צפייה בגרסה מלאה : F350 p0088 code מי מכיר
F350 שנת 2009
מנוע 6.4
תקלה p0088 fuel rail/system pressure too hige.
נתונים
לחץ מסילה בעמידה 140 kpa
יציאה מעמידה "פול גז" 670 kpa
שיוט על 120 קמ"ש 400-470 kpa
מישהו יודע להגיד האם הנתונים תקינים לרכב זה?
בפורומים בעולם מדברים על ריקול משאבת לחץ גבוה ודרישה להחלפתה.
נ.ב התקלה נכנסת כאשר קצת לוחצים על האוטו, בנסיעה רגועה הכל כרגיל.
שבוע טוב
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
חנן-ג'יפולוג
19-03-17, 16:21
משהו שגוי ביחידות המידה שאתה משתמש בהן.
הלחצים האלה בקושי טובים למכסחת דשא (:
הערה: אולי קראת נתונים של לחץ הזנה, במקום לחץ מסילה.
Sent from my SAMSUNG-SGH-I537 using Tapatalk
שיט . אתה צודק בהחלט .
זה מה שנותן לי החיבור elm327 הפשוט הזה.
אתה בטח מכיר
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
אוקי הורדתי אפליקציה אחרת לסריקה להלן התוצאות .
בעמידה 34000 kpa
יציאה מהמקום בפול גז 170000 kpa.
עכשיו מסתדר ? לאיזה יחידות להמיר שיהיה נוח? ;)
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
לנוחות
בעמידה 4900 psi
יציאה מהמקום פול גז 25000 psi
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
הכי גבוה שנמדד עד עכשיו 26000psi
חנן אני עכשיו בנסיעה אם יש נתונים נוספים שצריך דבר אלי ;) תודה רבה
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
זה מה שמצאתי ברשת:
http://www.ford-trucks.com/forums/1364331-08-f350-6-4-code-p0088.html
תודה נדב
ראיתי שמישהו בקישור שנתת אומר שאצלו צינור חזרת הדלק היה משתחרר ואז הופיע לו הקוד המדובר. אבדוק זאת מחר.
אם יש פה חברים שהיה להם קוד התקלה p0088 אשמח לשמוע איך נפתרה אצלם.
תודה
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
בנוסף האם הנתונים שנתתי לגבי לחצים במסילה תקינים?
תודה
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
תראה גם ביוטיוב
https://youtu.be/sN9JU4eK3R8
לא מצאתי נתונים אבל תעשה חיפוש בגוגל יש קבצי pdf :
ford f 350 6.4 high pressure pump data
נדב תודה
ראיתי ביוטיוב ים סרטים. גם את זה שהעלת , אני מחפש מה לבדוק או מקרים שאנשים שפתרו בלי להחליף משאבה.
המשאבה יקרה אז אני מנסה לסגור את כל הקצוות לפני החלטה על החלפה.
בנוגע לחיפוש שהצעת בכדי למצוא מה הנתןנים התקינים מבחינת לחץ מקסימלי מותר במערכת המסילה המשותפת, לא הצלחתי למצוא דבר:(
תודה
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
לגבי המשאבה, ראיתי שמדברים הרבה על השסתומים שכניראה יושבים בפנים, אם כבר הגעת למצב של פירוק שווה לבדוק...
אולי ניתן לשפץ את המשאבה, תראה פה, אני לא מכיר אותם אבל אולי כדאי לישאול... :
http://www.dieselrotor.co.il/?categoryId=28487
שים לב שמתיחסים ליחידות מידה ב bar, בין 150(שזה בערך 2175 psi) ל 1350 bar, אם משווים למה שמדדת משהו לא מסתדר,או שבאמת הלחץ שיש לך גבוה מאוד.
לחץ מסילה גבוה עלול לגרום נזק אז כדאי לטפל.
סיבות אפשריות -
שסתום וויסות לחץ מירבי (לא יודע אם אצלך נמצא על המשאבה או על המסילה) לא תקין.
קו עודפים חסום (זה יהיה לרוב צינור לחוץ או מקופל או משהו כזה).
בדיקה שכדאי לעשות על הרכב - מדידת לחץ קו עודפים.
בדיקה למעבדה - בדיקת תפקוד שסתום וויסות לחץ מקסימום.
ושוב. זו תקלה שיכולה לגמור מנוע אז לא כדאי לשחק איתה יותר מדי.
אסף.
אסף תודה על כל המידע.
בפורד ברגע שרואים תקלה P0088 ישר הולכים לריקול ומחליפים משאבה.
מסקר שעשיתי בדר"כ הם "קולעים " מה גם שהסיכוי לכך גבוה עקב הריקול.
להעשרה: אילו נזקים למנוע יכול לגרום לחץ גבוה מהמותר?
ממה שעולה לי בראש הפורק שיעבוד הרבה מאוד אם הלחץ גבוה מהמותר.
עומס על משאבת הלחץ הגבוה .
Sent from my AKAI Diamond using Tapatalk
זה יכול להתבטא בדברים קטנים אבל יכול להגיע לקטסטרופה עקב פריצת מזרק או עליית סלד לא מבוקרת (״מנוע משתולל״ זה מושג מוכר היטב בדיזלים גדולים).
נכון שבמנוע ממוחשב קשה שיקרו דברים כאלה אבל זה אפשרי.
אסף.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.