צפייה בגרסה מלאה : חוו"ד לקרבורטור (קישור למוצר בהודעה)
שלום
האם מישהו יודע האם הקרבורטור הזה מתאים לסיקס? מבחינת הקרב', מתאמים וכו'
Look at this on eBay http://www.ebay.com/itm/400784300712
כן, זה מתאים. התקנתי את הקיטר הזה בסיקס לפני 15 שנה, עבד מצויין, התקנה קלה. יש לי כזה גם בסבן.
http://www.jeepolog.com/forums/content.php/1034-jeepolog-archive
עם השנים התפתח בפורום קונצנזוס שעדיף קרבורטור מוטורקראפט כמו זה:
http://www.ebay.com/itm/NEW-MotorCraft-2150-Jeep-AMC-Eagle-Pacer-Carb-Upgrade-258-4-2-1-08-Venturis-/222437884566?hash=item33ca54c296:m:mg1TN gUk_mZWiccATR7gYzA&vxp=mtr
קרא:
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/10194
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php/21728
ועוד.
וובר dgv/dgav/dgev לועות 32/36 הוא במקור קרבורטור של מנועי 2.0 ליטר של פורד.
קורטינה, סיירה, קאפרי.
זה קרבורטור פשוט קל ונוח, שמשתמשים בו להרבה הסבות בהרבה כלי רכב שונים.
הקרבורטור מדורג, הלוע השנייה מתחילה להיפתח רק כאשר הראשונה מגיעה ל 3/4 מהפתיחה המלאה.
יתרונות:
לוובר יהיו יותר בארץ חלקי חילוף ו"אנשי מקצוע" שמכירים את הקרבורטור (למרות שכבר נשארו בודדים). הם גם יהיו חדשים יותר.
למוטורקרפט יש יותר דוקומנטציה אמריקאית והוא יותר פופולרי בהסבה.
אני אישית החלפתי אצלי ל-Motorcraft.
עובד משמעותית טוב יותר מה-BBD, לא השוותי מול וובר.
עוד דבר.
גם ל-Weber וגם ל-MC2100 יש גירסאות במספר גדלי וונטורי.
ה-MC2100 המתאים למנוע 258 הוא 1.08.
אני לא יודע מה מידת הוונטורי שצריכה להיות בוובר, אבל חייבים לוודא את זה מראש.
וונטורי קטן מדי, המנוע יהיה חלש ולא יצליח להגיע לגבוהים.
וונטורי גדול מדי, המנוע יחנק ויקרטע בנמוכים.
לוובר יש קיטים יעודיים למנוע cj. אם אתה מזמין תוודא שכלול בקיט כל האקסטרה שאתה צריך- מתאמים ואטמים למינהם.
לאחרונה הזמנתי קיט מוטרקראפט מebay. הקרבורטור עצמו מעולה כשהוא תקין ומכוון והקיט כלל כל מה שצריך להתקנה.
יוני שים קישור לקיט שקנית, עם כבר...
Sent from my LG-H815 using Tapatalk
זה ששמת.
ההבדל היחידי זה שמה שבקישור זה 2150 ואני הזמנתי 2100 פרטני מהמוכר.
ה2150 חשוד כזיוף סיני, לא מקורי של מוטרקראפט, שכן הוא מוכר אותם בתור חדשים. ה2100 הוא לא חדש אלא remnufactred, ומה שהגיע אליי מקורי, עם כל הלוגואים הרלוונטים.
מחיר? 1800 עד הבית. אבל היה לי מזל וזה לא עצר לבדיקה במכס. אם זה נעצר המחיר קופץ בעוד 600-800 שח.
six 4 life
21-03-17, 18:36
אם להשקיע כסף על קרבורטור לCJ שבאמת מטייל בשטח לדעתי רק מוטורקראפט, הוא משמעותית עדיף על כל האופציות האחרות בשטח וגם בכביש.
לגביי רכישה, בסוף הדרך יוצא הכי משתלם לקנות קיט מוכן עם קרבורטור משופץ מהיסוד (2100 1.08) כמו שיוני מדבר עליו.
ראשית תודה על התגובות, ג׳יפולוג במיטבו.
אם הבנתי נכון, וובר מדובר בחדש ומוטוקראפט משופצים?
אודי, מה זה אומר וונטורי? גודל דיזה?
אתה צודק. אם יש יתרון תיאורטי לוובר זה שהוא חדש לגמריי.
הדלק עובר מהתא מצוף דרך הדיזות לונטורי, זה ה"מזרק" ממנו יוצא הדלק לסעפת.
אצלי מורכב וובר 38/38. עובד נהדר. עם ה32/36 שהיה קודם לא הסתדרתי.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
וובר 38/38 הידוע בתור DGAS/DGES/DGMS הוא קרבורטור סינכרוני (הכוונה ש-2 הלועות נפתחים בו זמנית).
הגיע במקור על מנועי V6 הגדולים של פורד.
מנועי Essex V6 3.0 (הבריטי) ומנועי Cologne V6 2.8 (הגרמני).
בעיקר בפורד קאפרי, קונסול וגרנדה.
גם הם משמשים כתחליף להרבה קרבורטורים אחרים.
ל-DGAS, מעבר לגירסאות בגודל ונטורי שונה, יש גירסאות בקוטר לוע שונה, והמווווון דגמי משנה שיש הבדלים במשאבות ובחרירים ביניהם.
לתחזק את הקרבורטור הזה מבחינת קיט שיפוץ יכול להיות סיוט - תלוי על איזה דגם נפלת.
לי יש אחד שבא להחליף את ה-Solex EEIT35 שיש לי בטאונוס (V6 2.3). לקח לי יותר משנה למצוא לו קיט שיפוץ בגלל שיצא לי במקרה איזה דגם ייחודי שהיה ספציפי ל-Ford Capri RS 3.1.
ממה שאני מכיר, בד"כ הם עובדים ב-CFM גבוה. יותר כיוון ה-400. הם בד"כ פחות מתאימים למנועים סטנדרטים. ראש סופה/קמשפט חם זה סיפור אחר.
בד"כ במנועי פורד כשיפור מחליפים אותם ב-Holley 390CFM 4BBL.
וואו.. לא חשבתי שאפשר לדעת כל כך הרבה על קרבורטור. תודה על הפירוט. מבין עכשיו שאם יתחילו בעיות כנראה ששיפוץ לא בא בחשבון. נקנה אחד אחר.
Sent from my SM-G920F using Tapatalk
אל תהיה בטוח. יכול להיות שזה מאחד הדגמים הפופולרים ואז ממש לא בעיה להשיג קיט.
אגב, מחלה של ה-DGAS ומשפחתו היא שחיקה של 2 גלגלי השיניים של 2 המצערות.
תיכנון טיפשי שעשו שם, במקום לשים את 2 הקלפטות על ציר משותף.
תודה חברים
אני נוטה יותר לכיוון הוובר, למרות שעדיין לא החלטתי סופית.
אל תתקרב לweber 32/36!!! הוא מסרס את המנוע, כאמור לקרבורטור הנ"ל שתי לועות שמכניסות תערובת דלק אויר למנוע, בbbd ובחלק מהקרבורטורים שתי הלועות שנפתחות בו זמנית ומכניסות כמות שווה של תערובת למנוע.
בweber 32/36 נפתחת רק לוע אחת, ורק בסל"ד גבוה ( שברוב המקרים אין צורך להגיע) נפתחת הלוע השניה.
מה שאומר שברוב הסל"ד הג'יפ יהיה חלש ורק בסל"ד גבוה תקבל שיפור...
עדיף לך לקנות weber 34/34 או 36/36, המוטורקרפט 2100 גם טוב מאוד אבל צריך לבנות לו מתאם לסעפת, הweber מתאים פיקס למנוע 258.
יובל
לכל אחד מהקרבורטורים האלה צריך מתאם.
את המתאם ל-motorcraft לא צריך לבנות. אפשר לקנות. עולה 20$.
https://www.holley.com/products/fuel_systems/carburetor_components/carburetor_gaskets_adapters_and_spacers/adapters_and_spacers/parts/1937MRG
ככל שהסל"ד עולה כך עולה גם הדרישה של המנוע לאוויר.
קרבורטור הוא ייצור די פשוט שמווסת את כמות האוויר/דלק בהתאם לוואקום שנוצר בתוך סעפת היניקה.
אם יש לך קרבורטור עם לוע גדול מדי או שני לועות שנפתחים ביחד כבר בסלד נמוך אז הקרבורטור יזייף ולא יספק תערובת אידיאלית (פחות כ"ס).
קרבורטור צריך לדעת להתאים למנוע וצריך לדעת לכוון.
אחרת המנוע יהיה אנמי או סתם ישתה המון דלק בלי לתת תוצאות.
הזרקה זה כבר יצור חכם הרבה יותר שמאפשר לנהג להיות טיפש. בקרבורטור אין לך את הפריווילגיה הזו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.