צפייה בגרסה מלאה : משולש קדמי טוטאל כאוס או מקורי- לנדקרוזר 120
הבשורה בטיפול: צריך להחליף בוקסות משולשים קדמיים
יש הנחה משמעותית על משולש מקורי כולו - ואני מתפתה לבצע החלפה של כל המשולש ולא רק בוקסות
יש בשוק המון פרסום למשולשים של טוטאל כאוס שכביכול גמישים יותר ומתאימים יותר לרכבים מוגבהים
מישהו מכיר? עדיף ללכת על מקורי של טויוטה?
הרכב מוגבה 2 אינץ׳ ומטייל מעט ובד״כ שטח רך
תודה
שאלה מצויינת , ובאמת מעניין מה דעתם של הכרישים בנושא .
משום מה בקריאה באיננרט וקריאה של כל מני הסברים טכניים (שלא תמיד הבנתי ) , ניראה שזה אפילו יכול לגרום נזק מכאני (לעוד רכיב טכני שלא הבנתי:D ) .
בקיצור מצטרף לשאלה בתוספת בקשת הסבר להדיוטות מה זה אמור לספק .
באמת שאלה מצויינת... רק מה בדיוק השאלה?
(רמז - אם היה כאן ציון מדויק של שמות מוצרים, קישור, משהו... זה היה עוזר... כי לTotal Chaos Fab, אם אליהם הכוונה, יש יותר ממוצר אחד)
נמרוד לפחות אני התכוונתי למשולשים
http://www.chaosfab.com/98-07-Toyota-Landcruiser-100-series-Upper-Control-Arm-Suspension-Kit-99500.html
זרוע עליונה .
לדעתי עד 2״ אין שינוי בגאומטריית המתלה מעבר למה שכיוון פרונט יכול לפתור. לכן לא רואה טעם במוצר התחליפי המשופר. כשנגמר הטווח שכיוון פרונט יכול לפתור, בהחלט יש סיבה טובה להתקין משולשים שיתקנו את הגאומטריה.
אסף.
התכוונתי למשולשים שהובאו בקישור.
האם יש יתרון בהחלפת המשולש המקורי כולו עפ החלפת הבוקסות בלבד? יש פער של כ 1000 שח ומקבלים הכל חדש ( כולל ה בול ג׳וינט, ברגים וכו)
מה עלות החלפת הבוקסות ?
כמה עולים משולשים מקוריים של טיוטה ?
על לנדקרוזר טיולים בישראל, עם צמיגים מקוריים והגבהה של 2 אינץ', זה ממש נזם זהב באף חזיר.
דגש על גודל הצמיגים - אמריקאים מלבישים על המתלה הזה צמיגים 35/12.5 כבדים שבאמת מגדילים את העומסים על התפוחים. ההגבהה עצמה היא לא הבעייה.
תודה - נו טוטאל כאוס פור מי.
ועכשיו צריך להחליט אם להחליף את המשולשים בשלמותם ( מקוריים) או רק בוקסות ( מקורי). פער של כ 1200 שח ומרויח בול ג׳וינט חדש, ברגים חדשים ובוקסות שיושבות במקומן מהמפעל ולא אחרי חליצה והכנסה במוסך..
אם טויוטה מחזיקים בוקסה מקורית נפרדת כחלף, סימן שהם חושבים שאפשר להחליף אותה כחלק נפרד משאר המשולש.. אחרת לא הייתה לך אופציה כזו.
משולשי טוטאל כאוס, בדומה ל Icon ו Camburg מתקנים את זוויות הקאסטר לרכבים מוגבהים 2", וזה ניכר בנסיעה יום יומית, ההגה מרגיש כמו ברכב לא מוגבה.
בנוסף, הם מאפשרים מהלך מתלה גדול יותר, המגבלה עובר מה ball joint לבולם ולזוויות הציריות.
כמובן שהחלק חזק יותר במיוחד באזור הרגיש של טויוטה שזה ה ball joint שבמקרה של טוטאל כאוס מדובר על uniblass מאסיבי.
הבושינגים הם פוליאוריטן
בקיצור אין מה להשוות מול המקורי.
מומלץ לרכב מוגבהה
Sent from my HTC One using Tapatalk
משולשי טוטאל כאוס, בדומה ל Icon ו Camburg מתקנים את זוויות הקאסטר לרכבים מוגבהים 2", וזה ניכר בנסיעה יום יומית, ההגה מרגיש כמו ברכב לא מוגבה.
בנוסף, הם מאפשרים מהלך מתלה גדול יותר, המגבלה עובר מה ball joint לבולם ולזוויות הציריות.
כמובן שהחלק חזק יותר במיוחד באזור הרגיש של טויוטה שזה ה ball joint שבמקרה של טוטאל כאוס מדובר על uniblass מאסיבי.
הבושינגים הם פוליאוריטן
בקיצור אין מה להשוות מול המקורי.
מומלץ לרכב מוגבהה
Sent from my HTC One using Tapatalk
אני מהמר שמה ש טויוטה הציעו לך זה החלפה של משולש תחתון, לא עליון. לא?
אני מהמר שמה ש טויוטה הציעו לך זה החלפה של משולש תחתון, לא עליון. לא?
לא, החלפתי על דעת עצמי.
במשולש התחתון החלפתי בושינגים ל superpro, זו חוליה הרבה יותר חזקה במתלה הקדמי.
Sent from my HTC One using Tapatalk
השאלה היא כמה יעלה להחליף בוקסות ובולגוינט למקורי? או לסופרפרו? מול משולשים חדשים
עניין הבולגוינט הוא גורם משמעותי לדעתי
טוב- תיקונים ועדכונים:
מדובר משולש תחתון ולא עליון- טעות שלי.
החלפת משולשים קומפלט לעומת החלפת רק הבוקסות: פער של 800 שח ( מקורי). הרכב בן 10 ונסע 185 אלף קמ.. לנצל כבר את הפער הלא גדול לתחזוקה מונעת ולהחליף את הכל ( להרויח בולג׳וינט חדש) או שבדגמים האלה (2007) זה מיותר?
לפני שנה הייתי בדילמה דומה והחלפתי למשולשים מקוריים.
ב 800 שקל אתה קונה שקט לעוד כמה שנים, לדעתי שווה את המחיר.
Sent from my LG-D855 using Tapatalk
הרבה מלל אין מסקנות ולא מספרים.
בוקסות ומשולש עליון קיט בוקסות או משולש קומפ טוטל ???
כמו שחשבתי:-)
אשמח אם תצרף מחירים לתועל. כלל חברי הפורום (כמה עולה משולש+עבודה וכמה רק להחליף בוקסות)
בהמשך למה שכתב zerez, אענה לך תשובה ״ריגשית״:
אם אתה רוצה להעמיק יותר בתחביב הזה של אחזקת רכב שטח, ממליץ לך על בדיקה במוסך נוסף, לא טויוטה, יכול להיות שגם את הבוקסות עוד לא חייבים להחליף, וללכת על החלפת בוקסות במקרה הצורך.
אם פחות אכפת לך מה קורה מתחת למכסה והעיקר שהרכב יסע בלי תקלות, אתה מחפש שקט נפשי, ושמונה מאות ש״ח זה מה שמפריד בינך ובין שקט נפשי- לך לפי מדיניות האחזקה של טיוטה ותחליף את כל המכלול.
מחירים:
משולש חדש בחברה 1942 שח
סט 4 בוקסות כ 2000 שח.
מוסכי לא יבואן מציעים את החלפים בהנחה של כ 15%- 30.
עבודה מצאתי פערים גדולים בין מוסכים שונים - החל מ 600 שח להחלפת משולשים ועד 1000 שח להחלפת בוקסות.
כל המחירים לפני מעמ.
האופציה הזולה שאימצתי במוסך שהומלץ עליו בחום:
2400 שח החלפת בוקסות בלבד
3300 שח החלפת כל המשולשים
הכל לפני מעמ.
המשולשים נבדקו במוסך ולא נראו סמני עייפות או חופשים ולכן נשארו
המחירים לעיל מתייחסים למשולשים עיליונים או תחתונים ?
המשולשים מוחלפים בזוגות ? זה אומר שצריך לכפול ב2 ?
משולש תחתון
המחירים הם לשניים למעט מחיר משולש מקורי שהוא 1942 שח בחברה לאחד ( לפני מעמ ולא כולל עבודה)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.