צפייה בגרסה מלאה : גולף 2000 מניע לשניה ונכבה
ערב טוב
יש לי גולף 2000 1.6 ליטר והתחילה לי בעיה
הרכב מניע ותופס לשניה ונכבה מיד
חשבתי שזה הקודן משגע אותי אבל גם אחרי שניתקתי אותו לגמרי הרכב לא מניע
שמתי לב שבזמן שאני נותן סטרטר מגיע מתח למשאבה אבל שאני מפסיק סטרטר גם המתח למשאבה מפסיק
גם שחיברתי ישירות את המשאבה למצבר הרכב לא הניע
קרה כמה פעמים שהרכב הניע והצלחתי לנסוע רגיל אבל אחרי שחניתי שוב הוא לא מניע
מה זה יכול להיות ?
ולמה המתח למשאבה מפסיק עם הסטרטר?
חנן-ג'יפולוג
13-03-17, 18:07
זה תפקוד נורמלי. המתח למשאבה יחזור כשמחשב המנוע יקבל פולסים מחיישן הקרנק.
אין פולסים -> אין מתח למשאבה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
החיישן מעיד אל זה שמהנוע תפס? חשבתי אלטרנטור
חנן-ג'יפולוג
13-03-17, 22:03
האלטרנטור לא קשור. המנוע יניע גם בלעדיו.
לגבי הלוגיקה שציינת, אני לא רואה את זה בדיוק בצורה הזו, לא שזה משנה מבחינת התפקוד בפועל.
הממסר של המשאבה מקבל פיקוד במהלך שתי שניות לאחר פתיחת סוויץ' ובנוסף כל זמן שמגיעים פולסים מחיישן קרנק.
מסתייג ומציין שזו פרקטיקה מקובלת, לאוו דווקא מדויקת לדגם שלך.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
תודה חנן
נשמע הגיוני, משהוא צריך להשאיר את הריליי עובד רק לא ידעתי מה.
מה שלא מסתדר זה שגם שהמשאבה היתה מחוברת ישירות למצבר הרכב גם לא הניע
יכול להיות שחיישן קראנק תקול מונע גם הצתה ?
או יותר נכון קוטע כי הרכב מניע לשניה אבל נכבה מיד
חנן-ג'יפולוג
14-03-17, 06:41
חיישן קרנק תקול בהחלט ימנע הצתה, ברוב דגמי המכוניות. העניין הוא שאני לא מכיר סימפטום כמו שאתה מתאר שמשויך לחיישן קרנק. זה לא אומר שזה לא זה, אבל נראה לי שהסיכויים פחותים מאוד.
אימובילייזר מקורי לא תקין בהחלט יכול לגרום לסימפטום כנ"ל. האם יש כזה ברכב? אם יש, האם הנורה שלו בלוח השעונים מתנהגת באופן נורמלי לדגם?
יתכן שמשאבת הדלק לא תקינה. ניתן לשלול את זה בעזרת חיבור שעון לחץ דלק לקו הדלק.
אם יש לך דרך להתחבר למחשב המנוע ולאבחן זה יכול לעזור.
בלי זה, הייתי מתחיל בבדיקת ניצוץ (צבעו ועוצמתו) והזרקת דלק. בנוסף, בודק אם התנגדות חיישן הטמפ' בכניסה למחשב המנוע היא נכונה ביחס לטמפ' .
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
היום יצא לי להתעסק קצת עם הרכב
*כול עוד נותנים סטרטר יש ניצוץ בפלאגים ,דלק ומתח למשאבה וגם המזרקים מקבלים פולסים לעבוד והמנוע תופס
וברגע שמפסיקים סטרטר המנוע מת.
*בחיישן קרנק יש שלוש חוטים ומשום מה יש שתי חוטים שמקצרים לגוף ,ולאף חוט לא מגיע 12V או 5V
* אן לי סורק לVW אז אן לי יכולת לקרוא תקלות ,גם הלח שענים שלי תקול אז אם היתה נדלקת מנורה לא היתי רואה
לא יודע אם יש לזה חשיבות אבל הנעה אחרי מנוחה ארוכה המנוע נשאר מונע עוד שניה שתים
זהו להזמין גרר או שאפשר לנוסת עוד משהוא
אחרי שאתה משחרר את מצב סטרטר, הסוויץ' פתוח ומנוע כבוי, נורות לוח שעונים כמו טעינה ולחץ שמן, דולקות?
הלח שעונים שלי לא עובד רק הוינקרים שעון והקולמטרז
אבל הוא הניע לי כמה פעמים גם במצב הזה
נראה לך שזה קשור???
חנן-ג'יפולוג
16-03-17, 21:59
זה נשמע כאילו המתח-אחרי-סוויץ' אצלך, פעיל רק כשהסוויץ' במצב סטרטר, במקום שיהיה פעיל גם במצב ignition וגם במצב start.
כלומר, תקלה בסוויץ'.
הייתי מנסה לתת מתח מהמצבר למזרקים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
מה זאת אומרת ישר למזרקים????
הם גם יעבירו מתח למשאבה ולמצתים???
חנן-ג'יפולוג
16-03-17, 22:58
המזרקים מקבלים מתח אחרי הצתה בצד אחד שלהם.
אם תחבר להם מתח קבוע, הוא יחזור משם אל הקוילים ואל מחשב המנוע, שנותן פיקוד למשאבה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
רגע. יכול להיות בצד המתח הקבוע שיש חבילת נגדים שמורידה את המתח לסלילים של המזרקים. צריך להיזהר.
לפני הכל. איזה מערכת הזרקה/ הצתה יש לך? מה כתוב על המדבקה שעל המחשב מנוע?
אסף.
המחשב נמצא עמוק ליד המגבים,
אני יכול למדוד אם מגיע 12v הקבוע למזרקים בזמן הסטרטר ואז אני יהיה יותר בטוח
סוף סוף הניע הנבלה
עשיתי מה שחנן הציע והאוטו הניע מה שמוזר זה שאחרי כמה שניות שהמנוע עבד יפה ניתקתי את החוט למזרק המנוע המשיך לעבוד רגיל
אך זה יכול היות ??
שחררתי אולי איזה ריליי שהיה תפוס??
איפה יכולה להיות הבעיה??
שמתי לב שאני מסובב את הסוויט (לא סטרטר) מגיע מתח 12V למזרק שניה ואז מפסיק, זה גם נורמלי??
חנן-ג'יפולוג
17-03-17, 17:57
זה לא תקין.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
כנראה אז שיחק לי המזל כי עכשיו הוא שוב לא מניע
מעניין אותי מה נותן פקודה לכבות את המנוע
חנן-ג'יפולוג
17-03-17, 19:10
הסוויץ' מפסיק את מתח הig למזרקים, קוילים ומחשב.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
יש דרך לבדוק את האמבולייזר חוץ מהמנורה בלוח שעונים כי אצלי הלוח לא עובד
או יש דרך לבטל אותו או לדמות את האות שהוא שולח למחשב?
אני לא מצליח למצוא משהוא אחר חוץ מהאמבולייזר
זה נשמע כאילו המתח-אחרי-סוויץ' אצלך, פעיל רק כשהסוויץ' במצב סטרטר, במקום שיהיה פעיל גם במצב ignition וגם במצב start.
כלומר, תקלה בסוויץ'.
הייתי מנסה לתת מתח מהמצבר למזרקים.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
כמו שחנן אמר, הסוויץ' ולא האימובילייזר.
אם הסוויץ היה לא טוב (ולא שאני שולל את זה שהסוויץ לא טוב)
למה המשאבה והמזרקים מקבלים מתח לכמה שניות ואז מפסיק בזמן שמסובבים את הסוויץ (לא סטרטר)??
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.