להשיג ב-650 שקל חתיכה על האוטו.
קופר 900, מיקי ובי-אפים 1,000 וצפונה. אפילו הביגהורן הוותיקים, שהם לא בדיוק פאר היצירה, לא זולים.
לעומת זאת חבר מפה קנה רביעיית בי-אפים 31 ב-750 שקל חתיכה על האוטו, לפני כמה חודשים.
כל הפנצ'ריות אומרים שהמוכרים עלו בכ-20% לכל הפחות.
אגב קומהו, שכבר הרבה זמן לא ראיתי, אחד המאכערים טוען שיש פאק בפס ייצור החדש ולכן הם נעלמו.
יש לי זכרונות מאד טובים, וגם ספייר מצויין, מהנקוק. מישהו מכיר מחירים, שמע?
נמרוד - צר לי להשבית, אני מחליף רק זוג. הקדמיים שלי האינדונזיים במצב מצויין, אז אל תעלוז עדיין.
אני עדיין בדעה הפולנית שגורסת ש"רק מה שעולה כסף, גם שווה כסף". וש"מה שזול, בסוף יוצא יקר ולהיפך". לכן אני בעד להתאמץ קצת לטובת השקעה גדולה יותר בצמיגים איכותיים מליגת העל. מצד שני, אני לא מכיר צמיג שטח מלא, כולל האיכותיים והיקרים ביותר כמו טויו ושות', שלא הצלחתי לקרוע ולהשמיד מתי שהוא.
אבל דבר אחד ברור - אני אעדיף כל צמיג חדש וטרי - אפילו סיני או אינדונזי, על פני כל צמיג אחר, כולל ממותג נחשב ויוקרתי, אם הוא ישן/יבש/שחוק/קרוע/קוביות חסרות/דופן נגוסה/מתוקנת/מולחמת וכו'.
ילדים יקרים, תפנימו - צמיגים זה החיים שלכם. בצמיגים לא משחקים.
צמיגים זה משהו שצריך לעקוב אחריו, לתחזק אותו וכשהוא מתחיל להתעייף - להחליף אותו באופן יזום. בצמיגים אין דבר כזה "תחזוקת שבר", כי אם צמיג כושל, יש מצב שתשלמו על זה בחיים שלכם.
גם אם הג'יפ נוסע רק פעם בחודשיים לטיול, אני לא מוכן שהחוויה תיפגם/תתקלקל בגלל משהו, בטח לא בגלל פנצ'ר. שלא לדבר על ההשלכות הבטיחותיות.
איך המקסיס טרפדור?
לא מצאתי יותר מדי חוו"ד פה
GodsFather
14-03-17, 09:07
איך המקסיס טרפדור?
לא מצאתי יותר מדי חוו"ד פה
תשאל בקהילת הסוזוקי, הולך חזק שם אבל בין היתר מפני שאין הרבה ברירות...
liontamer84
14-03-17, 09:34
איך המקסיס טרפדור?
לא מצאתי יותר מדי חוו"ד פה
שמתי על הטרופר שלי אחרי שהתאכזבתי מהקופר.
בינתיים 0 תקלות.
מבחינת ההיקף בפועל של הצמיג, היה הפרש של כמעט ס"מ לטובת הקופר.
בכביש שקט יותר מהקופר.
בשטח מרגיש שאוחז אותו דבר.
כמה זמן אצלך בטרופר?
בקהילת סוזוקי מישהו כתב:
"כשהוא חדש הוא צמיג טוב ואוחז יפה.
אחרי שנה קצת פחות, תלוי בסוג נהיגה שלך. הוא נשחק בצורה לא שווה וגורם לויברציות לא נעימות בלשון המעטה."
אני עם 8060 כבר די הרבה זמן.
בס"כ מאוד מרוצה - הורגש שיפור בהחלפת הצמיגים - אחיזה טובה בכל שטח (אולי מעט פחות בבוץ שחור), שקט בכביש, לא איבד קוביות או חלקי גומי עם השנים.
מצד שני, אין לי הרבה ניסיון עם צמיגים אחרים...
(הסופה אצלי 8 שנים מתוכן 5 עם ה8060).
תודה לכל המגיבים.
המצב מסתבר די בטטה למידה 33/12.5/15:
מקסיס - 775-980 ש"ח, יש רק 764 שאני לא מת על האחיזה שלהם, בלשון המעטה
קופר STT - מתחיל ב-890 ומעלה
ניטו Grappler - צמיג חדש בארץ, נטען שהוא מבית טויו. 850 ש"ח
גודייר רנגלר MT (הדגם הישן) - 930 ש"ח
הסינים:
קנדה - 675 ש"ח, הדעות חלוקות ויש גם טענה שהם קטנים משמעותית מהמידה הנקובה
Antares - לא מוכר, 650 שקל
Windforce - קצת פחות מ-600 שקל
מתלבט... :confused:
ניטו זה מותג שהולך טוב באמריקה, יכול להיות מעניין. יפאני, כנראה קשור באיזשהו אופן לטויו - הנדסת מותגים. שאנון קמפבל נוסע על ניטו ומנצח, אז כנראה זה טוב... אם זה דומה לצמיג שאתה קונה.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=113091&d=1487017147
אישית, מההיצע שכתבת, הייתי הולך בלי היסוס על הגודייר MT/R הישן. היו לי ארבע סטים כאלו במהלך השנים, שלושה 31 ואחד 33/12.5R15, הנסיון שלי איתם מצויין והמחיר הוא בערך מה ששילמתי על 33 לפני עשר שנים, מצטער שאני הורס את תיאוריות הקונספירציה לגבי עליית מחירים.
אלה הניטו המדוברים:
http://www.tireclub.co.il/33X12.5R15-6PR-108P-TL.html
אם הם כבדים כמו הטויו, זה ירוקן מהר יותר את הארנק שלי בתחנות דלק - כאשר כבר היום הוא מתרוקן מהר למדי על מנוע עצל.
איך הגודייר מבחינת משקל?
אחד השיקולים לטובת צמיג סיני, זה דווקא הנסועה בטרשים קשים - כואב הלב לחתוך צמיג של 900 שקל...
גיתאי. תבדוק טוב. אין גודייר MT. רק MT/R.
אסף.
boaz avrahami
14-03-17, 13:43
יש גם את הדורטראק שרבים בשפת הרחוב מחשיבים אותו כ mt ואת ה mt/r כ mt עם קאבלר
ואני אמליץ דווקא על המקסיס 764 שלמרות מגרעותיו כמפורט למעלה
(ובנוסף הוא נוקשה, מרעיש ומתבלה מהר) נותן שקט בשטחים קשים.
יש לוודא 3 PLY בדופן !!!
נמרוד צור קשר בנושא צמיגים 33 ...
יש לי 3 במצב לא משהו אבל לצורך שלך הם יותר מיספיקו.
0527262
שלוש פעמים 6
Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
א
אחד השיקולים לטובת צמיג סיני, זה דווקא הנסועה בטרשים קשים - כואב הלב לחתוך צמיג של 900 שקל...
מצד שני, איך יחזיקו הסינים עם 2 דפנות בתנאים האלו?
מצד שני, איך יחזיקו הסינים עם 2 דפנות בתנאים האלו?
נכון, זו שאלת קו פרשת המים
יש גם את הדורטראק שרבים בשפת הרחוב מחשיבים אותו כ mt
גם גודייר לא ידעו שהוא כזה..
הוא התשובת AT שלהם ל-BF/KO
נמרוד,
לדעתי נסעת עם ה-MTR הישן שכבר לא נמכר.
גם לי היה נסיון מעולה איתו.
ועדיין, מול סיני עלום וזול, הייתי הולך על MTR החדש בלי להסס.
גיתאי,
יש טפטופים לעיתונות ש-BF מוציאים KM/2 חדש מאד בקרוב.
חדש לא מבשר טובות לארנק. אבל נחכה ונראה, גם ככה השוק עכשיו בשגעון בגלל עליית מחירי הגומי.
Sent from my SM-G850F using Tapatalk
חדש מבשר פוטנציאל טוב למחיר של הדגם היוצא, שלדעתי, אחרי סט שלישי, הוא צמיג מעולה.
גיתאי, אם מדובר על MT/R-K במחיר שכתבת, אז בוודאי הייתי הולך על זה! אבל קשה לי להאמין, הם (ב.מ.ב/גודייר) מביאים בעיקרבמידה 265/75R16 לצבא ומוכרים אותו ביוקר, לכן הוא לא פופולרי אצל הג'יפאים.
אני חושב שדורון טועה וכן מייצרים ומוכרים את הMT/R הישן במקביל לK. תבדוק איזה צמיג בדיוק מציעים לך.
ראית איפושהו את הישן במודעות?
boaz avrahami
14-03-17, 17:08
הדגם היחידי שמופיע להם בקטלוג במידה 33/12.5/15 הוא:
Wrangler MT/R ® With KEVLAR (http://www.bmbltd.co.il/tire/33x12-50r15-wrl-mtr-wk-108q-owl-tl/)
http://www.bmbltd.co.il/tire/33x12-50r15-wrl-mtr-wk-108q-owl-tl/
מצד שני, איך יחזיקו הסינים עם 2 דפנות בתנאים האלו?
אני לא בא לסנגר כאן על צמיגים סיניים. ממש לא.
יש לי אנטי מובנה לתוצרת סין. זה לא רק האיכות שפעם היתה יותר נמוכה מנמוכה (והיום הם בפירוש הולכים ומשתפרים, לא רק בצמיגים אלא בכל דבר) אלא עוד כל מיני דברים, חלקם עקרוניים, כמו הסלידה מהמשטר הקומוניסטי המתועב בסין וחוסר הרצון לתמוך בכלכלה הסינית שכובשת את העולם וכו' וכו'
מצד שני, מי ומה אנחנו לעומת סין?... אפילו לא טיפה באוקיינוס. כלום בחזקת כלום וגם זה בהגזמה פרועה. סין היא היום הכלכלה החזקה בעולם. מובילה בטכנולוגיות, כל דבר שאנחנו צורכים מגיע היום מסין. כל מוצר אלקטרוני. כל בגד, כלי בית, נעל, אפילו הקוטג' של תנובה שאתם אוכלים בבוקר שייך לסינים.
אז בואו נשים בצד את המוצא העדתי של הצמיגים ונתייחס רק לנתונים.
אני חושב שכעיקרון זה נכון לחשוב שדופן 3 שכבות חזקה יותר מדופן עם 2 שכבות. ממש כמו שמקובל לחשוב שרדיאטור 3 שורות עדיף על 2 שורות. אז כל זה נכון כעיקרון, אבל זה לא מחייב. ממש לא.
כי כמו שברדיאטור מה שיקבע בסופו של דבר את כושר הקירור הוא שטח הפנים של מעברי המים ולא מספר השורות, כך יכולים להיות גם צמיגים בעלי דופן דו-שכבתית שחזקה משמעותית מדופן תלת-שכבתית בצמיגים אחרים. מספר השכבות בדופן הוא גם עניין של מידת הצמיג. לא מעט דגמים בעלי 3 שכבות בדופן במידה 33X12.5, הם בעלי 2 שכבות בלבד במידה 31X10.5. למה? ככה.
לצערי הצלחתי לחטוף פגיעה לא פשוטה בדופן 3 שכבות המשוריינת של טויו MT המהוללים כבר בטיול הראשון שלהם.
זה לא מדיח אותם ממעמדם המיוחד לדעתי כצמיגי השטח המלא הכי טובים בשוק - אבל הם נחשבים מבחינתי לכאלה רק כי כבר מזמן הופסק ייצורם של הפירלי סקורפיון MUD זצ"ל, שאם היו מיוצרים כיום, כנראה היו נושאים עדיין את הכתר הזה בגאווה גדולה. וזה למרות שהדופן שלהם בעלת 2 שכבות בלבד, אבל 2 שכבות מאוד גיבורות. דופן שהתגלתה כגמישה וחזקה ועמידה יותר מכל צמיגי ליגת העל היקרים של היום. כולל טויו. כולל BF. כולל קופר ומיקי ומה שתרצו. אין ולא היה מבחינתי צמיג טוב יותר מהסקורפיון MUD. שבמשך 4 שנים קשות עבר אצלי שבע-מאות מדורי גיהנום וצחק להם בפנים, ללא אף פנצ'ר או פגיעה בדופן או בסוליה.
החלפתי אותם רק כאשר נמחקו לחלוטין ולאחר שלא מצאתי סט פירלי חדש כי הייצור הופסק ולא נשארו יותר. כולל במלאים ישנים. ואז התפתיתי לערוך היכרות עם מותג מקסיס שהתגלה כ.... לא משנה. בואו ונאמר בעדינות שלא התלהבתי ושאפילו המחיר הזול דאז, לא יכל לחפות על איכות נחותה. והיום הם אפילו לא ממש זולים.
עמידות הצמיגים לאורך זמן היא עניין נזיל לחלוטין. יש הרבה חשיבות לצורת הנהיגה, ללחצי האוויר, לעוצמת המנוע, למשקל שמועמס על הג'יפ, לאופי השטח שאתם נוהגים בו, למזג האוויר.... וגם למזל. הרבה מאוד למזל. להמשיך?... המחיר הזול של הצמיגים הסיניים מאוד מפתה, זה נכון. רובם גם עומדים היום בכל התקנים והדרישות של שווקי המערב, אם זה משנה למישהו כאן.
אבל בגלל שאנחנו חברים, ובגלל שאני מכיר היטב את הג'יפ שלך, ובגלל מתאר הטיולים שלנו, אין ספק שההמלצה שלי גיתאי, היא שתתאמץ ותבחר בצמיגים הכי טובים שתוכל להשיג. גם אם יהיו יקרים יותר. אני גם ממליץ חד משמעית על סט קומפלט. 4 צמיגים ולא פחות. כי כל צמיג אוחז אחרת ואני מעדיף רביעיה שעובדת אותו דבר.
אבל אם התקציב מעיק ואתה מוכרח למצוא פתרון כאן ועכשיו, אפשר בפירוש לחיות בשלום גם עם צמיג סיני או אינדונזי, בתנאי שהוא חדש וטרי. כי זה עדיף על כל צמיג משומש ועייף או פגום ופגוע, גם אם מהמותגים המפוצצים והיקרים. רק קח בחשבון, ויש לך כבר נסיון מר ויקר - שהצמיגים הזולים תמיד נכנעים מהר יותר מהיקרים - כי זו דרכו של עולם. ושבעוד שנה או שנה וחצי השרשור הזה יהיה שוב אקטואלי.
דרור,
יש גם צמיגי שטח תעשייתים עם שכבה אחת בדופן.
השאלה מה האיכות.
הסינים עדיין נמצאים בנקודת פתיחה וציפיות נמוכה ביחס למוצרים ויצרנים מוכחים.
מהסיבות שציינת, של בטיחות וגם יחס עלות- תועלת. לי אישית אין כסף ורצון לעשות את הבחינה על הרכב שלי.
הצמיג הדק יחסית יכול לקבל צביטה בשטח שתקבל ביטוי רק בכביש במהירות בינעירונית. ולא ״רק תשבש טיול״ בגלל פנצ׳ר במהירות נמוכה.
דרור.
קל מאוד להתחבר לדברייך אבל הם נכונים לך ולצרכנים שכמוך. בצמיגי שטח כמו בכל שוק עליך לבחון את הצמיג לפי השימוש העיקרי בו.
רוב רכבי השטח בארץ, יורדים לשטח פעמיים בשנה ל-200 ק"מ שטח. את שאר עשרות אלפי הק"מ השנתיים הם מבלים בכביש. האם זה מצדיק צמיגי MUD, או AT? כנראה שלא.
אנשים כמוני, שרכב השטח שלהם משמש לטיולי שטח בלבד, כאלו שמתניעים את הרכב רק כדי לצאת לטיול, זקוקים לצמיגי שטח מלא, אפילו שעיקר הנסועה עדיין בכביש, בדרך אל השטח.
שכבות בדופן? פגיעת דופן חודרנית תחסל את הצמיג שעלה 1100 ש"ח בדיוק כפי שיקרה לצמיג שעלה פחות ממחצית המחיר. כואב הלב!
ההבדל העיקרי אפילו אינו באחיזה בשטח. אינני זוכר צמיג MUD זול שהחליק על שפ"צ שונה מצמיג יקר יותר. ההפרשים במקדמי החיכוך צמיג-קרקע (בשטח), זניח. (בכביש רטוב יכולים להיות הפרשים יותר משמעותיים).
בסוף, לדעתי ורק לדעתי, צמיג שטח נבחן בגמישותו לאורך זמן. הגומי המגופר מתקשה ומתקשח עם הזמן הטובים ביותר מגיעים לקשיחות בילתי הפיכה כעבור 3 שנים). התוצאה היא שכאשר אנחנו מורידים אויר ונוסעים על צמיג שהתקשח אנחנו גורמים לתופעות של עייפות חומר "תנועת והתרחבות נקעים" זה נקרא במטאלורגיה מקצועית.
האויבים הבעייתים ביותר לצמיגנו הם נסיעה בכביש על צמיגים בלחץ נמוך מידי ובלייה מקרינת השמש. הדרך להתמודד - חניה בצל וניפוח הצמיגים לפני יציאה אל הכביש.
אפשרות שניה, זו שאני דוגל בה, החלפת צמיגים תכופה. כל 10K עד 15K ק"מ או כל שנתיים-שלוש שנים, ללא קשר לבלייה ולמצבם. כך מקבלים צמיגים גמישים, נוחים ובטוחים.
מוצאו הסיני או כל מוצא אחר של הצמיג אינו באמת משפיע על טיבו וביצועיו של הצמיג בשטח, כפי שמשפיעים הבלייה וההתקשחות של הגומי המגופר. אני אישית רוכש אינדונזי/סיני/קוריאני, מה שיוצא זול בזמן שאני רוכש, אבל מחליף צמיגים כל 10K ק"מ (שנתיים-שלוש). למרות טיולים אתגריים בתכסית קרקע משתנה, ב8 השנים האחרונות לא זכור לי תקר או כל נזק אחר בצמיגים.
ערן CJ
גיתי, אני כבר שנים עם המקסיס טרפדור במידת צמיג 31 ואני מאוד מרוצה. הם מאוד הפתיעו אותי בקשיחות ובעמידות שלהם בשטח "עויין" ממש היו פעמים "שראיתי את הדופן מרוטשת בעיניים" במפגש אלים של הדופן בסלע מאיים, כשלבסוף זה נגמר בלא כלום! אפילו לא פציעה קלה!
אחיזה סבירה פלוס לדעתי.
אורך חיים של שלוש ארבע שנים בלי שום בעיה.
בסה"כ תמורה מעולה להשקעה.
כן כן אני יודע...לדעתי בלבד מנסיוני האישי בלבד...לאופי הטיולים וסוגי הקרקע האינדיווידואליים שלי בלבד...וכל הבבלט הזה....
טל.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
תודה טל.
למרבה הצער הם לא 'זכו' להיות בין הבודדים שמגיעים לארץ במידה 33, ראה רשימה קצרה מעלה.
אבל חשוב לדעת, לך תדע מה יביאו מחר...
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.